Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bij wie voel jij je het meest op je gemak?

+24
Tazz
Flippin' Bitch
Ilargi
Tania
Merai
TGR
PluDan
Pien
Verde
Sorella
Oasis
Rush
Barbabella
SuperGrover
loura
Zonnetje
Guus
Filoria
Angela_1986
Error
Flinder
Zwoesj
Bubbelicious
Bliss
28 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Bij wie voel jij je het meest op je gemak? Empty Bij wie voel jij je het meest op je gemak?

Bericht  Bliss za 16 jul 2011 - 1:03

Ik zit nu voor een paar dagen bij mn moeder en zat me eens te bedenken dat ik me bij haar, van iedereen, toch gewoon het meest op mn gemak voel. Het voelt vertrouwd en ik heb hier ook gewoond, dus het voelt gewoon nog als 'thuis'. Het is niet dat ik alles met haar bespreek ofzo, maar dat zou wel kunnen als ik dat zou willen. Ik voel me bij vriendinnen ook altijd op mn gemak hoor, maar daar zou ik bij wijze van spreken niet zomaar een scheet laten Wink (en bij mn moeder zou me dat niet zoveel uitmaken haha)
Al moet ik zeggen dat ik ook weer niet te lang bij haar moet zijn, want dan ga ik me wel ergeren en ben ik blij dat ik weer naar mn eigen huisje kan smile

Bij wie voelen jullie je het meest op je gemak? Is dat familie of zijn het juist vriend(inn)en of je vriend?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij wie voel jij je het meest op je gemak? Empty Re: Bij wie voel jij je het meest op je gemak?

Bericht  Bubbelicious za 16 jul 2011 - 1:05

Bij mijn zus. zij weet ook echt alles van me. En vind niks raar. Maar een goede 2e plek is wel mn vriend hoor Wink
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766

Bij wie voel jij je het meest op je gemak? Empty Re: Bij wie voel jij je het meest op je gemak?

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 1:06

Dan kies ik ook voor mijn moeder. Mijn vader komt op de tweede plaats. Met mijn moeder bespreek ik intiemere zaken, die ik met mijn vader liever niet bespreek, maar met beide heb ik een fijne band.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 1:10

Bij mijn vriend.

Gast
Gast

Bericht  Zwoesj za 16 jul 2011 - 1:12

Waarom ben je daar, voor de zwarte cross? smile

Ik voel me bij niemand echt op mijn gemak. Voel me op mijn top als ik alleen ben (met mijn kat ofzo) en geen ogen op me voel branden.
Heel raar, maar waar. Daarna toch wel bij mijn vriend.
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 1:16

Ik voel me ook bij niemand echt op mijn gemak. De enige die in de buurt komt is mijn man, verder echt niemand.

Gast
Gast

Bericht  Flinder za 16 jul 2011 - 1:17

Ik voel me het meest op mijn gemak bij mijn vriend. Ik bespreek eigenlijk alles met hem en durf me kwetsbaar bij hem op te stellen. Hij ziet me ook als ik bijvoorbeeld heel erg verdrietig ben. Dat zien anderen niet zo snel van mij.
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676

Bericht  Zwoesj za 16 jul 2011 - 1:19

Alex schreef:Ik voel me ook bij niemand echt op mijn gemak. De enige die in de buurt komt is mijn man, verder echt niemand.

Had niet verwacht dat er nog meer mensen zijn die dit zo ervaren. Prettig om te lezen dat ik niet de enige ben smile
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Bericht  Bliss za 16 jul 2011 - 1:20

Zwoesj schreef:Waarom ben je daar, voor de zwarte cross? smile

Haha ja o.a., ik ga morgen naar de ZC, maar heb nog meer dingen afgesproken hier. En sowieso ben ik hier gemiddeld nog wel één keer per maand hoor smile (al was t nu al wat langer geleden)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bliss za 16 jul 2011 - 1:22

Ja ik ben ook het allermeest op mn gemak als ik gewoon alleen ben hoor, maar de vraag was 'bij wie...?' Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Zwoesj za 16 jul 2011 - 1:26

Bliss schreef:Ja ik ben ook het allermeest op mn gemak als ik gewoon alleen ben hoor, maar de vraag was 'bij wie...?' Wink

Bij mezelf smile
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Bericht  Error za 16 jul 2011 - 1:27

Ik denk ook bij mijn moeder, of bij mijn beste vriendin. Beide weer op een andere manier.
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 1:35

Bij mn ouders. Daar kan ik alles zeggen en doen, heb daar 22 jaar in dat huis gewoond.. Het voelt gewoon echt nog als 'thuis' daar.

Gast
Gast

Bericht  Angela_1986 za 16 jul 2011 - 1:48

Als ik 'thuis' ben, dus in mijn ouderlijk huis. Al is dit het laatste jaar wel anders geworden omdat het hele huis van binnen anders is geworden (verbouwd, andere meubels, enz.) en de vriendin van mijn vader er nu ook woont. Ik voel me daar het allermeest op m'n gemak als ik er alleen met m'n vader en broertje ben maar ook als hun beide partners er zijn voel ik me er thuis. Als zij bij mij zijn is dat ook zo.

Ik bespreek zeker niet alles met hen maar kan bij hen wel zijn zoals ik ben of dat nou vrolijk is, moe of verdrietig. Het afgelopen jaar zat ik niet lekker in m'n vel en dan was ik óf graag alleen óf bij hen. Ik werd er rustig van om daar te zijn, al zeiden of deden ze niets, gewoon er zijn en het idee dat ik niet alleen ben en er iemand voor me is, was genoeg.

Als ik bij andere ben heb ik altijd het idee dat ik van alles 'moet'; als er 'n vriendin langs komt denk ik altijd 'Oh, 't moet wel opgeruimd en gezellig zijn. En ik moet niet vergeten om te vragen of ze nog iets wil drinken. Oh ik heb niets lekkers in huis, nog maar even naar de supermarkt.' Maar als mijn broertje bv. komt dan heb ik dat niet, dan zitten we samen op de bank tv te kijken, zeggen soms amper iets maar lachen wel samen, als hij wat wil drinken dan vraagt/pakt hij het wel en het is gewoon goed. En als ik moe ben en hij onverwacht langs komt, laat ie me lekker liggen, pakt de laptop en vermaakt zichzelf of gaat gewoon weer.

Oh en 'n vriend heb ik niet dus misschien zou 't dan wel anders zijn... Ik hoop dat ik me dan net zo op m'n gemak kan voelen maar ik vrees van niet.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 1:49

Familie is inderdaad gewoon compleet. Dus bij mijn ouders en bij mijn zusje thuis ook. Ik heb twee keer samengewoond en in die relaties voelde ik me ook compleet op mijn gemak. En precies wat je zegt; het is echt niet zo dat mijn familie alles weet. Volgens mij weten ze zelfs het minste haha. Maar je kunt compleet jezelf zijn als je daar bent.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 1:54

Niemand laughcry

Laatst aangepast door Smikkell op za 16 jul 2011 - 2:55; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Filoria za 16 jul 2011 - 1:57

Ik voel me ontzettend op mijn gemak bij mijn man, moeder, zusje en beste vriendin. Zou niet kunnen kiezen. Qua huis: in mijn eigen huis. Ook al woon ik hier nog maar net.

Smikkell schreef:Niemand laughcry
Niemand? Jeetje. Hoe komt dat?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 2:27

Bij mijn ouders en mijn zusje, heel standaard misschien, maar dat zijn ook de enige 3 personen die ik écht vertrouw en waar ik me echt prettig bij voel.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 2:32

mijn ouders, man en beste vriend.

Gast
Gast

Bericht  Guus za 16 jul 2011 - 2:32

Bij m'n vriend, zelfs meer dan in mijn eentje. Ik wordt spontaan rustig en gerustgesteld door zijn aanwezigheid, dan klopt het.
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 2:38

**

Laatst aangepast door Smikkell op za 16 jul 2011 - 2:55; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Zonnetje za 16 jul 2011 - 2:45

Bij mijn ouders en mijn vriend. Bij hen kan ik gewoon mezelf zijn, doen wat ik wil, zeggen wat ik wil, etc.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  loura za 16 jul 2011 - 2:54

mijn vriend
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 3:01

Vriend en zusje.

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover za 16 jul 2011 - 5:12

Mijn moeder en mijn vriendinnen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: