Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

trouwtopic 2011 !

+51
Jasmine
Miss G
Minx
Lavendel
Kabouter
Shisha
CCC
Julia
Shy
Sorella
Isis
KOL
Marin
Rouge
sanne-84
Sarah1985
Raven
Suus
Paper Crown
Lady4
SoGood
Jacolien
Arwyn
Miccie
mzcharlotte
Starinheaven
Juul
tweeling
snapple
Dawn
Floor
joyce0606
Mamasapje
Sunny87
MaudJ
Inge
Sjors
Mizz_S
miss piggy
Dikkie Dik
bolus26
Tazz
Tsjip
juf_1984
Monte
Mysterious
Saxy
tayce
Angel
Papillon
Lejow
55 plaatsers

Pagina 14 van 31 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 22 ... 31  Volgende

Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 14 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Saxy za 21 mei 2011 - 21:10

juf_1984 schreef:Hoi allemaal,

Leuk verhaal over je vrijgezellenfeestje! Hahah.. Leuk dat ze allemaal op de camping op je stonden te wachten, wel heel speciaal...
Leuk zo'n 70 party :-)

Erg leuk om al die voorbereidingen te lezen... Het blijft leuk!

Idd, als iemand in een prive-bericht dat vraagt heb ik er geen probleem mee...(m.b.t. de foto's)

Ik hoop echt dat het weer volgende week in het weekend ook zo mooi is....

Een fijne zondag allemaal.

Liefs, Juf_1984

Bij deze vraag ik er om angel hihihi
Saxy
Saxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 23:26

Saxy schreef:
juf_1984 schreef:Hoi allemaal,

Leuk verhaal over je vrijgezellenfeestje! Hahah.. Leuk dat ze allemaal op de camping op je stonden te wachten, wel heel speciaal...
Leuk zo'n 70 party :-)

Erg leuk om al die voorbereidingen te lezen... Het blijft leuk!

Idd, als iemand in een prive-bericht dat vraagt heb ik er geen probleem mee...(m.b.t. de foto's)

Ik hoop echt dat het weer volgende week in het weekend ook zo mooi is....

Een fijne zondag allemaal.

Liefs, Juf_1984

Bij deze vraag ik er om angel hihihi

Ik ben ook erg benieuwd hoe je eruit zag! angel

Gast
Gast

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 23:30

Wat fantastisch juf dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad, en wat hadden jullie een heerlijk weer!

MP gaaf zo'n vrijgezelledag, vind het toch wel bijzonder altijd dat je vriendinnen en (schoon)zussen zoiets helemaal voor je regelen.

Saxy, oeps! verkeerd gelezen, njah...je hoeft ook nog maar even te wachten.. Wink

Ik ga 10 juni m'n jurk passen! Had van de week gebeld, wilde eigenlijk eerder gaan want heb de week van hemelvaartsdag een weekje vrij alleen het was zo druk daar dat ze vroegen of ik het erg vond om iets later te komen, waren nog allemaal bruidjes die de jurk nog op moesten halen.
Morgenavond gaan we nog naar iemand toe voor onze trouwkaart, even kijken of zij misschien iets leuks kan ontwerpen/bedenken, ben benieuwd!

Fijn weekend allemaal!

Gast
Gast

Bericht  miss piggy ma 23 mei 2011 - 6:44

@ juf ik ben ook wel erg nieuwschierig naar een foto Very Happy
de zenuwen beginnen nu langzaam te komen nog maar 3 dagen werken en dan hebben we vakantie Very Happy

@ saxy mijn aanstaande heeft ook een supergezellige dag gehad hij heeft wat blauwe plekken overgehouden van het paintballen want hij kon niet rennen met zijn voet Sad
beetje sneu maar goed hij is een echte vent.
ze hadden hem goed gevuld met de nodige drank dus daar heeft ie s'nachts nog wel wat last van gehad hihi
gister een luie dag gehad en vandaag ging het wel weer goed.

@ just dan is het bijna zover dat je weer mag gaan passen, dat is echt leuk!
succes met de kaartjes maar dat komt vast wel goed

miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 8:03

miss piggy schreef:@ juf ik ben ook wel erg nieuwschierig naar een foto Very Happy
de zenuwen beginnen nu langzaam te komen nog maar 3 dagen werken en dan hebben we vakantie Very Happy

@ saxy mijn aanstaande heeft ook een supergezellige dag gehad hij heeft wat blauwe plekken overgehouden van het paintballen want hij kon niet rennen met zijn voet Sad
beetje sneu maar goed hij is een echte vent.
ze hadden hem goed gevuld met de nodige drank dus daar heeft ie s'nachts nog wel wat last van gehad hihi
gister een luie dag gehad en vandaag ging het wel weer goed.

@ just dan is het bijna zover dat je weer mag gaan passen, dat is echt leuk!
succes met de kaartjes maar dat komt vast wel goed

ohhhhhh wil je alvast een ontzettend fijne dag wensen!! geniet ervan en we zijn natuurlijk ook benieuwd naar jou verhalen!!
hug

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 21:46

Juf, wat een geweldig verhaal! Klinkt als een perfecte dag! Ik ben ook wel benieuwd naar een fotootje....

@ Saxy en Miss Piggy: alvast een fantastische dag gewenst!

Laatst aangepast door Tesita op di 14 jun 2011 - 11:08; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  miss piggy do 26 mei 2011 - 5:43

saxy ik wil je een fantastisch mooie dag toewensen morgen hopelijk valt het weer een beetje mee
en zijn de voorspellingen helemaal fout, maar het wordt hoe dan ook vast een hele mooie dag!
veel plezier en we wachten op je verslag Wink
grtz hug
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 4:58

vraag je aan de getrouwde dames (of gewoon aan de mensen die het weten Wink) wordt er bij het sluiten van het burgerlijk huwelijk muziek gedraaid? Ik was altijd in de veranderstelling van wel maar laatst zei iemand van niet...
Zijn nu druk bezig met muziek aan het uitzoeken dus daar moeten we natuurlijk wel rekening mee houden. We gaan pas 21 juli in ondertrouw dus kunnen het nog even niet vragen.

Gast
Gast

Bericht  miss piggy za 28 mei 2011 - 21:06

wij mogen 3 nummers draaien, bij binnenkomst, tijdens het tekenen en tijdens het weggaan.
geen idee of dat per gemeente verschilt maar hier mag het in ieder geval.
anders bel je toch gewoon even op dan weet je het ook Wink
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Floor zo 29 mei 2011 - 6:33

just me only me schreef:vraag je aan de getrouwde dames (of gewoon aan de mensen die het weten Wink) wordt er bij het sluiten van het burgerlijk huwelijk muziek gedraaid? Ik was altijd in de veranderstelling van wel maar laatst zei iemand van niet...
Zijn nu druk bezig met muziek aan het uitzoeken dus daar moeten we natuurlijk wel rekening mee houden. We gaan pas 21 juli in ondertrouw dus kunnen het nog even niet vragen.

Wij zijn in het gemeentehuis en in de kerk getrouwd. Bij het gemeentehuis hadden we bij binnenkomst muziek, tijdens het tekenen en op het eind (toen de gasten ons feliciteerden).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 20:52

Wat leuk dat ook dit topic er is, was me nog niet eens zo erg opgevallen. Ook ik ga trouwen dit jaar, op 2 september. We moeten nog een boel regelen, maar we hebben nog 3 maand de tijd dus dat gaat makkelijk. Ik lees overal dat de meeste mensen een jaar van tevoren al beginnen met regelen, hoe was dat bij jullie?

Gast
Gast

Bericht  Juul do 2 jun 2011 - 3:28

James schreef:Wat leuk dat ook dit topic er is, was me nog niet eens zo erg opgevallen. Ook ik ga trouwen dit jaar, op 2 september. We moeten nog een boel regelen, maar we hebben nog 3 maand de tijd dus dat gaat makkelijk. Ik lees overal dat de meeste mensen een jaar van tevoren al beginnen met regelen, hoe was dat bij jullie?

Wij zijn ook ruim een jaar van te voren begonnen.
Vooral de locatie moesten wel erg vroeg vastleggen omdat dit een populaire locatie in onze regio is, en we op een vrijdag trouwen.
Voor de rest hebben we wel alles rustig geregeld.
Wij trouwen op 16 september.
We hoeven nu nog maar een paar dingen:
- de ringen (zijn bestelt alleen nog even keuren)
- uitnodigingen (nog wat kleine aanpassingen)
- de bloemen
- de taart doorspreken (kennis van ons, scheelt in tijd Wink )
- de bedankjes leuk inpakken
En natuurlijk een paar weken van te voren nog even een aantal afspraken nabellen.
Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11

Bericht  juf_1984 vr 3 jun 2011 - 21:33

just me only me schreef:vraag je aan de getrouwde dames (of gewoon aan de mensen die het weten Wink) wordt er bij het sluiten van het burgerlijk huwelijk muziek gedraaid? Ik was altijd in de veranderstelling van wel maar laatst zei iemand van niet...

Hoi Just me only me,

Wij moesten 3 nummers uitzoeken voor het burgerlijk huwelijk. 1 voor bij de binnenkomst, 1 voor de ringen wisselen en 1 bij het weg gaan.

Liefs, Juf-1984
juf_1984
juf_1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 72
Punten : 76
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 2:59

Ondertussen ben ik heel benieuwd hoe het bij Miss Piggy was!
En James, ik zal je er even bij zetten! Wij zijn zo'n 10 maanden van tevoren begonnen met regelen. Maar in het begin stelde dat nog niet veel voor hoor, haha. Het meeste werk zat 'm echt wel in de laatste paar maanden.

Nou succes iedereen die nog aan het voorbereiden is!

Laatst aangepast door Tesita op di 14 jun 2011 - 11:08; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  juf_1984 zo 5 jun 2011 - 3:22

Hoi dames,

Willen jullie mij uitleggen hoe je een foto in een prive-bericht krijgt? Dit lukt me tot op heden nog niet.

MissPiggy ik ben ook zeer benieuwd!

Fijn tesita dat het allemaal zo goed als klaar is. Ik hoop ook echt dat de voorspellingen nog niet helemaal kloppen..Als we nu allemaal mee duimen...

Een fijne zondag nog. Ik kruip weer in mijn bedje, ben nog steeds niet helemaal fit terwijl ik sinds donderdag al heel rustig aan doe en veel uit aan het rusten ben.

Liefs, Juf_1984
juf_1984
juf_1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  miss piggy zo 5 jun 2011 - 17:43

hoi hoi even een kort berichtje van mij, wij staan namelijk op het punt om naar euro disney te gaan Very Happy
wij hebben echt een geweldig mooie dag gehad, heel veel geluk met het weer en er is gewoon helemaal niks mis gegaan.
we hebben de hele dag lopen stralen en ook helemaal niet zenuwachtig geweest gelukkig.
als we terug zijn zal ik het allemaal vertellen.

tesita alvast een hele fijne dag toegewenst en ik duim heel hard mee voor mooi weer
vooral genieten en zo bewust mogelijk mee maken, zo''n dag gaat echt veel te snel voorbij!

miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  juf_1984 zo 5 jun 2011 - 19:06

Hoi miss piggy,

Wat leuk en geweldig om te horen!! Geniet maar lekker van Disney, lekker samen zijn!!!

Ben als je terug komt benieuwd naar je verhalen..Fijn dat alles is gelopen zoals je wilde...

Liefs juf1984
juf_1984
juf_1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Saxy ma 6 jun 2011 - 5:11

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa! Daar ben ik eindelijk! Ik zal eens uitgebreid vertellen hoe geweldig onze trouwdag was Very Happy

@ Tesita: Bij ons waren de voorspellingen voor het weer ook verschrikkelijk. 90% kans op regen, maar wij hebben de hele dag geen druppeltje gezien! Terwijl het in andere stukken van Nederland met bakken uit de hemel kwam. Het was bij ons ook niet leuk. Ik heb ook uit voorzorg een paraplu gekocht en een binnenlocatie voor de fotoshoot bedacht, maar gelukkig was het bij ons niet nodig. Ik duim voor je dat het bij jou ook meevalt!

Nu mijn dag! Om 7 uur werd ik heerlijk naast mijn (toen nog) vriend wakker. Ik ging snel douchen, hij maakte een broodje voor me klaar. Toen ging ik op pad, want ik moest om 8 uur bij de kapper zijn. Om half 10 was ik daar klaar een ging ik snel naar mijn ouders huis. Toen ik daar aan kwam rijden, was de hele straat versierd met ballonnetjes en roosjes en voor het huis stond een hele mooie boog. M'n moeder, broer en schoonzussie stonden al te zwaaien en ik was daar al beduusd door. Het make-up dametje was er ook al. Zij heeft m'n make up gedaan. Ondertussen is ook mijn beste vriendin en getuige binnengekomen om mij in de jurk te helpen. Het was heel gezellig en relaxt met elkaar. Toen ik in de jurk zat, toen werd ik toch wel een beetje zenuwachtig. Vooral het moment dat mijn vriend me kwam halen. De fotograaf had toen al wat detail foto's van het aankleden meegemaakt. Alle familie had zich buiten verzameld en ik stond in de gang te wachten tot de bel ging. Ik keek naar mezelf in de gangspiegel en ik werd zoooo zenuwachtig. Toen belde hij aan en het was zo'n speciaal moment. Hij zag er supermooi uit! Hij moest zelfs huilen omdat hij vond dat ik er zo mooi uitzag. We waren er allebei helemaal stil van. Alle familie klappen en toen zijn we in de auto (een hele mooie oldtimer, geregeld door hele goede vrienden) gestapt om foto's te maken. Dat was echt heel erg leuk. Het waaide keihard, dus mijn sluier ging alle kanten op. Dat was wel een heel mooi effect voor de foto's.
Om kwart voor 1 waren we terug bij mijn ouders. Daar waren nu alle daggasten om ons te ontvangen. We aten een broodje, dronken wat en voor we het wisten moesten we op weg naar het stadhuis. Wij moesten nog wat langer wachten, om als laatste daar aan te komen. Dat ritje was heel spannend. De spanning was van me afgevallen tijdens het foto's maken, maar toen kwam het weer terug. De kinderen uit mijn klas waren er allemaal, heel veel van mijn collega's, alle daggasten, maar ook nog heel veel andere mensen die we 's avonds uitgenodigd hadden. We waren helemaal overdonderd. Eerst zwaaide ik naar de kinderen en toen draaide ik me om en toen zag ik mijn oma ineens zitten! Dat was heel speciaal, want ze is 96 jaar en durft niet meer in de auto. Ik had haar al gesproken en ze zei dat ze het niet meer aan kon om te komen. Dus het was een hele verrassing dat ze er was. We moesten (oma en ik) er allebei een klein traantje om laten.

Toen was het tijd voor de ceremonie. Die was heel erg mooi. Ik ben met mijn vader naar voren gelopen. We hadden muziek uitgekozen (de akoestische versie van Alles is liefde) maar tot mijn verbazing hoorde ik ineens trompetmuziek. Mijn broer speelt trompet en hij had met een vriend een prachtig muziekstuk ingestudeerd. Dat was super mooi en speciaal. De ceremonie zelf was ook super. We hadden een hele leuke man die ons trouwde. Ook de kinderen waren helemaal onder de indruk en doodstil. Na de ceremonie liepen we naar buiten. De kinderen hadden allemaal bogen gemaakt en waren bellen aan het blazen. Dat was echt superleuk. Toen hebben we nog 2 witte duifjes opgelaten en wat foto's gemaakt.

Tijd voor taart! We reden naar onze feestlocatie en sneden onze bruidstaart aan. Hij was echt heeeeeeeeeeeerlijk. De kinderen hebben nog een rad van fortuin spel met ons gedaan. Super leuk. Daarna gingen de kids weg en gingen wij met de gasten niet lang daarna aan tafel. We hebben echt heerlijk gegeten en we zijn toen ook verwend met leuke kadootjes. Ook de speeches van de beide vaders waren erg bijzonder.

Na het eten hadden we gelukkig even tijd over om een beetje bij te komen en 's avonds was het feest. We waren uiteindelijk met een man of 80. Niet heel veel dus, maar ik vond het super! Zo had je tenminste ook de tijd om even met iedereen te praten. We hadden echt een superfeest. de DJ was heel leuk en de dansvloer was constant vol. Al met al hebben we een geweldige dag gehad. We waren zo vol van de indrukken, dat we die nacht amper geslapen hebben. Het is echt een dag om nooit te vergeten!

En nu................ foto tijd Very Happy

trouwtopic 2011 ! - Pagina 14 253543_102486886511266_100002498647092_17817_3651908_n

Saxy
Saxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  juf_1984 ma 6 jun 2011 - 5:18

Hoi Saxy,

Wat een prachtige foto!!!! Super zeg!

Wat een mooie beschrijving van jullie super dag! Wat fijn zeg dat er geen regen is gevallen!

Wat leuk zeg dat je broer een muziekstuk ging spelen..En dat je oma er was, zeer speciaal :-)

Nu zeker volop aan het nagenieten?Ben benieuwd...

Hoe was het voor je verder met de kinderen? Speciaal is dat he, als ze er zijn?!

Geniet nog maar lekker na van jullie dag! In ieder geval super leuk geschreven over jullie dag.

Liefs, Juf-1984

ps: vanavond komt de fotograaf om de proefversie van ons album te laten zien, ben benieuwd...

juf_1984
juf_1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Saxy ma 6 jun 2011 - 5:21

Haha dank je wel! Voornamelijk snel getypt en enthousiast beschreven, als ik het zo nalees.
Ja, onze dag was echt speciaal. Die kleine dingetjes (oma, broer die muziek maakt, de klas), die maken het echt speciaal 'onze' dag.
Wat leuk dat je het proefalbum krijgt!! Wij moeten er 12 weken op wachten nerd
Ik ben heel benieuwd!
Ik hoop van jou ook nog een keer een fotootje te zien hoor Very Happy
Saxy
Saxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 6:03

Prachtig Saxy! Wauw! Kan niet wachten totdat ik ook mag!

Zijn er hier ook meiden die zelf dingetjes hebben gemaakt voor de bruiloft? Ik ben namelijk van plan om heel wat zelf te maken, ben nogal creatief ingesteld haha. Heb ook altijd sieraden gemaakt.

Gast
Gast

Bericht  Arwyn ma 6 jun 2011 - 7:52

Saxy: Mooie foto!
Vooral dat je oma er was raakt me echt. Mijn beppe is ook 96 en ik zou zo graag willen dat ze op mijn bruiloft zou kunnen zijn! Wij hebben alleen nog lang geen plannen, dus ik vrees dat dat niet kan.. Als het dan wel kan, zou ik er ook een traantje om laten.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  juf_1984 ma 6 jun 2011 - 8:14

Saxy schreef:Haha dank je wel! Voornamelijk snel getypt en enthousiast beschreven, als ik het zo nalees.
Ja, onze dag was echt speciaal. Die kleine dingetjes (oma, broer die muziek maakt, de klas), die maken het echt speciaal 'onze' dag.
Wat leuk dat je het proefalbum krijgt!! Wij moeten er 12 weken op wachten nerd
Ik ben heel benieuwd!
Ik hoop van jou ook nog een keer een fotootje te zien hoor Very Happy

Ik wil ook heel graag een fotootje in een prive-berichtje zetten..alleen het lukt me niet...
Proefalbum zag er al leuk uit! Soms vond ik me zelf bijzonder erop staan (maarja dat vind je denk ik altijd van je zelf)

Een fijne avond nog.

Liefs, Juf-1984
juf_1984
juf_1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  juf_1984 ma 6 jun 2011 - 8:26

Ohja, saxy, toch wel bijzonder dezelfde bloem in ons trouwboeket....

Liefs, Juf-1984
juf_1984
juf_1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 7:03

Wow Saxy, wat een superdag! En geweldig dat het weer toch nog meewerkte! Mooie foto ook, en leuk dat je m hier ff showt.

Laatst aangepast door Tesita op di 14 jun 2011 - 11:09; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 31 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 22 ... 31  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: