Twijfel.
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Twijfel.
Ik heb het onwijs naar mijn zin op mijn werk en werk nu 24 uur, op maandag overdag, donderdagoverdag en vrijdagavond tot sluit.
Nu kreeg ik gister de vraag of ik naar de 32 uur toe wil, dit omdat de eigenaren zich langzamerhand wat willen gaan terugtrekken uit het bedrijf. Het liefst zouden ze zien dat ik naar de 38 ga, maar ze weten ook dat dat gewoon geen optie is met de kids thuis.
Ik heb gezegd dat ik er over na moet denken, het zou dan betekenen dat ik op dinsdagavond nog erbij ga werken. Dan begin ik om 18.00 uur, dus heb ook geen extra oppas nodig omdat mijn vriend gewoon thuis is.
Dus ik ben dan sowieso het weekend thuis en ben op woensdag vrij.
Ik ben nu ondertussen een maand aan het werk en het bevalt me eigenlijk hartstikke goed, ik was in het begin bang dat het zoveel zou zijn, maar ik krijg er alleen maar meer energie door ik ben wel eens moe, maar goed dat is voldaan moe. En eigenlijk heb ik ook alles onder controle, heb naast het huishouden, werken nog steeds om dingen te ondernemen.
Maar nu twijfel ik dus of ik naar de 32 uur moet gaan(je moet alleen geen 32 uur vergelijken met een kantoorbaan want mijn tijden zijn zo anders, mijn vriend zegt ook, als jij het trekt dan moet je het doen. Financieel gezien is het natuurlijk ook hartstikke lekker met de dubbele lasten die we nu hebben. Dus ik twijfel, wat zal ik doen?
Nu kreeg ik gister de vraag of ik naar de 32 uur toe wil, dit omdat de eigenaren zich langzamerhand wat willen gaan terugtrekken uit het bedrijf. Het liefst zouden ze zien dat ik naar de 38 ga, maar ze weten ook dat dat gewoon geen optie is met de kids thuis.
Ik heb gezegd dat ik er over na moet denken, het zou dan betekenen dat ik op dinsdagavond nog erbij ga werken. Dan begin ik om 18.00 uur, dus heb ook geen extra oppas nodig omdat mijn vriend gewoon thuis is.
Dus ik ben dan sowieso het weekend thuis en ben op woensdag vrij.
Ik ben nu ondertussen een maand aan het werk en het bevalt me eigenlijk hartstikke goed, ik was in het begin bang dat het zoveel zou zijn, maar ik krijg er alleen maar meer energie door ik ben wel eens moe, maar goed dat is voldaan moe. En eigenlijk heb ik ook alles onder controle, heb naast het huishouden, werken nog steeds om dingen te ondernemen.
Maar nu twijfel ik dus of ik naar de 32 uur moet gaan(je moet alleen geen 32 uur vergelijken met een kantoorbaan want mijn tijden zijn zo anders, mijn vriend zegt ook, als jij het trekt dan moet je het doen. Financieel gezien is het natuurlijk ook hartstikke lekker met de dubbele lasten die we nu hebben. Dus ik twijfel, wat zal ik doen?
Gast- Gast
Re: Twijfel.
Ineens van 24 naar 32 lijkt me best pittig. Misschien dat je het op proef kunt proberen en wanneer het niet bevalt je terug kunt naar 24?
Gast- Gast
Is het geen mogelijkheid om het te proberen? Dan kun je kijken of het je bevalt, zowel op het werk als prive, en of het te combineren valt. Werkt het goed dan blijf je op 32 uur. En zeg je na een paar maanden van 'goh, is toch wel lastig', dat je dan de mogelijkheid hebt om terug te gaan met je uren.
Maar ik weet niet of het mogelijk is?
Maar ik weet niet of het mogelijk is?
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10
Ja ik heb ook zitten denken om dat voor te stellen, om het aan te kijken of het haalbaar is.
Gast- Gast
Dat lijkt me wel een goed plan ja, voor je ergens aan vastzit wat je niet langer dan een week trekt.
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Ik zou kiezen voor je gezondheid en het niet doen. Nog niet zo lang geleden ging het niet zo lekker met je.
Extra geld is zeker lekker, maar niet ten koste van alles.
maar jij bent de enige die weet hoe het nu gaan en of je die 24 uur trekt naast de zorg voor het huishouden en de kinderen. En jij bent ook de enige die weet of je het gaat trekken om meer uren te gaan werken.
Extra geld is zeker lekker, maar niet ten koste van alles.
maar jij bent de enige die weet hoe het nu gaan en of je die 24 uur trekt naast de zorg voor het huishouden en de kinderen. En jij bent ook de enige die weet of je het gaat trekken om meer uren te gaan werken.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Twijfel, twijfel, twijfel....(Telefoonabbonement)
» Twijfel twijfel twijfel twijfel
» twijfel, twijfel.
» Twijfel bv of fv
» twijfel twijfel
» Twijfel twijfel twijfel twijfel
» twijfel, twijfel.
» Twijfel bv of fv
» twijfel twijfel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: