Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Abbonement en iPhone

4 plaatsers

Ga naar beneden

Abbonement en iPhone Empty Abbonement en iPhone

Bericht  Chicksel di 20 maa 2012 - 7:57

Hoi,

Mijn abbonement loopt eindelijk ten einde!
En ik ben sinds een week op slag verliefd geworden op de iPhone!
Daarom wil ik graag een betaalbaar abbonement met iPhone. Wel een 1-jarig abbonement puur omdat ik 2 jaar te lang vind. Daarnaast heb ik aan 150 belminuten genoeg met min. 500 smsjes en max. 1000. En ik wil maximaal 200,- bijbetalen, echt niet meer.

Maar er zijn zo ontzettend veel providers! Kunnen jullie mij misschien helpen?

Chicksel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 37
Punten : 63
Registratiedatum : 05-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Abbonement en iPhone Empty Re: Abbonement en iPhone

Bericht  Blond di 20 maa 2012 - 8:04

Ik heb via Vodafone een 1 jarig abonnement met een Iphone. Ik betaal de 1ste 4 maanden 24,50, en de laatste 8 maanden 48.50. Ik heb 99 euro bijbetaald.

Ik had dit wel via een speciale aanbieding van The Phone House die destijds een week geldig was.

Gewoon goed www.studentmobiel.nl en andere websites in de smiezen houden.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Chicksel zo 25 maa 2012 - 3:32

Verder niemand? Volgens mij zijn er hier op het forum aardig wat trotse iPhone bezitters? :P

En dan nog even een vraag misschien dat jullie het weten: sinds kort heb je bij Hi toestellease, weet iemand misschien of daar ook nadelen aan kleven?

Chicksel
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Barbabella zo 25 maa 2012 - 5:39

Ik heb Hi toestellease. Heb tot nu toe nog geen nadelen want dat is pas sinds 12 maart en mijn abbo werd ook op 12 maart verlengd.

Ik betaal het eerste half jaar 35 en het tweede half jaar 69. Dit is incl onbeperkt internet, onbeperkt sms, 150 belmimuten en een iphone 4s
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Chicksel zo 25 maa 2012 - 7:41

Barbabella schreef:Ik heb Hi toestellease. Heb tot nu toe nog geen nadelen want dat is pas sinds 12 maart en mijn abbo werd ook op 12 maart verlengd.

Ik betaal het eerste half jaar 35 en het tweede half jaar 69. Dit is incl onbeperkt internet, onbeperkt sms, 150 belmimuten en een iphone 4s

Hebben ze jou bij de Hi ingelicht wat het precies was? Want daar ben ik nl. wel heel benieuwd naar. Naast het 'extra' bedrag wat je betaald en de voordelen zeg maar. Ik zit zelf nog een beetje in twijfel of ik de 4 zal nemen of de 4s. Hoe bevalt jou 4s?

Chicksel
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast ma 26 maa 2012 - 1:00

Dat leasen lijkt me helemaal niks. Klopt het dat men straks bij Hi alleen nog maar kan leasen? Ik betaal mijn telefoon liever in een keer, dan dat ik per maand 69 euro moet betalen.

Gast
Gast

Bericht  baboeska ma 26 maa 2012 - 1:43

Ik heb sinds een paar weken een Iphone 4 i.c.m een 2jarig kpn abbonement.
Ze hebben nu bij kpn een actie, de eerste 9 maanden voor 25 euro, ongeacht welke bundel je kiest. Dus ik heb de duurste bundel gekozen, maar betaal dus de eerste 9 maanden 25 euro ( i.p.v 150 ) en na die 9 maanden zet ik m om naar de goedkoopste bundel ( dat kan bij kpn ).
Ik hoefde daarom maar 19.95 bij te betalen.

Maarja dat is een 2-jarig abbonement, bij een 1-jarige moet je vaak meer bijbetalen.
baboeska
baboeska
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 124
Registratiedatum : 01-06-11

Bericht  Barbabella ma 26 maa 2012 - 3:34

Chicksel schreef:
Barbabella schreef:Ik heb Hi toestellease. Heb tot nu toe nog geen nadelen want dat is pas sinds 12 maart en mijn abbo werd ook op 12 maart verlengd.

Hebben ze jou bij de Hi ingelicht wat het precies was? Want daar ben ik nl. wel heel benieuwd naar. Naast het 'extra' bedrag wat je betaald en de voordelen zeg maar. Ik zit zelf nog een beetje in twijfel of ik de 4 zal nemen of de 4s. Hoe bevalt jou 4s?

Ja ik heb gevraagd hoe het in zijn werk ging en dat hebben ze me ook netjes uitgelegd. Ik vind het leasen geen ramp, als ik een nieuwe telefoon krijg ligt mijn oude toch maar in een la te liggen. Ik heb wel eerst gekeken wat ik normaal aan telefoonkosten kwijt was en dat was ook tussen de 60 en 70euro dus qua maandlasten ben ik de eerste 6 maanden zelfs goedkoper uit.
De 4s bevalt me super ! Ben er erg blij mee.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Bericht  Chicksel ma 26 maa 2012 - 9:19

Barbabella schreef:
Chicksel schreef:

Ja ik heb gevraagd hoe het in zijn werk ging en dat hebben ze me ook netjes uitgelegd. Ik vind het leasen geen ramp, als ik een nieuwe telefoon krijg ligt mijn oude toch maar in een la te liggen. Ik heb wel eerst gekeken wat ik normaal aan telefoonkosten kwijt was en dat was ook tussen de 60 en 70euro dus qua maandlasten ben ik de eerste 6 maanden zelfs goedkoper uit.
De 4s bevalt me super ! Ben er erg blij mee.

Oke fijn dat je mij dit even wou uitleggen!
Ik zit echt heel erg te twijfelen tussen de iPhone 4 en de iPhone 4s (beide 1-jarig). En ik twijfel vanwege de maandlasten. De iPhone 4: Eerste 6 maand: 25.25 en daarna 54.00
De iPhone 4s: Eerste 6 maand: 31.25 en daarna 66.00
Want wat is er naast de camera beter? En ben je ook daadwerkelijk die prijs kwijt of moet je toch wel rekenen op 10.00 per maand meer?

Chicksel
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Barbabella ma 26 maa 2012 - 21:16

Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat de verschillen zijn, ik wil gewoon altijd het nieuwste dus ik heb daar niet op gelet Abbonement en iPhone 394967
Je betaald alleen meer als je over je belminuten heengaat, dus je moet even kijken hoeveel je normaal belt, en de klantenservice kan dat ook voor je zien hoeveel je er ongeveer nodig hebt.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Bericht  Chicksel ma 26 maa 2012 - 22:46

Oke dan zal dat geen probleem zijn want ik bel niet zo heel veel.
Alleen wil ik ook wel heel graag de nieuwste, dus de iPhone 4s, alleen zit ik dan in twijfel of 1jaar of 2jaar zou doen. Ik ben zelf namelijk niet bekend met de iPhone, vriendinnen van mij wel, dus ik vraag mij of de iPhone 2jaar goed mee kan gaan. Voor 1 jaar vind ik de 4s namelijk net iets te duur.

Chicksel
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Barbabella ma 26 maa 2012 - 22:59

Ik raak snel op telefoons uitgekeken en wil altijd het nieuwste dus 2 jaar zou voor mij niet opschietenAbbonement en iPhone 394967
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud