Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Met een SMS je abbonement 2 maanden eerder verlengen bij HI?

+6
Isilme
JustMeDaan
Fearie
Inge
Middleme
Smurf
10 plaatsers

Ga naar beneden

Met een SMS je abbonement 2 maanden eerder verlengen bij HI? Empty Met een SMS je abbonement 2 maanden eerder verlengen bij HI?

Bericht  Smurf za 9 jul 2011 - 7:16

Wie van jullie heeft er ook een mobiel telefoonabbonement van HI?
Je kon tot 1 juli een SMS sturen, en dan zou je je abbonement nog 2 maanden (dus in totaal 4 maanden) eerder kunnen verlengen... Wie heeft dit ook gedaan?
Ik heb een SMS gestuurd, maar er niks over gehoord... Als ik op internet kijk op de HI site staat dat ik nog steeds maar 2 maanden vantevoren mag verlengen ipv 4 maanden.

Bij wie is dit wel gelukt? En hoe heb je die bevestiging gekregen?
Smurf
Smurf
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 63
Punten : 93
Registratiedatum : 22-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Met een SMS je abbonement 2 maanden eerder verlengen bij HI? Empty Re: Met een SMS je abbonement 2 maanden eerder verlengen bij HI?

Bericht  Middleme za 9 jul 2011 - 7:19

Ik weet alleen van een collega dat ij zoiets kon doen, maar dat was bij kpn. Of het bij hi ook kan/ kon hrb ik nooit gezien/ gevondn.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Met een SMS je abbonement 2 maanden eerder verlengen bij HI? Empty Re: Met een SMS je abbonement 2 maanden eerder verlengen bij HI?

Bericht  Inge za 9 jul 2011 - 8:18

Op hi.nl staat dat ik vanaf 22 juni 2012 mijn contract kan verlengen...
Ik heb mijn mobiel in juni toen gekocht, dus bij mij is het zowel geen 4 maanden als geen 2 maanden :O
Had toen ook een smsje gestuurd naar dat nummer voor 4 maanden van te voren verlengen
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Fearie za 9 jul 2011 - 9:51

Ik heb het ook gedaan, eind vorig jaar al. Kon nu mijn abonnement in maart al verlengen ipv mei van dit jaar smile
Kreeg wel netjes een bevestiging enzo.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  JustMeDaan za 9 jul 2011 - 10:36

Ja ik kon dat ook, en kon ook in april ipv juni.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Isilme za 9 jul 2011 - 22:28

Ik heb dat toen ook gedaan (is alweer even geleden) en ik heb daar uiteindelijk na een lange tijd wel bevestiging van gehad per sms geloof ik.
Maar dat duurde wel echt een tijd hoor.
Isilme
Isilme
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 57
Registratiedatum : 08-06-11

Bericht  Zwerver za 9 jul 2011 - 22:34

Shit, had ik ook wel even willen weten
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Prosecco zo 10 jul 2011 - 2:50

Ik heb die SMS dus ook gestuurd, maar er nooit een bevestinging van gekregen. Dom genoeg nooit meer aan gedacht en op 2 juli kwam ik er achter Sad

Beetje jammer dus...
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Lejow zo 10 jul 2011 - 3:28

Ik had ook bezwaar aan kunnen tekenen bij Telfort.. wist ik ook niet.. Nu kan ik ipv 9 augustus, 9 oktober pas verlengen Rolling Eyes En heb echt de balen van mijn huidige telefoon Sad
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Dolphinne zo 10 jul 2011 - 3:42

Ik heb dat toen ook gedaan en heb er ook een bevestigingssms over gekregen.
Ik kan als het goed is volgende week een nieuwe telefoon uitzoeken. In november gaat dan pas mijn nieuwe abonnement in.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: