Dagcafé
+21
Zwerver
Curious
May
Leine
Jordana
Zwoesj
Happydobby
Lejow
Snoes
ExpressoB
Moezie
Barbabella
Atelier Madame
VeryCherry
Lotus
Merai
Toet
Lies
Sjaantje
Tiana
Qiara
25 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Sjaantje schreef:Yeah! Wordt wel tijd na ruim 4 jaar
Nou, je bent niet de enige. Ondanks dat ik wel van die nietszeggende relaties heb gehad, ben ik nu alweer 8 jaar vrijgezel.
Gast- Gast
Haha stuiter, waar zocht je mannen te vinden? Moet Storm er een paar verstoppen in haar appartement?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Snoes schreef:Haha stuiter, waar zocht je mannen te vinden? Moet Storm er een paar verstoppen in haar appartement?
Op haar balkon hahahaaha Dus storm je weet wat je te doen staat he voor zondag..... mannen verstoppen !!!!
Gast- Gast
Als Lex zo Grootgeschapen is, past het niet eens achter het kleine arkjeReva schreef:Stuiterbal schreef:Reva schreef:Misschien moet je tijdens je date met Lex Grootgeschapen even zoenen, Sjaan. Anders verleer je het.
Even samen schuilen achter de ark
ABE, je bent wel single, maar hebt iig je scharrels nog
Misschien heeft Storm nog wel leuke buurmannen ofzo
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Ik liep vanmiddag met A. in de wandelwagen het winkelcentrum binnen, een man komt me tegemoet, draait zich naar me om, gaat op z'n dooie gemak naar mijn achterkant staan kijken (zag ik allemaal in de winkelruit voor me )...
Gast- Gast
Alex schreef:Whahahahahahaha Reva, je maakt ons gelijk pot. Sjongejonge.
Zo'n stelltje mist nog op de ark
Gast- Gast
Alex schreef:Ik liep vanmiddag met A. in de wandelwagen het winkelcentrum binnen, een man komt me tegemoet, draait zich naar me om, gaat op z'n dooie gemak naar mijn achterkant staan kijken (zag ik allemaal in de winkelruit voor me )...
Geweldig voel je enorm vereerd !!!!!
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Whahahahahahaha Reva, je maakt ons gelijk pot. Sjongejonge.
Zo'n stelltje mist nog op de ark
Die ark is veel te klein voor mijn grote verschijning.
Gast- Gast
De MODERNE Ark van NoachReva schreef:Zo'n stelltje mist nog op de arkAlex schreef:Whahahahahahaha Reva, je maakt ons gelijk pot. Sjongejonge.
Alex schreef:Ik liep vanmiddag met A. in de wandelwagen het winkelcentrum binnen, een man komt me tegemoet, draait zich naar me om, gaat op z'n dooie gemak naar mijn achterkant staan kijken (zag ik allemaal in de winkelruit voor me )...
En toen heb je een heel harde boer gelaten?
Ook zo leuk in de file, als je het zoveelste busje bouwvakkers naast je hebt rijden...om even je vinger in je neus te doen
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Alex schreef:Ik liep vanmiddag met A. in de wandelwagen het winkelcentrum binnen, een man komt me tegemoet, draait zich naar me om, gaat op z'n dooie gemak naar mijn achterkant staan kijken (zag ik allemaal in de winkelruit voor me )...
Geweldig voel je enorm vereerd !!!!!
Ja, daar twijfel ik nog over, het was echt een enge kerel.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Sjaantje schreef:Yeah! Wordt wel tijd na ruim 4 jaar
Nou, je bent niet de enige. Ondanks dat ik wel van die nietszeggende relaties heb gehad, ben ik nu alweer 8 jaar vrijgezel.
ik zou dat niet kunnen, waar ligt het aan?
dankjewel storm.. ga nog maar niet naar bed anders ben ik vannacht wakker heb vanmiddag ook al geslapen
ahhh zit sjaan niet zo te pesten
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Reva schreef:Alex schreef:Ik liep vanmiddag met A. in de wandelwagen het winkelcentrum binnen, een man komt me tegemoet, draait zich naar me om, gaat op z'n dooie gemak naar mijn achterkant staan kijken (zag ik allemaal in de winkelruit voor me )...
Ook zo leuk in de file, als je het zoveelste busje bouwvakkers naast je hebt rijden...om even je vinger in je neus te doen
Nee, een flinke knetterscheet.
Gast- Gast
DankjeExpressoB schreef:ahhh zit sjaan niet zo te pesten
Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:Ik liep vanmiddag met A. in de wandelwagen het winkelcentrum binnen, een man komt me tegemoet, draait zich naar me om, gaat op z'n dooie gemak naar mijn achterkant staan kijken (zag ik allemaal in de winkelruit voor me )...
Nee, een flinke knetterscheet.
Wat heb je toch een klasse
Gast- Gast
Sjaantje schreef:
Scharrels?
Gast- Gast
Ik liep een keer ergens heen en er kwam een knul voorbij op de fiets, die verdraaide ook half z'n nek om naar me te kijken ... *BOING* zo tegen een paaltje aan. Ik vet lachen, roept ie: 'Lach niet, vuile hoer!'
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Sjaantje schreef:
Scharrels?
Zijn al die verhalen over 1 en dezelfde dan???????????????????????
Schot voor open doel
Gast- Gast
Stuiter, ben je al klaar met PM masseren? Wil je mijn rug ook nog even doen??
Ik zal er zaterdag een paar voor je zoeken (alhoewel, heb jij er nog wel nodig, jij hebt je Belg toch?). Maar sowieso voor Sjaan een paar dan? Dat je wat keuze hebt zondag?Stuiterbal schreef:Snoes schreef:Haha stuiter, waar zocht je mannen te vinden? Moet Storm er een paar verstoppen in haar appartement?
Op haar balkon hahahaaha Dus storm je weet wat je te doen staat he voor zondag..... mannen verstoppen !!!!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Sjaantje schreef:Stuiter, ben je al klaar met PM masseren? Wil je mijn rug ook nog even doen??
Neeee, eerst bij mij langs! Ik woon dichterbij!
Gast- Gast
Alex schreef:Ik liep een keer ergens heen en er kwam een knul voorbij op de fiets, die verdraaide ook half z'n nek om naar me te kijken ... *BOING* zo tegen een paaltje aan. Ik vet lachen, roept ie: 'Lach niet, vuile hoer!'
Naaaaah jaa, whahahahha. Dan had ik echt geroepen 'Hoezo niet lachen, was die crash je bedoeling dan?'
Gast- Gast
Alex schreef:Ik liep een keer ergens heen en er kwam een knul voorbij op de fiets, die verdraaide ook half z'n nek om naar me te kijken ... *BOING* zo tegen een paaltje aan. Ik vet lachen, roept ie: 'Lach niet, vuile hoer!'
Ohh als dat ooit een keer voor me gebeurd zou ik echt in mijn broek piesen van het lachen hahahaha ik zie het helemaal voor me hoor !
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: