twijfel, twijfel.
+2
Ella
Linnie1985
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
twijfel, twijfel.
Ik zit heel erg te twijfelen.
Ik heb een goeie baan, maar het is toch een paar dagen per week +/- 45 km heen en terug. Ook vind ik het heel erg jammer dat een aantal collega's waar ik goed mee op kan schieten weg gaan of al zijn.
Ik heb een contract voor onbepaalde tijd, en ze weten dat we bezig zijn voor een kindje, en ook van de miskraam zijn ze op de hoogte. Maar heb ik het niet altijd naar mijn zin.
In ons plaatselijk krantje zag ik een leuke baan voor 24 tot 30 uur. Het is nog geen 10 minuten rijden bij ons vandaan. En ik twijfel nu heel erg om erop te reageren. En als ik zou worden aangenomen, moet ik helemaal opnieuw beginnen ivm contract.
Wat zouden jullie in mijn plaats doen?
Niet quoten ajb.
Ik heb een goeie baan, maar het is toch een paar dagen per week +/- 45 km heen en terug. Ook vind ik het heel erg jammer dat een aantal collega's waar ik goed mee op kan schieten weg gaan of al zijn.
Ik heb een contract voor onbepaalde tijd, en ze weten dat we bezig zijn voor een kindje, en ook van de miskraam zijn ze op de hoogte. Maar heb ik het niet altijd naar mijn zin.
In ons plaatselijk krantje zag ik een leuke baan voor 24 tot 30 uur. Het is nog geen 10 minuten rijden bij ons vandaan. En ik twijfel nu heel erg om erop te reageren. En als ik zou worden aangenomen, moet ik helemaal opnieuw beginnen ivm contract.
Wat zouden jullie in mijn plaats doen?
Niet quoten ajb.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Re: twijfel, twijfel.
lastig, als jullie nu ook actief bezig zijn voor een kindje zou ik het zelf niet zo snel doen. Omdat je dan een tijdelijk contract krijg. Het klinkt wel ideaal. Je hebt het niet altijd naar je zin en deze baan is dichterbij.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik zou altijd reageren als het je wat lijkt!
In deze tijd moet je maar zien of je uberhaupt uitgenodigd word.
En het zou zonde zijn als je achteraf spijt krijgt dat je het niet gedaan hebt..
In deze tijd moet je maar zien of je uberhaupt uitgenodigd word.
En het zou zonde zijn als je achteraf spijt krijgt dat je het niet gedaan hebt..
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Ik zou het proberen en reageren! Je vriend heeft ook een vast contract? Dan komen jullie er vast wel uit mocht je weer zwanger zijn!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ik zeg gewoon proberen. Ten eerste is deze baan je natuurlijk niet meteen gegarandeerd en ten tweede als je de baan aangeboden krijgt, kun je altijd nog even nadenken. Bovendien als je vriend inderdaad een vast contract bij een leuke/goede werkgever heeft, dan zou ik me niet zo'n zorgen maken om een tijdelijk contract.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Gewoon solliciteren en de procedure afwachten... Kijken wat ze bieden als je op gesprek mag komen en dan gewoon verder kijken. Vooral in deze tijd zegt een vaste aanstelling niet zoveel meer, ze kunnen je contract ontbinden wanneer er economische redenen ed. zijn.
Daarbij vind ik dat het werkplezier voorop staat, als je het niet meer helemaal naar je zin hebt en zoveel moet reizen zou ik gewoon je ogen open houden voor andere dingen, er komt dan echt wel wat op je pad en kun je het aannemen als het bij je past.
Daarbij vind ik dat het werkplezier voorop staat, als je het niet meer helemaal naar je zin hebt en zoveel moet reizen zou ik gewoon je ogen open houden voor andere dingen, er komt dan echt wel wat op je pad en kun je het aannemen als het bij je past.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb er een nachtje over geslapen, en kan misschien beter nog even wachten. Mijn vriend verdient wel goed, maar die 2e inkomen is toch mooi meegenomen. En als ik bij die nieuwe baan ineens snel zwanger raak, dan kunnen ze me ook ontslaan. Ik werk bij mijn baan 3 dagen en dat is bij die andere baan ook wel, maar duf het toch niet zo aan.
In ieder geval bedankt voor de reacties!
In ieder geval bedankt voor de reacties!
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Ik zou ook hele erg twijfelen om te reageren. Natuurlijk zegt een vast contract ook niet zoveel meer, maar als ik even naar mezelf kijk... Ik werk nu 5 jaar bij mijn huidige werkgever, zou ik op straat belanden dan krijg ik wel nog een aantal maanden salaris mee. Dat is me ook best wat waard.
Maar ik twijfel zelf ook sterk om wat anders te zoeken hoor, heb het niet meer naar m'n zin op werk. Het werk met m'n kinderen en m'n collega's vind ik nog altijd heerlijk, maar er wordt momenteel verschrikkelijk veel met ons als personeel gesold, alsof we maar ganzenbord-poppetjes zijn ofzo.
Maar ik twijfel zelf ook sterk om wat anders te zoeken hoor, heb het niet meer naar m'n zin op werk. Het werk met m'n kinderen en m'n collega's vind ik nog altijd heerlijk, maar er wordt momenteel verschrikkelijk veel met ons als personeel gesold, alsof we maar ganzenbord-poppetjes zijn ofzo.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Twijfel, twijfel, twijfel....(Telefoonabbonement)
» Twijfel twijfel twijfel twijfel
» Twijfel.
» Ik twijfel wat ik wil doen
» twijfel twijfel
» Twijfel twijfel twijfel twijfel
» Twijfel.
» Ik twijfel wat ik wil doen
» twijfel twijfel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: