Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op vakantie zonder je kind

+18
Bolleke
Snoes
Mamsie
Rush
Happydobby
Darius
Smaragdje
Chelle
Phileine
pitbullgup
Curious
Fearie
ekjir@M
Pien
VeryCherry
Susan
Rovine
Printje
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Op vakantie zonder je kind - Pagina 2 Empty Re: Op vakantie zonder je kind

Bericht  Smaragdje di 12 jul 2011 - 1:34

Ik zou het zelf niet kunnen, maar wat tijd samen is denk ik ook wel eens lekker! Je zoontje zal er heus niet slechter van worden en vindt het vast wel leuk om lekker te gaan logeren!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder je kind - Pagina 2 Empty Re: Op vakantie zonder je kind

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 1:35

Mijn ouders hadden toen ik jaar of 4 was een reis gewonnen naar Flordia van 8 dagen. (Inclusief alles, huurauto, verblijf) en die hebben mij en mijn zus toen bij oma gedumpt Wink .. haha ik kan het me nog goed herinneren maar dan meer de leuke dingen die ik met oma heb gedaan en het cadeautje wat ik kreeg toen papa en mama terug kwamen.. Een tas met een flamingo erop met een Flordia logo ofzo.. (Hele mooie kleuren, very early '90ties Wink "


Ik heb geen idee hoe het is als ouder om je kind 'achter te laten'.. Maar vanuit het kind gezien kan ik dus wel spreken Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder je kind - Pagina 2 Empty Re: Op vakantie zonder je kind

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 1:41

Ik ben pas 2 weken weg geweest zonder kinderen en het was h-e-e-r-l-i-j-k. Heb ze niet zoveel gemist en zou t zo weer doen.

Geniet ervan Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder je kind - Pagina 2 Empty Re: Op vakantie zonder je kind

Bericht  Darius di 12 jul 2011 - 1:57

James schreef:Lekker doen! Lijkt me ook wel eens lekker. Wij willen eind dit jaar of volgend jaar ook een weekend samen weg zonder zoon. Gewoon even geen papa en mama zijn. Niks mis mee. Als je weet dat je zoon in goede handen is, lekker van genieten!

Eens. En het klinkt heel wat, vijf nachten, maar voor je het weet is het alweer om.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder je kind - Pagina 2 Empty Re: Op vakantie zonder je kind

Bericht  Happydobby di 12 jul 2011 - 2:10

Ik wou vroeger altijd bij mijn oma logeren maar dat kon niet, oma was te oud en niet zo goed ter been.
Mijn ouders gingen ook nooit weg en nu zie ik hoe jammer dat is. Ze zijn 1 keer een lang weekend geweest toen ik al uit huis was en mijn zusje 19 was. Vlak daarna werd mijn moeder ziek.

Ik weet niet of ik het zou kunnen om mijn kindje alleen achter te laten, gelukkig zit die kleine nog in mijn buik.
Very Happy

Begin dit jaar ging een collega van me ook met haar man op vakantie, haar 3 kinderen zijn bij haar ouders gebleven.

Als jou gevoel zegt dat je wilt gaan dan moet je dat gewoon lekker doen!

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder je kind - Pagina 2 Empty Re: Op vakantie zonder je kind

Bericht  Rush di 12 jul 2011 - 2:16

Mijn broer en schoonzus gaan minimaal 2x per jaar zonder de kids op vakantie. M`n broer is dan weg voor zaken en m`n schoonzus gaat mee voor de zon. M`n neefjes gaan dan naar oma, daar zijn ze wel vaker, niets mis mee.

Ze gaan ook wel eens mee hoor, maar ook wel eens niet dus Wink
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder je kind - Pagina 2 Empty Re: Op vakantie zonder je kind

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 2:18

Ik denk dat het heel erg goed voor jullie is ! Even een paar dagen samen genieten. Wij zijn dan afgelopen weekend ook met z'n 2-en weggeweest voor 2 nachten en dat heeft ons ook goed gedaan. We hebben leuke dingen gedaan en goed uitgerust en dat hadden we allebei echt nodig. Deze kans moet je gewoon pakker Storm anders krijg je er spijt van !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder je kind - Pagina 2 Empty Re: Op vakantie zonder je kind

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 2:31

Heerlijk toch, even een paar dagen er tussenuit? Ik moet er niet aan denken om zonder mijn kind op vakantie te gaan, maar het is voor jullie prima gelegenheid om even bij te tanken en tijd voor elkaar te hebben. Je weet dat je zoon in goede handen is bij je schoonmoeder, dus het komt vast helemaal goed! Geniet ervan, meis!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder je kind - Pagina 2 Empty Re: Op vakantie zonder je kind

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 3:22

Ik ben zelf ook in 2006 een week op vakantie geweest zonder Lise, oh oh wat heb ik toen een bak stront over me heen gekregen!
Maar ik moet je zeggen, het was heerlijk om er even tussenuit te gaan.
Mijn vriend en ik willen eind dit jaar ook even samen een (lang) weekend er tussen uit, omdat je gewoon merkt dat je veel te weinig tijd voor jezelf en elkaar hebt. Dus ik zeg, gewoon doen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder je kind - Pagina 2 Empty Re: Op vakantie zonder je kind

Bericht  Mamsie di 12 jul 2011 - 3:29

lekker gaan!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder je kind - Pagina 2 Empty Re: Op vakantie zonder je kind

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 3:37

Weetjewel schreef:Ik ben zelf ook in 2006 een week op vakantie geweest zonder Lise, oh oh wat heb ik toen een bak stront over me heen gekregen!
Maar ik moet je zeggen, het was heerlijk om er even tussenuit te gaan.
Mijn vriend en ik willen eind dit jaar ook even samen een (lang) weekend er tussen uit, omdat je gewoon merkt dat je veel te weinig tijd voor jezelf en elkaar hebt. Dus ik zeg, gewoon doen!
Huh?? Van wie een bak stront over je heen gekregen? Hier op het forum?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder je kind - Pagina 2 Empty Re: Op vakantie zonder je kind

Bericht  Snoes di 12 jul 2011 - 4:22

Tuurlijk moet je dat doen Storm. Je verdient dit zo, en het zal jou/jullie echt wel goed doen.
Geniet maar lekker, M. zal zich niet vervelen bij oma!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder je kind - Pagina 2 Empty Re: Op vakantie zonder je kind

Bericht  Bolleke di 12 jul 2011 - 4:40

Ik vind het super leuk voor jullie, en je moet gewoon zelf doen wat goed voelt. Ik denk niet dat ik 5 dagen weg zou gaan, gewoon op vakantie, ik zou dan bij alles denken : "C.hristian zou dat ook leuk vinden". Maar jouw zoontje is nog veel kleiner dus dan gaat dat niet op.
Wel jammer dat je zelf niet de keus had om hem mee te nemen maar dat het gewoon al helemaal geen optie is om hem mee te nemen, ik denk dat ik het daar moeilijker mee zou hebben als iemand mij zou voorstellen om op vakantie te gaan, maar wel zonder kind.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder je kind - Pagina 2 Empty Re: Op vakantie zonder je kind

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 4:43

Ik denk dat het een heel goed besluit is om te doen Storm. Dan hebben vriend en jij ook even tijd voor elkaar, en heb je even Storm time. M. die zal ervan genieten bij oma, die zal enorm verwend worden, en jullie komen weer uitgerust terug allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder je kind - Pagina 2 Empty Re: Op vakantie zonder je kind

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 5:10

Dat weet ik nog wel Weetjewel. Het halve forum had er wel een mening over..
Als jij denkt dat je je zoon 5 dagen kan missen, waarom niet. Niet twijfelen. Gewoon doen en er van genieten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder je kind - Pagina 2 Empty Re: Op vakantie zonder je kind

Bericht  Tania di 12 jul 2011 - 6:39

Lekker gaan hoor! Je zoontje vindt het leuk bij oma en jullie kunnen even lekker uitrusten.

Zelf zou ik het niet kunnen want ik heb na een dag al heimwee laughcry . Maar het lijkt me heerlijk om even alleen maar aan mezelf te hoeven denken.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder je kind - Pagina 2 Empty Re: Op vakantie zonder je kind

Bericht  PiP di 12 jul 2011 - 6:57

WIj zijn in het voorjaar 2 dagen weggeweest met mijn werk en gaan in het najaar ook weer weg met mijn man zijn werk.
Ok het zijn geen 5 dagen, maar ik vond het heerlijk. Even niet overal rekening mee houden en wat anders aan je hoofd.
Ik was ook wel bang om dit zo te zeggen tegen mensen, maar ik krijg ook alleen maar positieve reacties!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder je kind - Pagina 2 Empty Re: Op vakantie zonder je kind

Bericht  Famke di 12 jul 2011 - 7:05

Heerlijk! Gewoon doen. Wij zijn toen L. ongeveer een half jaar was zijn we een weekendje naar Antwerpen gegaan. Heerlijk, even lekker tijd met z'n tweeen en je hoeft niet telkens rekening te houden met de kleine.

Zou binnenkort wel weer willen, alleen is het wegbrengen van 2 kinderen hier moeilijker geworden.
Famke
Famke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 255
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder je kind - Pagina 2 Empty Re: Op vakantie zonder je kind

Bericht  Paper Crown di 12 jul 2011 - 7:28

Lekker gaan, M. is groot genoeg om 't ook leuk te hebben bij oma zonder mama..

Mijn vriendin is met haar vriend naar Aruba gegaan toen dr zoontje 3 maanden was.. dat vind en vond ik dan wel weer to soon.. en ook voor haar moeder was het belastend.. Vaak zijn moeders even oud als onze moeders geen kleine baby meer gewend.. en zijzelf vond het ook niet leuk.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder je kind - Pagina 2 Empty Re: Op vakantie zonder je kind

Bericht  Tania di 12 jul 2011 - 8:35

2CKC2 schreef:Lekker gaan, M. is groot genoeg om 't ook leuk te hebben bij oma zonder mama..

Mijn vriendin is met haar vriend naar Aruba gegaan toen dr zoontje 3 maanden was.. dat vind en vond ik dan wel weer to soon.. en ook voor haar moeder was het belastend.. Vaak zijn moeders even oud als onze moeders geen kleine baby meer gewend.. en zijzelf vond het ook niet leuk.

Mijn moeder had minder 'werk' met oppassen op mijn zoontje toen hij drie maanden was dan nu hoor Laughing

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder je kind - Pagina 2 Empty Re: Op vakantie zonder je kind

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 9:02

Gewoon lekker gaan Storm en je niet schuldig voelen! Ik heb zelf altijd wel moeite gehad met mijn dochter uit handen geven, maar zoals het er na naar uitziet ga ik in September met een vriendin een paar daagjes weg en ik heb er nu al zin in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder je kind - Pagina 2 Empty Re: Op vakantie zonder je kind

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 9:06

Hoe oud is je dochter, Twellie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder je kind - Pagina 2 Empty Re: Op vakantie zonder je kind

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 9:08

D. is alweer ruim anderhalf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie zonder je kind - Pagina 2 Empty Re: Op vakantie zonder je kind

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum