Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen?

+63
Highway
Curious
Silver
Flip Fluitketel
JD
RYW
Smaragdje
Koetjeboe
pindaatje
Zwoesj
piene1983
Kabouter
Rush
Snoes
Sjors
Sweety
Jelin
VeryCherry
Bruintje Beer
duckie
Susan
Fearie
Caramba
Serena
Lejow
Tsjip
Dolphinne
Arwyn
miss piggy
Sterre
Ooh La La!
TNMN
SoGood
Kreeftje
Xanna
love
Verona
Caroow
Merai
CCC
Roxi3
smooch
Atelier Madame
Catwoman79
TwistedAngel
Rizzie
nina
Aziraphale
mzcharlotte
Pussycat
Lies
kletskousje
Zwerver
SparklingEyes
Oasis
Zonnetje
girli
xxDila
flower
Rouxxxe
Phileine
Rovine
TukTuk
67 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen?

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 22:39

Ik heb twee keer samengewoond. Eerste keer was na 1,5 maand ofzo en met hem ben ik 4 jaar geweest. Tweede keer was nooit helemaal officieel aangezien hij nog zijn eigen woning had maar hij was hier altijd, hij betaalde mee en al zijn spullen waren hier. Dat was na 3 weken en we zijn toen 2 jaar samen geweest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen?

Bericht  Sterre zo 10 jul 2011 - 22:39

Wij gingen na een half jaar al samenwonen. Best snel, maar nu 2,5 jaar later kopen we samen een huis. Het heeft dus heel goed uitgepakt!

Ik heb ook eerdere langere relaties gehad (één van bijna 3 jr) en toen was er nooit sprake geweest van samenwonen. Het voelde nu na 6 maanden al goed, de timing was goed, en goed is het nog steeds Very Happy

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen?

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 22:42

Na ehhh 2 weken ofzo!??! Ik ben gewoon nooit meer naar huis gegaan :P :P En inmiddels zijn we bijna 3 jaar samen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen?

Bericht  SoGood zo 10 jul 2011 - 22:49

Punk'd schreef:
Sogood schreef:Wij hebben over 3 weken 10 jaar een relatie (omg :shock: ik kan het niet geloven!) Officieel wonen we al 5 jaar samen. Onofficieel wat korter. Op een gegeven woonde ik op 2 adressen, nou dat moet je niet willen.

Haha congrats!!

Ik zat er laatst ook aan te denken over een dikke maand zijn mijn vriend en ik 8 jaar samen dat vind ik al veel Wink.. Als ik dat tegen leeftijdsgenoten zeg dan staan ze me altijd met open mond aan te kijken :o

Haha, ja herkenbaar! Hoe oud ben jij?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen?

Bericht  miss piggy zo 10 jul 2011 - 22:58

wij onofficieel na een half jaar en officieel na 11 maanden
we waren toen 29 en zijn nu 3 jaar verder.
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen?

Bericht  Arwyn zo 10 jul 2011 - 23:11

Wij zijn na 2,5 jaar gaan samenwonen.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen?

Bericht  Dolphinne zo 10 jul 2011 - 23:21

Onofficieel trok ik binnen een paar maanden (4-5) bij hem in op zijn studentenkamer. Ik sliep toen meestal nog 1 nacht in de week bij mn ouders, dat was mooi dicht bij mijn stage (3 min. lopen)
Na 10 maanden hebben we een huis gekocht en na iets meer dan een jaar (eerst verbouwd) gingen we daar samenwonen.
Toen we bijna 5 jaar samen waren gingen we weer uit elkaar.

Heb nu bijna 2 jaar een nieuwe relatie. Hopelijk gaan we komend jaar ergens samenwonen.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen?

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 23:23

Ik ben na 3 maanden bij hem ingetrokken.
Dat was sneller dan gepland maar dat kwam omdat ik overplaatsing aan moest vragen en op dat moment was er plek.
Ze wisten niet hoe het anders over 6 maanden of later zou zijn.
Ik ben overgegaan terwijl hij op vakantie was :P

Na ongeveer 2 jaar hebben we een huis gekocht.
Klopt niet. Zat even te rekenen maar na een jaar hebben we een huis gekocht.
Na twee jaar zijn we getrouwd en na drie jaar is H. geboren. En nu met 5 jaar ben ik zwanger van de tweede.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen?

Bericht  Tsjip zo 10 jul 2011 - 23:48

Wij zijn na 5.5 jaar gaan samenwonen. We waren er wel eerder aan toe maar het vinden van een huis ging niet zo snel. Nu wonen we in oktober alweer 3 jaar samen. Tijd vliegt!

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen?

Bericht  Lejow ma 11 jul 2011 - 0:04

Na 4,5 jaar onofficieel, na 5 jaar en een beetje officieel. Toen kochten we het huis over van mijn schoonvader en woonden we officieel samen op dit adres. Nu alweer ruim een jaargeleden Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen?

Bericht  Serena ma 11 jul 2011 - 0:05

na iets minder dan 2 jaar en woon nu ruim anderhalf jaar met hem samen smile
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen?

Bericht  Caramba ma 11 jul 2011 - 0:56

Binnen een maand woonden wij al samen, zijn nu 2 jaar en precies een week samen smile
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen?

Bericht  Fearie ma 11 jul 2011 - 1:03

Wij woonden noodgedwongen met 3 weken al samen, eerst 2 maanden bij zijn moeder in en vervolgens in ons eigen huisje. We kenden elkaar ook pas net een paar weken, dus alles was snel snel en toch wel een risico.
Nu zijn we ondertussen 4 jaar verder, gaat het nog steeds goed en is ons eerstje kindje onderweg.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen?

Bericht  Susan ma 11 jul 2011 - 1:03

Wij hebben elkaar leren kennen als huisgenoten, dus we woonden in principe al samen, al hielden we het de eerste twee maanden nog wel heel erg gescheiden, toen sliepen we alleen in de weekends samen. Toen we eenmaal samen op vakantie waren geweest was ik wel altijd bij hem op de kamer en toen hebben we ook al vrij snel een appartement voor samen gezocht.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen?

Bericht  duckie ma 11 jul 2011 - 1:15

zijn na 1,5 jaar gaan samenwonen. Hij woonde al op zich zelf en ik ben er bij ingetrokken. Was de reistijd van 3kwartier een beetje zat. eerst daar in de buurt nieuwe baan gezocht en toen verhuisd. was bijna 4jaar geleden. Nu hebben we vorig jaar samen een huis gekocht waar we al bijna weer een jaar wonen en zij al bijna 1,5 jaar getrouwd.

Persoonlijk vind ik binnen een half jaar samenwonen wel erg vroeg..... Embarassed
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen?

Bericht  Bruintje Beer ma 11 jul 2011 - 1:18

Ben in september 2007 getrouwd en toen waren we bijna 2 jaar samen. Ging toen met hem samenwonen. Is nu alweer bijna 4 jaar geleden
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen?

Bericht  VeryCherry ma 11 jul 2011 - 1:36

Na 5 dagen smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen?

Bericht  Jelin ma 11 jul 2011 - 1:42

Na anderhalf jaar ben ik bij mijn man ingetrokken. Voorheen was ik ook meer bij hem dan thuis.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen?

Bericht  Sweety ma 11 jul 2011 - 2:07

Gaat eigenlijk best snel tegenwoordig smile
Bij mij duurde het 4 jaar en we woonden net samen en toen ging het uit.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen?

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 3:38

Na 2.5 jaar zijn we samen gaan wonen. Eerst een maand met z'n tweeen + mijn en zijn spulletjes op elkaar gepropt in mijn kleine appartementje.
Dat was even ter overbrugging. We hadden samen een huis gekocht, maar voordat we daar in konden trekken, moesten we de hele boel nog opknappen.
Wat een verademing was dat toen we konden verhuizen :P


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen?

Bericht  Sjors ma 11 jul 2011 - 3:52

Wij zijn na 5 jaar gaan samen wonen. Ik was toen klaar met mijn studie en had inmiddels een baan gevonden. We wonen nu 4 jaar samen.
Sjors
Sjors
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 172
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen?

Bericht  Snoes ma 11 jul 2011 - 4:04

Wij zijn gaan samenwonen toen we 2,5 jaar samen waren. Nu hebben we inmiddels ook al een huis gekocht en we wonen nu 1,5 jaar samen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen?

Bericht  Rush ma 11 jul 2011 - 4:10

Ik sta op de wachtlijst voor een woning, maar weet niet of het wel zin heeft. We hebben nu 2 maand een relatie en ben bijna non stop bij hem. Het is zo zonde om veel geld uit te geven als we straks na een half jaar alsnog samen gaan wonen..
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen?

Bericht  Kabouter ma 11 jul 2011 - 4:13

Wij waren 3 jaar samen toen we gingen samenwonen. Ondertussen zijn we alweer 4 jaar verder!
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen?

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 5:04

Sweety schreef:Gaat eigenlijk best snel tegenwoordig smile
Bij mij duurde het 4 jaar en we woonden net samen en toen ging het uit.

Het gaat misschien ook wel gewoon sneller als je ouder wordt. Tenzij je beide bv een koopwoning hebt, dan is de stap natuurlijk ook wel weer groot. Mijn eerste ex woonde nog bij zijn ouders en ik had net iets gekocht. Stap was voor hem dus niet zo groot en we wilden gewoon graag bij elkaar zijn. Mijn tweede ex heeft hier altijd gewoond maar voelde wel de drempel om zijn woning op te geven. Dat heeft hij dus nooit gedaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd gingen jullie samenwonen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum