Dagcafé
+21
Zwerver
Curious
May
Leine
Jordana
Zwoesj
Happydobby
Lejow
Snoes
ExpressoB
Moezie
Barbabella
Atelier Madame
VeryCherry
Lotus
Merai
Toet
Lies
Sjaantje
Tiana
Qiara
25 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Pippa schreef:Vervelend ABE, dat is altijd een dure grap, auto's met problemen
Ik ben ook niet erg blij. Ergens wel, omdat ik het allemaal nog net kan behapstukken, maar het is zo zonde van het geld. En net lag er een brief van de Belastingdienst Toeslagen... 94 euro betalen... Och, de maand is nog niet voorbij.
Gast- Gast
OMG, ik had weer wat bij de supermarkt hoor..
Liep een jongen van mn vorige opleiding, waar ik vaak mee in de trein zat en terrasje etc. Jaren niet gezien. Ik hem ontwijken. Hij ging afrekenen, was klaar, dus ik denk mooi kan ik ook (bij andere kassa). Draait ie om en loopt naar mijn kassa...'hoi!'. Hey! (ik wilde ter plekke verdwijnen) Zegt ie ja ik zag je al lopen, dus ik zeg oh ik had je niet gezien (en ik dacht nee wat zeg ik nu, hij's echt 2 meter nog wat hoog en meter breed ). Halve rij stond uiteraard mee te luisteren incl kassameisje.
Nou, even staan kletsen, ik gooide uiteraard de helft van mn boodschappen naast mn tas. Zegt ie ja wat doe je nu/heb je gestudeerd. Zegt hij: okee! Ja je was altijd al goed met je vingers....
De rij gniffelen... EUH IK BEDOELDE MET JE TELEFOON HE!! Omg..
Heb t er nog warm gaan. Ik was al vergaan van de regen etc maar dacht mwah even snel de supermarkt in kan wel. Ik ben echt naar mn auto gerend bijna, al pratend en heb t volgens mij heel ongeïnteresseerd afgerond al half in mn auto gestapt..
Liep een jongen van mn vorige opleiding, waar ik vaak mee in de trein zat en terrasje etc. Jaren niet gezien. Ik hem ontwijken. Hij ging afrekenen, was klaar, dus ik denk mooi kan ik ook (bij andere kassa). Draait ie om en loopt naar mijn kassa...'hoi!'. Hey! (ik wilde ter plekke verdwijnen) Zegt ie ja ik zag je al lopen, dus ik zeg oh ik had je niet gezien (en ik dacht nee wat zeg ik nu, hij's echt 2 meter nog wat hoog en meter breed ). Halve rij stond uiteraard mee te luisteren incl kassameisje.
Nou, even staan kletsen, ik gooide uiteraard de helft van mn boodschappen naast mn tas. Zegt ie ja wat doe je nu/heb je gestudeerd. Zegt hij: okee! Ja je was altijd al goed met je vingers....
De rij gniffelen... EUH IK BEDOELDE MET JE TELEFOON HE!! Omg..
Heb t er nog warm gaan. Ik was al vergaan van de regen etc maar dacht mwah even snel de supermarkt in kan wel. Ik ben echt naar mn auto gerend bijna, al pratend en heb t volgens mij heel ongeïnteresseerd afgerond al half in mn auto gestapt..
Gast- Gast
Balen ABE, dat had ik ook met mijn auto, had er dit jaar al 800 aan verspijkerd en nog steeds moest er vanalles aan verbouwd worden, heb het wrak afgelopen zaterdag gelukkig verkocht aan een garage bedrijf.
We hebben ook geen 2 auto's meer nodig.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Happydobby schreef:Balen ABE, dat had ik ook met mijn auto, had er dit jaar al 800 aan verspijkerd en nog steeds moest er vanalles aan verbouwd worden, heb het wrak afgelopen zaterdag gelukkig verkocht aan een garage bedrijf.
Als je geen twee auto's nodig bent, dan is het voor de portomonnee beter om er één weg te doen inderdaad. Het is een vervelend luxe probleem.
Gast- Gast
Jij bent de afgelopen maanden sowieso al nooit meer home alone geweest, je je hebt altijd twee kleine vriendjes (vriendinnetjes? ) bij je in de buurt
Flauw he
Flauw he
Gast- Gast
En vergeet mijn sharpei niet
Alleen erg spraakzaam en gezellig zijn die 2 buikbewoners niet hoor, valt tegen
Gast- Gast
Maar heb je dat dan nóg niet door? Die praten met klop- en schopsignalen...ProudMama schreef:
Gast- Gast
Oooooooooooohhhhhhhhhhh, en dat hoor ik nu pas?Maple schreef:Maar heb je dat dan nóg niet door? Die praten met klop- en schopsignalen...ProudMama schreef:
Ik zat te wachten op rooksignalen
Gast- Gast
Ja zeg, waar moet die rook uit komen dan?ProudMama schreef:Oooooooooooohhhhhhhhhhh, en dat hoor ik nu pas?Maple schreef:Maar heb je dat dan nóg niet door? Die praten met klop- en schopsignalen...ProudMama schreef:
Ik zat te wachten op rooksignalen
Gast- Gast
hahaha waar denk je uit naar de uitgang waar ze straks uit moeten komen;)
lekker zelf gemaakte bami gegeten vanavond
vanmiddag nog een paar uurtjes liggen slapen, heb het nu blijkbaar echt nodig door die verkoudheid
Abe: wat een pech zeg! verdorrie
lekker zelf gemaakte bami gegeten vanavond
vanmiddag nog een paar uurtjes liggen slapen, heb het nu blijkbaar echt nodig door die verkoudheid
Abe: wat een pech zeg! verdorrie
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
He get, ik krijg er rare beelden bij...
Mijn man had noodles met gehakt gemaakt, was lekker
Mijn man had noodles met gehakt gemaakt, was lekker
Gast- Gast
Zusje schreef:Wie geeft me een schop? Ik moet echt nodig opruimen hier...
als ik jou een schop geef, geef jij mij dan een schop?
Ik ben niet vooruit te branden....
Gast- Gast
**schopt** hazeltje en zusje
noodles met gehakt? en wat zat er nog meer doorheen dan?
noodles met gehakt? en wat zat er nog meer doorheen dan?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Wat oosterse wokgroenten. En 't gehakt was lekker gekruid, geen idee wat hij daarmee gedaan had, maar t smaakte goed Maar da's m'n man, die gooit de gekste combi's door elkaar en weet 't nog lekker te maken ook.
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: