wat voor tel abbonement heb jij? m.n hoeveel MB (data)
+3
Snoopy
Zwerver
limbogirl82
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
wat voor tel abbonement heb jij? m.n hoeveel MB (data)
Hallo
Ik kan al een tijdje mijn abbonement verlengen en ben me daar nu in aan het verdiepen. Wat ik nu heb is nog incl onbeperkt internet, dat was toen maar is helaas niet meer.
Nu vroeg ik me af hoeveel jullie aan data (MB) hebben. Ik kan dat nl niet zien op mijn online rekening hoeveel ik verbruik.
Ook twijfel ik om toestel los te kopen en sim only te pakken, een vriendin van me betaald maar 6,95 per maand en heeft 1gb data! Dat zou ik ook wel willen.
Ik heb vodafone en volgens mij 200 belminuten en sms is geloof ik onbeperkt. Ik heb een (oude) iPhone en weet eigenlijk nog niet 100 procent zeker of ik een nieuwe wil (stiekem wel haha) of dus sim only neem en event toestel los koop.
Hoe doen jullie dat meestal?
Groetjes!
Ik kan al een tijdje mijn abbonement verlengen en ben me daar nu in aan het verdiepen. Wat ik nu heb is nog incl onbeperkt internet, dat was toen maar is helaas niet meer.
Nu vroeg ik me af hoeveel jullie aan data (MB) hebben. Ik kan dat nl niet zien op mijn online rekening hoeveel ik verbruik.
Ook twijfel ik om toestel los te kopen en sim only te pakken, een vriendin van me betaald maar 6,95 per maand en heeft 1gb data! Dat zou ik ook wel willen.
Ik heb vodafone en volgens mij 200 belminuten en sms is geloof ik onbeperkt. Ik heb een (oude) iPhone en weet eigenlijk nog niet 100 procent zeker of ik een nieuwe wil (stiekem wel haha) of dus sim only neem en event toestel los koop.
Hoe doen jullie dat meestal?
Groetjes!
limbogirl82- Fluisteraar
- Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10
Re: wat voor tel abbonement heb jij? m.n hoeveel MB (data)
Je kan bij je provider aanvragen hoeveel MB jij per maand verbruikt. Ik heb 1 gig, maar kreeg vandaag alweer een SMS van HI, dat ik 75 procent verbruikt had, ik heb geen flauw idee waaraan. Kijk nooit filmpjes op mijn telefoon etc. Heb veel facebook en whatsapp open.
Bij welke provider zit die vriendin?
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik moet eens navragen welke provider ze heeft, geen idee.
Iemand van Vodafone belde mij laatst al, meer zo'n verkooppraatje voor de verlenging en ik heb aangegeven dat ik zelf op mijn gemak wil kijken (een vriend van me werkt in telefoon winkel en helpt me ook altijd wel goed, ga ik komende week ook even langs) maar die van Vodafone zei dat ik gemiddeld 300 MB verbruik en ik met 500 dan goed zou zitten, zou ik een abbo van 45 euro hebben maar heb nu geloof ik 35. Een vriendin zei: is die 500 niet weinig? Haha ik weet het niet.
De vriendin die slechts 6,95 betaald was laatst over haar 1gb heen en had toen een rekening van 20 euro. Ze had films gedownload, dt doe ik niet. Whats app en fb gebruik ik ook veel en mijn email, verder valt het wel mee eigenlijk.
Iemand van Vodafone belde mij laatst al, meer zo'n verkooppraatje voor de verlenging en ik heb aangegeven dat ik zelf op mijn gemak wil kijken (een vriend van me werkt in telefoon winkel en helpt me ook altijd wel goed, ga ik komende week ook even langs) maar die van Vodafone zei dat ik gemiddeld 300 MB verbruik en ik met 500 dan goed zou zitten, zou ik een abbo van 45 euro hebben maar heb nu geloof ik 35. Een vriendin zei: is die 500 niet weinig? Haha ik weet het niet.
De vriendin die slechts 6,95 betaald was laatst over haar 1gb heen en had toen een rekening van 20 euro. Ze had films gedownload, dt doe ik niet. Whats app en fb gebruik ik ook veel en mijn email, verder valt het wel mee eigenlijk.
limbogirl82- Fluisteraar
- Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10
wc-eend schreef:Je kan bij je provider aanvragen hoeveel MB jij per maand verbruikt. Ik heb 1 gig, maar kreeg vandaag alweer een SMS van HI, dat ik 75 procent verbruikt had, ik heb geen flauw idee waaraan. Kijk nooit filmpjes op mijn telefoon etc. Heb veel facebook en whatsapp open.
Maar dan doe je het toch netjes? Dat je op de laatste dag van de maand 75% verbruikt hebt?
Ik lees verder even mee, want heb nu sim only zonder internet, maar wil binnenkort waarschijnlijk met internet en heb ook geen idee hoeveel mb ik moet hebben!
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
1GB en ik gebruik meestal 250MB.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Het gemiddelde verbuik ligt op 300 á 400 MB. Ik persoonlijk gebruik max 300MB en doe er echt veel mee. Als je hem thuis op de wifi zet heb je echt genoeg hoor.
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Ik heb nog een oud abonnement met 1GB volgens mij.
Heb een app gedownload waarmee ik in de gaten kan houden hoeveel ik verbruik en in januari was mijn verbruik ruim 700MB.
Heb een app gedownload waarmee ik in de gaten kan houden hoeveel ik verbruik en in januari was mijn verbruik ruim 700MB.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Gebruik je wel Wifi waar mogelijk?wc-eend schreef:Je kan bij je provider aanvragen hoeveel MB jij per maand verbruikt. Ik heb 1 gig, maar kreeg vandaag alweer een SMS van HI, dat ik 75 procent verbruikt had, ik heb geen flauw idee waaraan. Kijk nooit filmpjes op mijn telefoon etc. Heb veel facebook en whatsapp open.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Wc-eend, je kunt ff op de site van Hi inloggen. Daar kun je ook een specificatie bekijken waar precies staat hoeveel MB je per 'onderdeel' hebt verbruikt. Bij mij ging er bijvoorbeeld heel veel naar foto's uploaden (facebook en whatsapp)
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Mijn vriend gebruikt ongeveer 700 mb per maand. Hij heeft wel een weer app die elke 10 minuten update.. vandaar dat dat zo omhoog schiet.
Gast- Gast
Is dat dan echt van jezelf? Aangezien je die balken kan veranderen?Toet schreef:Wc-eend, je kunt ff op de site van Hi inloggen. Daar kun je ook een specificatie bekijken waar precies staat hoeveel MB je per 'onderdeel' hebt verbruikt. Bij mij ging er bijvoorbeeld heel veel naar foto's uploaden (facebook en whatsapp)
Ik verbruik dan bijna 300 mb. Maar waarom krijg ik dan een sms? Oh ik snap er echt helemaal niks van. Net als die telefoon rekening online.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Soortgelijke onderwerpen
» Voor hoeveel geld... (2)
» Hoeveel dagen voor je NOD
» Voor hoeveel geld zou jij...
» Voor hoeveel geld...
» Hoeveel rompers en wat voor?
» Hoeveel dagen voor je NOD
» Voor hoeveel geld zou jij...