Dagcafé
+21
Zwerver
Curious
May
Leine
Jordana
Zwoesj
Happydobby
Lejow
Snoes
ExpressoB
Moezie
Barbabella
Atelier Madame
VeryCherry
Lotus
Merai
Toet
Lies
Sjaantje
Tiana
Qiara
25 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Ik gebruik normaal gesproken eigenlijk helemaal niks, hooguit wat dagcrème van nivea, haha.
Gast- Gast
Mascara van Maybelline, Foundation van Bare Minerals (enige waar ik goed tegen kan), Blush van Etos.
Dagcreme van Weleda of Yves Rocher.
Dagcreme van Weleda of Yves Rocher.
Gast- Gast
Ik gebruik Clinique, want ik heb een gevoelige huid. Ik heb weleens andere merken geprobeerd, maar dan wordt m'n gezicht rood, vlekkerig en droog.
Gast- Gast
Heb verzorgingsproducten van Diadermine, lippenstift van Chanel en Max Factor, blush en foundation doe ik niet aan en oogschaduw van Douglas
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Hallo, ik ben er weer.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ook eventjes, heb zelfs al boodschappen gedaan, nu hoef ik lekker de deur niet meer uit
Zonder foundation en blush kan ik niet, zie ik eruit als een lijk!
Nu zeker, met bloedarmoede en veeeeeeeeeeeeel te weinig slaap... Geef licht in het donker zeg maar.
Nu zeker, met bloedarmoede en veeeeeeeeeeeeel te weinig slaap... Geef licht in het donker zeg maar.
Gast- Gast
Ik ben ook glow in the dark, maar ik vind het mooi
Yay, ik ben Lady Post A Lot
Alex schreef:Hoi Lotus! Hoe gaat het met je?
Hoi Alex! Ik heb vanochtend beeldende therapie gehad en dat was behoorlijk confronterend. Maar wel goed. Ik ben nu maar weer eens begonnen met op papier zetten wat ik wil bereiken en hoe ik dat wil gaan doen en wat ik daarbij aan hulp nodig heb. Die opdracht kreeg ik mee. En het is ook wel handig om dat voor mezelf weer duidelijk te hebben, zodat ik wat meer houvast heb en ik ook iets kan inbrengen als er 30 augustus over mijn behandeling wordt overlegd.
Ik voel me nog wel naar, maar ik zie wel mogelijkheden om aan de slag te gaan. Alleen vind ik het erg moeilijk en eng. Maar ik zal toch stappen moeten zetten.
Hoe gaat het met jou?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Lotus, wel goed dat je dingen op papier aan het zetten bent. Altijd een goede manier om dingen voor jezelf duidelijk te krijgen en het lijkt me ook wel fijn om inderdaad zelf ook wat in te brengen als het gaat over je behandeling.
Misschien een stomme vraag, maar wat doet beeldende therapie precies? Op welke manier kan dat confronterend zijn? Ik heb er totaal geen beeld bij eigenlijk...
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=11170
Misschien een stomme vraag, maar wat doet beeldende therapie precies? Op welke manier kan dat confronterend zijn? Ik heb er totaal geen beeld bij eigenlijk...
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=11170
Gast- Gast
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: