Dagcafé
+21
Zwerver
Curious
May
Leine
Jordana
Zwoesj
Happydobby
Lejow
Snoes
ExpressoB
Moezie
Barbabella
Atelier Madame
VeryCherry
Lotus
Merai
Toet
Lies
Sjaantje
Tiana
Qiara
25 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Sjaantje schreef:Stuiter, ben je al klaar met PM masseren? Wil je mijn rug ook nog even doen??
Zegt snel gedag tegen pm en sjeest enorm snel naar Sjaan toe. Mijn zoon slaapt nog steeds dus alleen zijn kan geen kwaad. !!
Gast- Gast
Reva schreef:Angel Blue Eyes schreef:Sjaantje schreef:
ABE, je bent wel single, maar hebt iig je scharrels nog
Scharrels?
Zijn al die verhalen over 1 en dezelfde dan???????????????????????
Schot voor open doel
Uhmz...
Serieus, er zijn maar twee mannen in mijn leven. Een ex-scharrel en een scharrel. Tja, in dat opzicht scharrels, maar met de één onderneem ik verder helemaal niets qua rek en strekoefeningen.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Sjaantje schreef:Stuiter, ben je al klaar met PM masseren? Wil je mijn rug ook nog even doen??
Zegt snel gedag tegen pm en sjeest enorm snel naar Sjaan toe. Mijn zoon slaapt nog steeds dus alleen zijn kan geen kwaad. !!
Ow correctie "gaat eerst even langs Lexie grootgeschapen.... want ja dat is dichterbij !"
Gast- Gast
Whahahahahhahaha OMG nu noemt iedereen me Lex Grootgeschapen. Tnx Reev (en Jeroen).
Gast- Gast
Reva schreef:Lex, had je mn supermarktavontuur gelezen vanmiddag
Geloof het niet. Vertel vertel!
Gast- Gast
Dikke +1!Storm schreef:Jezus wat gaan jullie snel zeg!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Een ex-scharrel is ook een scharrel geweest, en we hebben het over een periode van 8 jaar, niet over een moment-opname...Angel Blue Eyes schreef:Serieus, er zijn maar twee mannen in mijn leven. Een ex-scharrel en een scharrel. Tja, in dat opzicht scharrels, maar met de één onderneem ik verder helemaal niets qua rek en strekoefeningen.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Alex schreef:Whahahahahhahaha OMG nu noemt iedereen me Lex Grootgeschapen. Tnx Reev (en Jeroen).
Gast- Gast
Sorry, mijn schuldStuiterbal schreef:Storm schreef:Jezus wat gaan jullie snel zeg!
uhmm wat ben jij traag vandaag !!!
Snoes- Lady Post-a-lot
Alex schreef:Whahahahahhahaha OMG nu noemt iedereen me Lex Grootgeschapen. Tnx Reev (en Jeroen).
Nou hup, mail een burgemeester
Gast- Gast
Snoes schreef:Sorry, mijn schuldStuiterbal schreef:Storm schreef:Jezus wat gaan jullie snel zeg!
uhmm wat ben jij traag vandaag !!!
Dat verklaard waarom jij ook traag bent !!! Kwartje valt !
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Whahahahahhahaha OMG nu noemt iedereen me Lex Grootgeschapen. Tnx Reev (en Jeroen).
Nou hup, mail een burgemeester
Als niemand het verwacht.
Gast- Gast
Dat komt omdat wij met z'n tweetjes al aan het kletsen zijn daarom kan ik niet alles bijhouden wat hier gebeurd haha!Snoes schreef:Dikke +1!Storm schreef:Jezus wat gaan jullie snel zeg!
Gast- Gast
Lex, vóórdat we eens meeten... ehm... wát precies is er aan jou eigenlijk grootgeschapen???
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Reva schreef:OMG, ik had weer wat bij de supermarkt hoor..
Liep een jongen van mn vorige opleiding, waar ik vaak mee in de trein zat en terrasje etc. Jaren niet gezien. Ik hem ontwijken. Hij ging afrekenen, was klaar, dus ik denk mooi kan ik ook (bij andere kassa). Draait ie om en loopt naar mijn kassa...'hoi!'. Hey! (ik wilde ter plekke verdwijnen) Zegt ie ja ik zag je al lopen, dus ik zeg oh ik had je niet gezien (en ik dacht nee wat zeg ik nu, hij's echt 2 meter nog wat hoog en meter breed ). Halve rij stond uiteraard mee te luisteren incl kassameisje.
Nou, even staan kletsen, ik gooide uiteraard de helft van mn boodschappen naast mn tas. Zegt ie ja wat doe je nu/heb je gestudeerd. Zegt hij: okee! Ja je was altijd al goed met je vingers....
De rij gniffelen... EUH IK BEDOELDE MET JE TELEFOON HE!! Omg..
Heb t er nog warm gaan. Ik was al vergaan van de regen etc maar dacht mwah even snel de supermarkt in kan wel. Ik ben echt naar mn auto gerend bijna, al pratend en heb t volgens mij heel ongeïnteresseerd afgerond al half in mn auto gestapt..
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Een ex-scharrel is ook een scharrel geweest, en we hebben het over een periode van 8 jaar, niet over een moment-opname...Angel Blue Eyes schreef:Serieus, er zijn maar twee mannen in mijn leven. Een ex-scharrel en een scharrel. Tja, in dat opzicht scharrels, maar met de één onderneem ik verder helemaal niets qua rek en strekoefeningen.
Nee duidelijk. Dan waren het inderdaad wel meer dan twee.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Lex, vóórdat we eens meeten... ehm... wát precies is er aan jou eigenlijk grootgeschapen???
Gast- Gast
Waar halen jullie al die kwartjes vandaan? Ik heb er zoveel mensen hier over gehoord ... ik heb al in geen jaren kwartjes meer gezien.
Gast- Gast
Wederom dikke +1! En dan nog vind ik dat jullie heeeeel snel gaan!Storm schreef:Dat komt omdat wij met z'n tweetjes al aan het kletsen zijn daarom kan ik niet alles bijhouden wat hier gebeurd haha!Snoes schreef:Dikke +1!Storm schreef:Jezus wat gaan jullie snel zeg!
Snoes- Lady Post-a-lot
Alex schreef:Waar halen jullie al die kwartjes vandaan? Ik heb er zoveel mensen hier over gehoord ... ik heb al in geen jaren kwartjes meer gezien.
Jonguh :
Gast- Gast
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: