Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

trouwtopic 2011 !

+51
Jasmine
Miss G
Minx
Lavendel
Kabouter
Shisha
CCC
Julia
Shy
Sorella
Isis
KOL
Marin
Rouge
sanne-84
Sarah1985
Raven
Suus
Paper Crown
Lady4
SoGood
Jacolien
Arwyn
Miccie
mzcharlotte
Starinheaven
Juul
tweeling
snapple
Dawn
Floor
joyce0606
Mamasapje
Sunny87
MaudJ
Inge
Sjors
Mizz_S
miss piggy
Dikkie Dik
bolus26
Tazz
Tsjip
juf_1984
Monte
Mysterious
Saxy
tayce
Angel
Papillon
Lejow
55 plaatsers

Pagina 17 van 31 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 24 ... 31  Volgende

Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 17 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 2:02

Hé Jacolien, leuk dat je gaat trouwen! Gefeliciteerd! Mij ken je vast nog wel, Kersje. Ik ga 2 september trouwen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 17 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Jacolien do 16 jun 2011 - 2:11

Kersje was ook Leintie toch?!
Ja leuk hè, heb er ook wel helemaal zin in om zo'n dag te beleven, maar vooral om daarna echt gewoon samen te leven! Vind sommige dingen best wel een gedoe hoor, waar je allemaal aan moet denken. Welke bloemen je wilt, hoe je bruidstaart moet enz enz. Hecht daar niet zo heel veel waarde aan eigenlijk.. Mja, je bent een bruid of je bent het niet hèWink
Jacolien
Jacolien
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 62
Punten : 71
Registratiedatum : 16-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 17 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 2:19

Ja, klopt! smile

Ja, het is wel een boel geregel inderdaad. Wat voor kleur heeft je jurk? Wit? Je moet ook over zoveel dingen nadenken.. zo'n weddingplanner zou best handig zijn geweest Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 17 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Jacolien do 16 jun 2011 - 2:33

James, een trouwjurk is niet wit hè...die is gebroken wit, of parelmoer wit, of ivoor of sneeuwwit! Een beetje bruid zijnde moet dat wel weten toch hehe.. Mijn jurk is ivoor en ik ben er helemaal verliefd op haha! Kan niet wachten tot ik 'm weer mag passen En jij? Ga je het helemaal traditioneel doen, of juist klein?
Heb jij toevallig nog een leuk idee voor de ringen? Wil iets anders dan een ringenkussentje.
Jacolien
Jacolien
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 62
Punten : 71
Registratiedatum : 16-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 17 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Tsjip do 16 jun 2011 - 2:45

Jacolien schreef:James, een trouwjurk is niet wit hè...die is gebroken wit, of parelmoer wit, of ivoor of sneeuwwit! Een beetje bruid zijnde moet dat wel weten toch hehe.. Mijn jurk is ivoor en ik ben er helemaal verliefd op haha! Kan niet wachten tot ik 'm weer mag passen En jij? Ga je het helemaal traditioneel doen, of juist klein?
Heb jij toevallig nog een leuk idee voor de ringen? Wil iets anders dan een ringenkussentje.

Ik ga nog lang niet trouwen maar zo'n rotan hartje is ook prima te gebruiken ipv een kussentje. Die hartjes zijn op dit moment ook overal te koop! Hmm vraag me nu alleen af waar ik dit afgelopen heb gelezen. Vast op de trouwhyves Wink

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 17 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 3:32

Jacolien schreef:James, een trouwjurk is niet wit hè...die is gebroken wit, of parelmoer wit, of ivoor of sneeuwwit! Een beetje bruid zijnde moet dat wel weten toch hehe.. Mijn jurk is ivoor en ik ben er helemaal verliefd op haha! Kan niet wachten tot ik 'm weer mag passen En jij? Ga je het helemaal traditioneel doen, of juist klein?
Heb jij toevallig nog een leuk idee voor de ringen? Wil iets anders dan een ringenkussentje.

Haha, je snapt me wel smile Mijn jurk is ook ivoor. Met wit :P Heb je nog een speciaal merk uit gekozen?

We hebben geen enorme bruiloft, jullie wel? We hebben alleen de mensen uitgenodigd die het dichtste bij ons staan, en dat zijn zo'n 60 mensen voor de hele dag en avond.

Ringen weet ik ook nog niet.. Een kussentje of gewoon een mooi doosje? http://trouwen-bruiloft.hyves.nl/, kan je veel inspiratie op doen smile

All: hoe hebben jullie het met corsages gedaan? Wel of niet? En zo ja, wat voor? Ik zit eraan te denken om voor mij boeketje en voor vriend en zoon een corsage te doen en voor de rest niet. Anders krijg je voor 60 mensen corsages, en die dingen zijn niet goedkoop en daarnaast ook nog eens na een dag (maximaal) verlept.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 17 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 3:34

Hee Jacolien! Wat leuk!! Very Happy

Een vraagje: gaat bij jullie de fotograaf ook mee tijdens het diner en feest?

Ik wilde namelijk voorstellen om alleen voor en tijdens de huwelijksvoltrekking en eventueel bij het taart aansnijden foto's te maken.
De rest van de avond wil ik wat mensen vragen met digitale camera's dingen vast te leggen én wegwerpcameraatjes voor de gasten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 17 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 3:37

Corsages: die laat ik voor de dag-gasten maken, dat zijn onze ouders, broers en zussen en twee oma's. 14 stuks in totaal. Voor de kinderen van broer en zus doe ik het niet, denk ik. Die zijn nog zo klein... De oudste is dan net 4. Of is dat abnormaal?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 17 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Jacolien do 16 jun 2011 - 3:44

Vrienden van ons zijn vorig jaar getrouwd en die hadden ook wel een zooi kinderen bij de daggasten. Zij hebben toen voor de kinderen een button met een grote smiley erop gedaan als corsage. Ik vond het wel heel vrolijk staan. Plus dat die kids dan ook niet met die bloem gaan spelen en dat ding na een uur al kapot is.
Wij hebben zelf zo'n 25 daggasten en iedereen krijgt wel gewoon een cosrsage. Je kunt ook kiezen voor een hand corsage voor de vrouwelijke gasten (zeg maar een armband), ook erg leuk maar wel prijzig.
Wij plannen wel echt een bruiloft met alles erop en eraan. Daarnaast heeft mijn vriend een huge family die eigenlijk wel allemaal verwachten dat ze uitgenodigd worden. Voor een zo'n dag vind ik het ook wel leuk, hoewel we ze verder niet vaak zien. Als ze maar wel een mooi cadeau meebrengen;)

Youandi: de fotograaf gaat bij ons niet mee tijdens diner + feest. Sowieso wordt het dan een prijziger verhaal. Waarschijnlijk gaan we wel wat proberen dat een bevriend iemand foto's gaat maken ofzo. Het is wel heel leuk om ook van de avond foto's te hebben.
Jacolien
Jacolien
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 62
Punten : 71
Registratiedatum : 16-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 17 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 3:52

Dat is wel een leuk idee, van die smileys! Ik zal eens bij de Xenos o.i.d. kijken smile

Wij nodigen ook meer mensen uit dan we in eerste instantie op de planning hadden. We komen nu op 105 uit, maar daar komen nog een paar bij, waarschijnlijk.
Ik heb 125 bedank-zakjes besteld, dus meer dan dat mogen het er niet worden Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 17 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  SoGood do 16 jun 2011 - 5:30

Jacolien schreef:Vrienden van ons zijn vorig jaar getrouwd en die hadden ook wel een zooi kinderen bij de daggasten. Zij hebben toen voor de kinderen een button met een grote smiley erop gedaan als corsage. Ik vond het wel heel vrolijk staan. Plus dat die kids dan ook niet met die bloem gaan spelen en dat ding na een uur al kapot is.
Wij hebben zelf zo'n 25 daggasten en iedereen krijgt wel gewoon een cosrsage. Je kunt ook kiezen voor een hand corsage voor de vrouwelijke gasten (zeg maar een armband), ook erg leuk maar wel prijzig.
Wij plannen wel echt een bruiloft met alles erop en eraan. Daarnaast heeft mijn vriend een huge family die eigenlijk wel allemaal verwachten dat ze uitgenodigd worden. Voor een zo'n dag vind ik het ook wel leuk, hoewel we ze verder niet vaak zien. Als ze maar wel een mooi cadeau meebrengen;)

Youandi: de fotograaf gaat bij ons niet mee tijdens diner + feest. Sowieso wordt het dan een prijziger verhaal. Waarschijnlijk gaan we wel wat proberen dat een bevriend iemand foto's gaat maken ofzo. Het is wel heel leuk om ook van de avond foto's te hebben.

Ben jij dé Jacolien?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 17 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Jacolien do 16 jun 2011 - 10:08

I think so Embarassed
Jacolien
Jacolien
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 62
Punten : 71
Registratiedatum : 16-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 17 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  SoGood do 16 jun 2011 - 21:02

Jacolien schreef:I think so Embarassed

Lang geleden! Leuk dat je er weer bent en gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. smile
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 17 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 23:34

Tsjip schreef:
Jacolien schreef:James, een trouwjurk is niet wit hè...die is gebroken wit, of parelmoer wit, of ivoor of sneeuwwit! Een beetje bruid zijnde moet dat wel weten toch hehe.. Mijn jurk is ivoor en ik ben er helemaal verliefd op haha! Kan niet wachten tot ik 'm weer mag passen En jij? Ga je het helemaal traditioneel doen, of juist klein?
Heb jij toevallig nog een leuk idee voor de ringen? Wil iets anders dan een ringenkussentje.

Ik ga nog lang niet trouwen maar zo'n rotan hartje is ook prima te gebruiken ipv een kussentje. Die hartjes zijn op dit moment ook overal te koop! Hmm vraag me nu alleen af waar ik dit afgelopen heb gelezen. Vast op de trouwhyves Wink

Mijn schoonzusje en een vriendin hadden de ringen op grote rozen, die dan werden aangedragen door kinderen (toevallig de mijne bij mn schoonzusje) wat ook wel erg leuk was.

Mijn zus en zwager lieten de ringen aanvliegen door een uil en een arend, die ze dan zelf moesten opvangen, was ook erg mooi om te zien.




Laatst aangepast door _MamaRosa_ op zo 19 jun 2011 - 23:55; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 17 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 22:16

Ik ga NU naar S.neek om jurken te passen!!! bounce

Wish me luck! Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 17 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Jacolien vr 17 jun 2011 - 22:30

Ah nice, have fun!! En vooral véél jurken aantrekken, nu heb je er de kans voor. Ook jurken die je misschien verschrikkelijk lijken, maar best mooi kunnen staan. Heb er toen ook iets van 10 aangehad, super leuk!!
Jacolien
Jacolien
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 62
Punten : 71
Registratiedatum : 16-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 17 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Lady4 vr 17 jun 2011 - 22:40

Hee, Jacolien is back!!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 17 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  mzcharlotte za 18 jun 2011 - 0:25

Veel plezier Youandi! Ik ben benieuwd of je wat vindt of inmiddels gevonden hebt.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 17 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 7:11

Ja! Ik heb DE jurk gevonden!!! Very Happy

Hij is ivoor.. met navy-blauwe bloemen op borst en jurk en een lint net onder de borst smile Ik ben blij!
Hij is van Ladybird.

Ik had trouwens bij het passen hakjes van 4 cm aan en heb nu schoenen met hakken van 8 cm besteld. Ik had namelijk het idee dat ik platte schoenen droeg! Het zijn ivoren schoentjes met een bandje en ze hebben een comfortabel voetbed.
Ook heb ik een sluier met her en der een glitter.

(Hij kan niet worden gevonden op internet, want de kleur is niet op afbeelding. De jurk van hetzelfde type heeft een heel andere kleur en lijkt heel anders dan hij mij staat. Hij staat mij beter :P De pasvorm komt bij mij beter tot zijn recht angel )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 17 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 7:19

Ah leuk!! Klinkt mooi Very Happy Moet hij nog besteld worden nu? En veel jurken aan gehad?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 17 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 7:26

Ja, hij wordt maandag meteen besteld. Ze verwachten hem eind september binnen te krijgen.

Ik had er zo'n 8 stuks uitgekozen en uiteindelijk 4 aangehad. Ik twijfelde tussen nummer 1 en 2, het is nummer 2 geworden. De eerste had een heel strak bovenlijf tot over mijn heupen en daarna uitbundig, de tweede is ook strak, maar begint eerder met uit te lopen. En ja, die tweede is absoluut aparter.. Ik voel me er net een royalty in! Ik had serieus verwacht dat Kate (van William) in zo'n jurk zou gaan trouwen, vanwege het koninklijk blauwe Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 17 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 9:24

Wat voor (soort) trouwauto hadden/hebben jullie bij jullie huwelijk?
Vind het erg moeilijk hoor! Zou graag een kever willen maar ben bang dat dat niet gaat lukken met m'n jurk.. Verder vind ik ze ook nog behoorlijk prijzig..
Ben benieuwd wat jullie er van gemaakt hebben!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 17 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Mizz_S zo 19 jun 2011 - 23:27

Nou, na een hele tijd meld ik me ook maar weer eens in dit topic.
Wij hebben inmiddels het volgende geregeld:
- locatie
- gemeentehuis
- mijn jurk (die is besteld althans)
- dj
- getuigen
Hmm, nu ik het zo opschrijf lijkt het eigenlijk niet zo veel haha.
Gisteren hebben we mijn getuigen gevraagd, mn zus en mn oma. Mn oma was helemaal verbaasd, en vroeg of ik niet liever een vriendin wilde. Maar ik vind het juist zo bijzonder dat mn oma er nog bij is, en misschien is dit wel de enige keer dat er een kleinkind gaat trouwen wat ze meemaakt (de andere kleinkinderen zijn of nog vrijgezel, of een stuk jonger). Mijn vriend gaat zijn broers vragen. ook hebben we twee ceremoniemeesters gekozen, namelijk vrienden van ons, en die gaan we binnenkort als we ze weer zien vragen.
Op dit moment zijn we bezig met het zoeken van een fotograaf, en gaan we een draaiboek in elkaar zetten. Gelukkig hebben we nog meer dan 4 maanden, al zal die tijd ook wel weer zo om zijn!
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 17 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Mizz_S zo 19 jun 2011 - 23:28

Youandi: Ik heb ook een jurk van ladybird!
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 17 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Jacolien zo 19 jun 2011 - 23:36

Top dat je een jurk hebt gevonden Youandi!! Ik houd zelf niet zo van kleurtjes in bruidsjurken, maar het zal je vast prachtig staan!

James, ik heb een jurk van Elianna Moore. Vind haar stijl heel mooi en had op haar website een jurk gevonden waarvan ik dacht dat ik in zoiets wilde trouwen. Toen ik 'm aanhad was het toch niks. Uiteindelijk werd ik verliefd op een andere jurk, die ook van Elianna Moore was, zo bleek later. Wel grappig, blijkbaar spreekt haar stijl me erg aan.

Wij hebben nog ruim 3 maanden voordat we gaan trouwen. Het is snel, maar ik vind het ook wel erg leuk, want nu hoef ik niet nog maaaaanden te wachten tot ik mn jurk weer aankan Very Happy
Jacolien
Jacolien
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 62
Punten : 71
Registratiedatum : 16-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 17 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 17 van 31 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 24 ... 31  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum