Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

trouwtopic 2011 !

+51
Jasmine
Miss G
Minx
Lavendel
Kabouter
Shisha
CCC
Julia
Shy
Sorella
Isis
KOL
Marin
Rouge
sanne-84
Sarah1985
Raven
Suus
Paper Crown
Lady4
SoGood
Jacolien
Arwyn
Miccie
mzcharlotte
Starinheaven
Juul
tweeling
snapple
Dawn
Floor
joyce0606
Mamasapje
Sunny87
MaudJ
Inge
Sjors
Mizz_S
miss piggy
Dikkie Dik
bolus26
Tazz
Tsjip
juf_1984
Monte
Mysterious
Saxy
tayce
Angel
Papillon
Lejow
55 plaatsers

Pagina 21 van 31 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 26 ... 31  Volgende

Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 21 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 1:57

Erg rustig in 'ons' topic! Weinig gebeurd/geregeld?
Wij gaan zometeen in ondertrouw! Moeten om 15.30 uur bij het gemeentehuis! Straks gaan we lekker met z'n tweeen eten, misschien daarna nog even de trouwkaarten naar onze ouders brengen...Vind ze zo gaaf, wil ze gewoon aan iedereen laten zien! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 21 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 2:08

spannend zeg, en ja ik ben al getrouwd dus heb niet veel meer mee te praten haha. Wil jullie wel als advies geven om alles goed ruim te plannen. Hadden wij ook gedaan en dan nog overal een half uur spelen maar we hebben onze tijd echt nodig gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 21 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 0:40

Wij zijn inmiddels al aardig de diepte ingedoken qua details.
Mijn vriend zijn broer wordt ceremoniemeester en neemt de taak heel serieus! Super!
Ik ga me s' ochtends aankleden bij mijn ouders. Daar komt mijn vriend me dan ophalen. De fotografe is dan ook aanwezig smile
Het lijkt me mooi om bij mijn geboortehuis (de boerderij) wat foto's te laten maken.

Nu moeten de kaarten nog af en naar de drukker. En het restaurant moet nog geregeld worden.

We hebben het verdere programma al rond, moet nog even uitgetypt worden. Ik kijk er ontzettend naar uit!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 21 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 0:41

just me only me schreef:Erg rustig in 'ons' topic! Weinig gebeurd/geregeld?
Wij gaan zometeen in ondertrouw! Moeten om 15.30 uur bij het gemeentehuis! Straks gaan we lekker met z'n tweeen eten, misschien daarna nog even de trouwkaarten naar onze ouders brengen...Vind ze zo gaaf, wil ze gewoon aan iedereen laten zien! Very Happy

Gefeliciteerd! Nu wordt het al een stuk officiëler!! Very Happy Wanneer is jullie dag ook alweer?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 21 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 8:08

Youandi schreef:
just me only me schreef:Erg rustig in 'ons' topic! Weinig gebeurd/geregeld?
Wij gaan zometeen in ondertrouw! Moeten om 15.30 uur bij het gemeentehuis! Straks gaan we lekker met z'n tweeen eten, misschien daarna nog even de trouwkaarten naar onze ouders brengen...Vind ze zo gaaf, wil ze gewoon aan iedereen laten zien! Very Happy

Gefeliciteerd! Nu wordt het al een stuk officiëler!! Very Happy Wanneer is jullie dag ook alweer?

30 september! Duurt nog wel even maar met de vakantie etc. ervoor en drukte in augustus hadden we bedacht om voor de vakantie al in ondertrouw te gaan. Wij hebben afgelopen dagen de kaarten rondgebracht en vandaag de overige nog op de post gedaan smile
Zo leuk allemaal!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 21 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 9:17

Leuk he, de voorbereidingen! Hier is alles wel zo'n beetje geregeld. Moet alleen nog de bedankjes doen, en wat puntjes op de i qua tuinversieringen. Nog maar iets meer dan een maand voor ons! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 21 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 23:34

spannend voor jullie smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 21 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 7:07

Wij doen geen bedankjes. Vaak geven mensen er niet zo heel veel om en we hebben besloten dat we het liever in het feest steken! Heb van de week via via iemand gevonden die taarten maakt, zijn echt supergaaf op de foto. Ga haar morgen even bellen wat zoiets kost want heb geen idee... Verder moeten we de blijven nog bestellen, hebben ze al wel uitgezocht maar was nog beetje vroeg om ze te bestellen. Al onze kaartjes zijn inmiddels verstuurd dus krijgen nu allemaal leuke reacties van mensen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 21 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  joyce0606 di 2 aug 2011 - 4:20

ik meld mij ook even aan!

wij gaan trouwen! over ruim 3 weken.
wanneer besloten: uhmmm vorrige week.... (althans gebeld voor trouwdatum)
wat is er al geregeld: zaaltje, ringen, jurk, auto, fotograaf, dat mijn vriend vrij is!
wat moet er nog geregeld worden: teveel!!

I NEED HELP!! smile

ik ben gelukkig nog 2 weken vrij, duss..heb nog wel wat tijd..maar waar ik nu echt naar opzoek ben zijn ballonnen, ik wilde eerst ook een stuk of wat helium ballonnen, maar ik vind de prijs niet naar mijn smaak! een voor de duidelijkheid, het is wel een beetje budget bruiloft...en probeer met weinig heeel veel te bereiken...en ik ben al op de goede weg... (jurk 30 euro, auto van mijn ouders, fotograaf is mijn oom, ringen zijn zilver).

zucht...
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 21 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 4:26

je zou eens op deze hyves moeten kijken: http://trouwen-bruiloft.hyves.nl/ daar staan heel veel tips. Ook is er een topic over een low budget bruiloft en in het puntje gezocht kan je dingen plaatsen die je nog zoekt.

Wow 3 weken om alles te regelen :shock: succes wij hebben er anderhalf jaar over gedaan. Ow en hoe doe je het met gasten uitnodigen? Normaal verstuur je 6 weken van tevoren de kaarten

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 21 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 8:55

gosh..dat is wel heel snel! inderdaad over 3 weken trouwen, hoe doe je dat met je uitnodigingen of houd je het klein?
zou nog even een taart ofzo regelen en uhm..ben je zelf ook vrij die dag Wink
vind het toch wel fijn dat wij genoeg tijd hebben om het te regelen....
misschien wil je trouwens nog iemand die filmt?

succes en geniet van jullie dag!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 21 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 9:23

Wow..waarom zo snel als je er ook een feestje bij wilt? Ik dacht dat ik met 4 maanden al snel was. Ik hoop voor je dat je alles nog op tijd kan regelen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 21 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 9:24

Meiden, ik moet nog hold ups hebben voor onder mijn jurk. Weten jullie goede adresjes daarvoor? Ik wil geen gigantisch dure ofzo, ik draag ze maar 1 dag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 21 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 9:26

Die heb ik inderdaad ook nog nodig...en graag die blijven zitten Wink
Tijdje terug zag ik ze bij de Hema, maar weet niet of die goed genoeg blijven zitten..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 21 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 20:57

iki had ze ook van de hema 1 bleef goed zitten maar de andere zakte meteen al continu af. Dus maar meteen uitgedaan. Maar heb bij anderen tot nu toe alleen maar positieve reacties gehoord.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 21 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 21:42

Wij gaan over een week aangeven dat we geregistreerde partners willen worden, dus in ondertrouw.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 21 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 23:25

Nog een vraagje...wat doen jullie met gebak voor 's avonds??
We hadden eigenlijk bedacht op petit fours ofzo te doen, alleen we vinden ze zo duur!! Bonbon met foto ofzo vinden we ook wel leuk, alleen..dat is weer zoiets kleins/minimaal...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 21 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 23:49

je kan bij de hema ook minitompucen laten maken met een foto (hadden ze bij mij voor m`n vrijgezellenfeest gedaan) misschien is dat dan en idee. OF cupcakes?

Gefeliciteerd Jada smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 21 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  miss piggy vr 5 aug 2011 - 8:02

[quote="James"]Meiden, ik moet nog hold ups hebben voor onder mijn jurk. Weten jullie goede adresjes daarvoor? Ik wil geen gigantisch dure ofzo, ik draag ze maar 1 dag.

ik heb ze ook van de hema gehad en die heb ik de hele dag aangehad zijn prima blijven zitten en kosten maar 4,50
dus ik zou zeggen probeer er een paar uit van te voren
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 21 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  bolus26 vr 5 aug 2011 - 23:09

neem die van de hema! ik had mooie duurdere gekocht en die had ik na een uur al uit.zakte steeds af.

( is een charmante foto trwns mn man onderm n jurk om die kousen uit te krijgen Wink zal m es zoeken)
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 21 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 23:53

just me only me schreef:Nog een vraagje...wat doen jullie met gebak voor 's avonds??
We hadden eigenlijk bedacht op petit fours ofzo te doen, alleen we vinden ze zo duur!! Bonbon met foto ofzo vinden we ook wel leuk, alleen..dat is weer zoiets kleins/minimaal...

Mijn vriend maakt de taart zelf. Naar schatting zijn we zo'n 50 euro kwijt voor ongeveer 60 mensen.

Hold ups: oké ga ik even langs de Hema! Welke kleur hadden jullie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 21 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  tweeling za 6 aug 2011 - 8:16

James schreef:
just me only me schreef:Nog een vraagje...wat doen jullie met gebak voor 's avonds??
We hadden eigenlijk bedacht op petit fours ofzo te doen, alleen we vinden ze zo duur!! Bonbon met foto ofzo vinden we ook wel leuk, alleen..dat is weer zoiets kleins/minimaal...

Mijn vriend maakt de taart zelf. Naar schatting zijn we zo'n 50 euro kwijt voor ongeveer 60 mensen.

Hold ups: oké ga ik even langs de Hema! Welke kleur hadden jullie?

's avonds gebak?? bij het feest doen jullie dat??
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 21 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 8:18

Na het trouwen, zo rond een uur of 5

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 21 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 8:19

tweeling schreef:
James schreef:
just me only me schreef:Nog een vraagje...wat doen jullie met gebak voor 's avonds??
We hadden eigenlijk bedacht op petit fours ofzo te doen, alleen we vinden ze zo duur!! Bonbon met foto ofzo vinden we ook wel leuk, alleen..dat is weer zoiets kleins/minimaal...

Mijn vriend maakt de taart zelf. Naar schatting zijn we zo'n 50 euro kwijt voor ongeveer 60 mensen.

Hold ups: oké ga ik even langs de Hema! Welke kleur hadden jullie?

's avonds gebak?? bij het feest doen jullie dat??

ja, denk het wel... hebben verder geen eten ofzo tijdens het feest. Ja ze komen paar keer rond met snacks (bitterballen etc) en paar keer met stokbrood en verder staan er de hele avond nootjes op tafel. Is gebak zo raar bij een bruiloft?
Bruidstaart doen we overigens voor de daggasten als toetje na het diner...


Laatst aangepast door just me only me op za 6 aug 2011 - 8:20; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 21 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  tweeling za 6 aug 2011 - 8:20

James schreef:Na het trouwen, zo rond een uur of 5

Oww haha, ik was al bang dat ik iets aan het vergeten was. Wij doen na het trouwen bruidstaart (rond 16.00 uur) lekker met champiee nerd
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 21 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 21 van 31 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 26 ... 31  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum