Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

NAV Wat doet jullie schoonmaakster in hoeveel tijd

4 plaatsers

Ga naar beneden

NAV Wat doet jullie schoonmaakster in hoeveel tijd Empty NAV Wat doet jullie schoonmaakster in hoeveel tijd

Bericht  PapillonRose vr 26 aug 2011 - 8:05

N.a.v. de schoonmaakstertopics ben ik wel benieuwd wat degenen met een schoonmaakster haar laten doen en in hoeveel tijd dat gebeurt. Ben nieuwsgierig naar wat je goed kunt laten doen in welk tijdsbestek, voor als ik ooit (later als ik groot ben Wink ) ook een schoonmaakster kan betalen.

Voorlopig blijft het nog even bij dromen, zou echt graag iemand willen voor de grotere werkzaamheden in huis. En dan zelf extra tijd hebben met m'n meisje!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Wat doet jullie schoonmaakster in hoeveel tijd Empty Re: NAV Wat doet jullie schoonmaakster in hoeveel tijd

Bericht  Stoplicht vr 26 aug 2011 - 9:14

Zelf heb ik geen schoonmaakster in mijn huisje, maar maak ik tijdelijk bij iemand schoon; haar eigen schoonmaakster is even uitgeschakeld wegens gezondheidsklachten...
Ik poets 2 uurtjes voor 25euro ( 12,50euro per uur ) en maak dan de de gehele benedenverdieping ( woonkamer, plinten, kasten, keuken, stofzuigen, dweilen ) schoon, neem de trap naar de eerste verdieping mee en maak zowel toilet beneden als op de eerste verdieping schoon.
Het is natuurlijk maar net wat je wilt dat er gedaan wordt...Wanneer er niemand thuis is, ligt er voor evt extra dingen een briefje op tafel maar wanneer er iemand thuis is, poets die de bovenverdiepingen en overleggen we wat er evt. nog extra gedaan kan worden; afhankelijk of er nog tijd is...

Stoplicht
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 121
Punten : 172
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Wat doet jullie schoonmaakster in hoeveel tijd Empty Re: NAV Wat doet jullie schoonmaakster in hoeveel tijd

Bericht  Gast vr 26 aug 2011 - 9:25

Mijn schoonmaakster komt 1x per 2 weken 3uur en ze doet:
- stofzuigen'
- afwassen (wat nog over is)'
- keuken
- badkamer'
- stof afnemen
- stofzuigen'
- dweilen'
- ramen zemen
- bed verschonen
- was doen
- planten water geven
- kattebak verschonen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Wat doet jullie schoonmaakster in hoeveel tijd Empty Re: NAV Wat doet jullie schoonmaakster in hoeveel tijd

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 6:30

Ik werk in de thuiszorg en ben ongeveer 3 uur bij de mensen thuis, wat ik allemaal doe meestal:

-Alles afstoffen, stofzuigen, badkamer, toiletten, dweilen, bed verschonen, ramen zemen(maarja dat doe ik dus eigenlijk nooit elke week), keuken

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Wat doet jullie schoonmaakster in hoeveel tijd Empty Re: NAV Wat doet jullie schoonmaakster in hoeveel tijd

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 6:35

Yasmin schreef:Ik werk in de thuiszorg en ben ongeveer 3 uur bij de mensen thuis, wat ik allemaal doe meestal:

-Alles afstoffen, stofzuigen, badkamer, toiletten, dweilen, bed verschonen, ramen zemen(maarja dat doe ik dus eigenlijk nooit elke week), keuken

Hier word momenteel erg bezuinigd qua uren! Het langste qua uren wat ik werk (thuiszorg) is maar 2,5...en ik red het echt niet om alles te doen, dus het om de week zeg maar, ene week alles beneden goed, week erna boven goed..of in opdracht wat hun gedaan willen hebben!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Wat doet jullie schoonmaakster in hoeveel tijd Empty Re: NAV Wat doet jullie schoonmaakster in hoeveel tijd

Bericht  Sneeuwvlok za 27 aug 2011 - 6:51

Anniej_S schreef:
Yasmin schreef:Ik werk in de thuiszorg en ben ongeveer 3 uur bij de mensen thuis, wat ik allemaal doe meestal:

-Alles afstoffen, stofzuigen, badkamer, toiletten, dweilen, bed verschonen, ramen zemen(maarja dat doe ik dus eigenlijk nooit elke week), keuken

Hier word momenteel erg bezuinigd qua uren! Het langste qua uren wat ik werk (thuiszorg) is maar 2,5...en ik red het echt niet om alles te doen, dus het om de week zeg maar, ene week alles beneden goed, week erna boven goed..of in opdracht wat hun gedaan willen hebben!

Ik heb ook 2 maanden in de thuiszorg gewerkt. De mensen hadden 3 uur hulp, maar vaak was ik na 2 uur al wel klaar met: ( wel een kleine woning )
alles afstoffen ( maar bv bovenop kasten niet altijd )
stofzuigen ( maar weer, niet altijd alle kasten en banken opzij )
dweilen
badkamer + wc
afwassen
bed verschonen
keuken
thee drinken haha
In het laatste uur deed ik dan ramen wassen, keukenkastjes uitsoppen etc.

Het hangt er wel erg vanaf hoeveel je in je huis hebt staan. Als je je hele vensterbank vol met beeltjes hebt, duurt het uiteraard langer en zo is het met alle dingen die je in je huis hebt.
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Wat doet jullie schoonmaakster in hoeveel tijd Empty Re: NAV Wat doet jullie schoonmaakster in hoeveel tijd

Bericht  PapillonRose za 27 aug 2011 - 8:57

Ok, dus op zich kan iemand in een uurtje of 2 al best veel doen als ik het zo lees. Doe zelf namelijk elke dag wel iets en niet alles op 1 dag achterelkaar, dus vind de tijd wat lastiger in te schatten dan.

Poeh, ik wil een klein beetje extra inkomen en dan een schoonmaakster angel Kan het prima zelf, maar ik heb het komend jaar tijd razend druk met dochtertje, studie, stage en huishouden alleen doen. Het is wel te doen, maar het lijkt me maar wat heerlijk om iemand te hebben die elke week bijv. de badkamer, het toilet, de keuken en dweilen zou doen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Wat doet jullie schoonmaakster in hoeveel tijd Empty Re: NAV Wat doet jullie schoonmaakster in hoeveel tijd

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 23:07

even off topic,

ik lees dat iedereen ook bedden verschoond.. (in de thuiszorg kan ik me dat in denken) maar bij jezelf thuis? Ik moet er niet aan denken dat iemand mijn bed verschoond... Als mijn moeder komt helpen met poetsen mag ze alles doen behalve aan mijn bed komen :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Wat doet jullie schoonmaakster in hoeveel tijd Empty Re: NAV Wat doet jullie schoonmaakster in hoeveel tijd

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 23:52

Wat ik trouwens wel erbij moet zeggen, ik doe het nu al een paar jaar naast mn studie en de huizen zijn vaak altijd superschoon van de ouderen. Dan krijg ik de opdracht om te stoffen maar ik moet echt zoeken naar een stofje. Dus aan de ene kant lijkt het heel veel wat ik dan doe in die 3 uur, maar het is nooit echt heel vies, wat echt heel erg scheelt.Als ik in een huis kom waar veel in geleefd wordt om het zomaar te zeggen dan doe ik altijd:
Stoffen en stofzuigen
Vensterbanken afnemen, net zoals tafels etc
Badkamer
Toiletten
Keuken

En dan doe ik de ene keer de keuken een grote beurt en de andere keer de badkamer(maar maak ze wel altijd beiden schoon natuurlijk)



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Wat doet jullie schoonmaakster in hoeveel tijd Empty Re: NAV Wat doet jullie schoonmaakster in hoeveel tijd

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 0:47

Ik werk ook in de thuiszorg sinds twee maanden en heb nog nooit een bed verschoond. Zou ik wel doen als mijn cliënt er om vraagt, maar het is nog nooit gebeurd. Verder doe ik wel alle voorkomende werkzaamheden die al genoemd zijn, en die kan ik in ongeveer 2 uur doen ( ik werk meestal 3 uur bij een cliënt ). Ik drink ook altijd een half uurtje thee en soms doe ik gewoon wat langer over alles :P Maar goed ik werk bij alleenstaande ouderen die het vooral prettig vinden om aanspraak te hebben.

Ik zou zelf geen huishoudster willen nemen, ik vind het een beetje verwennerij en ik wil niet dat een 'onbekende' aan mijn spullen komt, maar dat is persoonlijk.
Ik vind trouwens 12/12,50 per uur een mooi bedrag als je haar zwart zou betalen.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Wat doet jullie schoonmaakster in hoeveel tijd Empty Re: NAV Wat doet jullie schoonmaakster in hoeveel tijd

Bericht  Barbabella zo 28 aug 2011 - 20:39

Ik heb ook in de thuiszorg gewerkt en dan kon ik in 3 uur heel veel doen en vaak nog tijd over en dan had ik echt veel gedaan, mar dat zijn meestal erg kleine huisjes. In mijn eigen huis gaat dat niet lukken ( ruime vrijstaande woning)

Mijn schoonmaakster komt elke week 4 uur, en dat is precies goed. Ze begint dan boven, ze stoft en zuigt alle kamers, dweilt de kamer van Levi, doet de badkamer helemaal goed incl tegels en douchedeur enz. Dan doet ze de trappen en gaat ze beneden stoffen en zuigen, 1 x per maand schrobben en anders dweilen. Alle deuren in huis doet ze af ( heb glazen raampjes in mijn deuren) Ze maakt het speelgoed schoon, klopt de kussens vd bank uit. Ze maakt de keukenkastjes en fornuis enz schoon en de beide wc's. Dan is er meestal nog 20 min over en dan pakt ze vast 1 raam mee of de voordeur ofzo.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Wat doet jullie schoonmaakster in hoeveel tijd Empty Re: NAV Wat doet jullie schoonmaakster in hoeveel tijd

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum