Dagcafé
+21
Zwerver
Curious
May
Leine
Jordana
Zwoesj
Happydobby
Lejow
Snoes
ExpressoB
Moezie
Barbabella
Atelier Madame
VeryCherry
Lotus
Merai
Toet
Lies
Sjaantje
Tiana
Qiara
25 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Sjaantje schreef:Lex, vóórdat we eens meeten... ehm... wát precies is er aan jou eigenlijk grootgeschapen???
Mijn billen!
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Alex schreef:Ik liep een keer ergens heen en er kwam een knul voorbij op de fiets, die verdraaide ook half z'n nek om naar me te kijken ... *BOING* zo tegen een paaltje aan. Ik vet lachen, roept ie: 'Lach niet, vuile hoer!'
Ohh als dat ooit een keer voor me gebeurd zou ik echt in mijn broek piesen van het lachen hahahaha ik zie het helemaal voor me hoor !
hahaha
heb het ook eens gehad, stond bij een slagboom in een kort jurkje/panty/laarzen te flyeren en die kerel fietst zo tegen de slagboom aan! wuahahahah hij raapte zn fiets snel op en ging er snel vandoor
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Dat weet ik. En daarom sprak ik ook in de meervoudsvorm!Angel Blue Eyes schreef:Sjaantje schreef:Een ex-scharrel is ook een scharrel geweest, en we hebben het over een periode van 8 jaar, niet over een moment-opname...Angel Blue Eyes schreef:Serieus, er zijn maar twee mannen in mijn leven. Een ex-scharrel en een scharrel. Tja, in dat opzicht scharrels, maar met de één onderneem ik verder helemaal niets qua rek en strekoefeningen.
Nee duidelijk. Dan waren het inderdaad wel meer dan twee.
Reva, ow da's wel echt erg
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
ExpressoB schreef:Stuiterbal schreef:Alex schreef:Ik liep een keer ergens heen en er kwam een knul voorbij op de fiets, die verdraaide ook half z'n nek om naar me te kijken ... *BOING* zo tegen een paaltje aan. Ik vet lachen, roept ie: 'Lach niet, vuile hoer!'
Ohh als dat ooit een keer voor me gebeurd zou ik echt in mijn broek piesen van het lachen hahahaha ik zie het helemaal voor me hoor !
hahaha
heb het ook eens gehad, stond bij een slagboom in een kort jurkje/panty/laarzen te flyeren en die kerel fietst zo tegen de slagboom aan! wuahahahah hij raapte zn fiets snel op en ging er snel vandoor
Ja..wat moet ie anders? Zn fiets laten liggen en wegrennen?
Gast- Gast
NIET!!!Alex schreef:Mijn billen!Sjaantje schreef:Lex, vóórdat we eens meeten... ehm... wát precies is er aan jou eigenlijk grootgeschapen???
NIET!!!Alex schreef:Mijn billen!Sjaantje schreef:Lex, vóórdat we eens meeten... ehm... wát precies is er aan jou eigenlijk grootgeschapen???
Sjaan en Stuiter, hadden jullie nog eisen aan de mannen die verstopt moeten worden? Dat we een idee hebben wat we moeten zoeken?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoes schreef:Sjaan en Stuiter, hadden jullie nog eisen aan de mannen die verstopt moeten worden? Dat we een idee hebben wat we moeten zoeken?
Voor mij hoef je niet te verstoppen want volgens de dames hier en ik verliefd......
Maar uhh Sjaan wat wil je ?? U roept wij draaien !
Gast- Gast
Oké, dat is gemakkelijk. Alleen voor Sjaan dus, zegt u maar!
Eeeh Reva, ik stel gewoon voor dat je naar de meeting komt, lijkt me praktischer
Eeeh Reva, ik stel gewoon voor dat je naar de meeting komt, lijkt me praktischer
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Oké, dat is gemakkelijk. Alleen voor Sjaan dus, zegt u maar!
Ja Ja Ja REVA Moet gewoon ook komen
Gast- Gast
Reva moet naar de meeting komen. Wie stemt voor? Aanvullen maar.
- Lex Grootgeschapen
- Lex Grootgeschapen
Gast- Gast
Reva moet naar de meeting komen. Wie stemt voor? Aanvullen maar.
- Lex Grootgeschapen
- Stuit de slet
- Lex Grootgeschapen
- Stuit de slet
Gast- Gast
Alex schreef:Reva moet naar de meeting komen. Wie stemt voor? Aanvullen maar.
- Lex Grootgeschapen
- Stuit de Slet
- Ceepee
(voor de duidelijkheid 1: Ik heb geen idee waar dit over gaat, maar het zal wel. Voor de duidelijkheid 2: Ceepee ben ik dus he)
Laatst aangepast door Lejow op di 12 jul 2011 - 8:32; in totaal 2 keer bewerkt
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Idd, ik vind dat Reva ook moet komen!
En eh wat voor man zoek ik... geen idee, ik heb eigenlijk amper ervaring. Als ie maar lief en humoristisch is en liefst ook wel een beetje een lekker ding
dus alles behalve degenen die ik tot nu toe op paiq tegen ben gekomen
En eh wat voor man zoek ik... geen idee, ik heb eigenlijk amper ervaring. Als ie maar lief en humoristisch is en liefst ook wel een beetje een lekker ding
Lejow schreef:Alex schreef:Reva moet naar de meeting komen. Wie stemt voor? Aanvullen maar.
- Lex Grootgeschapen
[b] - Ceepee
(voor de duidelijkheid 1: Ik heb geen idee waar dit over gaat, maar het zal wel. Voor de duidelijkheid 2: Ceepee ben ik dus he)
Ik heb zin in friet.....NOG STEEDS! Ik wil Stuiterbal frietjes of anders die van Snoes uit België
Gast- Gast
Als we dan toch bezig zijn: Alex en Lejow, jullie moeten ook komen. Ik heb jullie allebei al wel een keer gemeet, maar véééélste kort
Snoes- Lady Post-a-lot
Haha, ik wil zaterdag best een pak frieten meenemen hoor, ik vrees alleen dat ze koud zijn als ik bij jou aankomStorm schreef:Ik heb zin in friet.....NOG STEEDS! Ik wil Stuiterbal frietjes of anders die van Snoes uit België
Snoes- Lady Post-a-lot
Ja, Snoes! Ik was ook zoooo kort bij de Utrecht-meeting. Echt jammer! Dus ik kom hoe dan ook naar een meeting waar jij bent.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik heb zin in friet.....NOG STEEDS! Ik wil Stuiterbal frietjes of anders die van Snoes uit België
Snoes een Belg ?????
Maar schat kom maar langs dan zet ik de frietepan voor je aan !
Gast- Gast
Dus we zien jou zondag ook?Alex schreef:Ja, Snoes! Ik was ook zoooo kort bij de Utrecht-meeting. Echt jammer! Dus ik kom hoe dan ook naar een meeting waar jij bent.
Hoelaat kom je zondag?Alex schreef:Ja, Snoes! Ik was ook zoooo kort bij de Utrecht-meeting. Echt jammer! Dus ik kom hoe dan ook naar een meeting waar jij bent.
Haha nee serieus, zijn er nog meetings waar jij heengaat? Of ik wil wel met Lejow en jou meeten!
Snoes- Lady Post-a-lot
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: