Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+26
nisavi
Pussycat
Caresses
SarahKey
smooch
Clapperdie
PiP
Jelin
koNijntje
joyce0606
Filoria
Aimee
Happy
Curious
Pien
Creabea_28
Triesje1983
SparklingEyes
Koffieleut
sannenwhs
Lejow
Amber-
Jazzlyn
Muppetje
Alyssa
_Blush_
30 plaatsers

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  _Blush_ do 7 jul 2011 - 8:03

Lejow schreef:
@ All, typte ik vanmiddag nog nergens last van te hebben, ben ik nu weer kots misselijk.. bah bah!

Avondmisselijkheid, 't is weer eens wat anders hè :-)

Triesje, kan me voorstellen dat het voor jou heel vreemd is om je man zo te zien breken... Sterkte in ieder geval...
Muppet, goed dat er toch iets gaat gebeuren ! En komt wel goed inderdaad ! Heb al wel wat positieve dingen gelezen na het gebruik van Clomid.

Hier enkel nog opgeblazen gevoel vandaag. Heb de afgelopen dagen ook echt ongezond gegeten, misschien reageren mijn darmen daar wel op ofzo. Verder geen slijmverlies meer (toch niet in die mate als dinsdag).
Heb ook een ticker aangemaakt, hoop dat die het doet. Dat maakt het voor mezelf ook makkelijker om te volgen hoe ver ik zit smile (uitgaande van een mooie 28-dagencyclus op dit moment)
_Blush_
_Blush_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 263
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Alyssa do 7 jul 2011 - 8:18

Nog één dagje werken morgen en dan een lekker lang weekend. Volgende week mijn laatste werkweek en dan hebben mijn vriend en ik vakantie tot 10 augustus. Dat wil zeggen dat ik dan weer ongeveer een cyclus verder zou moeten zijn. Ik hoop het iig, want dat zou betekenen dat ik normale cyclussen ga krijgen.

Ik ga misschien vanaf mijn volgende cyclus ook een ticker aanmaken. Eerst even kijken wanneer ik ongesteld word (als ik het al word haha) en dan ga ik van mijn laatste cyclus uit qua aantal dagen.

Sannewhs: nogmaals welkom Very Happy En fijn dat jullie er nu ook voor gaan!

Linnie: jammer dat de test negatief was.

Muppet: fijn dat je man toch meekon. Fijn ook dat de uitslagen normaal waren en dat je man 'goedgekeurd' is. Ook dat je nu wéét wat je hebt, Clomid kan wonderen doen, ik hoop het iig voor je!
Weet je trouwens heo je PCO krijgt? Komt het bijv. vaker voor bij mensen die jarenlang de pil hebben genomen? Of is dat puur toeval zeg maar?

Lejow: HOU JE IN!!!! Over 9 dagen mogen we testen Very Happy En je weet het he.. Je hebt maar één test :P

Triesje: kan me voorstellen dat dit een enorm zware dag was. Ben je uiteindelijk nog naar de BBQ gegaan?

Blush: Jij zit ook alweer op dag 15, gaat snel he! Jammer dat je niet mee kan doen met onze zeikdag, dan ben je nog te vroeg om te testen helaas :P
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Muppetje do 7 jul 2011 - 8:24

Alyssa, nee, dat weet ik niet. Ze zei tegen mij dat ze niet weten hoe het ontstaat. Mijn hormoonwaarden waren overigens wel goed, wat ze vaak bij PCO weer niet zijn. Naja, ik weet t allemaal niet....

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Alyssa do 7 jul 2011 - 8:26

Het is ook allemaal zo ontzettend nieuw voor je. Logisch dat je daar nog niet in mee bent, dat komt vanzelf allemaal wel. Al hoop ik gewoon dat je nu snel zwanger mag worden als je eenmaal met Clomid bent gestart. Want de vorige keer werd je wel gewoon ongesteld toch? Dan had je wel een eisprong? (Sorry als ik veel vraag hoor, maar ik probeer me er wat bij voor te stellen)
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Jazzlyn do 7 jul 2011 - 8:28

Wat raar dat je hormonen wel goed waren, inderdaad geen PCO beeld. Mijn eitjes zijn inderdaad allemaal mini, geen dominante ertussen.
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Muppetje do 7 jul 2011 - 8:31

Ben drie keer ongesteld feworden, maar wel met n te lange cyclus. Ik heb eigenlijk niet echt gevraagd hoe dat zit, het gaat erom hoe het er nu uitziet. En er waren kralenkransen om mijn eistokken, en dat is het beeld dat bij pco hoort...

Laatst aangepast door Muppetje op do 7 jul 2011 - 8:32; in totaal 1 keer bewerkt

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje do 7 jul 2011 - 8:32

Jazzlyn schreef:Wat raar dat je hormonen wel goed waren, inderdaad geen PCO beeld. Mijn eitjes zijn inderdaad allemaal mini, geen dominante ertussen.

Misschien is het dan niet helemaal standaard pco, maar hebben mn eitjes gewoon n beetje hulp nodig angel

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Jazzlyn do 7 jul 2011 - 8:32

Muppetje schreef:Ben drie keer obgesteld feworden, maar wel met n te lange cyclus. Ik heb eigenlijk niet echt gevraagd hoe dat zit, het gaat erom hoe het er nu uitziet. En er waren kralenkransen om mijn eistokken, en dat is het beeld dat bij pco hoort...
Ik werd ook ongesteld hoor, dat hoort er wel bij. Mijn cyclus was 48-75-105. Meer doen dan afwachten kun je helaas niet. Evil or Very Mad
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Bericht  Muppetje do 7 jul 2011 - 8:33

Jazzlyn schreef:
Muppetje schreef:Ben drie keer obgesteld feworden, maar wel met n te lange cyclus. Ik heb eigenlijk niet echt gevraagd hoe dat zit, het gaat erom hoe het er nu uitziet. En er waren kralenkransen om mijn eistokken, en dat is het beeld dat bij pco hoort...
Ik werd ook ongesteld hoor, dat hoort er wel bij. Mijn cyclus was 48-75-105. Meer doen dan afwachten kun je helaas niet. Evil or Very Mad

Oh, ok. Zie, ik moet nog leren... Wink
Ik heb 42-42-39 gehad, en nu zit ik rond dag 120

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Jazzlyn do 7 jul 2011 - 8:36

Muppetje schreef:
Jazzlyn schreef:

Oh, ok. Zie, ik moet nog leren... Wink
Ik heb 42-42-39 gehad, en nu zit ik rond dag 120
Duurt lang dan he! Maar over 2 weken mag je pillen gaan slikken of niet.. Hahaha.. ik zat bij de gyn, was ik net een uur daarvoor ongesteld geworden, op dag 105! dus mocht ik aan de clomid ipv menstruatie opwekken! Laughing

ik zou trouwens wel kiezen voor monitoring. Doen ze meestal. Is ook fijn voor jezelf, helpt het wel, wanneer springt mijn eitje, en hoeveel zijn het er.... angel
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Bericht  Muppetje do 7 jul 2011 - 8:39

Ja, over twee weken mag ik pillen gaan slikken. Tenzij ik chlamidia heb ( daar ik het uitstrijkje voor gedaan) masr daar gaan we niet vanuit. In mn bloed konden ze zien dat ik het nooit gehad heb, dus als ik het nu wel heb heeft iemand iets uit te leggen :P

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 8:49

triesje, klinkt als een heftige dag. het is natuurlijk ook heel zwaar! hopelijk trekken jullie het een beetje.

lejow, ik zou echt zo lang mogelijk proberen te wachten hoor, ook al is dat moeilijk voor je!

blush, spannend als je een nette cyclus hebt van 28 dagen is je eitje geweest. nu word het duimen smile

alyssa, hoeveel zit jij nu ook alweer?

muppetje, toch fijn dat je wat duidelijkheid hebt hoor meis, gaat helemaal goed komen. de rest heb ik je net gestuurd hug

hier weinig nieuws. maandag de laatste pil en dan nok ik er gelukkig mee! mijn neefje word deze week gedoopt, jullie misschien nog ideeen voor een geschikt kado'tje?

Gast
Gast

Bericht  Amber- do 7 jul 2011 - 8:58

Hallo Meiden,

@ Muppet, fijn dat je nu weet wat er aan de hand is, wel gek dat het niet een heel duidelijk beeld is van PCO, maar misschien heeft je eisprong iets hulp nodig van clomid, en ben je daarna snel zwanger.
Fijn dat de bloeduitslagen etc goed waren!

@ Triesje, wat een heftige zul je hebben gehad. Sterkte met de verwerking hug

@ Lejow, Je moet ook nooit te hard roepen dat je nergens last van hebt Wink

@ Jazzlyn, balen dat je eitje niet verder gegroeid is, wel echt fijn dat je nu meteen verder kunt!!
met mij alles goed!

@ Blush, wij lopen aardig gelijk in de onze cyclus!!

@ Alyssa, lekker hoor bijna vakantie! Ik wil ook, haha! Nog even wachten voor mij..

@ Puggle, nog maar een paar daagjes de pil! Helaas geen tips voor een cadeau, vind dat altijd echt lastig om wat leuks te verzinnen!

@ All, met mij alles goed! Ik heb weekend.. lekker uitrusten! smile
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Alyssa do 7 jul 2011 - 8:59

Mupptje, je zal wel geen Chlamydia hebben hoor, als het in je bloed al negatief was zal dat op het uitstijkje ook wel zo zijn.

Puggle: Ik moet altijd even spieken op Lejow haar ticker om te weten op welke dag ik zit. Maar ik zit dus inmiddels op dag 24, dus ik zou het erg fijn vinden om volgende week ongesteld te worden. Zou ook mooi uitkomen, zo vlak voor mijn vakantie begint Wink.
Maandag je laatste pil alweer meid, hopen dat het daarna gewoon normaal loopt allemaal.

Kadootje voor je neefje, moeilijk. Ik zou gewoon iets leuk qua kleertjes doen ofzo? Of via via misschien te weten komen of er iets is wat ze écht nog nodig hebben? Of een cadeaubon van één of andere baby/kinderwinkel/speelgoedwinkel?

Amber, heb jij niet pas vakantie gehad? Ja toch? En jij hebt in september weer, toch?

Wie wil er nog daaaaten? Very Happy
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Muppetje do 7 jul 2011 - 9:02

Jaaaa, daaaten

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Alyssa do 7 jul 2011 - 9:04

En hoelang roepen we dit al? (Nouja, vooral jullie Very Happy)
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Amber- do 7 jul 2011 - 9:04

Alyssa schreef:Mupptje, je zal wel geen Chlamydia hebben hoor, als het in je bloed al negatief was zal dat op het uitstijkje ook wel zo zijn.

Puggle: Ik moet altijd even spieken op Lejow haar ticker om te weten op welke dag ik zit. Maar ik zit dus inmiddels op dag 24, dus ik zou het erg fijn vinden om volgende week ongesteld te worden. Zou ook mooi uitkomen, zo vlak voor mijn vakantie begint Wink.
Maandag je laatste pil alweer meid, hopen dat het daarna gewoon normaal loopt allemaal.

Kadootje voor je neefje, moeilijk. Ik zou gewoon iets leuk qua kleertjes doen ofzo? Of via via misschien te weten komen of er iets is wat ze écht nog nodig hebben? Of een cadeaubon van één of andere baby/kinderwinkel/speelgoedwinkel?

Amber, heb jij niet pas vakantie gehad? Ja toch? En jij hebt in september weer, toch?

Wie wil er nog daaaaten? Very Happy

Heb in mei vakantie gehad.. En nu pas 1 september weer!!! Maar ach is ook al over 7,5 week ongeveer dus gaat wel snel!

Ja ik wil ook daten!!!!!!! Very Happy
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- do 7 jul 2011 - 9:05

Alyssa schreef:En hoelang roepen we dit al? (Nouja, vooral jullie Very Happy)

ehm... week of 10 hahah
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje do 7 jul 2011 - 9:05

Heeeeeeeeel lang

Maar misschien zijn we allemaal een beetje mietjes angel

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Alyssa do 7 jul 2011 - 9:06

Ik niet hoor, ik durf best Very Happy

Dus, vertel eens, wanneer kunnen we wel/niet? En wonen jullie allemaal in een ander deel van Nederland?
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Amber- do 7 jul 2011 - 9:07

Muppetje schreef:

Heeeeeeeeel lang

Maar misschien zijn we allemaal een beetje mietjes angel

Ik denk dat dat het inderdaad is smile
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 9:21

ik wil ook hoor! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Alyssa do 7 jul 2011 - 9:22

Misschien moeten we dan gewoon echt een keer een datum prikken?
Ik heb Muppetje op FB. Ik weet niet of Amber en Puggle ook FB hebben, maar anders kunnen we zo kijken of we een datum vinden, zonder te moeten spammen in dit topic? :P
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Muppetje do 7 jul 2011 - 9:23

Alyssa schreef:Misschien moeten we dan gewoon echt een keer een datum prikken?
Ik heb Muppetje op FB. Ik weet niet of Amber en Puggle ook FB hebben, maar anders kunnen we zo kijken of we een datum vinden, zonder te moeten spammen in dit topic? :P

Amber en Puggle hebben ook FB....

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 9:26

ja ik fb en ben al vrienden met muppet en amber dus misschien kun je me vinden via muppet of ik jou?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: