Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen?

+63
Highway
Curious
Silver
Flip Fluitketel
JD
RYW
Smaragdje
Koetjeboe
pindaatje
Zwoesj
piene1983
Kabouter
Rush
Snoes
Sjors
Sweety
Jelin
VeryCherry
Bruintje Beer
duckie
Susan
Fearie
Caramba
Serena
Lejow
Tsjip
Dolphinne
Arwyn
miss piggy
Sterre
Ooh La La!
TNMN
SoGood
Kreeftje
Xanna
love
Verona
Caroow
Merai
CCC
Roxi3
smooch
Atelier Madame
Catwoman79
TwistedAngel
Rizzie
nina
Aziraphale
mzcharlotte
Pussycat
Lies
kletskousje
Zwerver
SparklingEyes
Oasis
Zonnetje
girli
xxDila
flower
Rouxxxe
Phileine
Rovine
TukTuk
67 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen? - Pagina 4 Empty Re: Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen?

Bericht  piene1983 ma 11 jul 2011 - 6:36

Wij gingen na 2 jaar samenwonen. Eerst in mijn huis totdat vriend ook iets had, toen om en om bij de een en de ander en daarna in het huis van mijn vriend en dat was officieel na 2 jaar. Nu wonen we al anderhalf jaar in ons eerste koophuis.
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen? - Pagina 4 Empty Re: Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen?

Bericht  Zwoesj ma 11 jul 2011 - 6:39

Na 4 maanden..
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen? - Pagina 4 Empty Re: Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen?

Bericht  pindaatje ma 11 jul 2011 - 7:51

Wij zijn na 3,5 jaar gaan samenwonen, en wonen inmiddels al bijna 5,5 jaar samen, waarvan bijna 2,5 jaar getrouwd..

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen? - Pagina 4 Empty Re: Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen?

Bericht  Koetjeboe di 12 jul 2011 - 7:08

Na 15 maanden.

Koetjeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 62
Punten : 76
Registratiedatum : 11-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen? - Pagina 4 Empty Re: Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen?

Bericht  Smaragdje di 12 jul 2011 - 7:11

Na 15 maanden precies smile

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen? - Pagina 4 Empty Re: Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen?

Bericht  RYW di 12 jul 2011 - 7:29

Mijn vriend trekt in september bij mijn zoons en mij in, en dat is dan na ruim 2,5 jaar relatie. We hadden het wel eerder gewild maar waren er niet echt klaar voor, en nu wel, denk ik.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen? - Pagina 4 Empty Re: Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen?

Bericht  JD di 12 jul 2011 - 8:08

na 6 maanden.
was niet de bedoeling zó snel, maar mijn vriend moest zijn huis uit en is toen bij mij ingetrokken.
We wonen nu inmiddels ruim anderhalf jaar samen
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen? - Pagina 4 Empty Re: Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen?

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 8:11

Met mijn ex heb ik 2,5 jaar samengewoond en daarvoor hadden we al 2 jaar een relatie. Mijn mijn huidige vriend ben ik na 3 maanden gaan samenwonen. We sliepen eigenlijk vanaf het begin als elke dag bij elkaar. Nu wonen we alweer ruim 2,5 jaar samen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen? - Pagina 4 Empty Re: Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen?

Bericht  Flip Fluitketel di 12 jul 2011 - 8:31

Na 18maanden.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen? - Pagina 4 Empty Re: Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen?

Bericht  Silver di 12 jul 2011 - 8:48

Na anderhalf jaar, en wonen nu anderhalf jaar samen Very Happy
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen? - Pagina 4 Empty Re: Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen?

Bericht  Curious di 12 jul 2011 - 11:46

Na 2,5jaar trok mijn vriend bij me in. Ik wilde al wel eerder(1jaar eerder), maar hij hechtte nog veel belang aan zijn sociale dingen in t dorp waar hij woonde.
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen? - Pagina 4 Empty Re: Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen?

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 19:44

We zijn na 1,5 jaar gaan samen wonen.. en we wonen er alweer ruim 5 jaar

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen? - Pagina 4 Empty Re: Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen?

Bericht  Highway di 12 jul 2011 - 23:29

Na ongeveer 5/6 maandjes
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen? - Pagina 4 Empty Re: Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen?

Bericht  minoessepoes wo 13 jul 2011 - 1:02

Na ruim 4 jaar.

Vriend studeerde in Friesland en ik in Nijmegen. Ik was een half jaar eerder klaar met mijn master, maar in Friesland wonen was voor ons beide geen optie. Ik heb een baan op project basis, mijn vriend kreeg een baan aangeboden in Amsterdam, toen ben ik nadat mijn project afgelopen was naar Amsterdam verhuisd en daar op een project gezet door mijn werkgever. Was dus ideaal. We hebben eerst even 3 maanden op een kamer gewoon tot dit appartementje af was. We wonen nu 1,5 jaar samen.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen? - Pagina 4 Empty Re: Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen?

Bericht  Penélope wo 13 jul 2011 - 6:36

Na 16 maanden.
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen? - Pagina 4 Empty Re: Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen?

Bericht  xxDila wo 13 jul 2011 - 9:51

Oasis schreef:
xxDila schreef:Na 1,5 jaar. Achteraf te snel!

Hoezo vond je dat te snel?

Wij zijn gaan samenwonen toen we ruim 7 maanden een relatie hadden.

Lees het nu pas!

Ik was te jong.. Vond het echt verschrikkelijk om niet meer bij mijn ouders te wonen. Voelde mezelf echt ontzettend verscheurd. Wilde zo graag samen wonen met mijn vriend & zelfstandig zijn, terwijl ik tegelijkertijd zo graag papa's kleine meisje nog even wilde blijven/zijn. Embarassed
Het ging dus ook echt niet lekker in het begin. Ik kon elke dag wel janken, belde heel veel met mijn ouders. Onze relatie was klaar voor een volgende stap, ik alleen niet.. Ik ben dan ook weer deels thuis gaan wonen. Dat ging zoveel beter.
Naar een poosje ben ik weer helemaal bij hem ingetrokken en ging ik af en toe nog een paar daagjes bij mijn ouders "logeren". Ik heb echt tijd nodig gehad om mijn ouders en dan vooral mijn vader los te laten. smile
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen? - Pagina 4 Empty Re: Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen?

Bericht  Flippin' Bitch wo 13 jul 2011 - 10:02

Wij zijn bijna 7,5 jaar samen maar wonen nog steeds apart!
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen? - Pagina 4 Empty Re: Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen?

Bericht  Lavendel wo 13 jul 2011 - 11:03

Nog niet toe aan samenwonen flippin bitch of komt het nog niet uit? Ik ben zelf bijna 6jaar samen (ben 25) en wij wonen ook nog niet samen. We zijn allebei student en wonen op kamers in een andere stad (1u treinreis) en ik wil ook pas samenwonen als ik afgestudeerd ben..
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen? - Pagina 4 Empty Re: Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum