Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zit dat nu met automatisch een abo verlengen?

+2
Prosecco
Lejow
6 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe zit dat nu met automatisch een abo verlengen? Empty Hoe zit dat nu met automatisch een abo verlengen?

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 18:49

Ik dacht dat er een wet oid was gekomen dat dat niet meer mocht zomaar? Weet iemand daar vanaf? Geldt dit ook voor tijdschriften? Ze hebben het geld zomaar van mijn rekening getrokken namelijk, een mega hoog bedrag terwijl het eerst een stuk goedkoper was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zit dat nu met automatisch een abo verlengen? Empty Re: Hoe zit dat nu met automatisch een abo verlengen?

Bericht  Lejow zo 6 maa 2011 - 18:59

Een abonnement verlengt zichzelf wel automatisch, maar waar dit vroeger gelijk weer voor een jaar was, kun je het nu iedere maand opzeggen.
Het bedrag zal wel hoger zijn, omdat je tijdens je contract bepaalde kortingen kreeg
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zit dat nu met automatisch een abo verlengen? Empty Re: Hoe zit dat nu met automatisch een abo verlengen?

Bericht  Prosecco zo 6 maa 2011 - 19:00

Wat Lejow zegt inderdaad. Dus nu is een weer een jaarbedrag afgeschreven, maar als je opzegt moeten ze de rest terug storten.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zit dat nu met automatisch een abo verlengen? Empty Re: Hoe zit dat nu met automatisch een abo verlengen?

Bericht  Inge zo 6 maa 2011 - 20:33

Ik was lid van de yes en dat was overgegaan in de grazia. t/m nummer 7 geloof ik.
Opeens was er in januari een jaarbedrag Grazia afgehaald. Ik heb meteen gebeld om te zeggen dat ik nooit een jaar abonnement op grazia genomen heb.
Toen gaf die vrouw aan dat ik als het goed is een brief gekregen had waarin stond dat als ik het op wilde zeggen ik contact op moest nemen. Deze brief heb ik nooit gehad en ik betwijfel of deze brief ook wel echt verstuurd is. Maar ze hebben het meteen geannuleerd en 2 dagen later had ik het geld weer op mijn rekening
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zit dat nu met automatisch een abo verlengen? Empty Re: Hoe zit dat nu met automatisch een abo verlengen?

Bericht  Error zo 6 maa 2011 - 21:14

Jaa ik ben ook van de Yes overgegaan naar de Flair, hebben ze in januari ook heel veel van afgeschreven ineens, tot aan mei 2012 ofzo? Denk ook wel dat het idd zo is met het terugstorten wanneer je je abbo opzegt.
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zit dat nu met automatisch een abo verlengen? Empty Re: Hoe zit dat nu met automatisch een abo verlengen?

Bericht  rapa nui ma 7 maa 2011 - 0:40

Is die wet er eigenlijk al door? of gaat dit pas gelden met ingang van volgend jaar? Er is vorig jaar wel al veel over gesproken maar dacht uiteindelijk begrepen te hebben dat dit nu nog niet geldt.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zit dat nu met automatisch een abo verlengen? Empty Re: Hoe zit dat nu met automatisch een abo verlengen?

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 1:36

Dit is dus een reden dat ik abonnementen van tijdschriften nooit automatisch af laat schrijven, maar er altijd een acceptgiro voor wil.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zit dat nu met automatisch een abo verlengen? Empty Re: Hoe zit dat nu met automatisch een abo verlengen?

Bericht  Carra ma 7 maa 2011 - 3:46

Voor verzekeringen en zo geldt dit wel, maar voor tijdschriften nog niet.
Volgens mij komt dat pas vanaf volgend jaar.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zit dat nu met automatisch een abo verlengen? Empty Re: Hoe zit dat nu met automatisch een abo verlengen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum