Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zindelijkheid trainen of zelf laten aangeven?

+14
loesje
Flower_L
sheila123
Susan
Thunder
TGR
Dolphinne
-Ieniemienie-
Liadan
Sjonno
Darius
Mamsie
Flemy
Mikki
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Zindelijkheid trainen of zelf laten aangeven? - Pagina 2 Empty Re: Zindelijkheid trainen of zelf laten aangeven?

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 21:09

Wij zijn nu ook bezig maar nog wel heel vrij. Overdag met mooi weer loopt hij in zijn blote billen en gaat hij meestal op t potje plassen en verder heeft hij nog een luier om ( die hij overigens liever niet meer aan heeft)
Ik hoop dat hij over een paar weken zindelijk is smile
Maar hij heeft t al goed door en onder controle.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zindelijkheid trainen of zelf laten aangeven? - Pagina 2 Empty Re: Zindelijkheid trainen of zelf laten aangeven?

Bericht  Linda ma 28 mei 2012 - 21:12

Flower_L schreef:
Linda schreef:
Flower_L schreef:Maar is de ontlasting van jullir kindjes vrijwel altijd hard? Hier vrijwel nooit, dat weerhoudt mij er iik van eigenlijk.

Nee, van mijn dochter ook niet altijd. Maar het is zo opgeruimd toch?

Is ook wel, maar bedoel meer voor l zelf. Zit alles onder en misschien weerhoudt het hem ervan om opnieuw te doen. L heeft vaak vrij dun namelijk.

Oh op die manier. Ja, dat zou misschien kunnen. Maar aan de andere kant, als hij dat altijd heeft weet tie ook niet beter.
Ik zou het gewoon proberen en kijken hoe hij erop reageerd.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zindelijkheid trainen of zelf laten aangeven? - Pagina 2 Empty Re: Zindelijkheid trainen of zelf laten aangeven?

Bericht  Parisienne ma 28 mei 2012 - 21:52

Als je het weer mooi weer wordt en hij bloot in de tuin loopt kan je daar gewoon een potje neerzetten. Gelijk aangeven dat dat potje is om op te plassen en poepen. Dat hij daarop kan gaan zitten als hij wil. Hij kan het zelf eens onderzoeken, kijken hoe het zit, etc.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zindelijkheid trainen of zelf laten aangeven? - Pagina 2 Empty Re: Zindelijkheid trainen of zelf laten aangeven?

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 22:50

Hé, herkenbaar topic Wink. Nou, zoon is hier net 2 weken zindelijk. 3 jaar is het dus geworden. Heb op gegeven moment gewoon zijn luier af gedaan en gezegd dat hij vanaf nu aan gewoon op de wc mocht plassen. En dat deed hij Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zindelijkheid trainen of zelf laten aangeven? - Pagina 2 Empty Re: Zindelijkheid trainen of zelf laten aangeven?

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 1:02

Jolicious schreef:Hé, herkenbaar topic Wink. Nou, zoon is hier net 2 weken zindelijk. 3 jaar is het dus geworden. Heb op gegeven moment gewoon zijn luier af gedaan en gezegd dat hij vanaf nu aan gewoon op de wc mocht plassen. En dat deed hij Laughing



Goed zeg!

Ik ben hier ook hard bezig met ons zoontje, maar het wil nog niet echt lukken. Blote billen, of alleen een onderbroek en broek aan, het maakt hem niks uit, hij plast gewoon van zich af, en poepen had hij gisteren ook in zn zwembroek gedaan, en dan zegt hij dus niks...Heel vervelend.

Hij heeft het gewoon echt nog niet door. Op het cb zeiden ze dat voor een jongetje 4 jaar heel normaal is, dus we hebben nog wel even, maar zou fijn zijn als hij zindelijk was!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zindelijkheid trainen of zelf laten aangeven? - Pagina 2 Empty Re: Zindelijkheid trainen of zelf laten aangeven?

Bericht  Alex di 29 mei 2012 - 1:49

A. was het van het ene op het andere moment zat. Ze wilde geen luier meer om en was overdag zindelijk. Twee weken later ook 's nachts. Ik denk dat het kind er vooral aan toe moet zijn.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zindelijkheid trainen of zelf laten aangeven? - Pagina 2 Empty Re: Zindelijkheid trainen of zelf laten aangeven?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum