Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

trouwtopic 2011 !

+51
Jasmine
Miss G
Minx
Lavendel
Kabouter
Shisha
CCC
Julia
Shy
Sorella
Isis
KOL
Marin
Rouge
sanne-84
Sarah1985
Raven
Suus
Paper Crown
Lady4
SoGood
Jacolien
Arwyn
Miccie
mzcharlotte
Starinheaven
Juul
tweeling
snapple
Dawn
Floor
joyce0606
Mamasapje
Sunny87
MaudJ
Inge
Sjors
Mizz_S
miss piggy
Dikkie Dik
bolus26
Tazz
Tsjip
juf_1984
Monte
Mysterious
Saxy
tayce
Angel
Papillon
Lejow
55 plaatsers

Pagina 10 van 31 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 20 ... 31  Volgende

Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 10 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  juf_1984 ma 7 maa 2011 - 20:59

Super leuk Saxy dat jullie kaarten binnen zijn, geniet ervan! :-)
juf_1984
juf_1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 72
Punten : 76
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 10 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Saxy do 10 maa 2011 - 1:01

Nou ze zijn nog niet binnen. Ik had ze besteld!
Gister is de post voor de eerste keer gekomen en stond ik net onder de douche! Argh!!!
Nu komen ze dus vandaag weer en ik zit al de hele ochtend te wachten....
Maar ik moet en zal ze vandaag zien en vasthouden! Dus ik ga het huis niet uit tot ik ze heb!!!!
Saxy
Saxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 10 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  juf_1984 do 10 maa 2011 - 2:08

Spannend Saxy :-) Ik ben zeer benieuwd. Ik hoop dat ze gelijk goed zijn :-)

Ik denk dat wij ze 3 keer opnieuw hebben opgestuurd, omdat bijv. een komma ergens net wat beter stond.hahaha.

Spannend....
juf_1984
juf_1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 72
Punten : 76
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 10 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  juf_1984 vr 11 maa 2011 - 4:27

Hoi allemaal :-),

@Saxy, en hoe zijn de kaarten? Ben zeer benieuwd... :-) Ik hoop dat ze al helemaal in de smaak vallen.

Vandaag kwam mijn tante op visite. Ze heeft me een kousenband gegeven, echt heel lief van haar :-)
Verder hebben we vandaag een brief ontvangen van de gemeente, dat we moeten gaan bellen voor een afspraak voor onze toespraak :-) :-) Helemaal leuk, ik begin steeds meer zenuwachtig te worden.

Hoe gaat het met jullie allemaal met de voorbereidingen?

Hebben jullie je jurk al in huis?Of duurt dat nog eventjes?

Ik moet 1 april weer passen, ben zeer benieuwd.

Een fijne middag / avond nog allemaaal.

Liefs, Juf_1984
juf_1984
juf_1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 72
Punten : 76
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 10 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 21:42

Goedemorgen!

Saxy, ben inderdaad ook erg benieuwd hoe je kaarten geworden zijn!
Wij hebben ondertussen onze kaart uitgezocht, nu de tekst nog bedenken die erop moet Wink

Ceremoniemeesters hebben we ondertussen ook geregeld (weet even niet meer of ik dat al verteld had..)
Over getuigen ben ik nog ontzettend aan het dubben..weet niet goed wat ik daarmee moet. Heb 3 mensen die erg veel voor me betekenen en om er daar twee van te kiezen valt niet mee.

Juf, wat lief van je tante! En voor jou ook weer spannend om bijna je jurk te gaan passen! Ik mag waarschijnlijk eind mei weer, zat 4 maanden levertijd op en die is dan voorbij. Gisteren even bij mijn mama geweest en heb weer even foto's gezien, dus helemaal blij!
Vorige week gekeken voor schoenen onder m'n jurk, maar veel met een hoge hak, ben al groot en kan niet echt fatsoenlijk op hakken lopen dus dat viel nog een beetje tegen. Binnenkort zouden ze een soort van ballerina binnenkrijgen dus dan zouden ze me bellen, ben benieuwd of dat iets is!

Ga maar eens snel wat boodschappen doen nu, ben al laat!

Fijn weekend iedereen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 10 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  juf_1984 vr 11 maa 2011 - 23:43

Hoi allemaal,

@ just me only me, wat leuk zeg dat jullie de ceremoniemeesters geregeld hebben! Hebben jullie familie, vrienden of kennissen gekozen? Wij hebben mijn vriend zijn moeder gevraagd omdat ze goed dingen kan regelen en ergens achter aan kan gaan, als iets wat minder zou lopen.
Moeilijk is dat hè om de juiste tekst te kiezen voor je trouwkaart. Wij hebben er ook best lang over nagedacht.
Heeft jouw vriend misschien maar 1 persoon die hij wil kiezen als getuige, dan kan je misschien toch die 3 mensen kiezen die je wilt. Het is moeilijk om te kiezen hè?!
Dat is dan idd lastig als je wat langer bent om schoenen te vinden. In de zaak waar ik ben geweest, hadden ze na mijn idee haast geen platte schoenen. Maar ik geloof dat je via internet ook wel heel veel kunt bestellen. Ben benieuwd of het de juiste ballerina's voor je zijn.

Gisteren hebben we toevallig de brief ontvangen van de burgelijke stand(of had ik dat al verteld, hahah). We moeten nu een afspraak gaan plannen om dingen te bespreken. Ik ben zeer benieuwd...
Bolus hoe ging dat bij jou? Moest je een beetje de hele geschiedenis vertellen over jullie relatie?
Voor de andere dames, hebben jullie ook al zo'n brief ontvangen?Of doet jullie gemeente dat anders?

Een fijne zaterdag nog!

Groetjes,

Juf_1984










juf_1984
juf_1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 72
Punten : 76
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 10 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 2:15

De broer van mijn vriend en zijn vriendin zijn onze ceremoniemeesters. We wilden perse twee mensen zodat ze er niet alleen voor staan. Ze reageerden echt helemaal fantastisch, zo enthousiast, dus we hebben de juiste personen gekozen denk ik!
Mijn vriend wil ook twee getuigen, hij is er al wel uit. Dus helaas bij mij 3 gaat niet lukken.
Ben ook erg benieuwd naar de ballerina's, hoop dat het iets is.
Wat ik bij ons begrepen heb van de gemeente is dat wij tijdens de afspraak van ondertrouw dezelfde dame hebben als bij ons huwelijk. Ondertrouw is tevens een soort van voor gesprek. Wij hebben onze afspraak voor ondertrouw al gemaakt.
Binnenkort ook eens even met de pastoor bellen voor een afspraak met hem, moest na de carnaval dus dat is ook weer!

Dat was het geloof ik wel weer zo'n beetje!









[/quote]

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 10 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  juf_1984 za 12 maa 2011 - 2:41

Hoi allemaal,

@ just only me, idd dat is toch fijn dat er 2 mensen de zorg kunnen dragen voor deze belangrijke taak. Gelukkig hebben wij zeg maar mijn vriend zijn nichtje nog die ons gaat helpen me de ringen en het receptieboek. Verder denk ik dat iedereen wel meehelpt, mocht er hulp nodig zijn.
Idd, dus nog goed nadenken welke mensen dan je getuigen worden. Jammer he, dat je er geen 3 per persoon mag. Anders had ik een van mijn beste vriendinnen ook gekozen.

Spannend dat je binnenkort een gesprek met de pastoor hebt. Mijn beste vriendin moest echt een lijstje invullen, met bijv. hoe de taken in huis verdeeld zijn. Ze moesten echt iets van 3 keer naar de pastoor toe, om dingen te regelen.

Bij onze ondertrouw, hebben ze wel gezegd dat we ongeveer 4 weken van tevoren een gesprek zouden hebben met diegene die ons huwelijk bindend maakt. Ik ben zeer benieuwd hoe het gesprek gaat.

Heel veel succes allemaal met de voorbereidingen....

Het begint bij ons nu helemaal te korten, begin af en toe al wel wat nerveus te worden,haahh..

Allemaal nog een goed weekend gewenst.








juf_1984
juf_1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 72
Punten : 76
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 10 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Saxy za 12 maa 2011 - 7:31

Wat leuk justme en juf om ook jullie verhalen te lezen! Wij vonden de kaarten-zoektocht ook heel erg moeilijk. We hebben echt lang gezocht, en eindelijk iets gevonden wat goed bij ons past. Maar wij houden de kaart gewoon simpel, spontaan en zonder poespas als gedichtjes of iets dergelijks. Dat past ook niet bij ons. Als het kan, zal ik binnenkort eens een foto maken en plaatsen. Uiteraard gum ik dan de adressen even uit !

Maar de kaarten zijn dus super geworden!!!! We zijn echt helemaal tevreden! We zijn de enveloppen al druk aan het schrijven. Ik denk dat ze woensdag de deur uit gaan :-)

En donderdag gaan wij ook in ondertrouw! Ik ben echt heel benieuwd! Die dag staat bij ons helemaal in het teken van de bruiloft. Dan mogen we onze ringen ophalen, gaan we het bruidsboeket + corsages regelen en gaan we met zijn tweeen eten in het restaurant van onze locatie. Om t ondertrouw te vieren. En s'avonds komen zijn ouders, mijn ouders en de broers/zussen even een borreltje bij ons drinken op de eerste echte stap!

Oooo en mijn jurk mag ik de 26e weer aan! Joehoeeee Very Happy
Saxy
Saxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 10 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  juf_1984 za 12 maa 2011 - 22:21

Heey allemaal,

@saxy, wat fijn zeg dat de kaarten helemaal naar wens zijn! Super toch. Wij hebben ook geen gedichtje, dat vinden wij ook niet bij ons passen. Heb je nog een speciale pen gebruikt om de enveloppen te schrijven? Wij hadden een kokertje. Hierop heb ik alle adressen gekalligrafeerd. Dat was erg leuk om te doen. Leuk is dat he, om de enveloppen te schrijven :-) Weer een stapje dichter naar de dag toe :-) Ik ben zeer benieuwd naar jullie kaart...
Alvast heel veel plezier bij het in ondertrouw gaan :-) Leuk zeg, dat jullie er gelijk een speciale dag van maken.... Is ook juist leuk om daar goed bij stil te staan.
Jullie ondertrouw lijkt wel een beetje op de onze, wij gingen ook ringen ophalen en eten bij de locatie. hahaha.
Alvast super veel plezier met je jurk passen :-)

Wij gaan dinsdag (of had ik dat al gezegd, weet het even niet meer) nog op de trouwlocatie kijken. We hadden namelijk de binnenkant nog niet gezien... Gaan we even wat foto's maken, om deze door te kunnen sturen naar de bloemist.

Hebben jullie trouwens een proef fotoshoot met je fotograaf gedaan?Ik hoor andere mensen dat ze dit wel gedaan hebben....

Een hele fijne zondag nog gewenst.

Liefs, Juf_1984
juf_1984
juf_1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 72
Punten : 76
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 10 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Saxy za 12 maa 2011 - 23:59

Ik schrijf ze gewoon met een vulpen.
Wat jij hebt gedaan klinkt ook wel leuk!

Wij hebben geen proef-fotoshoot. Heb ik eigenlijk ook nog nooit van gehoord??
Saxy
Saxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 10 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  juf_1984 wo 16 maa 2011 - 5:17



Wij hebben geen proef-fotoshoot. Heb ik eigenlijk ook nog nooit van gehoord??[/quote]

Toevallig hoorde ik hier een kennis over...Maar ik had hier eerder ook nog niet van gehoord.


Gisteren zijn we naar de plek geweest waar we gaan trouwen. We hadden de binnenkant nog niet gezien. Hij is gelukkig super mooi.. Helemaal in een mooie oude stijl.. :-)

Vandaag met de moeders van mijn klas de dingen over de trouwerij besproken. Ze gaan ons nu opwachten als we in T. op de feestlocatie aankomen. Dan gaan ze samen met ons taart eten en proosten. Vervolgens gaan we lekker dansen..Helemaal leuk :-)

Jullie, nog nieuwe updates?

haahha, laat 7 mei maar komen...
juf_1984
juf_1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 72
Punten : 76
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 10 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Saxy wo 16 maa 2011 - 6:30

Leuk, dat je dat samen met de moeders besproken hebt juf!
De moeders van de kids uit mijn klas staan ook allemaal al in de rij om te rijden die dag ;-) Dan willen ze wel he.... Haha!
De kids vinden het zelf ook zo leuk. Ik heb groep 6 en alle jongens willen een overhemd en stropdas aan. Zo lief!

Hier ook een hoop updates!
* kaarten zijn geschreven en gaan morgen op de bus!
* morgen in ondertrouw!
* morgen de ringen ophalen!
* morgen bruidsboekt regelen!
* overmorgen proefkapsel!
* 26 maart: jurkie passen!

Wieeeee!!!! Het begint echt op te schieten!!!!!
Saxy
Saxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 10 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  juf_1984 wo 16 maa 2011 - 8:07

Hoi allemaal,

@ Saxy, ja dat valt me ook op m.b.t. ouders die willen rijden. Met excursies is het vaak lastig om genoeg ouders te vinden, maar voor zoiets als dit wil iedereen. Voordeel is natuurlijk ook dat het op een zaterdag is :-)
Leuk dat je een groep 6 hebt. Ik heb een groep 5-6. Hun reageren ook steeds heel enthousiast en sommigen willen ook een stropdas om, hahaha.
Heel veel plezier morgen Saxy met alles, geniet ervan :-) :-)
Hoe gaan jullie de kinderen betrekken bij jullie huwelijk? Wij tijdens het taart aansnijden (ik denk dat ik dat al verteld heb...)

Hoe gaat het bij de rest met de voorbereidingen?

Nog een fijne avond allemaal.

Liefs, Juf_1984
juf_1984
juf_1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 72
Punten : 76
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 10 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  bolus26 wo 16 maa 2011 - 10:37

hee,weer een boel om bij te lezen!

ik krijg de fotos niet geplaats steeds een kruisje Sad

toen wij in ondertrouw gingen kregen we een boel vragen over wie er kwamen en onze getuige,of er mensen slecht ter been waren,of we muziek en foto presentatie wilde etc.
toen we gesprek hadden met de ambtenaar die ons ging trouwen kregen we een volledig interview over hoe we elkaar hebben leren kennen,wat we in elkaar waarderen,wat ons motto is (geen idee!) wat onze hobby´s zijn en waarom we onze getuigen gekozen hebben.

xx
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 10 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  miss piggy wo 16 maa 2011 - 23:14

het begint nu echt op te schieten voor velen hier Very Happy
zo spannend allemaal bijna alles is geregeld:
nog wat updates,
14-4 ondertrouw
kaarten zijn bijna klaar (mijn schoonmoeder maakt ze)
over 2 weken nog een afspraak met de kerk voor de laatste puntjes op de i
proefmake-up heb ik al gehad
7-4 proefkapsel en daarna jurk passen Very Happy
bij de ringen was iets mis gegaan dus die zijn opnieuw besteld.

wij doen overigens ook geen proef foto's laten maken ze heeft genoeg ervaring en de klik was er dus dat zal vast goed komen.

@bolus hoe voel je je nu als getrouwde vrouw??
jammer dat het niet gelukt is met de foto's ben stiekem toch wel benieuwd haha

iedereen nog veel plezier met aftellen en voorbereiden!
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 10 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Saxy do 17 maa 2011 - 4:02


Nou, we zijn in ondertrouw hoor!!!
Het was heel snel, maar toch ook wel leuk en bijzonder!
Ook gelijk de ringen opgehaald en informatie verzamelt over het bruidsboeket + corsages... dus het was een leuke dag! Vanavond champagne en taartjes. We vieren het even kort met de ouders + broers en zussen!

Bolus, wat jammer inderdaad dat de foto's niet lukken!
Wil je ze ons anders PM'en ?
Saxy
Saxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 10 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  miss piggy do 17 maa 2011 - 4:05

saxy, proficiat met de ondertrouw geniet lekker van deze dag!
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 10 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Saxy do 17 maa 2011 - 20:48


Dank je Miss Piggy!

Het was een hele leuke dag! Gister ook de ouders + broer en zus over de vloer gehad. Heel gezellige avond gehad. Nu mag ik om 11 uur naar de kapper voor mijn proefkapsel! En om 3 uur moeten we in Arnhem zijn omdat vrienden van ons vandaag trouwen!
Saxy
Saxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 10 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  juf_1984 vr 18 maa 2011 - 5:11

Hallo allemaal,

@ miss piggy, leuk zeg dat het nu allemaal gaat vlotten :-) Leuk hoor om al je verhalen te horen..

@ saxy, gaaf zeg dat jullie nu ook in ondertrouw zijn gegaan... Speciaal is het he?! Dan begint het echt te vlotten... :-)

Leuk om al jullie berichten te lezen.

Wij gaan morgen even naar Breda om meer gaatjes in mijn trouwschoenen te laten maken. Mijn schoen zat toch nog wat te los, vandaar..

Een heel goed weekend allemaal.

Liefs, Juf_1984
juf_1984
juf_1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 72
Punten : 76
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 10 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 5:16

Gefeliciteerd Saxy!

Leuk om weer alle verhalen gelezen.


Laatst aangepast door Tesita op di 14 jun 2011 - 11:03; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 10 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Starinheaven vr 18 maa 2011 - 20:46

Leuk om hier mee te lezen! Zelf trouw ik pas in 2012, ik ben onlangs ten huwelijk gevraagd. En tja..we willen wel een bruiloft met alles erop en eraan!
Starinheaven
Starinheaven
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 1
Punten : 2
Registratiedatum : 18-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 10 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  juf_1984 vr 18 maa 2011 - 22:03

Hoi allemaal,

Leuk Tesita om te lezen over jullie vorderingen :-) Idd, je kunt maar beter een ring hebben die je wat met wat meer moeite omkrijgt, dan dat je hem straks verliest.
Leuk zeg om te lezen dat het bij jou ook niet meer zo lang duurt, dat je je jurk weer mag passen.
Spannend, als je straks de eerste proefdruk ontvangt van de kaart. Wij vonden dat ook best lastig, omdat je er natuurlijk geen fouten in wilt maken enzo.

Allemaal een heel goed weekend gewenst.

Wij gaan vanmiddag bij de Ikea en andere winkels kijken voor een grote spiegel, zodat we hier ook een mooie foto van kunnen maken, als we erin kijken.

Liefs, Juf_1984
juf_1984
juf_1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 72
Punten : 76
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 10 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  juf_1984 vr 18 maa 2011 - 22:04

Starinheaven schreef:Leuk om hier mee te lezen! Zelf trouw ik pas in 2012, ik ben onlangs ten huwelijk gevraagd. En tja..we willen wel een bruiloft met alles erop en eraan!

Van harte gefeliciteerd! Leuk is dat hè, om nu met de voorbereidingen te beginnen.

Hoe ben je gevraagd? Ik ben zeer benieuwd.

Liefs,

Juf_1984
juf_1984
juf_1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 72
Punten : 76
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 10 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Saxy vr 18 maa 2011 - 22:55

juf_1984 schreef:
Starinheaven schreef:Leuk om hier mee te lezen! Zelf trouw ik pas in 2012, ik ben onlangs ten huwelijk gevraagd. En tja..we willen wel een bruiloft met alles erop en eraan!

Van harte gefeliciteerd! Leuk is dat hè, om nu met de voorbereidingen te beginnen.

Hoe ben je gevraagd? Ik ben zeer benieuwd.

Liefs,

Juf_1984

Ik ook!! smile
En natuurlijk van harte gefeliciteerd star!!
Saxy
Saxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 10 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 10 van 31 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 20 ... 31  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum