Reactie op inentingen
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Reactie op inentingen
Ons zoontje heeft gisteren zijn 3de inenting gehad. Sindsdien wil hij dus eigenlijk niet meer drinken. Met moeite gaat er 100 in, maar dan moet ik heel wat overhoop halen. Normaal drinkt hij 150 minimaal (hij moet opbouwen naar 165 binnen een week eigenlijk).
Extra aanbieden heeft geen zin, hij slaapt even lang als normaal.
Herkenbare reactie?
Extra aanbieden heeft geen zin, hij slaapt even lang als normaal.
Herkenbare reactie?
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Re: Reactie op inentingen
Wat vervelend... Ik heb er geen ervaring mee, mijn zoontje dronk gewoon goed na zijn vaccinaties tot nu toe.
Misschien dat het aan het einde van de dag wel weer beter gaat, als de vaccinatie is 'ingewerkt'. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven, maar ik bedoel wanneer normaal gesproken de bijwerkingen weer voorbij zijn.
Misschien dat het aan het einde van de dag wel weer beter gaat, als de vaccinatie is 'ingewerkt'. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven, maar ik bedoel wanneer normaal gesproken de bijwerkingen weer voorbij zijn.
Papillio- Prater
- Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11
Re: Reactie op inentingen
de vaccinatie was gister ochtend..
de eerste fles ging nog en daarna was het bal... en nog steeds... 1 keer 50 ml, 2 keer 100, toen 8 uur nacht en net weer 100..
En dat gaat zoals ik al zei wat veel moeite
Verdikkies, het ging net vooruit. We waren zo trots dat hij zichzelf soms een kwartiertje kon vermaken
de eerste fles ging nog en daarna was het bal... en nog steeds... 1 keer 50 ml, 2 keer 100, toen 8 uur nacht en net weer 100..
En dat gaat zoals ik al zei wat veel moeite
Verdikkies, het ging net vooruit. We waren zo trots dat hij zichzelf soms een kwartiertje kon vermaken
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Soortgelijke onderwerpen
» Inentingen
» A.s. vrijdag de 1e inentingen
» bijwerkingen inentingen
» Allergische reactie
» Reactie weg
» A.s. vrijdag de 1e inentingen
» bijwerkingen inentingen