Mis jij je vriend snel?
+25
SoGood
Fearie
Caroow
minoessepoes
Jules
PluDan
Rush
Joli86
Raindrop
Zonnetje
Parisienne
TNMN
M-G
Snoes
Guus
CCC
Silver
studiebol
Arwyn
Zora
Tania
Oasis
Rumble
Pussycat
Sugarfall
29 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Mis jij je vriend snel?
In het begin van de relatie zagen wij elkaar niet zo vaak (1x per maand), dat vond ik meer een gevoel van 'missen'. Als hij nu weg is voor een paar dagen denk ik soms wel: zou leuk zijn als hij er nu was, maar voor mijn gevoel is dat niet missen maar meer onwennig (omdat ik zo gewend ben dat hij er is zeg maar).
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Goochempie schreef:Ik mis m'n vriend momenteel heel erg nu hij nog niet thuis is!
Maar dat komt meer omdat ik lekkere cocktails heb gedronken en dan liever niet alleen in bed lig
Haha, schattig!
Ik mis mijn vriend heel snel, overdag niet echt als ik dingen te doen heb (vooral leuke dingen), maar 's avonds vind ik alleen in bed liggen echt stom. Het is zoo fijn om lekker in zijn armen in slaap te vallen. Ik functioneer nog prima als hij er niet is hoor, maar toch heb ik liever dat hij er wel is;).
Gast- Gast
Megara schreef:De eerste paar dagen mis ik hem, met name als ik alleen in bed lig of zo. Na een dag of drie ben ik wel gewend en vind ik het allemaal wel best. Na een week ben ik het beu en mag hij wel weer terug komen.
Bij mij net zo.
Gast- Gast
Mijn vriend is een uurtje geleden vertrokken naar Frankrijk voor twee weken vakantie.. ik mis hem nu al een beetje! Dat gevoel is over een paar dagen wel weer weg hoor.. ik ga het ook gewoon heel gezellig hebben met N.!
In het begin van onze relatie miste ik hem wel altijd heel erg (we woonden 1,5 jaar lang 200 km bij elkaar vandaan). Ik kon niet wachten tot het weekend was! Nu wordt het steeds 'gewoner', ook omdat hij wel eens een weekendje alleen naar zijn moeder gaat bijvoorbeeld.
In het begin van onze relatie miste ik hem wel altijd heel erg (we woonden 1,5 jaar lang 200 km bij elkaar vandaan). Ik kon niet wachten tot het weekend was! Nu wordt het steeds 'gewoner', ook omdat hij wel eens een weekendje alleen naar zijn moeder gaat bijvoorbeeld.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik mis mijn vriend ook redelijk snel en hij mij ook. Een avondje of dagje alleen vind ik wel fijn. Alleen naar bed gaan vind ik ook niet zo erg, want het gebeurt zo ook wel eens dat ik eerder naar bed ga dan hij, alleen vind ik het dan een fijn gevoel als hij wel in de woonkamer is. Ik knuffel graag met hem en wij bespreken veel met elkaar en dat mis ik wel een beetje als hij er niet is.
Gelukkig is hij nooit lang weg. Hij is leraar en gaat regelmatig 2 of 3 nachten op kamp. Dat vind ik nog wel te overzien, zeker als ik zelf leuke dingen te doen heb of een mooi boek aan het lezen ben. Ik kan mezelf prima vermaken, maar vind het gewoon leuker als hij er is.
Gelukkig is hij nooit lang weg. Hij is leraar en gaat regelmatig 2 of 3 nachten op kamp. Dat vind ik nog wel te overzien, zeker als ik zelf leuke dingen te doen heb of een mooi boek aan het lezen ben. Ik kan mezelf prima vermaken, maar vind het gewoon leuker als hij er is.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Mijn vriend mist mij meer dan ik hem. Hij kan ook niet goed slapen zonder mij, dan wordt hij steeds wakker. Ik slaap eigenlijk lekkerder als hij die nacht niet thuis slaap
Gast- Gast
Ja ik mis hem snel. Een paar uur alleen kan ik heerlijk vinden maar het moet niet te lang zijn.
Slapen doe ik zonder hem echt slecht. Helaas heeft hij nu werk waar hij regelmatig nachtdiensten heeft.
Slapen doe ik zonder hem echt slecht. Helaas heeft hij nu werk waar hij regelmatig nachtdiensten heeft.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Meestal is het hij die voor 3 of 4 nachtjes niet thuis is en dan mis ik em wel.. Gewoon dat je thuis komt van je werk en er is niemand.. Als ik weet dat hij weg is plan ik eigenlijk altijd wel bewust alle dagen vol met leuke dingen, dat ik me maar niet hoef te vervelen
Laatst was ik een keer een lang weekend met vriendinnetjes weg, moest mijn vriend toch wel toegeven dat het minder leuk is als hij diegene was die thuis bleef omdat hij me stiekem wel gemist had. Terwijl hij altijd een grote mond heeft
Laatst was ik een keer een lang weekend met vriendinnetjes weg, moest mijn vriend toch wel toegeven dat het minder leuk is als hij diegene was die thuis bleef omdat hij me stiekem wel gemist had. Terwijl hij altijd een grote mond heeft
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Mijn vriend is nooit een avondje weg of zo, dus als dat een keer gebeurt, vind ik dat helemaal niet erg. Ik vind het heerlijk wat tijd voor mezelf te hebben.
Maar het moet niet te lang duren.
Een paar jaar geleden ging mijn vriend een week zonder mij op vakantie en ik heb hem vreselijk gemist, vooral 's avonds. En ik was heeeel blij toen hij weer thuis kwam.
Maar het moet niet te lang duren.
Een paar jaar geleden ging mijn vriend een week zonder mij op vakantie en ik heb hem vreselijk gemist, vooral 's avonds. En ik was heeeel blij toen hij weer thuis kwam.
Gast- Gast
Geen idee, ik zal het volgende week merken, dan gaat hij een week op vakantie.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ja, ik mis mijn vriend snel. Ik vind het heerlijk om iets voor mijzelf te doen, maar ik vind het ook heerlijk als hij bij mij in de buurt is.
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Jen_ schreef:Mijn vriend mist mij meer dan ik hem. Hij kan ook niet goed slapen zonder mij, dan wordt hij steeds wakker. Ik slaap eigenlijk lekkerder als hij die nacht niet thuis slaap
Haha, dat laatst heb ik niet! Maar dat kan ook komen doordat hij nooit de hele nacht weg blijft, maar wel thuis komt slapen. Daardoor kunnen de haken niet op de deur en dan ben ik toch wat oplettender, waardoor ik heel licht slaap!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, ik mis mijn vriend wel snel. Op het moment ben ik veel thuis terwijl mijn vriend fulltime werkt. Ik vind het weleens jammer dat ik mezelf zo lang moet vermaken, terwijl ik het zo leuk vind om samen iets leuks te gaan doen. Dat komt weer wel als hij vakantie heeft en als ik straks zelf ook weer drukker ben zal ik er geen last meer van hebben. Wel vind ik het vreselijk om alleen te slapen. Dan voel ik me echt minder op m'n gemak.
Jules- Fluisteraar
- Aantal berichten : 179
Punten : 210
Registratiedatum : 26-01-11
ik hem wel, hij mij niet. als we bijv. een weekendje weg zijn geweest mis ik hem de dag erna enorm.
Gast- Gast
Ja eigenlijk best wel. Zelfs als hij zo aan het werk is mis ik hem wel een beetje Bij mijn ex had ik dat totaal niet en was ik blij als hij een keer nachtdienst had haha. Bij mijn huidige vriend heb ik dat dus totaal niet !
Gast- Gast
Ja ik mis hem wel maar het is meer het gemis dat er niemand in huis is, dat het stil is en ik niemand heb om mee te kletsen bijvoorbeeld. Vaak als hij een weekendje weg is komt er gezellig een vriendin logeren en dan mis ik hem eigenlijk niet echt. Als hij langer weg is natuurlijk wel.
Ik ben wel gewend om te gaan slapen en dat hij nog niet thuis is, als hij gaat stappen of 's avonds nog moet werken, dat vind ik geen enkel probleem. Laatst zei hij wel dat hij niet zo laat thuis zou zijn en toen werd ik om 4 uur wakker, van he, hij is er nog niet. Maar verder slaap ik dan prima.
Een avondje alleen zijn vind ik echt heerlijk! Soms heb ik dat ook echt gewoon een beetje nodig. Maar het moet ook niet te vaak zijn.
Ik ben wel gewend om te gaan slapen en dat hij nog niet thuis is, als hij gaat stappen of 's avonds nog moet werken, dat vind ik geen enkel probleem. Laatst zei hij wel dat hij niet zo laat thuis zou zijn en toen werd ik om 4 uur wakker, van he, hij is er nog niet. Maar verder slaap ik dan prima.
Een avondje alleen zijn vind ik echt heerlijk! Soms heb ik dat ook echt gewoon een beetje nodig. Maar het moet ook niet te vaak zijn.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Ik vind het soms heerlijk als hij weg is maar dat moet dan niet langer dan een avond/dag zijn, dan moet die terugkomen!
Gast- Gast
De eerste keer dat ik een nacht zonder hem moest slapen sinds we samen woonde vond ik echt verschrikkelijk. Mede doordat ik in het ziekenhuis lag, maar ik voelde me echt naar. Hij vond het ook absoluut niet leuk.
Door zijn wisselende rooster zien we elkaar soms een paar dagen alleen in bed, als 1 van ons tweeën slaapt, dan mis ik hem ook.
Door zijn wisselende rooster zien we elkaar soms een paar dagen alleen in bed, als 1 van ons tweeën slaapt, dan mis ik hem ook.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik mis mijn vriend wel als hij een weekendje weg is met vrienden, een dagje en avond prima. Maar toen ik 3 dagen in een leeg bed wakker werd, de hele dag niemand had om tegen aan te praten (buiten mijn honden om) vond ik het toch niet zo leuk en dan mis ik hem wel. Meestal als hij een paar dagen weggaat, plan ik wat leuke dingen met vrienden en een dagje voor mezelf.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Zora schreef:Neuh
Ik ook niet hoor!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Mis mijn vriend ook heel snel.
Ik mis hem altijd iets meer dan hij mij
We zien elkaar denk ik doordeweeks 2 of 3 dagen niet dus eigenlijk mag ik niet klagen.
Maar vind het niet altijd even fijn om alleen te slapen
Ik mis hem altijd iets meer dan hij mij
We zien elkaar denk ik doordeweeks 2 of 3 dagen niet dus eigenlijk mag ik niet klagen.
Maar vind het niet altijd even fijn om alleen te slapen
xxgermaxx- Fluisteraar
- Aantal berichten : 12
Punten : 12
Registratiedatum : 19-07-11
Megara schreef:De eerste paar dagen mis ik hem, met name als ik alleen in bed lig of zo. Na een dag of drie ben ik wel gewend en vind ik het allemaal wel best. Na een week ben ik het beu en mag hij wel weer terug komen.
precies zoals het hier gaat!
Gast- Gast
Dit inderdaad, hij is ook nog nooit langer dan een week weggeweest (ik wel maar dat is toch anders). Maar meestal leef ik vanaf dag 3/4 gewoon er weer naartoe dat ik m weer kan zien!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik mis hem vooral is ik alleen moet slapen, Overdag en een avond zonder hem vind ik geen probleem, maar als ik alleen in bed lig mis ik hem wel al.. Het is trouwens wel meer geworden sinds we samenwonen, en hij niet regelmatig ergens anders slaap... Daarvoor kon ik gerust een week zonder hem, maar dan wel met sms/bel contact
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Ik mis mijn vriend ook als hij een paar dagen weg is, en dan ook vooral 's avonds, overdag ben ik toch aan het werk.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Word jij snel boos op je vriend?
» Snel?
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?
» Hoe snel sex?
» Snel?
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?
» Hoe snel sex?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: