Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mobiel abbonement.

+2
Serena
silly-one
6 plaatsers

Ga naar beneden

Mobiel abbonement. Empty Mobiel abbonement.

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 20:34

Welke heb jij?

Ik zit sinds kort bij Ben sim only. Ik betaal daar een jaar 16 euro voor, en heb dan 1100 sms en 250 bel minuten.
Na dat jaar betaal ik 20 euro.

Ik zat eerder bij Vodafone. Daar betaalde ik 22,50 voor 150 belminuten en 1000 sms.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Mobiel abbonement. Empty Re: Mobiel abbonement.

Bericht  silly-one di 30 nov 2010 - 20:36

Ik heb een vodafone scherp van ongeveer 10 in de maand met 275 bel en 75 sms geloof ik. Ik zit er alleen tot april 2012 aan vast. Er is ergens iets mis gegaan met verlengen, maar ik denk dat ik 14.50 ga betalen om hem op te hogen met een internet abonnement erbij. Normaal verleng ik alleen maar voor 1 jaar. En ik kan mijn bevestigingsmail niet meer terug vinden, terwijl dit vaak mailtjes zijn die ik bewaar.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 20:48

Ik heb Telfort met 300 belminuten en 1000 smsjes. Ik heb een tijdje op 300 smsjes gezeten maar ik vond het toch irritant. Ik smste nog alsof ik er niet op hoefde te letten (daarvoor ook altijd 1000 gehad) en daarom ging ik er altijd toch overheen. Resultaat: rekening van 80 euro :S Dus ik ben weer terug naar de 1000 :P Ik betaal bijna 38 euro (omdat ik er een telefoon bij heb). Pff ik zal blij zijn als de twee jaar om zijn en ik terug kan naar een sim only.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 21:08

Hi Online 20, het kost met €18 euro geloof ik en ik heb geen idee wat ik daarvoor heb.. Te weinig, maar het kan voor mij niet uit om een SMS bundel te nemen.. Dus ik zit er aan te denken om m`n abbo te verhogen naar Hi Online 25, maar weet niet of dat kan..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 21:10

_Donnaa schreef:Hi Online 20, het kost met €18 euro geloof ik en ik heb geen idee wat ik daarvoor heb.. Te weinig, maar het kan voor mij niet uit om een SMS bundel te nemen.. Dus ik zit er aan te denken om m`n abbo te verhogen naar Hi Online 25, maar weet niet of dat kan..

Volgens mij kan omhoog altijd, naar beneden niet.

Gast
Gast

Bericht  Serena di 30 nov 2010 - 21:14

Gekje schreef:Welke heb jij?

Ik zit sinds kort bij Ben sim only. Ik betaal daar een jaar 16 euro voor, en heb dan 1100 sms en 250 bel minuten.
Na dat jaar betaal ik 20 euro.

Ik zat eerder bij Vodafone. Daar betaalde ik 22,50 voor 150 belminuten en 1000 sms.

Ik heb ook Ben met 250 belminuten/sms voor 10 euro en heb sinds vandaag internetbundel erbij voor 10 euro.
Dit doe ik ff op proef een maand, als het bevalt hou ik het en betaal ik 20 euro per maand. Anders zeg ik het voor 1 jan weer op en dan betaal ik verder weer 10 euro per maand smile
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 21:16

Darcy schreef:
_Donnaa schreef:Hi Online 20, het kost met €18 euro geloof ik en ik heb geen idee wat ik daarvoor heb.. Te weinig, maar het kan voor mij niet uit om een SMS bundel te nemen.. Dus ik zit er aan te denken om m`n abbo te verhogen naar Hi Online 25, maar weet niet of dat kan..

Volgens mij kan omhoog altijd, naar beneden niet.

Dat was dus ook mijn gedachte, maar ik ben de hele website al meerdere malen door geweest, maar niets gevonden wat ik nodig heb. Alleen over bundels aansluiten en afsluiten.. Heb nog geen tijd gehad om te bellen, maar daar zal ik dan toch aan moeten geloven.. pirat

Gast
Gast

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 21:17

Hmm bij mij kon je dat gewoon op de site aanpassen idd smile Dan maar even bellen ja!

Gast
Gast

Bericht  Dennenappel di 30 nov 2010 - 21:20

Serena schreef:

Ik heb ook Ben met 250 belminuten/sms voor 10 euro en heb sinds vandaag internetbundel erbij voor 10 euro.
Dit doe ik ff op proef een maand, als het bevalt hou ik het en betaal ik 20 euro per maand. Anders zeg ik het voor 1 jan weer op en dan betaal ik verder weer 10 euro per maand smile
Die heb ik ook, alleen kost bij mij de 250 belminuten/sms mij 6.95 en nog 50sms extra erbij.

Per maand betaal ik dus 16.95 voor onbeperkt internet, 250 bel/smsminuten en 50 sms extra voor een jaar.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Serena di 30 nov 2010 - 21:26

Ja ik heb hem al sinds 2008, dus die actie geld niet meer bij mij... smile maar ik ben er wel tevreden over, je kan alles per maand veranderen en het is vaak goedkoper dan andere abonnementen.smile
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 23:04

Ik heb nog 1 week een abonnement van 75 euro + 17,50 BIS.. Daarvoor heb ik 700 belminuten en 1500 smsjes. Zo meteen ga ik naar een abonnement van 300/600 belminuten/smsjes. 't Gaat uit één bundel, vandaar. Ik betaal daar, incl BIS 38,- voor en da's incl een gratis telefoon, voor één jaar.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 23:05

Trisha schreef:Ik heb nog 1 week een abonnement van 75 euro + 17,50 BIS.. Daarvoor heb ik 700 belminuten en 1500 smsjes. Zo meteen ga ik naar een abonnement van 300/600 belminuten/smsjes. 't Gaat uit één bundel, vandaar. Ik betaal daar, incl BIS 38,- voor en da's incl een gratis telefoon, voor één jaar.

:O

Gast
Gast

Bericht  Shadowfax di 30 nov 2010 - 23:05

.

Laatst aangepast door Shadowfax op ma 2 sep 2013 - 1:27; in totaal 1 keer bewerkt
Shadowfax
Shadowfax
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 132
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  VeryCherry di 30 nov 2010 - 23:08

Ik heb een abbo van T-Mobile, geen idee wat voor bundel, ik betaal hem niet zelf.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jeanette di 30 nov 2010 - 23:12

Ik heb Telfort met 300 belminuten en 100 smsjes in de buurt. Daarvoor betaal ik ongeveer 23 euro in de maand en dan is mijn telefoon ook verzekerd.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: