Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

niet echt op mijn gemak bij schoonfamilie

3 plaatsers

Ga naar beneden

niet echt op mijn gemak bij schoonfamilie Empty niet echt op mijn gemak bij schoonfamilie

Bericht  SleepingBeauty za 14 jul 2012 - 0:15

Mijn schoonfamilie is zo'n lekker uitbundige familie, waar het volume zeg maar 10x zo hoog ligt als mijn familie.
Ook het niveau van grappen, mensen in de zeik zetten en andere flauwigheid ligt veel hoger. Op zich kan ik met sommige wel leuk kletsen.

Maar zo gauw ze samen zijn en het volume omhoog gaat voel ik me zo'n buitenstaander. Ik ben niet zo adrem en hou al helemaal niet van mensen in de zeik te zetten.
(al dan wel of niet leuke manier) Weet ook nooit zo goed hoe ik dan moet reageren...

Dat voelt altijd een beetje stom, alsof ik de stuffe muts daar ben...
en voel me dan helemaal beroerd als het op mij gemund is, van 'toe zeg jij nu ook eens wat.' 'Of moet ik het duracel baterij'tje ff verwisseln Rolling Eyes'

Merk dat ik me nu wel een beetje ongemakkelijk bij hun voel... Neutral

(mijn man kan ook wel lekker ouwehoeren, maar zet mensen niet echt voor gek. Hij heeft altijd al een beetje het idee een buitenstaander te zijn)
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

niet echt op mijn gemak bij schoonfamilie Empty Re: niet echt op mijn gemak bij schoonfamilie

Bericht  Gast za 14 jul 2012 - 0:17

Zo voelt mijn man zich bij mijn familie laughcry .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

niet echt op mijn gemak bij schoonfamilie Empty Re: niet echt op mijn gemak bij schoonfamilie

Bericht  mzcharlotte za 14 jul 2012 - 2:57

Ik heb echt een hele andere manier van me niet op mijn gemak voelen met mijn schoonmoeder, maar ik begrijp je denk ik wel. Ik denk dat ik een beetje hetzelfde over mijn schoonmoeder denk als Charlie (wat ik uit topics heb opgemaakt), alleen ben ik geen target van mijn schoonmoeder. Ik ben zo blij dat ik maar 1x in de zoveel maanden met haar hoef te dealen.

Edit: De laatste keer dat ik er zat, waren er ook een dochter + vriend van mijn schoonmoeders vriend. Daarnaast was er nog andere familie met kinderen die geen enkele vorm van interactie vertonen behalve met de computer. Stellejte ongeregeld, ik voelde me zo niet op mijn gemak. Net of ik tussen allemaal sjappies zat.


Laatst aangepast door mzcharlotte op za 14 jul 2012 - 3:01; in totaal 1 keer bewerkt
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

niet echt op mijn gemak bij schoonfamilie Empty Re: niet echt op mijn gemak bij schoonfamilie

Bericht  Gympie za 14 jul 2012 - 3:00

Ik begrijp je wel en snap dat dat wel eens rot kan voelen. Mijn schoonfamilie is ook nogal extravert en ik kom er moeilijk tussen en voel me soms ook een beetje sneu en opgelaten. Maar goed, ik moet zeggen dat als ik bij mijn eigen familie ben, wel flink aan het woord kan zijn.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

niet echt op mijn gemak bij schoonfamilie Empty Re: niet echt op mijn gemak bij schoonfamilie

Bericht  SleepingBeauty za 14 jul 2012 - 15:54

Dat herken ik ook wel gympie. In mijn familie ben ik ook veel meer aanwezig.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

niet echt op mijn gemak bij schoonfamilie Empty Re: niet echt op mijn gemak bij schoonfamilie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum