Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

trouwtopic 2011 !

+51
Jasmine
Miss G
Minx
Lavendel
Kabouter
Shisha
CCC
Julia
Shy
Sorella
Isis
KOL
Marin
Rouge
sanne-84
Sarah1985
Raven
Suus
Paper Crown
Lady4
SoGood
Jacolien
Arwyn
Miccie
mzcharlotte
Starinheaven
Juul
tweeling
snapple
Dawn
Floor
joyce0606
Mamasapje
Sunny87
MaudJ
Inge
Sjors
Mizz_S
miss piggy
Dikkie Dik
bolus26
Tazz
Tsjip
juf_1984
Monte
Mysterious
Saxy
tayce
Angel
Papillon
Lejow
55 plaatsers

Pagina 13 van 31 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 22 ... 31  Volgende

Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 13 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 10:19

Angel en Juf, wij barsten van de nieuwsgierigheid!!! haha



Krijgen jullie al kriebels??


Laatst aangepast door Tesita op di 14 jun 2011 - 11:07; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 13 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 9:28

Hihi...we zijn vanavond bij de pastoor geweest. Wat hebben we gelachen! Het is echt zo'n ontzettend leuke, enthousiaste, spontane man! Heerlijk! Heb er gewoon helemaal goede zin van.
Nu kunnen we aan de slag met het kerkboekje.
Verder hoop ik zo dat m'n jurk eens binnen is...heb 'm bijna 4 maanden geleden besteld en er zou een levertijd van 4 maanden op zitten! ff afwachten dus...

X

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 13 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  miss piggy wo 11 mei 2011 - 19:45

het is aftellen geblazen...
wij hebben nu zo ongeveer alles geregeld zaterdag voor de laatste keer bij de kerk geweest, boekje is goedgekeurd dus kan afgedrukt worden.
jurk paste helemaal perfect Very Happy 26 mei laatste pas.
ringen zijn er nog steeds niet, maar als het goed is eind volgende week en dat wordt tijd.
mijn aanstaande zit met zijn voet in het gips heeft ie ook mooi voor elkaar maar hij is er op tijd uit en kan ingetaped worden.

@tesita fijn dat het nu geregeld is met de dj en dat de taart lekker was Very Happy
@ just ik duim voor je dat je heel snel weer mag passen dat is zooo leuk!

Ik vind het nu echt veel te snel gaan zou nog wel wat langer van deze voorbereidingen willen genieten haha
zo leuk dat passen en van alles uit zoeken en de reacties van mensen.

fijne dag allemaal...
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 13 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 23:19

@ Just me: fijn dat het klikt met de pastoor! Is wel belangrijk!

@ Miss Piggy: Snel is het nou al he! Wat een actie van je aanstaande, haha. Gelukkig mag ie wel uit het gips straks.



liefs!
Tesita


Laatst aangepast door Tesita op di 14 jun 2011 - 11:07; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 13 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Saxy do 12 mei 2011 - 7:21

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Morgen nog maar 2 weken!!!! :affraid: cheers Very Happy
Saxy
Saxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 13 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Miccie zo 15 mei 2011 - 20:57

Ik heb op het oude forum wel gereageerd, maar op het nieuwe nog niet. Ik lees steeds mee, maar vind het ook leuk om wat te plaatsen.. Ik ga 20 augustus trouwen dus het schiet al op..
Wij hebben al een heleboel geregeld. Mijn vriend heeft per maand een checklist gemaakt dus die werken we netjes af.

Wij trouwen op locatie waar ook alles gebeurt.. Receptie, eten en feest dus dat is makkelijk smile
De jurk + schoenen en zijn pak zijn ook al uitgezocht. De ringen zijn sinds vorige week binnen. We zijn nu bezig met de uitnodigingen dus die kunnen we bijna gaan bestellen. Auto en huwelijkreis zijn ook al geregeld smile
We zijn nu vooral bezig met de wat kleinere zaken..
De tijd gaat wel heel snel! Nog maar iets meer dan 3 maanden..

Miccie
Miccie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 127
Punten : 134
Registratiedatum : 19-12-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 13 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Juul ma 16 mei 2011 - 1:46

Saxy schreef:Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Morgen nog maar 2 weken!!!! :affraid: cheers Very Happy

Dat begint ook al op te schieten!! Very Happy
Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 13 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 2:52

Leuk Miccie! Ik zet je erbij op het lijstje. Jullie hebben inderdaad al veel geregeld zeg! Wij waren toch een tikkie trager, haha.

Saxy, nu nog maar anderhalve week bounce Very Happy Al zenuwappig?


Laatst aangepast door Tesita op di 14 jun 2011 - 11:07; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 13 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Saxy ma 16 mei 2011 - 3:50

Leuk is dat he, je jurk aanhebben?
Nou ik ben zaterdag ook weer geweest, maar ik ga die dag niet te veel drinken.... plassen is echt heeeeeeeeeeeeel moeilijk volgens mij! Embarassed Hahaha!

Ik begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden. We zijn nog niet helemaal over de fotolocatie uit. We wilden bij het kasteel, maar het blijkt dat een trouwreportage 110 euro kost, terwijl een wandeling maar 5 euro kost. Echt te belachelijk gewoon. Dus nu gaan we morgenavond (m'n vriend werkt vanavond tot laat over) maar in de omgeving op zoek naar andere ideetjes.

Ik word voornamelijk zenuwachtig omdat mensen me steeds vragen of ik zenuwachtig ben! Haha!
O!!!!!!!!!! En ik heb mn vrijgezellenfeest ook gehad! Het was zooo leuk en gezellig! Ze hebben me ontvoerd en we zijn naar 't Gooi gereden. Daar hebben we Gooisch gepicknickt smile Toen ben ik verder ontvoerd naar Diemen, daar hadden we een fotoshoot! Ik werd helemaal opgemaakt en had ineens krullen. Toen kreeg iedereen een individuele fotoshoot en daarna een groepsfotoshoot. Echt super leuk. Toen waren we tegen half 9 weer terug. Snel een frietje gegeten bij de cafetaria (hahaha zo grappig) en toen de stad in gegaan. Even met de mannen op het terras gezeten, daarna gefeest! Ik lag om half 6 in bed... hihihi......

Hoe is het met de rest?
En dames!!! Waar blijven de verslagen!!!!!!
Saxy
Saxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 13 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 9:10

ohhhhh saxy!!! het wordt nu toch wel echt spannend voor je!

vraag me inderdaad ook af waar de verhalen van de getrouwde dames blijven...(en de foto's natuurlijk! Cool )

bij ons niet zo heel veel gebeurd, vriendlief heeft zijn getuigen nu ook gevraagd, ze waren helemaal enthousiast dus ook weer erg leuk! a.s. maandag hebben we een afspraak bij een vrouwtje dat kaarten maakt, dus ben benieuwd!
verder is het deze week 4 maanden geleden dat ik m'n jurk heb besteld en levertijd was 4 maanden dus hoop zooo dat ze bellen, kan ik 'm eindelijk weer een keertje aan! bounce

enne...tesita, altijd leuk andere bruiloften! misschien doe je nog wat tips op..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 13 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  juf_1984 ma 16 mei 2011 - 9:57

Hoi ladies!,

Wat leuk om al jullie verhalen te lezen! Jullie zijn al ver gevorderd met alle voorbereidingen... :-)

We zijn vanavond pas terug gekomen van onze huwelijksreis naar Rome.
Nu net al mijn e-mails aan het bekijken, post bekijken en financien bijwerken. Hhahah...

Onze trouwdag was geweldig en onze huwelijksreis ook!

Later post ik even een beschrijving van onze trouwdag. Hij was in ieder geval super, maar ik ben nu te moe om het allemaal te beschrijven.

Ik vind het in ieder geval super leuk, om al jullie voorbereidingen verder te lezen!!

Liefs, Juf_1984
juf_1984
juf_1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 72
Punten : 76
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 13 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 22:36

Fijn juf, dat het allemaal geweldig was! Ben heel benieuwd naar de details en evt. foto's. Maar kom eerst maar lekker bij hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 13 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 8:15

Gaaf juf dat het een leuke dag was! Ben benieuwd naar je verhaal! (en je jurk als we die mogen zien tenminste Wink)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 13 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  miss piggy wo 18 mei 2011 - 6:14

@ juf helemaal top dat het zo geweldig is geweest hopelijk doen wij jullie na,
@ saxy jij bent de volgende spannend Very Happy

zaterdag heb ik mijn vrijgezellenfeestje ik ben zooo benieuwd wat we gaan doen en wie er allemaal bij zijn
volgende week laatste pas van mijn jurk, de laatste keer zat ie al perfect dus dat zal nu nog wel zo zijn.
de ringen zijn eindelijk binnen en ze zijn goed gelukkig was toch wel even spannend, de kerkboekjes zijn klaar
nu hoeven we eigenlijk niks meer te doen.
alleen de kerk versieren en thuis alles in orde maken maar daar hebben we nog een hele week de tijd voor.

fijne avond allemaal...
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 13 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 7:49

jeuj! vandaag 'n mail gehad dat m'n jurk binnen is! had er zelf een mail heen gestuurd want was ongeduldig, haha!
morgen maar eens bellen om een datum af te spreken voor het passen
heb na volgende week een weekje vakantie..
oh miss piggy...nog maar 1 weekje voor jou..... bounce

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 13 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  miss piggy vr 20 mei 2011 - 6:55

nope voor saxy duurt het nog een weekje ik heb nog 2 weken hihi
super dat je jurk binnen is weet je al wanneer je mag gaan passen?
fijn weekend allemaal!
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 13 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Saxy vr 20 mei 2011 - 19:44


Jep, voor mij is het over een week al afgelopen Wink
Ik begin echt kriebels te krijgen. En ik loop ook als een panische hond constant te kijken wat de weersvoorspellingen zijn Embarassed
Saxy
Saxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 13 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  juf_1984 za 21 mei 2011 - 6:23

Saxy schreef:
Jep, voor mij is het over een week al afgelopen Wink
Ik begin echt kriebels te krijgen. En ik loop ook als een panische hond constant te kijken wat de weersvoorspellingen zijn Embarassed

Heey Saxy,

Heel normaal m.b.t. de weersvoorspelling. Dat deed ik twee weken van tevoren, al steeds Embarassed Zijn de voorspellingen voor jullie tot nu toe goed?

Liefs, Juf_1984
juf_1984
juf_1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 72
Punten : 76
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 13 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  juf_1984 za 21 mei 2011 - 6:24

miss piggy schreef:nope voor saxy duurt het nog een weekje ik heb nog 2 weken hihi
super dat je jurk binnen is weet je al wanneer je mag gaan passen?
fijn weekend allemaal!

@ miss piggy, super zeg, nog maar 2 weken :-) Al veel zenuwen?Of valt het nog mee?

Liefs, Juf_1984
juf_1984
juf_1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 72
Punten : 76
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 13 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  juf_1984 za 21 mei 2011 - 6:46

Hoi allemaal, :-)

@ miss piggy, hoe was je vrijgezellenfeest? Ik denk dat je op dit moment nog aan het feesten bent met je vriendinnen, leuk hoor! Een dag om nooit meer te vergeten...

De afgelopen twee weken zijn zoveel indrukken bij ons naar boven gekomen, dat ik er helemaal druk van in mijn hoofd was en een geheugen van een zeef had, hahaha Embarassed
Ik zal bij het begin beginnen.

Mijn man (wat klinkt dat bijzonder, nog wel eventjes wennen), is rond 07.30 naar de kapper gegaan. We hadden wel een wekker gezet, maar wedden al rond half zeven wakker...Toen zijn we allebei lekker achter de pc gaan zitten, om maar wat afleiding te zoeken, want we waren toch wel bloednerveus.hahah. Daarna zijn we naar beneden gegaan en hebben de laatste dingen nog klaar gezt (versiering in onze voortuin, we waren bang dat het de volgende ochtend weg was bijv.. door de wind)
Toen mijn man naar de kapper ging ben ik gaan douchen, zodat als de kapper kwam aan de slag kon.
Rond 9 uur kwam de visagiste en de kapster binnen. Mijn haar heeft de kapster eerst gedaan. Toen is de visagiste met de make-up van mijn moeder gestart... Rond 10.15 was ze bij mij klaar en kon ik mijn jurk aan gaan trekken. Toen werd ik toch wel nerveus. Mijn moeder en mijn schoonmoeder hebben mij in mijn jurk gehezen en de veter geregen achter in mijn jurk...Daarna was mijn klim naar beneden toe... :-)
Hij stond onderaan de trap bij ons te wachten...Wat zag hij er mooi uit :-) super! Hij had mijn bruidsboeket al in zijn handen. Hij zag er echt goed uit. Hij zei toen dat ik er mooi uit zag...Dat is dan op dat moment heerlijk om te horen, het is toch altijd maar af wachten... We hebben toen een aantal foto's beneden genomen en zijn toen met onze rode porsche naar een vestigingstadje gereden om vooraf foto's te maken. We kregen van allerlei mensen daar complimenten. Het was echt stralend mooi weer, ik denk op het heetste punt 28 graden... We hebben ruim 1,5 uur foto's gemaakt en toen zijn we terug gereden naar ons huis. Hier stonden vrienden en familie al buiten klaar. Mijn moeder had namelijk het geronk van de motor al van verre horen aankomen,hahaha.. Dat heb je met een porsche uit 1957,hahaha.
Daar heeft iedereen ons begroet en complimenten gegeven over onze kledij. Binnen was een medewerker van de feestlocatie rond aan het lopen met broodjes, koeken en koffie en thee. Allemaal goed geregeld. Hij had meer dan genoeg broodjes. Mijn man is bakker van beroep en had allemaal koekjes gemaakt met de 7, 7 mei trouwdatum, vandaar...
We hebben ongeveer 45 minuten thuis gezeten, geprobeerd wat te eten en toen zijn we op weg gegaan naar het Gouverneurshuis. We waren wel wat te vroeg, dus konden we daar in de tuin nog wat foto's van ons tweetjes maken. Daarna werd ik weggegeven door mijn vader. Dat was wel een super emotioneel moment. De dienst was echt schitterd. De ambtenaar van de burgerlijke stand had goed naar ons geluisterd. De speech hebben we naderhand ook via de e-mail ontvangen, een echte aanrader om te vragen. Na de dienst hebben we met familie en vrienden foto's gemaakt. Dat was erg leuk! Ik hoop dat daar mooie foto's tussen zitten. Daarna zijn we naar de feestlocatie gereden (ongeveer een half uur). Hier stonden de kinderen van mijn klas bij de rode loper op ons te wachten. Ze riepen continu: juffrouw, juffrouw. Kippenvel stond op mijn arm en ik moest echt bijna huilen. Dat was de hele dag op moment waarop ik het juist niet had verwacht. Daarna hebben we met z'n allen geproost en taart gegeten, heerlijk...! Als verrassing had de feestlocatie bierviltjes laten drukken met onze naam erop en de trouwdatum erin gedrukt, zeer speciaal. Na de taart hebben de kinderen uit mijn klas een ingestudeerd lied gezongen, dat was prachtig! Mijn vader heeft dat gefilmd, het zag er super uit. Daarna was het alweer tijd, dat de kinderen naar huis toe gingen. Voor mijn gevoel waren ze er net 10 minuten...Daarna konden we achter de schotten aan tafel (ze hadden dat afgedekt, zodat tijdens het gedeelte van de kinderen niemand de eetzaal kon zien). Het zag er prachtig uit. Om de stoelen zat allemaal een mooie hoes omheen, de tafels waren prachtig gedekt. Als vooraf hadden we marktsoep. Dat is bouillion, waarbij je zelf de ingredienten toe kan voegen. Als hoofdgerecht hadden we een lopend buffet. Iedereen heeft wel 2 tot 3 keer gelopen. Bij mij kwamen toen de zenuwen eruit en heb ik wat minder dan normaal gegeten, maar is niet erg. Ik heb zelfs voor het eten nog een speeche gehouden en de getuigen bedankt en andere speciale mensen. Dat was erg fijn! Na het eten hadden we zo'n 20 minuten om ons op te frissen. De daggasten kregen ondertussen een kopje koffie. Het personeel ging ondertussen het eetgedeelte opruimen, zodat het weer een grote zaal werd.
De daggasten stroomden om de buurt binnen. Op een gegeven moment was het echt een super lange rij. Ik dacht eventjes zijn deze mensen hier wel goed, het bleken collega's van mijn man te zijn..Gelukkig kwam ik daar snel genoeg achter. Staat ook zo stom anders.
Daarna ondertussen van allerlei mensen cadeaus gekregen erg leuk! Heel veel speciale dingen. Heel veel mensen hadden goed hun best gedaan een paar anderen waar je het meer van verwacht had dan weer niet, maar dat is helemaal niet erg.
Het openingsnummer was erg leuk. Daarna veel gedanst de hele avond, veel gekletst, geprobeerd met iedereen een beetje te praten.
Mijn collega's en mijn man zijn tante had nog een kort stukje. Het stukje van mijn collegás was super. Ze hadden het lied Brabant, aangepast en zo aangepast dat het op ons sloeg. Het was zo herkenbaar! Wat hebben we gelachen :-)
Daarna helemaal op aan het einde van de avond. Vele mensen bleven bijna tot het einde.. We hoorden veel positieve reacties.
Mijn ouders hadden een verrassing, ze hadden een hotel geboekt. We sliepen in het torenkamertje..Heel leuk.. Mijn ouders verbleven ook in dat hotel, maar op een hele andere etage...
's Morgens rond 11 uur zijn we gaan brunchen en zijn mijn schoonouders ook gekomen. Het was super, maar we waren lijkbleek. Want we hadden zowat geen oog dicht gedaan. Je krijgt dan in je hoofd zoveel te verwerken, maar dat is niet erg.
Toen zijn we maandag op huwelijksreis gegaan naar Rome. Het was schitterend. Mooi weer, prachtige dingen gezien, veel gegeten en lekker, van elkaar genoten...Mijn ouders hebben ons huis gepast..Ze hadden als cadeau om onze badkamer te renoveren. Ze hebben een nieuwe douchecabine geplaatst en nieuwe kraan. Wat lief he?! We zijn ze ontzettend dankbaar! Toen we thuis kwamen, was alle was weg, schoongemaakt, ons huis opgenknapt en ons huis nog helemaal versierd, met een mooie mand op ons bed, met nog allemaal cadeautjes.
Het was allemaal super!!!!! We zijn nog steeds aan het nagenieten.

Sorry voor het onwijs lange verhaal..Ik hoop dat er nog een touw aan vast te knopen is.... Embarassed

ps: Ik zal even nadenken over foto's plaatsen....Het blijft toch lang op het net staan....
juf_1984
juf_1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 72
Punten : 76
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 13 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  miss piggy za 21 mei 2011 - 20:49

@ juf wat een leuk verhaal helemaal een topdag voor jullie,
geweldig om te lezen en mooi weer de kinderen erbij helemaal super!
hopelijk gaan wij dit ook zo beleven Very Happy

Gister al een voorproefje gehad was ook helemaal super mijn vrijgezellenparty,
Ik werd opgehaald door een vriendin en zijn toen naar een camping gereden waar mijn schoonzus staat.
daar zat iedereen al te wachten met een hawaii slinger om staande ovatie toen ik daar aankwam Very Happy
daar hebben we lekker buiten een erotische party gehad, veel gelachen ik moest vanalles passen haha
daarna zijn we naar een feestlocatie gegaan en hebben daar een 60/70 party gehad met de hele avond entertaining
ze hadden me een flink omhoog getoupeerd kapsel gegeven met flink wat glitters en bloemen erin.
de hele avond flink geswingt het was echt een superdag!
mijn aanstaande heb ik nog niet gesproken die is vannacht in het logeerbed gedoken hij was later thuis dan ik Wink
weet wel dat hij verkleed was als maaskantje en hebben daar de maaskantjesroute gefietst en daarna ergens gebbqued en op stap.

we duimen voor mooi weer saxy!
fijne zondag nog...
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 13 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Saxy za 21 mei 2011 - 20:55

Wat een geweldig leuk verhaal juf! Ik kan me helemaal voorstellen hoe jullie dag is geweest. En aangezien ik ook juf ben, ik had denk ik wel gejankt hoor :-) Ik ben ook zo'n jankerd....haha.
Foto's kan ik goed begrijpen, maar misschien wil je wel een prive berichtje sturen naar de mensen die erom vragen? Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik zou het erg leuk vinden om je even te zien.

Wat betreft het weer voor aankomende vrijdag: de voorspellingen zijn heeeel wisselend. Dus ik wacht het maar rustig af... alhoewel ik dat heel moeilijk vind...
Saxy
Saxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 13 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Saxy za 21 mei 2011 - 20:57

MissPiggy, wat leuk dat je je vrijgezellenfeest hebt gehad! Ik vond het ook zo'n speciale dag! Ik ben benieuwd hoe je vriend de dag heeft ervaren... mijn vriend had een behoorlijke kater de volgende dag hahaha!
Saxy
Saxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 13 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  juf_1984 za 21 mei 2011 - 21:04

Hoi allemaal,

Leuk verhaal over je vrijgezellenfeestje! Hahah.. Leuk dat ze allemaal op de camping op je stonden te wachten, wel heel speciaal...
Leuk zo'n 70 party :-)

Erg leuk om al die voorbereidingen te lezen... Het blijft leuk!

Idd, als iemand in een prive-bericht dat vraagt heb ik er geen probleem mee...(m.b.t. de foto's)

Ik hoop echt dat het weer volgende week in het weekend ook zo mooi is....

Een fijne zondag allemaal.

Liefs, Juf_1984
juf_1984
juf_1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 72
Punten : 76
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 13 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Arwyn za 21 mei 2011 - 21:04

Ik lees hier eigenlijk nooit mee, maar Juf: Gefeliciteerd! Klinkt als een heel mooie dag die jullie gehad hebben, blijf nog maar lekker even in die roes! Very Happy
En ben stiekem wel benieuwd naar foto's hoor, haha Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 13 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 13 van 31 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 22 ... 31  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum