Hij is terug!
+9
Inge
Schaapke
Sorella
Sjaantje
Bliss
Effie_O
_Lacey_
Caro
Lies
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hij is terug!
Het is heel erg! Het enige voordeel aan hen is dat zij niet, zoals Roef en Marian, in mijn woonplaats/provincie vertoeven.
Gast- Gast
Dan heb je er (inderdaad) minder last van. Hier woont een jongen die bij elk evenement mag komen zingen
Youri Labee is zijn naam en daar kun je hier echt niet omheen
Gast- Gast
Birgit schreef:Dan heb je er (inderdaad) minder last van. Hier woont een jongen die bij elk evenement mag komen zingen
Die is nog niet eens zo slecht. Al kan ik me voorstellen dat hij gaat vervelen.
Roef is niet alleen een hele slechte zanger, maar als ik hem tegenkom in de Jumbo dan kijkt hij continu om zich heen om te kijken of hij ook wordt herkent. Ja, hoor. Je wordt herkent, maar ik wil je niet kennen.
We hebben ook een goede zanger in het dorp, Rene Becker, die kom ik ook weleens tegen in de Jumbo. Maar der is niemand die er naar taalt en hij zelf ook niet. Hij wil ook alleen maar even snel een boodschapje doen. Ik zou willen dat Roef daar iets van leert.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Het is heel erg! Het enige voordeel aan hen is dat zij niet, zoals Roef en Marian, in mijn woonplaats/provincie vertoeven.
Haha ik zal maar bekennen dat ik ben opgegroeid in de Roef en Marian omgeving en sinds 2 jaar in de Rinus omgeving woon.
Effie_O- Prater
- Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10
Effie_O schreef:Angel Blue Eyes schreef:Het is heel erg! Het enige voordeel aan hen is dat zij niet, zoals Roef en Marian, in mijn woonplaats/provincie vertoeven.
Haha ik zal maar bekennen dat ik ben opgegroeid in de Roef en Marian omgeving en sinds 2 jaar in de Rinus omgeving woon.
Dan heb je dus dubbel pech (gehad)
Gast- Gast
Waarom zijn deze mensen nog niet opgepakt?! Dit is schadelijk voor de mensheid
Gast- Gast
Zero schreef:Waarom zijn deze mensen nog niet opgepakt?! Dit is schadelijk voor de mensheid
Gast- Gast
Zero schreef:Waarom zijn deze mensen nog niet opgepakt?! Dit is schadelijk voor de mensheid
Ach joh, laat ze lekker hun ding doen Het is best aandoenlijk
En voor mensen met zijn intelligentie, zal deze muziek vast heilig zijn!
Gast- Gast
Ik vind het eigenlijk vooral sneu
weet wel dat de jongeren op mijn werk dit verschrikkelijk vinden (jongeren met een licht verstandelijke beperking)
Je hebt er nog 1 die is nog erger, maar weet even niet meer welke dat ook alweer was
ProudMama schreef:Ik denk dat dit liedje bij een bepaalde doelgroep nog goed zal scoren ook...
weet wel dat de jongeren op mijn werk dit verschrikkelijk vinden (jongeren met een licht verstandelijke beperking)
Je hebt er nog 1 die is nog erger, maar weet even niet meer welke dat ook alweer was
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Megara schreef:Dit valt echt in dezelfde categorie als onderstaand duo.
Roef, haha. Daar schijn ik mee gedanst te hebben op c'est la vie een aantal jaren geleden... Maar ik was zo bezopen dat ik me daar niks meer vam kan herinneren. Vrienden hebben het me wel verteld maar ik geloofde het niet. Totdat we een jaar later ofzo Roef weer zien lopen en een vriend me vraagt of ik weer met hem ga dansen oid.
Oeps...
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Ik vind het aan de ene kant heel sneu, maar hij lijkt er wel plezier in te hebben.
Stiekem moest ik wel lachen om de moves.
Stiekem moest ik wel lachen om de moves.
Gast- Gast
HAHAHAHAHAHAHA
Wat afschuwelijk, ik moet janken van het lachen, zo idioot is dit.
Gast- Gast
Haha.. het erge is nog dat mijn ex het geweldig vond hoe ze zich voor schut zetten. Hij kwam niet meer bij van het lachen...
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
En inmiddels wereldnieuws: http://www.huffingtonpost.com/2011/07/13/rinus-and-romana-chill-on_n_896947.html
Om je kapot te lachen.
Om je kapot te lachen.
Gast- Gast
Sweety schreef:Haha.. het erge is nog dat mijn ex het geweldig vond hoe ze zich voor schut zetten. Hij kwam niet meer bij van het lachen...
Mijn vriend komt dus ook niet meer bij van het lachen....
Gast- Gast
Waar kan ik me aanmelden voor de fanclub?
Suggesties voor titels van toekomstige nummers:
Met Maris naar de kermis
Met Tamar naar de snackbar
Suggesties voor titels van toekomstige nummers:
Met Maris naar de kermis
Met Tamar naar de snackbar
Gast- Gast
Ik zag die eerste 10 seconden en ik dacht: "Wow, wat is dat voor monster... ". Hoe ze danst, zo charming...
Jullie snappen hopelijk dat ik het nummer en de video afgrijselijk vind....
Jullie snappen hopelijk dat ik het nummer en de video afgrijselijk vind....
Gast- Gast
Ik zag de clip gister ook, hoe triest is dit zeg! Die vrouw die zich compleet voor aap zet, echt waar, zullen ze dat zelf niet doorhebben ofzo?!
MiKa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 315
Punten : 467
Ik moet bij dat soort mensen meteen aan die docu's zoals probleemwijken en die nieuwe docu "Machteloos".
Hoe je het ook wendt of keert, dit zijn mensen met een licht verstandelijke beperking.
Hoe je het ook wendt of keert, dit zijn mensen met een licht verstandelijke beperking.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
En hij wil nu ook naar het Songfestival
http://www.telegraaf.nl/prive/10243010/__Rinus_wil_naar_Songfestival__.html
http://www.telegraaf.nl/prive/10243010/__Rinus_wil_naar_Songfestival__.html
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Tot hoeveel jaar terug kan belasting geld terug vorderen?
» Terug naar af of terug naar beter?
» Hij wil me terug
» Terug bij af?
» Kat is weer weg :( --> Terug!
» Terug naar af of terug naar beter?
» Hij wil me terug
» Terug bij af?
» Kat is weer weg :( --> Terug!
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: