Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+26
nisavi
Pussycat
Caresses
SarahKey
smooch
Clapperdie
PiP
Jelin
koNijntje
joyce0606
Filoria
Aimee
Happy
Curious
Pien
Creabea_28
Triesje1983
SparklingEyes
Koffieleut
sannenwhs
Lejow
Amber-
Jazzlyn
Muppetje
Alyssa
_Blush_
30 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 23 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Amber- wo 20 jul 2011 - 9:41

Ik ga naar bed! Slaap lekker allemaal.

x
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Muppetje wo 20 jul 2011 - 9:41

amber22 schreef:
Muppetje schreef:Amber, laat me raden, alweer bijna weekend?

Jaaaa Very Happy Morgen nog werken en dan weekend!!! wel fijn hoor 32 uur werken Wink

Jij moet nog 2 dagen?

jup, ik werk 39 uur...
Moet maar snel zwanger worden, kan ik na mn verlof 3 dagen gaan werken angel

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Muppetje wo 20 jul 2011 - 9:42

Slaap lekker Amber!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 10:07

crea, wat ontzettend vervelend voor jullie zeg! hopelijk gaat het snel lukken of krijgen jullie wat hulp zodat je snel zwanger bent! hug

amber, slaap lekker meid! spannende daagjes voor jou smile

muppet, heel veel succes morgen! ik ben erg benieuwd.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 wo 20 jul 2011 - 19:34

amber: wanneer ben je van plan om te gaan testen?

puggle: ik zie dat je pas getrouwd bent! gefeliciteerd!! is jouw avatar een foto van de bruiloft?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Koffieleut wo 20 jul 2011 - 19:51

Creabea: He meid, wat naar! Ik lees met je mee hoor, in het andere topic, en ik hoop heel hard voor je dat je toch binnenkort een kleintje in je buik mag hebben!

Jazzlyn: Het gaat redelijk met mij. Iedere keer als we bij mijn moeder komen is er toch weer iets vooruitgang, dus dat houdt me op de been. Ik had verwacht dat ik nu compleet ingestort zou zijn, maar dat valt mee gelukkig. Het is wel heel zwaar om je moeder op de ic te zien liggen aan allerlei slangen en met allemaal toeters en bellen waarvan ik steeds enorm in de stress schiet.

Muppetje: Heel veel succes vandaag!

Lejow: Lekker dat jullie even een nachtje weggaan! Het zou natuurlijk helemaal super zijn als je dan een positieve test in je handen hebt 's ochtends.

Joyce: Als er iets niet zeuren is is dat wel vertellen dat je het moeilijk hebt (gehad) ivm je miskraam!!!!!!!!!! Daar moet je je echt niet schuldig over voelen!

Parels: Wat fijn dat het zo goed gaat! Ik hoop toch nog veel van je te lezen hier hoor!!
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 22:31

Het viel mij ook al op dat echt iedereen wel een achtergrond/bagage meedraagt in dit topic, terwijl het iedereen zo meer dan gegund is!! Zo zie je maar weer wat een wondertje het mogen krijgen van een kleintje eigenlijk is! Soms vind ik het ook zo stom om te zeuren over dat het niet zo vlot gaat, ik heb tenslotte al een kanjer rondlopen (vandaar dat ik ook met vlagen niet heel veel reageer)... Embarassed

Ik heb wel even helemaal bijgelezen, maar weet even niet waar ik moet beginnen met reageren, behalve dat ik iedereen een hele dikke knuffel geef!!!!

Ik zit nu op 2 maanden overtijd weer en heb toch maar een telefoontje gewaagd aan de huisarts. Tot mijn grote verbazing mag ik dinsdag langskomen. Ik ben heel benieuwd. Toen ik bezig was voor mijn vorige zwangerschap werd ik na het maken van de afspraak ineens ongesteld dus wie weet… smile

Gast
Gast

Bericht  Lejow wo 20 jul 2011 - 23:59

Spannend Jetje! Ik hoop dat hij wat voor je kan doen!

Koffieleut, wat fijn dat je moeder iets vooruit gaat. En vergis je niet he. Pas goed op jezelf, ook al voel je jezelf groot en sterk!!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Creabea_28 do 21 jul 2011 - 0:18

koffieleut: wat goed dat je moeder steeds iets vooruit gaat. Hopelijk houd ze dat zo vol. Hou je ook jezelf een beetje in de gaten? Het is niet niks wat je allemaal meemaakt hè. Dank je wel voor je lieve berichtje.

Jetje: Fijn dat je nu ineens langs mocht komen bij de HA. Hopelijk kan hij iets voor je betekenen.

Even gekopieerd uit het andere topic:

Ik ben vandaag bij de HA geweest en heb gevraagd naar de mogelijkheden. Hij wil het zaadonderzoek in ieder geval nogmaals afnemen. Ook omdat het pas laat is onderzocht nadat ik het heb ingeleverd en dat was niet bevorderlijk. Ik verwacht niet dat de uitslag heel anders zal zijn, maar goed, hij had zoiets van; je weet het nooit. Ook omdat het een momentopname is. Ondertussen heb ik ook een afspraak gemaakt op de fertiliteitspoli, met toestemming van de HA.
We moeten wachten tot 9 september. Ik zal dan een echo en inwendig onderzoek krijgen en man moet weer zaad inleveren. Het is dus even afwachten tot die afspraak, maar als het zaad hetzelfde zou blijven, wordt het bij ons waarschijnlijk ivf of icsi. Het is even afwachten dus...
Volgende week of die week daarna nogmaals zaad inleveren en hopen op verbetering, maar ga er niet echt vanuit eigenlijk. Dus nu maar wachten tot 9 sept.

Iedereen die nog een berichtje had geplaatst voor mij; echt superlief dat iedereen zo meeleeft. Eigenlijk wil ook niet weg hier...haha
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 0:27

Lieve Crea, je HOEFT niet weg he!
Het is voor een kindje in 2011, en daar ben je mee bezig, helaas met wat hobbels op de weg! Maar daarin ben je niet de enige, volgend jaar maken we het anders gewoon, voor een kindje vanaf 2011, zoiets, blijf!

Gast
Gast

Bericht  Amber- do 21 jul 2011 - 0:41

Parels schreef:Lieve Crea, je HOEFT niet weg he!
Het is voor een kindje in 2011, en daar ben je mee bezig, helaas met wat hobbels op de weg! Maar daarin ben je niet de enige, volgend jaar maken we het anders gewoon, voor een kindje vanaf 2011, zoiets, blijf!

+ 1. Crea blijf gewoon meeschrijven. Waar we het gister ook over hebben gehad. Wij zijn allemaal bezig met een kindje en het gaat een groot deel van ons niet makkelijk af. Iedereen mag hier mee schrijven of je nu snel zwanger bent en dus na je zwangerschap mee blijft schrijven. Parels en Aimee smile Of dat je moeite hebt op een bepaalde manier om zwanger te worden of te blijven.
Dus echt blijft gewoon gezellig!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Muppetje do 21 jul 2011 - 0:58

Ja Crea, gewoon blijven!!!

Zit in de wachtkamer, er zit hier een man op zijn vrouw te wachten, die was om half twaalf aan de beurt, hoopvol....

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 1:41

Ik sluit me helemaal bij de andere dames aan Crea!!

Muppetje: oh bah dat is inderdaad niet echt hoopvol. Heel veel succes meid!

Gast
Gast

Bericht  Jelin do 21 jul 2011 - 2:13

@ Jetje.. Fijn dat je dinsdag mag komen van de ha. Hopelijk kan ie iets voor je betekenen, maar beter zou zijn dat je nu zelf ongesteld gaat worden net zoals vorige keer. Je mag best klagen hier ondanks dat je al een kindje hebt. Het gaat bij jou ook niet allemaal gemakkelijk.

@ Crea.. Ik sluit me aan bij de andere meiden. Gewoon mee blijven kletsen als jij dat leuk vindt en 2011 is nog lang niet voorbij.

@ Muppetje.. Nee dat klinkt niet echt hoopvol.

@ Koffieleutje.. Fijn dat je moeder iets vooruit gaat. En je hoeft je niet sterk te houden. Het is niet niks en ik hoop dat je veel steun krijgt van je familie en man!!

@ Lejow.. Lekker een weekend weg met zijn 2en en dan ook nog de spanning rond de NOD!! Ik hoop dat je daar positief mag testen en dat zou wel erg speciaal zijn.

@ Joyce en Parels.. Echt lieve reacties op de tegenslagen van de meiden hier!!

@ sannenwhs.. Als het gaat om zwanger worden is er niets van normaal is. De ene is snel zwanger en de ander krijgt tegenslag na tegenslag te verwerken en dat is zo ontzettend moeilijk.

@ Happy.. Ik had bij mijn eerste elke keer zo'n teleurstelling omdat ik er echt op gefocust was. Op het moment dat we besloten om het ff rustig aan te doen, was het dus al raak en ik was vrij snel zwanger (ronde 3). En mijn man weet wel dat ik forum, maar vind het ook onzin. Dus doe het gewoon als ie werken is, kan ook niet zeuren ook haha..

En sorry voor de rest waar ik niet op reageer. Moet nog me nog inlezen op jullie.

Hier gaat het verder zijn gangetje.. Had me laten pendelen op een ander forum en kwam uit dat ik in juli zwanger zou zijn van een jongetje.. Nou dan moet ik haast gaan maken haha... Geloof er niet in, maar vind het altijd wel leuk om te weten wat er op mijn naam uitkomt.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Creabea_28 do 21 jul 2011 - 3:20

Heey lieverds,
Ik blijf gewoon hier haha jullie hebben me overtuigd. Ik vond mezelf gewoon even niet meer passen hier, maar jullie hebben gelijk, het lukt bij meerdere meiden niet echt. Zit nu alleen in een andere situatie maar dat geeft niet.

Ik schrijf ondertussen ook mee met het ' moeilijk zwanger worden topic' , want vind het wel fijn als ik mijn vragen/ervaringen over de behandelingen enz daar ook kan delen. Hoop dat de tijd snel gaat en het snel 9 september is. Dit wordt het moeilijkst voor mij, dat wachten, haha ben nogal miep ongeduld.

Muppet: en hoe was het bij de arts? Heb aan je gedacht hoor.
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 4:03

Jelin: lief van je meid! Dank je wel!! Oh dan mag je inderdaad wel op gaan schieten Wink Ik heb even gemist hoe oud is jouw eerste?

Creabea: ik kan me goed voorstellen dat je je ervaringen wilt delen in het andere topic, maar ben stiekem wel blij dat je ook hier mee blijft kletsen!!

Muppet: hoe was het???

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 do 21 jul 2011 - 4:24

crea: goed dat je blijft! je moet niet weggaan omdat toevallig een topic zo heet, terwijl je misschien hier wel veel steun krijgt van de andere meiden!

muppetje: hoe is het afgelopen met de wachttijd? om half 12 afspraak en om 2 uur nog niet geholpen die man...pfff lekker dan! ik hoop niet dat je andere plannen had!

nog meiden hier die snel kunnen testen?!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Lejow do 21 jul 2011 - 4:48

Mwah, nog 2 weken haha.. Is niet heel snel Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jazzlyn do 21 jul 2011 - 4:53

Lejow schreef:Mwah, nog 2 weken haha.. Is niet heel snel Very Happy

ik win.. nog 8 dagen ofzo angel
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Muppetje do 21 jul 2011 - 5:08

Dames,

Ben ik dan!! Uiteindelijk viel het reuze mee met de wachttijd, ik was om 3 uur weer op kantoor, en toen was ik ook al langs de apotheek geweest...

De uitslagen van de uitstrijkjes waren goed, dus ik mag met de medicijnen beginnen.

Heb primolut en clomid mee gehad. Ik moest eerst testen, dus dat heb ik gedaan, negatief natuurlijk. Dus morgen begin ik met de primolut, en als dat zn werk heeft gedaan moet ik op dag 3 met de clomid beginnen.

Ik krijg vooralsnog geen echo's, en moet op dag 21 bloed laten prikken om te kijken of ik een eisprong heb gehad.

Ergens vind ik dat fijn, kunnen we gewoon weer even lekker zelf aan de slag, maar aan de andere kant weet je dan natuurlijk niet echt of het werkt. Misschien dat ik zelf ovulatietestjes koop, maar misschien kijk ik het ook wel gewoon eerst even n ronde aan...

Zal later op iedereen reageren, ga eerst even eten...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow do 21 jul 2011 - 5:58

Ok, fijn dat je medicijnen gekregen hebt Muppet! Nu hopen dat ze je eisprong op gaan wekken!

Over eisprong gesproken Embarassed
Bij mij is het weer flink feest in mijn buik, pffff het doet zo'n zeer elke maand Sad
We hebben flink albino ons best gedaan.. dus ik hoop dat het raak is!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 6:00

Fijn muppet! Gaat helemaal goed komen zo. Even lekker weer op je gemak samen proberen I love you

Ik reageer vanavond even uitgebreider op mijn ipad, want die ga ik zo ophalen Very Happy Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Muppetje do 21 jul 2011 - 6:02

Puggle schreef:Fijn muppet! Gaat helemaal goed komen zo. Even lekker weer op je gemak samen proberen I love you

Ik reageer vanavond even uitgebreider op mijn ipad, want die ga ik zo ophalen Very Happy Very Happy

Wieeeeehhhh, toch maar de zwarte? Wink

En vergeet het hoesje niet he...
Tot zo!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje do 21 jul 2011 - 6:10

Crea, fijn dat je blijft, en fijn dat je een beetje weet waar je aan toe bent. Jammer dat je nog even moet wachten tot je op de poli terecht kan, maarja, er gaat iig wat gebeuren nu. Ik hoop echt heel erg voor je dat het goed komt. Uiteindelijk heb je natuurlijk maar een goed zaadje nodig....

Jetje, natuurlijk mag jij ook zeueren. Of tenminste, zeuren.... Welke ha heb jij? Misschien hebben we wel dezelfde...

Lejow, aan de ene kant jammer dat je last hebt van je ei, maarja, ook wel weer handig dat je m goed aan voelt komen toch?

Triesje, hoe is het bij jou, al verandering?

Koffieleut, hou je het een beetje vol meis? Rustig aan he, denk ook aan jezelf...

Amber, hoe is het bij jou, voor jou draaien mijn duimen nog altijd overuren!

Jazz, je had je ei toch aan de verkeerde kant deze maand? Hoe groot is de kans dan?

De rest die ik vergeet, sorry, maar hoe is het met jullie??

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 6:13

Muppetje schreef:
Puggle schreef:Fijn muppet! Gaat helemaal goed komen zo. Even lekker weer op je gemak samen proberen I love you

Wieeeeehhhh, toch maar de zwarte? Wink

En vergeet het hoesje niet he...
Tot zo!

Ja toch de zwarte, de witte lekt kleuren die zie je dan door het wit heen als het wat donkerder is. En van de witte weten ze niet hoe lang het duurt, kan gerust nog 3 weken duren. En zwart is wel sjiek :P

Is wel wat later dat ik er weer ben want ga zo nog even op visite. Tot vanavond smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: