Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twijfel twijfel twijfel twijfel

+7
Pien
VeryCherry
Susan
Serena
SarahKey
kwak
Lejow
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Twijfel twijfel twijfel twijfel - Pagina 2 Empty Re: Twijfel twijfel twijfel twijfel

Bericht  Lejow do 14 jul 2011 - 1:04

VeryCherry schreef:Ja, net als je zeg maar een Nintendo DS kraakt, kan dat ook voor de cartridges van een Cricut smile

Das gaaf!
En wat kan die dan meer/minder?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel twijfel twijfel twijfel - Pagina 2 Empty Re: Twijfel twijfel twijfel twijfel

Bericht  VeryCherry do 14 jul 2011 - 1:10

Nou je kan er dus gewoon patroontjes opzetten. Is zo'n zelfde soort kaartje als je in een DS doet. Zal is op internet zoeken of het snel te vinden is smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Antibes do 14 jul 2011 - 1:11

_Leaf_ schreef:Hahahaha, ik herken het bij mezelf totaaaal niet, wel bij een vriendin....Ik word helemaal gek van haar en ga ook niet meer met haar winkelen. Ik moet haar tot iedere beslissing praten zeg maar, doodvermoeiend. In de rij bij Primark loopt ze rustig nog 6 keer heen en weer om dingen weg te leggen of toch weer te pakken...

Dat doe ik bij de Appie! Vind mijn zus altijd storend als we samen boodschappen doen, want zij heeft dan een stampvol mandje en ik heb de helft weer teruggelegd haha!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 1:12

Antibes schreef:
_Leaf_ schreef:Hahahaha, ik herken het bij mezelf totaaaal niet, wel bij een vriendin....Ik word helemaal gek van haar en ga ook niet meer met haar winkelen. Ik moet haar tot iedere beslissing praten zeg maar, doodvermoeiend. In de rij bij Primark loopt ze rustig nog 6 keer heen en weer om dingen weg te leggen of toch weer te pakken...

Dat doe ik bij de Appie! Vind mijn zus altijd storend als we samen boodschappen doen, want zij heeft dan een stampvol mandje en ik heb de helft weer teruggelegd haha!

Ja mijn vriend doet dat ook...En dan ga ik hem uitschelden voor 'wijf' en dan kan ie ineens heel snel een beslissing maken lol!

Gast
Gast

Bericht  Lejow do 14 jul 2011 - 1:23

Antibes schreef:

Jup, herkenbaar..
Ik eet spaghetti, gehakt gepakt, spaghetti gepakt.. Nee toch niet.. spaghetti weer terug, gebakken aardappels bij de gehakt.. Nee toch niet.. gebakken aardappels terug, gehakt terug.. pfoe!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 1:36

Ik twijfel over materiële zaken nauwelijks.

In de kledingwinkel kan ik ook echt langs een rek lopen en er INEENS iets uit pakken. Dat gaat dan ook meestal mee naar huis, mits het in de juiste maat is. Ik vertrouw behoorlijk op mijn eigen gevoel en in 95% van de gevallen pakt dat goed uit.

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 do 14 jul 2011 - 4:04

whaha ik herken het..! vooral met duurdere dingen voornamelijk, zal ik ergens kijken voor een goedkoper iets? zal ik het wel vaak genoeg aandoen? enzenz. mn vriend is dan zo makkelijk, die koopt kleren en ziet bij de kassa pas hoe duur het is. laatst kwamen we hele mooie schoenen tegen die bij een jurkje voor een bruiloft pasten. ik zag de prijs en twijfelde erg. mn vriend niet; die kocht ze toen voor mij haha (het zijn mooie schoenen en als jij ze nie koopt koop ik ze zei hij) maar meestal twijfel ik dan nog hoor. als ik het zelf nie zou kopen, waarom zou ik het dan wel willen krijgen van iemand anders??

en tja eten ook; waar heb ik zin in? wat heb ik al gegeten deze week? wat staat er op de planning? lang geleden dat we pasta hebben gegeten, maar heb dit pas wel op mn werk gehad, maar mn vriend wil het wel, maar als ik dan toch aardappels pak dan weet ik niet wat ik morgen moet eten en ga zo door..
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Antibes do 14 jul 2011 - 4:07

Lejow schreef:
Jup, herkenbaar..
Ik eet spaghetti, gehakt gepakt, spaghetti gepakt.. Nee toch niet.. spaghetti weer terug, gebakken aardappels bij de gehakt.. Nee toch niet.. gebakken aardappels terug, gehakt terug.. pfoe!

