Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Open Universiteit & Lening DUO

Ga naar beneden

Open Universiteit & Lening DUO  Empty Open Universiteit & Lening DUO

Bericht  Geluk ma 11 jul 2011 - 5:27


Ik vroeg mij af of het mogelijk is om van de mogelijkheid tot lenen bij DUO gebruik te maken indien je staat ingeschreven bij de Open Universiteit. Weet iemand dit?


Geluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 135
Punten : 174
Registratiedatum : 27-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Open Universiteit & Lening DUO  Empty Re: Open Universiteit & Lening DUO

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 5:28

Nope, volgens mij kan dit niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Open Universiteit & Lening DUO  Empty Re: Open Universiteit & Lening DUO

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 5:32

Nee, dat kan niet. Dat kan sowieso niet bij een deeltijdstudie. En studies van de OU worden als deeltijdstudie gezien. Je kunt er echter wel bij werken, omdat je geen colleges hebt. Is dat geen optie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Open Universiteit & Lening DUO  Empty Re: Open Universiteit & Lening DUO

Bericht  Geluk di 12 jul 2011 - 8:19

Bedankt voor het antwoorden, dames! Ik ben vandaag even langs de OU geweest en met een beetje geluk kan ik deze zomer mijn twee ontbrekende vakjes er nog even doorheen knallen, zodat ik in september met mijn volgende studiejaar kan beginnen.

(= fijn, want: half jaar tot een jaar minder studievertraging + ontloping 3000 euro boete + gewoon chill dat ik volgend jaar gewoon weer leuk met mijn studiegenootjes mee kan doen smile)

James, jij studeert via de OU he? Hoe bevalt het je? Kun je de discipline een beetje opbrengen?

Geluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 135
Punten : 174
Registratiedatum : 27-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Open Universiteit & Lening DUO  Empty Re: Open Universiteit & Lening DUO

Bericht  Geluk di 12 jul 2011 - 8:21

O en ik kan voor die twee maandjes ook lenen bij DUO, aangezien ik nog ingeschreven sta bij mijn 'eigen' uni, nice Laughing

Geluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 135
Punten : 174
Registratiedatum : 27-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Open Universiteit & Lening DUO  Empty Re: Open Universiteit & Lening DUO

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 8:28

Geluk schreef:Bedankt voor het antwoorden, dames! Ik ben vandaag even langs de OU geweest en met een beetje geluk kan ik deze zomer mijn twee ontbrekende vakjes er nog even doorheen knallen, zodat ik in september met mijn volgende studiejaar kan beginnen.

(= fijn, want: half jaar tot een jaar minder studievertraging + ontloping 3000 euro boete + gewoon chill dat ik volgend jaar gewoon weer leuk met mijn studiegenootjes mee kan doen smile)

James, jij studeert via de OU he? Hoe bevalt het je? Kun je de discipline een beetje opbrengen?

Ah, goed bezig!

Ja, ik studeer inderdaad via de OU. Het bevalt me super goed! Het materiaal is van goede kwaliteit, bij de OU is alles prima geregeld enzovoort. Ja, ik kan de discipline zeker opbrengen. Had niet verwacht dat ik zo gemotiveerd zou zijn. Het motiveert me juist dat ik het helemaal zelf moet doen. Gek eigenlijk he?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Open Universiteit & Lening DUO  Empty Re: Open Universiteit & Lening DUO

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum