Voor een kindje in 2011!
+26
nisavi
Pussycat
Caresses
SarahKey
smooch
Clapperdie
PiP
Jelin
koNijntje
joyce0606
Filoria
Aimee
Happy
Curious
Pien
Creabea_28
Triesje1983
SparklingEyes
Koffieleut
sannenwhs
Lejow
Amber-
Jazzlyn
Muppetje
Alyssa
_Blush_
30 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Zwart is helemaal prima, haha...
Enne, rustig aan joh, we zien je wel verschijnen, of niet....
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Muppetje schreef:Zwart is helemaal prima, haha...
Gast- Gast
Oh beuh.. ik ben er gewoon misselijk van
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Jeetje Lejow, das wel heel vervelend, sterkte!!
Muppetje- Ratel
Nou gister heb ik te vroeg gejuicht. Vanmorgen heb ik oud bloed verloren. Kan iemand mij vertellen hoe dat kan komen? Ik ben vorige week maandag t/m donderdag ongesteld geweest en dus vanmorgen oud bloed verloren. Is dat van het ontpillen?
Muppet, fijn dat je medicijnen krijgt. Hoop dat het snel werkt.
Lejow, bedankt voor je up-date over SE. Wat balen dat de bedrijfsarts haar niet serieus nam.
Vervelend dat je misselijk bent. En dan moet je nog
Lejow, bedankt voor je up-date over SE. Wat balen dat de bedrijfsarts haar niet serieus nam.
sannenwhs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 38
Punten : 38
Registratiedatum : 01-06-11
sannenwhs schreef:Nou gister heb ik te vroeg gejuicht. Vanmorgen heb ik oud bloed verloren. Kan iemand mij vertellen hoe dat kan komen? Ik ben vorige week maandag t/m donderdag ongesteld geweest en dus vanmorgen oud bloed verloren. Is dat van het ontpillen?
ik denk inderdaad dat dit van het ontpillen is, je lichaam gaat het nu weer opakken, dus kun je wel wat klachten krijgen, en wat (oud) bloed verliezen kan makkelijk! gaan jullie er meteen voor? of wil je eerst kijken hoe je cyclus verloopt?
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Huisarts heeft haar gelukkig wel serieus genomen!!! Dus dat brengt een hoop rust voor haar.
Sanne, ik heb ook wel eens dat ik wat dagen later nog wat oud bloed verlies hoor! Geen idee waar het vandaan komt haha.
De buikpijn zwakt alweer wat af. Zo snel als dat het opkomt, zo snel is het een paar uur later ook weer weg en dan heb ik nergens last meer van!
Merk het ook aan mijn darmen, die zijn echt van slag af tijdens mijn eisprong!
Nog even een andere vraag, twee maanden geleden heb ik het 'folietje' van een zwangerschaps test open gemaakt, ik wilde gaan testen maar toen ik naar de wc ging bleek ik al ongesteld.
Heb de test terug gedaan in het folietje, en dat anti vocht zakje erbij gedaan.
Is deze test nu nog betrouwbaar een kleine 2 maanden later? Of kan ik beter even nieuwe halen?
Sanne, ik heb ook wel eens dat ik wat dagen later nog wat oud bloed verlies hoor! Geen idee waar het vandaan komt haha.
De buikpijn zwakt alweer wat af. Zo snel als dat het opkomt, zo snel is het een paar uur later ook weer weg en dan heb ik nergens last meer van!
Nog even een andere vraag, twee maanden geleden heb ik het 'folietje' van een zwangerschaps test open gemaakt, ik wilde gaan testen maar toen ik naar de wc ging bleek ik al ongesteld.
Is deze test nu nog betrouwbaar een kleine 2 maanden later? Of kan ik beter even nieuwe halen?
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Huisarts heeft haar gelukkig wel serieus genomen!!! Dus dat brengt een hoop rust voor haar.
ik zou een nieuwe halen! gewoon omdat wanneer je test doet en je negatief of positief zou testen, misschien toch het gevoel heb dat het misschien vals is, omdat het uit de verpakking is geweest. en dan zit je nog met twijfel! ik zou een nieuwe halen, test doen, en mocht deze positief zijn, die andere ook doen een paar dagen later, heb je em toch gebruikt! (maar goed dit zegt een onzettende twijfelkont )
joyce0606- Kletskop
ja, denk dat ik dat ook maar doe!
Lejow- Lady Post-a-lot
Oke, bedankt, dan ga ik me geen zorgen maken. het was wel echt oud bloed, dus ik dacht al dat het er gewoon nog niet uit was gekomen.
lejow, gelukkig is de buikpijn over.
joyce, i.p. gaan we er wel de eerste ronde al wel voor, maar dat is wel lastig. ik heb geen idee of mijn cyclus 25 of 45 dagen is, dus ook geen idee wanneer mijn eisprong is. We doen gewoon wat we altijd doen(als je snapt wat ik bedoel) en dan zien we wel wanneer(of) ik ongesteld word. en dan kan ik een beetje gokken wanneer mijn eisprong is en dan kunnen we er echt voor gaan, zeg maar.
joyce, i.p. gaan we er wel de eerste ronde al wel voor, maar dat is wel lastig. ik heb geen idee of mijn cyclus 25 of 45 dagen is, dus ook geen idee wanneer mijn eisprong is. We doen gewoon wat we altijd doen(als je snapt wat ik bedoel) en dan zien we wel wanneer(of) ik ongesteld word. en dan kan ik een beetje gokken wanneer mijn eisprong is en dan kunnen we er echt voor gaan, zeg maar.
sannenwhs- Fluisteraar
sannenwhs schreef:Oke, bedankt, dan ga ik me geen zorgen maken. het was wel echt oud bloed, dus ik dacht al dat het er gewoon nog niet uit was gekomen.
ben je voordat je aan de pil begon altijd regelmatig geweest? bij de meeste komt deze cyclus wel weer terug, maar het is inderdaad lastig inschatten....maar over het algemeen regelt de natuur het wel (meer zin tijdens de eisprong). zou wel super zijn als het in één keer lukt zeg! veel succes de komende tijd! en lekker genieten
joyce0606- Kletskop
joyce0606 schreef:sannenwhs schreef:Oke, bedankt, dan ga ik me geen zorgen maken. het was wel echt oud bloed, dus ik dacht al dat het er gewoon nog niet uit was gekomen.
ben je voordat je aan de pil begon altijd regelmatig geweest? bij de meeste komt deze cyclus wel weer terug, maar het is inderdaad lastig inschatten....maar over het algemeen regelt de natuur het wel (meer zin tijdens de eisprong). zou wel super zijn als het in één keer lukt zeg! veel succes de komende tijd! en lekker genieten
Kan ook enorm tegenvallen hè, voordat ik aan de pil ging kon je de klok erop gelijk zetten bij mij....
Muppetje- Ratel
joyce0606 schreef:sannenwhs schreef:Oke, bedankt, dan ga ik me geen zorgen maken. het was wel echt oud bloed, dus ik dacht al dat het er gewoon nog niet uit was gekomen.
voordat ik met de pil begon had ik altijd een cyclus van maar 23 dagen. na 3 jaar ging mijn relatie uit en toen ben ik gestopt met de pil. hierna ben ik 2 maanden niet ongesteld geworden. De huisarts adviseerde om weer met de pil te beginnen en sinds dien heb ik de pil geslikt tot 2 weken terug. Ik ben dus heel bang dat het lang duurt voordat ik ongesteld wordt, als ik al uit me zelf ongesteld word. ik wacht rustig af en we zien wel wat er gebeurt.
sannenwhs- Fluisteraar
Muppet: Oh ik hoop zo dat deze hulpmiddelen gaan helpen voor je!! Ik weet nog niet welke huisarts het wordt, maar ik zit wel in het gezondheidscentrum in onze wijk daar zitten 3 duo’s geloof ik. Zit jij daar ook?
Puggle: joehoe een iPad! Gaaf!!! Ik heb er met kerst 1 gekregen van mijn oude werkgever. Zo super!!!
Lejow: oh balen zeg dat je zo misselijk bent ervan..
Puggle: joehoe een iPad! Gaaf!!! Ik heb er met kerst 1 gekregen van mijn oude werkgever. Zo super!!!
Lejow: oh balen zeg dat je zo misselijk bent ervan..
Gast- Gast
Hallo Meiden,
@ Crea, leuk dat je blijft!
@ Muppet, wat fijn dat je medicatie hebt gekregen. Hopelijk slaat het aan!
@ Lejow, voor jou breekt de wachttijd weer aan. Vervelend dat je eisprong zo'n pijn doet en dat je misselijk bent. Maar wel makkelijk dat je precies weet wanneer je hem hebt.
Ik zou die test gewoon weggooien.
@ Puggle, leuk dat je je Ipad op gaat halen, en zwart is ook erg mooi!!
@ Sanne, ik denk ook dat het door het ontpillen komt.
@ All, ik denk dat ik morgen niet hoef te testen. Had vanmiddag/vanavond wat bruine afscheiding. Dus denk dat mijn menstruatie eraan komt. (al heb ik nu weer bijna niets)
Jammer! Maar als het doorzet wel fijn dat mijn cyclus weer korter is.
@ Crea, leuk dat je blijft!
@ Muppet, wat fijn dat je medicatie hebt gekregen. Hopelijk slaat het aan!
@ Lejow, voor jou breekt de wachttijd weer aan. Vervelend dat je eisprong zo'n pijn doet en dat je misselijk bent. Maar wel makkelijk dat je precies weet wanneer je hem hebt.
Ik zou die test gewoon weggooien.
@ Puggle, leuk dat je je Ipad op gaat halen, en zwart is ook erg mooi!!
@ Sanne, ik denk ook dat het door het ontpillen komt.
@ All, ik denk dat ik morgen niet hoef te testen. Had vanmiddag/vanavond wat bruine afscheiding. Dus denk dat mijn menstruatie eraan komt. (al heb ik nu weer bijna niets)
Jammer! Maar als het doorzet wel fijn dat mijn cyclus weer korter is.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Wat fijn muppet dat je al medicijnen hebt gekregen! Als je straks die primolut in hebt genomen, qordt je dan als het goed is ongesteld? Zal wel raar zijn na zo'n lange tijd! Ik ben nog nooit blij geweest om ongesteld te worden, maar denk dat ik in jouw geval een gat in de lucht zou springen hopelijk doet de chlomid daarna goed zijn werk en mag je de eerste ronde mm al zwanger raken! Ik ga iig voor je duimen
Amber: ligt het nou aan mijn telefoon of zwangerschapsdementie dat ik al 3 dagen bij jouw ticker zie staan nog 5 dagen tot testen?
Puggle: ik heb er denk ik overheen gelezen maar heeft de pil bij jou zijn werk gedaan?
Jetje: ook bij jou duurt het dus zo lang voordat je ongetseld wordt... vervelend zeg! Gelukkig mag je snel naar de ha.
Koffieleut: fijn dat je moeder iets vooruit gaat! Kan me niet voorstellen hoe het is om mn moeder zo te zien... denk goed om jezelf he!
Uhhh dan weet ik het even niet meer! Van mij weinig nieuws. We hadden maandag een afspraak bij de vk om het hartje te luisterenab maar eigenwijze wurm had daar geen zin in en hield zich mooi verstopt! Ik natuurlijk weer in de stress en daarom kregen we een extra echo. Gelukkig alles gewoon goed alleen ligt het kindje echt helemaal achter/ onderin mijn buik. Mijn buik begint nu wel echt iets te groeien en we hebben al onwijs veel hele lieve inimini kleertje gehad...
*zucht* ik hoop zo dat jullie dit ook heul snel allemaal mogen ervaren!
Amber: ligt het nou aan mijn telefoon of zwangerschapsdementie dat ik al 3 dagen bij jouw ticker zie staan nog 5 dagen tot testen?
Puggle: ik heb er denk ik overheen gelezen maar heeft de pil bij jou zijn werk gedaan?
Jetje: ook bij jou duurt het dus zo lang voordat je ongetseld wordt... vervelend zeg! Gelukkig mag je snel naar de ha.
Koffieleut: fijn dat je moeder iets vooruit gaat! Kan me niet voorstellen hoe het is om mn moeder zo te zien... denk goed om jezelf he!
Uhhh dan weet ik het even niet meer! Van mij weinig nieuws. We hadden maandag een afspraak bij de vk om het hartje te luisterenab maar eigenwijze wurm had daar geen zin in en hield zich mooi verstopt! Ik natuurlijk weer in de stress en daarom kregen we een extra echo. Gelukkig alles gewoon goed alleen ligt het kindje echt helemaal achter/ onderin mijn buik. Mijn buik begint nu wel echt iets te groeien en we hebben al onwijs veel hele lieve inimini kleertje gehad...
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Fijn dat alles goed was Aimee!
De 'spannende' 13 weken zijn nu in ieder geval voorbij!!!
Ja, alleen, als ik nu mijn eisprong heb. Heeft het na morgen niet heel veel zin meer toch?
Eitjes blijven maar 12 tot 24 uur in leven.
De 'spannende' 13 weken zijn nu in ieder geval voorbij!!!
Ja, alleen, als ik nu mijn eisprong heb. Heeft het na morgen niet heel veel zin meer toch?
Eitjes blijven maar 12 tot 24 uur in leven.
Lejow- Lady Post-a-lot
Aimee schreef:Wat fijn muppet dat je al medicijnen hebt gekregen! Als je straks die primolut in hebt genomen, qordt je dan als het goed is ongesteld? Zal wel raar zijn na zo'n lange tijd! Ik ben nog nooit blij geweest om ongesteld te worden, maar denk dat ik in jouw geval een gat in de lucht zou springen hopelijk doet de chlomid daarna goed zijn werk en mag je de eerste ronde mm al zwanger raken! Ik ga iig voor je duimen
Ligt denk ik aan je telefoon haha.. er staat nu nog 2 dagen. Maar hoef denk ik niet te testen. Had vanmiddag/vanavond bruine afscheiding (en heel iets rood) is nu wel weer gestopt maar denk dat mijn menstruatie gaat doorzetten helaas.
Fijn dat bij jou alles goed gaat!!
Amber-- Ratel
Jetje schreef:Muppet: Oh ik hoop zo dat deze hulpmiddelen gaan helpen voor je!! Ik weet nog niet welke huisarts het wordt, maar ik zit wel in het gezondheidscentrum in onze wijk daar zitten 3 duo’s geloof ik. Zit jij daar ook?
Nee, wij zitten bij dokter Zaaijer, aan de andere kant van de dreef zegmaar.
Muppetje- Ratel
*
Laatst aangepast door PiP op vr 22 jul 2011 - 0:35; in totaal 1 keer bewerkt
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Balen Amber!
Muppetje- Ratel
Pip, ik heb er geen ervaring mee, maar naar zeg.
Gaan jullie voor n tweede? Je kan natuurlijk ook gezellig mee komen kletsen hè....
Gaan jullie voor n tweede? Je kan natuurlijk ook gezellig mee komen kletsen hè....
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Balen Amber!
Ja ach ben er eigenlijk wel rustig onder dit keer. Maar vind gek dat het nu totaal niet doorzet.. Sinds 18.00 niets meer gehad.
Amber-- Ratel
Pip, heb wel last van slijmverlies maar niet zo erg dat ik maandverband moet gebruiken.
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:Balen Amber!
Ja ach ben er eigenlijk wel rustig onder dit keer. Maar vind gek dat het nu totaal niet doorzet.. Sinds 18.00 niets meer gehad.
Ja, dat is werk vreemd inderdaad, even in de gaten houden en anders misschien toch n testje?
Muppetje- Ratel
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: