Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Allergische reactie

Ga naar beneden

Allergische reactie Empty Allergische reactie

Bericht  Flemy vr 15 jul 2011 - 2:14

Mijn jongste dochter krijgt sinds gister ineens af en aan een allergische reactie.
Het begon op haar elleboog en was dan binnen een uur weg, gisteravond ineens beide benen helemaal onder. Vanmorgen haar gezicht en benen. Ik heb er geen foto van, maar deze foto van google is het precies;

Allergische reactie Arm

Ik ben bij de huisarts geweest en hij zegt dat we er niks aan kunnen doen, want we weten niet waar het van komt. Ze heeft er geen erge last van, dus beetje koelende creme erop en that's it.
Misschien zou het van de katten komt zegt hij, dus uitproberen in een ander huis zonder katten hoe ze reageert etc.

Heeft iemand dit ook weleens meegemaakt en zo ja, wat was het toen?
Gisteravond heeft ze tot 0:30 gehuild en kon ze niet slapen en om 05:30 was ze vervolgens weer wakker. De plekken waren er toen nauwelijks, dus of het samen hangt weet ik natuurlijk niet. Vanmorgen werd ze echter weer wakker met die plekken op haar gezicht en benen.
Ik dacht misschien nog van wasmiddel, gebruik alleen geen nieuwe dan voorheen. Ben nu dus wel alles aan het wassen met neutral, kunnen we dat misschien uitsluiten.


(is de afbeelding te zien? Bij voorbeeld zie ik 'm wel, maar als ik bericht plaats niet)
Via google afbeeldingen; allergische reactie en dan het 4e plaatje van die arm
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Allergische reactie Empty Re: Allergische reactie

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 2:24