Haha, en ik doe dat dus ook met lekkers!

Ik neem koekjes, nee toch soesjes, nee toch chips, nee toch chocola! En als ik dan uiteindelijk gekozen heb staat mijn zus met het halve assortiment bij de kassa.. angel
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Rovine do 14 jul 2011 - 4:14

Ja, heb ik ook heel erg! Nu wil ik al tijden een nieuwe laptop, heb allang besloten welke het gaat worden. Maar nog niet besteld, want misschien bedenk ik me wel. En in winkels moet ik mezelf ook echt dwingen een knoop door te hakken als er iets te kiezen valt. Pas geleden nog, 3 kleuren muffinvormpjes terwijl ik er maar 2 nodig had. En maar kleurencombinaties proberen, terwijl het om muffinvormpjes gaat.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Lejow do 14 jul 2011 - 6:38

Nobucta schreef:Ja, heb ik ook heel erg! Nu wil ik al tijden een nieuwe laptop, heb allang besloten welke het gaat worden. Maar nog niet besteld, want misschien bedenk ik me wel. En in winkels moet ik mezelf ook echt dwingen een knoop door te hakken als er iets te kiezen valt. Pas geleden nog, 3 kleuren muffinvormpjes terwijl ik er maar 2 nodig had. En maar kleurencombinaties proberen, terwijl het om muffinvormpjes gaat.

Jajaja, zooo herkenbaar!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow do 14 jul 2011 - 6:39

Ik heb het zelfs een keer om een haarspeld, van 3 euro ofzo gehad..
Ik vond hem ontzettend mooi, maar ook twijfelen twijfelen, uiteindelijk legde ik hem terug en liep ik de winkel uit. Dus mijn vriend vroeg waarom ik dat deed en of ik hem dan niet wilde hebben. Nog voor ik 'Ja ik wil hem hebben, maaaaaaaaaaaaaar' kon zeggen, stond hij met dat ding in zijn handen bij de kassa 'Dan koop ik hem wel!'
Laughing
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 6:40

www.beslisvis.nl

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 do 14 jul 2011 - 6:43

of hempjes die ergens in de aanbieding zijn; welke kleur zal ik eens pakken??? of ik pak er dan geen 1, of juist zo goed als alle kleuren..
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Lejow do 14 jul 2011 - 6:45

Is de vis op vakantie ofzo? Krijg alleen een aquarium met 2 strepen met pijlen met ja en nee er in te zien..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 0:38

Ik ben ook zo'n twijfelaar! Echt heel verschrikkelijk voor de kids geen probleem, maar als het voor mezelf is dan heb ik alles ook 40 keer in mijn handen om het vervolgens terug te leggen.
Heb ik het wel nodig? Voor dat geld kunnen we ook dit of dat! Echt heel verschrikkelijk!
Maar ja, ik leer dr wel mee leven geloof ik Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 0:51

Lejow, twijfelkont! Ik vind dat je dat ding gewoon mag kopen! Hallo, je hebt een heel jaar alles moeten laten liggen omdat je voor de auto aan het sparen was en nu kun je de auto over 2 weken gewoon ophalen omdat je zo goed gespaard hebt! Ik vind echt dat je het verdiend hebt! En daarnaast herken ik het ook wel hoor, ik heb net ook een uur in de Hema gestaan om een leuk setje babykleertjes uit te zoeken. Of in de supermarkt, sta ik ook te twijfelen of ik volkoren brood neem of tarwe. Het gaat ook nog eens nergens over, dus ik herken het wel hoor. Mijn man wordt er ook wel eens kriegel van, die noemt me liefkozend 'zo lekker besluiteloos'. Twijfel twijfel twijfel twijfel - Pagina 2 827601

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 16 jul 2011 - 1:09

Dank je Lexa G! hug

Ja R. wordt er soms ook kniftig van, die hakt dan meestal de knoop door haha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 1:37

Susan schreef:Er is niets leukers wat je met dat geld kunt doen, want taarten bakken is je grote hobby en je wil dat ding al een tijd hebben.

Daarbij is het voor je vriend ook heel leuk om je iets te geven wat echt helemaal iets voor je is en waar je al een tijd van droomt, dus gun hem ook die eer en kom er niet weer op terug, dat is echt jammer.

+1

Verder ken ik het niet. Zelfs als ik dingen niet zeker weet kies ik gewoon wat (of dat ik wel of niet zal doen). Ik ben te ongeduldig om te twijfelen Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Parisienne zo 17 jul 2011 - 5:49

Ik herken het ook heel erg goed!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: