Alleen wonen
+16
Niekske
MADDIE
sonly
TukTuk
Fayebella
Engeldebengel
Kaboutertje
VanillaRose
Antibes
Zininzon
Angela_1986
Bliss
loura
Sterre
Atelier Madame
May
20 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Alleen wonen
Misschien een hele gekke tip, maar je zou ook een huisdier kunnen nemen. Wij hebben 2 katten thuis, en mijn vriend is regelmatig 's avonds weg, en het is toch altijd fijn thuis komen, 2 van die beestjes om je heen
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Het is even wennen misschien, maar het went wel hoor!
Voor mij is het juist zo, dat nu ik alleen woon ik juist sneller met anderen afspreek. Ik voel me eigenlijk juist minder eenzaam uiteindelijk! (toen m'n relatie uitging, waar ik niet mee samenwoonde overigens, voelde ik me eerst wel alleen, maar dat kwam niet door het alleen wonen)
Ik heb alleen nooit in een studentenhuis oid gewoond, ik zou dat ook niet kunnen denk ik, iriteer me dan veel te snel.
Voor mij is het juist zo, dat nu ik alleen woon ik juist sneller met anderen afspreek. Ik voel me eigenlijk juist minder eenzaam uiteindelijk! (toen m'n relatie uitging, waar ik niet mee samenwoonde overigens, voelde ik me eerst wel alleen, maar dat kwam niet door het alleen wonen)
Ik heb alleen nooit in een studentenhuis oid gewoond, ik zou dat ook niet kunnen denk ik, iriteer me dan veel te snel.
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Gloria schreef:Good lord, Zusje, waar haal jij ze toch allemaal vandaan!! Net een paar maanden vrijgezel en hoppa. Of ben ik gewoon too picky?
Ze lopen gewoon los rond hoor . Nah, dit had ik zelf ook niet verwacht maar ik ken hem nog maar net dus wellicht is hij toch niet zo leuk als hij lijkt? We zullen zien . Ik heb hem ontmoet bij de bushalte van de nachtbus haha! En ik was nog geen maand vrijgezel toen ik hem tegenkwam . Maar goed, daar ga ik het niet voor laten.
Gast- Gast
Gloria schreef:Good lord, Zusje, waar haal jij ze toch allemaal vandaan!! Net een paar maanden vrijgezel en hoppa. Of ben ik gewoon too picky?
Haha, mijn gedachte! Ik zie ze ook niet hoor
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Dat lijkt mij ook het lastige, niet zozeer dat ik de avonden alleen moet doorbrengen, maar dat als je thuiskomt er niemand is.Sproet schreef:Ik woon alleen maar ik vind het niet zo heel geweldig eigenlijk. Niet dat ik me eenzaam voel ofzo, maar ik vind het leuker als er nog iemand is om tegen te kletsen als je thuis komt, of om samen mee te eten.
Een huisdier lijkt me heel leuk, maar ik zie die verantwoording niet zitten. En ik ben van mening dat als je voor een huisdier gaat dat je daar 100% achter moet staan.
Toch lees ik dat de meeste mensen het heerlijk vinden, dus ik denk dat het even wennen zal zijn.
Zusje, goed topic, ik ga eens even inspiratie op doen ;-)
Gast- Gast
Ik woon nu tien maanden alleen nadat mijn relatie over ging. Vond het lang niet leuk. Vooral omdat ik ook nog met mijn verdriet zat. Nu heb ik weer een relatie, maar woon nog wel alleen. Toch is mijn vriend drie avonden en een dag in de week bij mij (zondagen). De dagen dat ik nu wel alleen ben vermaak ik me met computeren, tv kijken en boek lezen. En niet vergeten het huishouden hihi. Ik eet wel een dag of drie a vier in mijn eentje en dat vind ik toch wel erg ongezellig hoor. Maar heb er wel mijn weg in gevonden allemaal. En heb ook nog twee katjes, dus kom nooit in een leeg huis. Vind dat het wel scheelt, maar het is inderdaad een hele verantwoordelijkheid. Wat betreft het thuis moeten zijn en eventuele maatregelen tijdens afwezigheid. Maar heb er wel echt plezier van.
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb 6,5 jaar in hetzelfde studentenhuis gewoond en ik vond het ook tijd om op mezelf te gaan, ik was inmiddels al een tijd aan het werk en dus niet meer veel thuis en ik had ook zoveel spullen verzameld, dat het niet meer paste op mijn kamertje! Ik was echt toe aan een eigen plekje, maar ik was heel erg close met mijn huisgenootjes en ik vond het vreselijk om weg te gaan. Voor een studentenhuis werd er bij ons heel netjes schoongemaakt, iedereen ruimde zijn zooi achter zich op en als je rust wilde kon dat, maar voor gezelligheid was er ook altijd iemand te vinden. Ideaal eigenlijk ik heb enorm staan janken toen ik wegging en ik was ook heel bang dat ik me eenzaam zou gaan voelen, maar dat viel me heel erg mee! Ik vind het nu heerlijk om een avondje alleen thuis te zijn, lekker mijn eigen ding doen en een keer niet hoeven opruimen als ik geen zin heb
Om eerlijk te zijn, vind ik het dus best eng om samen te gaan wonen... ik woon nu ruim 2 jaar alleen en mijn vriend en ik hebben nu wel een beetje plannen om samen te gaan wonen, maar ik ben een beetje bang dat ik zo aan mijn eigen plekje gewend ben, dat ik me nu weer moet gaan aanpassen aan een 'huisgenoot'. Zal wel loslopen, als ik maar af en toe een avondje voor mezelf heb
Om eerlijk te zijn, vind ik het dus best eng om samen te gaan wonen... ik woon nu ruim 2 jaar alleen en mijn vriend en ik hebben nu wel een beetje plannen om samen te gaan wonen, maar ik ben een beetje bang dat ik zo aan mijn eigen plekje gewend ben, dat ik me nu weer moet gaan aanpassen aan een 'huisgenoot'. Zal wel loslopen, als ik maar af en toe een avondje voor mezelf heb
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
loura schreef:Ik heb wel een aantal jaar alleen gewoond en ik vond het echt heerlijk Maar ik ben dan ook een persoon die goed alleen kan zijn en ik zou het denk ik vreselijk vinden om in een huis te wonen waar altijd wel mensen zijn. Dat verschilt natuurlijk per persoon heel erg. Ik vond het wel fijn dat ik met niemand rekening hoefde te houden. Ik zou er zeker voor gaan! lekker inrichten zoals je wilt en er een leuk knus huisje van maken.
+ 1. Ik woon nog steeds alleen en dat bevalt me heel goed.
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Ik heb in Engeland in een Student Hall gewoond, wat ik ontzettend gezellig vond!
Er was altijd wel iets te doen, iemand om mee te kletsen maar je kon ook gewoon lekker op je kamer blijven als je daar zin in had.
Vanaf daar ben ik naar een appartement met 1 huisgenoot gegaan.
Dit ging opzich wel goed, alleen was de persoon met wie ik het huis (en dus woonkamer, keuken en badkamer) deelde geen vriend van me.
Dus als hij met vrienden in de woonkamer zat en ik vrienden langs kreeg, we in de keuken of mn slaapkamer gaan zitten. Niet ideaal dus.
Afgelopen november ben ik naar mijn eigen appartementje verhuisd, en hier vind ik het ook heerlijk.
Alles van mijzelf, geen rekening hoeven houden met anderen, heerlijk!
Ik woon in een straat met veel kroegen, veel vrienden van me wonen in de buurt dus als ik aanspraak wil heb ik dat zo, en dat vind ik ook erg fijn.
Er was altijd wel iets te doen, iemand om mee te kletsen maar je kon ook gewoon lekker op je kamer blijven als je daar zin in had.
Vanaf daar ben ik naar een appartement met 1 huisgenoot gegaan.
Dit ging opzich wel goed, alleen was de persoon met wie ik het huis (en dus woonkamer, keuken en badkamer) deelde geen vriend van me.
Dus als hij met vrienden in de woonkamer zat en ik vrienden langs kreeg, we in de keuken of mn slaapkamer gaan zitten. Niet ideaal dus.
Afgelopen november ben ik naar mijn eigen appartementje verhuisd, en hier vind ik het ook heerlijk.
Alles van mijzelf, geen rekening hoeven houden met anderen, heerlijk!
Ik woon in een straat met veel kroegen, veel vrienden van me wonen in de buurt dus als ik aanspraak wil heb ik dat zo, en dat vind ik ook erg fijn.
Gast- Gast
Ik woon alleen en ik vind het heel fijn. Juist de afwisseling van avonden met vrienden en avonden alleen vind ik heel fijn.
Zaterdagavond heb ik de hele avond Gossip Girl-dvd'tjes liggen kijken, heerlijk! Maar, ik moet eerlijk zeggen dat ik zaterdagavond meestal wel iets leuks wil doen, te vaak thuis op zaterdagavond is niet leuk.
Ik vind het fijn dat ik dingen kan doen wanneer ik dat wil. Ik kan eten wanneer ik dat wil, ik kan schoonmaken wanneer ik dat wil (en dat is een beetje vaak...) en ik kan aso op de bank gaan liggen en niemand heeft er last van
Zaterdagavond heb ik de hele avond Gossip Girl-dvd'tjes liggen kijken, heerlijk! Maar, ik moet eerlijk zeggen dat ik zaterdagavond meestal wel iets leuks wil doen, te vaak thuis op zaterdagavond is niet leuk.
Ik vind het fijn dat ik dingen kan doen wanneer ik dat wil. Ik kan eten wanneer ik dat wil, ik kan schoonmaken wanneer ik dat wil (en dat is een beetje vaak...) en ik kan aso op de bank gaan liggen en niemand heeft er last van
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Ik woon inmiddels ook al weer 2 jaar alleen en vind het heerlijk, die vrijheid. Wel vind ik het gezellig als mijn vriend er is (1x per week meestal) en helemaal als hij er al is als ik thuis kom. Inmiddels hoeven de samenwoonplannen van mij ook niet meer zo op korte termijn eigenlijk
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
hey maar bij een studio die zitten toch meestal meerdere in 1 huis? dus misschien heb je wel leuke buren zodat je niet altijd alleen hoeft te zijn....
dat heb ik dus nu ook alleen ik ben ook vaak alleen zonder mn buurjongen en vind dat heerlijk, heb natuurlijk wel n huisdier maar dat scheelt niet denk ik, en je kan natuurlijk altijd je vriendinnen uitnodigen zo nu en dan
leuk hoor, ik wil ook weer een eigen appartement, weet alleen niet of dat nog lang gaat duren of niet, vast wel...breda kennende..
dat heb ik dus nu ook alleen ik ben ook vaak alleen zonder mn buurjongen en vind dat heerlijk, heb natuurlijk wel n huisdier maar dat scheelt niet denk ik, en je kan natuurlijk altijd je vriendinnen uitnodigen zo nu en dan
leuk hoor, ik wil ook weer een eigen appartement, weet alleen niet of dat nog lang gaat duren of niet, vast wel...breda kennende..
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Alleen wonen en onwel worden
» Vraagje voor de meiden die alleen op zichzelf wonen....
» vrienden emigreren... collega weg.. alleen is maar alleen
» Leukste plek in NL/BE om te wonen?
» Zooo wil ik wonen!!
» Vraagje voor de meiden die alleen op zichzelf wonen....
» vrienden emigreren... collega weg.. alleen is maar alleen
» Leukste plek in NL/BE om te wonen?
» Zooo wil ik wonen!!
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: