Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

trouwtopic 2011 !

+51
Jasmine
Miss G
Minx
Lavendel
Kabouter
Shisha
CCC
Julia
Shy
Sorella
Isis
KOL
Marin
Rouge
sanne-84
Sarah1985
Raven
Suus
Paper Crown
Lady4
SoGood
Jacolien
Arwyn
Miccie
mzcharlotte
Starinheaven
Juul
tweeling
snapple
Dawn
Floor
joyce0606
Mamasapje
Sunny87
MaudJ
Inge
Sjors
Mizz_S
miss piggy
Dikkie Dik
bolus26
Tazz
Tsjip
juf_1984
Monte
Mysterious
Saxy
tayce
Angel
Papillon
Lejow
55 plaatsers

Pagina 12 van 31 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 21 ... 31  Volgende

Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 12 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 1:13


@ juf en misspiggy: het komt al dichtbij voor jullie he.... Al helemaal klaar ervoor?

Succes met de voorbereidingen en bezigheden!


Laatst aangepast door Tesita op di 14 jun 2011 - 11:05; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 12 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  juf_1984 di 26 apr 2011 - 6:27

Hoi allemaal,

@ Tesita, leuk verhaal over je vrijgezellenfeest! Was dat paaldansen niet onwijs moeilijk? Ik denk dat ik de hele tijd naar beneden zou vallen, hahah. Fijn dat jullie het leuk hebben gehad! Leuk zeg een kaart als waaier.... Tja, dat is idd eventjes vervelend dat de kaart anders opgepakt wordt dan bedoeld. Dat was bij onze kaart ook een beetje zo. We hadden erop gezet, laat u weet of u wel of niet komt en met hoeveel personen u aanwezig bent. Ik heb ook achter een paar mensen aan moeten bellen...

Het begint nu voor meer mensen te korten, spannend he?!

Ik heb zometeen een afspraak bij de pedicure. Mijn voeten zitten zo onder het eelt, hahah, geen gezicht. Morgen hebben we een afspraak bij de trouwlocatie om de laatste dingen af te spreken, ben zeer benieuwd.

Geniet van het mooie weer! Heerlijk toch om zo wat bij te kleuren...

Liefs, Juf_1984
juf_1984
juf_1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 72
Punten : 76
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 12 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 9:32

Ohhhh inderdaad, het komt echt al dichtbij voor jullie zeg! Angel 30 april al en juf volgende week, zo spannend!
Fijn Tesita dat je zo'n leuke vrijgezelledag hebt gehad!
Bij ons eigenlijk weinig gebeurd in de laatste weken. Wij gaan komen weekend naar zee met mijn ouders, broer en zus+vriend+kindje, dus dan wil ik m'n kaarten meenemen die ik speciaal heb laten maken om ze te vragen als getuige, ben benieuwd!
Mijn vriend wil liever een keer bij zijn broer en zus langsgaan om ze te vragen, ik vind het juist leuker als we met z'n alleen bij elkaar zijn!
Hoe hebben jullie je getuigen eigenlijk gevraagd?

hug


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 12 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  juf_1984 di 26 apr 2011 - 9:58

Hoi allemaal,

@ just me only me, leuk idee zeg om zo de getuigen te vragen, als ze allemaal bij elkaar zijn :-) Leuk met kaartjes erbij..Ik denk dat ze het helemaal geweldig vinden. Helemaal als jullie zo ontspannen een weekendje naar zee toe bent.

Mijn vriend is (zonder dat ik het wist, omdat de ondertrouw op de dag was, toen hij me vroeg) bij z'n twee beste vrienden langs geweest en heeft het persoonlijk gevraagd. Hij heeft hun ook verteld waarom hij hun gekozen heeft. Van tevoren hadden we het er al wel eens over gehad, ik sta dus ook volledig achter de keuze van mijn vriend.
Mijn ouders waren bij het aanzoek aanwezig en heb ik ter plekke gevraagd bij het gemeentehuis, dat was ook erg leuk, om die reacties te zien.

Een fijne avond nog..Ik kan niet slapen, ik moet steeds aan de trouwerij denken...

Liefs, Juf_1984
juf_1984
juf_1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 72
Punten : 76
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 12 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 10:32

Hihi, kan me voorstellen dat je niet kan slapen juf!!!



Laatst aangepast door Tesita op di 14 jun 2011 - 11:05; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 12 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  juf_1984 di 26 apr 2011 - 18:31

Hoi allemaal,

Leuk verhaal Tesita over het vragen van de getuigen... Lijkt me zelf dan heel lollig, om te zien dat het steeds meer begint door te dringen...

Gelukkig uiteindelijk wel kunnen slapen, maar er spookt dan gewoon zoveel door je heen.

Allemaal een fijne dag toegewenst. Ik ben zeer benieuwd vanavond bij de feestlocatie.

Liefs, Juf_1984
juf_1984
juf_1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 72
Punten : 76
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 12 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  bolus26 di 26 apr 2011 - 20:58

ik heb mijn opa en moeder gevraagd tijdens sinterklaas met een gedicht en een mooie pen als cadeautje.
mn man vroeg het echt megaknullig aan zn ouders terwijl hij ze een pen gaf.ze snapte er eerst niks van! Very Happy
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 12 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  miss piggy wo 27 apr 2011 - 6:12

wow weer flink wat updates hier erg leuk Very Happy

wij hebben de getuigen niet zo heel speciaal gevraagd daar heb ik wel een beetje spijt van maar goed ze zijn erg enthousiast mijn vriend heeft zijn broer en ik mijn oudste broer allebei 1 getuige dus.
@ tesita, leuk joh zo'n vrijgezellenfeest, was goed gepland met het mooie weer!
ik ben er helaas achter gekomen wanneer de mijne is Sad wel jammer maar goed ik weet dus nog niet wat we gaan doen en hoe laat enz hopelijk verpraat niemand zich meer.

@ juf wel goed uitrusten he! voor jou is het helemaal spannend hihi nog maar een paar nachtjes slapen Very Happy

wij hebben vorige week onze auto uitgezocht het wordt een rolls royce silver shadow.
veel plezier allemaal
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 12 Empty Vraagjes aan de Bruidjes!

Bericht  tweeling do 28 apr 2011 - 1:03

Hee meiden,

Ik ga ook trouwen 11-11-11 en ik vroeg me wat dingetjes af bijv.

- Hoeveel budget hebben jullie voor de bruiloft uitgetrokken & kun je je daaraan houden?

- Hebben jullie een goede redelijk goedkope fotograaf kunnen vinden & gaan jullie ook een trouwalbum bestellen?

- Wat voor kleur Trouwjurk hebben jullie gekozen (alleen beantwoorden als je het wilt vertellen;))

- Gaan jullie op huwelijksreis en zo ja waar gaat de reis heen?

- Wat geven jullie als cadeau voor de Ceremoniemeester?

- Geven jullie de Ceremoniemeester ook contant geld om dingen te betalen?

- Hoeveel dag & avondgasten hebben jullie?

- En wie heeft er al trouwkaarten besteld, en waar heb je die besteld?

Nou ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden;)
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 12 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 2:29

...


Laatst aangepast door Tesita op di 14 jun 2011 - 11:06; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 12 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  miss piggy do 28 apr 2011 - 3:16



- Hoeveel budget hebben jullie voor de bruiloft uitgetrokken & kun je je daaraan houden?

8000 euro daar kunnen wij ons aan houden maar moet er wel bij vertellen dat we mijn jurk en de ringen en de trouwauto als kado hebben gehad dus dat zijn eigenlijk al grote kostenposten.

- Hebben jullie een goede redelijk goedkope fotograaf kunnen vinden & gaan jullie ook een trouwalbum bestellen?

wij hebben via via een fotograaf kunnen vinden die het voor ons goedkoop wil doen het album maken we zelf.

- Wat voor kleur Trouwjurk hebben jullie gekozen (alleen beantwoorden als je het wilt vertellen;))

net als tesita wit maar dan net ietsje romiger.

- Gaan jullie op huwelijksreis en zo ja waar gaat de reis heen?

wij gaan romantisch 3 dagen naar eurodisney

- Wat geven jullie als cadeau voor de Ceremoniemeester?

wij nemen hem een keer mee uit eten daar maken we hem heel blij mee.

- Geven jullie de Ceremoniemeester ook contant geld om dingen te betalen?

nope dat regelen we allemaal zelf

- Hoeveel dag & avondgasten hebben jullie?

21 daggasten waarvan 4 kinderen en 116 avondgasten maar er hebben er al een paar afgemeld denk dat we op zo'n 100 uit gaan komen

- En wie heeft er al trouwkaarten besteld, en waar heb je die besteld?

wij hebben deze zelf gemaakt dus daar kan ik je niet bij helpen
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 12 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 9:14

tweeling schreef:Hee meiden,

Ik ga ook trouwen 11-11-11 en ik vroeg me wat dingetjes af bijv.

- Hoeveel budget hebben jullie voor de bruiloft uitgetrokken & kun je je daaraan houden?
ongeveer 10000, ik krijg mijn jurk van mijn ouders en de fotograaf wordt betaald door mijn schoonouders, dat zijn op het feest na de duurste kostenposten dus dat scheelt veel!

- Hebben jullie een goede redelijk goedkope fotograaf kunnen vinden & gaan jullie ook een trouwalbum bestellen?
nope, geen goedkope fotograaf. Wel een super gave, hebben wat voorbeeld fotoboeken gezien die hij heeft gemaakt en ze zijn echt fantastisch! Hebben nog wel gekeken naar een goedkopere fotograaf maar kwamen telkens terug bij deze. Nu zijn we blij dat we niet hebben gekeken naar de kosten omdat we deze cadeau krijgen!

- Wat voor kleur Trouwjurk hebben jullie gekozen (alleen beantwoorden als je het wilt vertellen;))
Hetzelfde als de overige dames!

- Gaan jullie op huwelijksreis en zo ja waar gaat de reis heen?
Waarschijnlijk wel, weten nog niet waarheen. Zitten aan Cyprus te denken. Maar hebben nog tijd genoeg, gaan pas in oktober!

- Wat geven jullie als cadeau voor de Ceremoniemeester?
Uhmm...we hebben er twee! Schoonbroer en zijn vriendin. Hebben we nog niet echt over nagedacht, keer uiteten vinden we ook wel leuk.

- Geven jullie de Ceremoniemeester ook contant geld om dingen te betalen?
Yep, DJ moet 's avonds worden betaald. Is ook altijd handig dat ze wat contant geld bij hebben, je weet nooit waar ze het voor nodig kunnen hebben!

- Hoeveel dag & avondgasten hebben jullie?
26 daggasten, 70 receptiegasten en ongeveer 120 avondgasten

- En wie heeft er al trouwkaarten besteld, en waar heb je die besteld?
Nog niet besteld, wel uitgezocht. Via deze site http://huwelijk.mercard.nl/11/index.html

Nou ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden;)


Succes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 12 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  juf_1984 do 28 apr 2011 - 18:23

tweeling schreef:Hee meiden,

Ik ga ook trouwen 11-11-11 en ik vroeg me wat dingetjes af bijv.

- Hoeveel budget hebben jullie voor de bruiloft uitgetrokken & kun je je daaraan houden?
We hadden bedacht zo'n 12000 euro. Ik weet niet of we er inmiddels onder of boven zitten, want we hebben ook heel veel dingen tussendoor gekocht. (zoals een partytent, paspop, etc.)

- Hebben jullie een goede redelijk goedkope fotograaf kunnen vinden & gaan jullie ook een trouwalbum bestellen?
We hebben mijn schoolfotograaf gekozen (sta sinds jaren leuk op de pasfoto). We gaan ook een trouwfoto bestellen en willen de foto's ook op cd-rom kopen, zodat wij alle rechten hebben.

- Wat voor kleur Trouwjurk hebben jullie gekozen (alleen beantwoorden als je het wilt vertellen;))
Moeillijk te omschrijven maar niet spierwit, meer creme.

- Gaan jullie op huwelijksreis en zo ja waar gaat de reis heen?
We gaan 1 week naar Rome toe.

- Wat geven jullie als cadeau voor de Ceremoniemeester?
Een kaars met de opdruk van onze namen, de ringen en de trouwdatum

- Geven jullie de Ceremoniemeester ook contant geld om dingen te betalen?
Alleen voor de dj, die we die avond gelijk moeten betalen. De rest maken we zelf over.

- Hoeveel dag & avondgasten hebben jullie?
We hebben inclusief onszelf 35 daggasten en ongeveer 75 avondgasten.

- En wie heeft er al trouwkaarten besteld, en waar heb je die besteld?
We hebben die bij Jos de Laat besteld.

Nou ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden;)
[b]
juf_1984
juf_1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 72
Punten : 76
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 12 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Dawn za 30 apr 2011 - 18:50

tweeling schreef:Hee meiden,

Ik ga ook trouwen 11-11-11 en ik vroeg me wat dingetjes af bijv.

- Hoeveel budget hebben jullie voor de bruiloft uitgetrokken & kun je je daaraan houden?
Ongeveer 15000 euro... het lijkt erop dat we redelijk binnen het budget blijven...

- Hebben jullie een goede redelijk goedkope fotograaf kunnen vinden & gaan jullie ook een trouwalbum bestellen?
Nee, volgens mij hebben we niet echt een goedkope fotograaf, maar naar mijn inziens moet je niet (willen) besparen op een fotograaf, juist omdat deze alle mooie herinneringen vast legt... wij kiezen daar ook een mooi fotoboek uit, niet digitaal.

- Wat voor kleur Trouwjurk hebben jullie gekozen (alleen beantwoorden als je het wilt vertellen;))
'Diamant wit'

- Gaan jullie op huwelijksreis en zo ja waar gaat de reis heen?
Ja, in de herfstvakantie (aanstaande zit in onderwijs) maar weten nog niet waar heen.

- Wat geven jullie als cadeau voor de Ceremoniemeester?
Ehm... weet ik nog niet...

- Geven jullie de Ceremoniemeester ook contant geld om dingen te betalen?
Neh, denk het niet, misschien wat voor de zekerheid.

- Hoeveel dag & avondgasten hebben jullie?
40 dag gasten, 120 receptie gasten en 65 avond gasten.

- En wie heeft er al trouwkaarten besteld, en waar heb je die besteld?
Wij zijn naar een drukkerij geweest, daar hebben we uit boeken een mooie kaart uitgezocht.
Nou ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden;)
[u][b]
Dawn
Dawn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 93
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 12 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Saxy ma 2 mei 2011 - 4:05


Zo, ik ben ook een tijdje niet geweest, maar ik zal weer even updaten!
Als eerste: gefeliciteerd tweeling met je voorgenomen huwelijk!!! Ik zal je vragen ook even beantwoorden.
En ook gefeliciteerd Angel!!! Ik hoop dat je een superrrrrrrrrrrrrr dag hebt gehad. Het weer zat in ieder geval mee!
En juf, voor jou schiet het ook al op!!! Hoe is het met de stress? Vrijdag wordt het ook mooi weer! Super hoor! Heb je er al zin in?


- Hoeveel budget hebben jullie voor de bruiloft uitgetrokken & kun je je daaraan houden?
Wij hebben 8000 euro budget voor de bruiloft (exclusief trouwkleding) en dat redden we aardig. We zitten er misschien een kelin beetje overheen.

- Hebben jullie een goede redelijk goedkope fotograaf kunnen vinden & gaan jullie ook een trouwalbum bestellen?
Wij hebben geen redelijk goedkope fotograaf. Het kost om 1300 euro, maar dat hebben wij er ook voor over. We hebben echt een trouwalbum waar we helemaal verliefd op waren. Plus dat deze man ons persoonlijk het meest deed en het feit dat zijn portfolio ons heel erg aansprak, was voor ons voldoende reden om voor hem te gaan.

- Wat voor kleur Trouwjurk hebben jullie gekozen (alleen beantwoorden als je het wilt vertellen;))
Een lichte. Ze noemen het ivoor. Maar eigenlijk is het gewoon wit. Nou ja... niet spierwit...

- Gaan jullie op huwelijksreis en zo ja waar gaat de reis heen?
Wij gaan eventjes 5 dagen met zijn tweetjes naar Londen. City tripje dus smile

- Wat geven jullie als cadeau voor de Ceremoniemeester?
Daar zijn we nog niet over uit!!! Misschien zo'n enorm schattige hartjesparaplu.

- Geven jullie de Ceremoniemeester ook contant geld om dingen te betalen?
Ja, zij moet de dj betalen. Verder geen geld geloof ik.

- Hoeveel dag & avondgasten hebben jullie?
24 daggasten, 20 kinderen op de kinderreceptie en 's avonds denk ik 90 man.

- En wie heeft er al trouwkaarten besteld, en waar heb je die besteld?
Wij hebben trouwkaarten via internet besteld.


Nou, verder gaat het hier met de voorbereidingen heeeel erg goed. Nog maar 3,5 week. Jeetje, dat schiet echt op! Vanavond nog een afspraak bij de fotograaf, volgende week met de ambtenaar van de burgelijke stand, ook nog een dansles tussendoor en zaterdag onze vrijgezellenfeesten en een zaterdag later m'n jurk voor de laatste keer passen. Ik krijg er echt heeeeeeeeeeeeeeel veel zin in!!!! Laughing

Enough about me.... hoe is het met jullie?

Liefs Saxy
Saxy
Saxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 12 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  juf_1984 do 5 mei 2011 - 2:56

Hoi allemaal,

Wat een heerlijk weertje is het he?! Niet te geloven, voor mei :-)

Ik heb gisteren mijn trouwjurk opgehaald. Hij zit nu echt super :-) Ik ben er heel blij mee!!

We zijn hier in huis nu druk alles aan het schoonmaken. Ik hoef gelukkig nu alleen de keuken nog maar. Wat een karweitje, als je alles netjes wilt hebben.
De partytent staat nu achter in de tuin al klaar. Het dressoir is al in orde.

Morgenvroeg naar de nagelstyliste, zodat ze mijn nagels / handen weer mooi kan maken. Ben zeer benieuwd, hoe het uiteindelijk eruit komt te zien.
Verder morgen alles versieren en de trouwauto ophalen en dan kan het feest zaterdag helemaal losbarsten :-) We hebben er heel veel zin in!

Hoe gaat het met jullie voorbereidingen?Ik ben zeer benieuwd...

Zoals de voorspellingen nu aangeven wordt het zaterdag bij ons 27 graden, wij blij dat we de drank af hebben gekocht ;-)

Heel veel succes allemaal met de voorbereidingen. Als we na een week terug zijn van huwelijksreis, dan zal ik weer actief meelezen en reageren en uiteraard verslag doen.

Liefs, Juf_1984
juf_1984
juf_1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 72
Punten : 76
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 12 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  bolus26 do 5 mei 2011 - 19:56

geniet ervan juf!!

Hoeveel budget hebben jullie voor de bruiloft uitgetrokken & kun je je daaraan houden?

6000 euro voor alles en dat is gelukt. uiteindelijk hebben we veel gekregen dus die 6000 euro hebben we grotendeels in onze eigen zak kunnen houden!

- Hebben jullie een goede redelijk goedkope fotograaf kunnen vinden & gaan jullie ook een trouwalbum bestellen?
mijn oom is fotograaf en voor een etentje heeft hij de foto´s gemaakt.Boek maak ik zelf.


- Wat voor kleur Trouwjurk hebben jullie gekozen (alleen beantwoorden als je het wilt vertellen;))
wit/ivoor

- Gaan jullie op huwelijksreis en zo ja waar gaat de reis heen?

wij zijn naar een hele luxe loft geweets met prive sauna jacuzzi en hamman,was echt super!

- Wat geven jullie als cadeau voor de Ceremoniemeester?
wij hadden een feest commissie onze zusjes en moeders.Onze moeders waren ook getuige zij hebben een pen gekregen en voor moederdag krijgen ze een fotoboek. onze zusjes hebben o pde dag zelf allebei een sieraad gekregen: een ketting en een bedel voor aan een armband.

- Geven jullie de Ceremoniemeester ook contant geld om dingen te betalen?
ja 300 euro voor de dj en geld voor de foto´s.

- Hoeveel dag & avondgasten hebben jullie?

16 daggasten 80 avondgasten
- En wie heeft er al trouwkaarten besteld, en waar heb je die besteld?

wij hadden leuke gezien op internet maar wilde ipv zwart met groen een rood inlegvel.Bij de drukker was dit geen probleem!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 12 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Saxy vr 6 mei 2011 - 9:08

JUF: Ik wil je alvast een GEWELDIG mooie dag wensen. Heel veel geluk en liefde in jullie verdere leven samen! En geniet er van!
Saxy
Saxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 12 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 9:22

Idd Juf: een superdag gewenst!! Vol liefde en geluk, en héél véél plezier!!

En Angel: ben heel benieuwd hoe het bij jou was, hoop dat je een geweldige dag gehad hebt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 12 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  juf_1984 vr 6 mei 2011 - 17:46

Hoi dames,

Bedankt voor alle leuke reacties :-) We zijn nu al wakker, terwijl ik pas om 07.45 onder de douche hoef te staan..ahhaha....

Het versieren van de tuin is goed gelukt. Het ophalen van de porsche is ook geslaagd...Helemaal super :-)

Ik wens iedereen een heel goed weekend toe..

Het weer is in ieder geval al helemaal geweldig.

We hebben er heel veel zin in!!

Liefs, Juf_1984
juf_1984
juf_1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 72
Punten : 76
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 12 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Mamasapje vr 6 mei 2011 - 20:18

een hele mooie dag toegewenst juf!!!!
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 12 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  miss piggy vr 6 mei 2011 - 22:09

hey Juf,

een hele fijne dag vandaag, gelukkig zit het weer mee!
geniet ervan en ben ook heel benieuwd naar de verhalen Wink
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 12 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  mzcharlotte za 7 mei 2011 - 22:34

Ik ben heel benieuwd hoe Juf het heeft gehad! Embarassed
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 12 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 7:57

zegmaar_ schreef:Ik ben heel benieuwd hoe Juf het heeft gehad! Embarassed

+1000000000000!!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 12 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Saxy ma 9 mei 2011 - 5:51

Same here!!!
Saxy
Saxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 12 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 12 van 31 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 21 ... 31  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum