Voor een kindje in 2011!
+26
nisavi
Pussycat
Caresses
SarahKey
smooch
Clapperdie
PiP
Jelin
koNijntje
joyce0606
Filoria
Aimee
Happy
Curious
Pien
Creabea_28
Triesje1983
SparklingEyes
Koffieleut
sannenwhs
Lejow
Amber-
Jazzlyn
Muppetje
Alyssa
_Blush_
30 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Alyssa, leuk dat de tabel terug is, zou je mij er ook in willen zetten. Ik ben 26 en mijn vriend 27. we zijn vanaf vorige week dus juli 2011 bezig. En we gaan voor ons eerste kindje.
Koffieleut, sterkte met je moeder. Wat heftig, nu duimen dat door de operatie de tumor dit keer helemaal en voor altijd weg blijft. Ik denk aan je.
SE, gelukkig hoef je komende weken niet te werken. Wat vervelend dat je je door je huisarts niet begrepen voelt. Mannen… meestal zijn arbo artsen wel aardig. En is het een vrouw? Dat scheelt denk ik ook wel.
Gelukkig was de echo goed. Ik hoop dat je binnenkort kan genieten van je zwangerschap.
puggle, wat vervelend dat je je gister rot voelde. Ik vind ook echt niet dat je verwend doet. hopelijk heeft iets of iemand je inmiddels wat kunnen opvrolijker.
Ik ben maandag als gepland ongesteld geworden. en nu afwachten. maandag bruidloft gehad van een vriendin. in de polonaise is mijn schoen gesneuveld dus ik heb de hele dag op blote voeten gelopen in mijn nette jurkje. maarja, gister nieuwe schoenen gekocht. vond dat ik het wel verdiend had.
gister 2 keer met pech langs de weg gestaan. de tweede keer is onze auto weggesleept en nu staat die bij de garage. best balen, want we hebben de auto pas 2 maanden. maarja, komt ook wel goed.
Koffieleut, sterkte met je moeder. Wat heftig, nu duimen dat door de operatie de tumor dit keer helemaal en voor altijd weg blijft. Ik denk aan je.
SE, gelukkig hoef je komende weken niet te werken. Wat vervelend dat je je door je huisarts niet begrepen voelt. Mannen… meestal zijn arbo artsen wel aardig. En is het een vrouw? Dat scheelt denk ik ook wel.
Gelukkig was de echo goed. Ik hoop dat je binnenkort kan genieten van je zwangerschap.
puggle, wat vervelend dat je je gister rot voelde. Ik vind ook echt niet dat je verwend doet. hopelijk heeft iets of iemand je inmiddels wat kunnen opvrolijker.
Ik ben maandag als gepland ongesteld geworden. en nu afwachten. maandag bruidloft gehad van een vriendin. in de polonaise is mijn schoen gesneuveld dus ik heb de hele dag op blote voeten gelopen in mijn nette jurkje. maarja, gister nieuwe schoenen gekocht. vond dat ik het wel verdiend had.
gister 2 keer met pech langs de weg gestaan. de tweede keer is onze auto weggesleept en nu staat die bij de garage. best balen, want we hebben de auto pas 2 maanden. maarja, komt ook wel goed.
sannenwhs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 38
Punten : 38
Registratiedatum : 01-06-11
Das balen Sanne.. hoop dat het makkelijk gemaakt kan worden en dat de kosten meevallen!!!
Hier ondertussen nog 15 nachtjes, woeehoee!
Straks even boodschapjes doen, vanmiddag de woonkamer en keuken soppen en vanavond naar We Will Rock You! Woehoe!
Straks even boodschapjes doen, vanmiddag de woonkamer en keuken soppen en vanavond naar We Will Rock You! Woehoe!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Das balen Sanne.. hoop dat het makkelijk gemaakt kan worden en dat de kosten meevallen!!!
nog 15 nachtjes, het schiet op. leuk he. ben je vrij vandaag? het is goed weer om het huishouden te doen. behalve voor de boodschapen dan.
de auto komt wel goed. we zien wel hoe duur het is. als die het daarna maar weer goed doet. het is alleen lastig, omdat ik zonder auto niet op mijn werk kan komen. dus ben nu elke dag een ander auto aan het lenen.
sannenwhs- Fluisteraar
Ja, ben kleuterjuf, dus geniet heerlijk van mijn zomervakantie! (die echt veel te snel gaat haha)
Zo, alles is ondertussen gesopt, ga zo wel even douchen, heb het er warm van!
Ik ken dat, toen onze auto in de prak was gereden had ik ook een probleem. Kom zonder auto gewoon niet op mijn werk.. Gelukkig had ik toen uiteindelijk een leen auto van de garage! Misschien is dat wat?
Zo, alles is ondertussen gesopt, ga zo wel even douchen, heb het er warm van!
Ik ken dat, toen onze auto in de prak was gereden had ik ook een probleem. Kom zonder auto gewoon niet op mijn werk.. Gelukkig had ik toen uiteindelijk een leen auto van de garage! Misschien is dat wat?
Lejow- Lady Post-a-lot
@sanne
Kreeg vandaag de oproep voor de bedrijfsarts, daar moet ik blijkbaar eerst heen? Nou ja, das een man heb ik al begrepen. Die schijnt best wel pittig te zijn in het eerste gesprek en je behoorlijk door te zagen waarom je daar zit, dus daar zie ik wel even heel erg tegen op.
Ik zal het zien. Dinsdag moet ik er heen....
Vind het héél eng..
Kreeg vandaag de oproep voor de bedrijfsarts, daar moet ik blijkbaar eerst heen? Nou ja, das een man heb ik al begrepen. Die schijnt best wel pittig te zijn in het eerste gesprek en je behoorlijk door te zagen waarom je daar zit, dus daar zie ik wel even heel erg tegen op.
Ik zal het zien. Dinsdag moet ik er heen....
Vind het héél eng..
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Je kunt al snel terecht zeg, SE!
Niet bang zijn, gewoon alles vermelden zoals het is, je gewichtsverlies erbij aangeven, het feit dat je bekant in paniek raakt als je alleen aan werken denkt, dat je je echt heel erg ziek voelt enz enz..
En als zijn antwoord je niet bevalt, zou ik het weer op tafel gooien bij de gyn!
Niet bang zijn, gewoon alles vermelden zoals het is, je gewichtsverlies erbij aangeven, het feit dat je bekant in paniek raakt als je alleen aan werken denkt, dat je je echt heel erg ziek voelt enz enz..
En als zijn antwoord je niet bevalt, zou ik het weer op tafel gooien bij de gyn!
Lejow- Lady Post-a-lot
@Puggle, soms is het alleen maar even lekker om een baaldag/avond te hebben.
Lekker alles eruit gooien en dan komt het meestal vanzelf wel weer op zn plekje...
@SE, als ik je een tip mag geven, neem iemand mee naar de bedrijfsarts!!
Lekker alles eruit gooien en dan komt het meestal vanzelf wel weer op zn plekje...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:@Puggle, soms is het alleen maar even lekker om een baaldag/avond te hebben.
Er kan dus niemand mee
maar goed. Weet je, ik ga gewoon vertellen wat ik denk en voel. WAt ik denk en voel kunnen ze niet ontkennen, ze kunnen hooguit vinden dat ik het verkeerd interpreteer.. En werken zij niet mee, dan ga ik mijn verloskundige inschakelen.. En ik ben niet de eerste van mijn werk...
SparklingEyes- Prater
Hoi dames,
misschien heb ik een leuke tip voor jullie.
Een applicatie voor op je smartphone: my period and ovulation tracker (android, app heeft bloemetje als logo)
Hierbij kun je je cyclus bijjhouden, je symptomen, je gewicht, je temperatuur, wanneer je seks hebt (hihi), hij telt je ovulatie af, geeft je vruchtbare dagen aan etc.
Erg handig ook om inzicht te krijgen in je cyclus.
Misschien dat iemand zich hier zn voordeel mee kan doen!
Liefs en een hoop vruchtbaarheid gewenst!
misschien heb ik een leuke tip voor jullie.
Een applicatie voor op je smartphone: my period and ovulation tracker (android, app heeft bloemetje als logo)
Hierbij kun je je cyclus bijjhouden, je symptomen, je gewicht, je temperatuur, wanneer je seks hebt (hihi), hij telt je ovulatie af, geeft je vruchtbare dagen aan etc.
Erg handig ook om inzicht te krijgen in je cyclus.
Misschien dat iemand zich hier zn voordeel mee kan doen!
Liefs en een hoop vruchtbaarheid gewenst!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Voor mijn nokia is die app er niet en mag in okt pas een nieuwe en dan is het natuurlijk al laaaaaaang raak (sprak zij standvastig whaha)
Lejow- Lady Post-a-lot
SE, ik neem je absoluut serieus en je stelt je echt niet aan, maar probeer het te relativeren. volgens mij maak je jezelf helemaal gek. Logisch dat het spannend is, maar maak het niet groter dan het is. Dat is natuurlijk makkelijk gezegd en heel moeilijk om te doen. Vertel die bedrijfsarts goed wat er is, hoe je je voelt. probeer het eventueel voor te bereiden, schrijf het op. Stelt dat je dicht slaat of je het ff niet meer weet, dan heb je altijd nog je spiekbriefje. Jammer dat er niemand met je mee kan. ik hoop dat je je snel wat beter/rustiger voelt.
Curious, bedankt voor de tip, maar op mijn nokia kan het ook niet. en voor mij kan het ook nog niet. ik heb nog geen idee hoe mijn cyclus zal worden.
Curious, bedankt voor de tip, maar op mijn nokia kan het ook niet. en voor mij kan het ook nog niet. ik heb nog geen idee hoe mijn cyclus zal worden.
sannenwhs- Fluisteraar
Oja SE, de arbo arts en de bedrijfsarts zijn het zelfde. het heet officieel de bedrijfsarts en vroeger hete het de arbo arts en nu wordt het in de volksmond nog vaak zo genoemd.
sannenwhs- Fluisteraar
Hallo Meiden,
@ Sanne, jammer dat je ongesteld bent geworden. Maar zoals ik begrijp wel een regelmatig cyclus?!!
Haha balen van je schoenen, maar leuk dat je nu nieuwe kon kopen
En wat balen van je auto, hopelijk vallen de kosten mee.
@ Lejow, spannend bijna de auto!!!
Veel plezier bij de musical!
@ SE, sterkte bij de bedrijfsarts.
@ Curious, leuke tip! Heb helaas geen smartphone.
@ All, met mij alles goed. Lekker dagje vrij gehad, wel balen dat het zo slecht weer was!
@ Sanne, jammer dat je ongesteld bent geworden. Maar zoals ik begrijp wel een regelmatig cyclus?!!
Haha balen van je schoenen, maar leuk dat je nu nieuwe kon kopen
En wat balen van je auto, hopelijk vallen de kosten mee.
@ Lejow, spannend bijna de auto!!!
Veel plezier bij de musical!
@ SE, sterkte bij de bedrijfsarts.
@ Curious, leuke tip! Heb helaas geen smartphone.
@ All, met mij alles goed. Lekker dagje vrij gehad, wel balen dat het zo slecht weer was!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Hey hallo
Ik ben er weer..
Ben gisteren thuis gekomen uit Egypte, Fijne vakantie gehad! Alle wasjes gedraaid en opgeruimd dus weer tijd om te forummen
Heb net 21 paginas vlug door gelezen..
Ik ben op vakantie op dag 30 ongesteld geworden helaas.. Heb 2 dagen `gebroekloerd` gek werd ik er van! Helaas, op naar de volgende ronde. Al begint mn vriend al te twijfelen aan zn visjes..
Vanaf nu lees en reageer ik weer mee
Ik ben er weer..
Ben gisteren thuis gekomen uit Egypte, Fijne vakantie gehad! Alle wasjes gedraaid en opgeruimd dus weer tijd om te forummen
Ik ben op vakantie op dag 30 ongesteld geworden helaas.. Heb 2 dagen `gebroekloerd` gek werd ik er van! Helaas, op naar de volgende ronde. Al begint mn vriend al te twijfelen aan zn visjes..
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Happy schreef:Hey hallo
Ik ben er weer..
heey Happy,
Wat fijn om te lezen dat je een leuke vakantie hebt gehad! Je komt wel in slecht weer terug haha, zal wel wennen zijn!
Jammer zeg dat je ongesteld bent geworden, je had toch goede hoop. Hoeveelste ronde zit je nu?
Amber-- Ratel
3e ronde
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Pien, wat aardig zeg je reactie! ja soms is het een baaldag niet erg, ik moet me ook niet aanstellen! Ik hoop dat jouw baby snel komt!
Happy, weer veilig terug! Heb je het leuk gehad? En lekker weer natuurlijk. Jammer zeg dat je ongesteld bent geworden, maar wel mooi op dag 30.
Amber, fijn dat je lekker vrij was! Hier is het ook slecht en koud. Nog 10 dagen he
Happy, weer veilig terug! Heb je het leuk gehad? En lekker weer natuurlijk. Jammer zeg dat je ongesteld bent geworden, maar wel mooi op dag 30.
Amber, fijn dat je lekker vrij was! Hier is het ook slecht en koud. Nog 10 dagen he
Gast- Gast
Puggle schreef:Pien, wat aardig zeg je reactie! ja soms is het een baaldag niet erg, ik moet me ook niet aanstellen! Ik hoop dat jouw baby snel komt!
Hallo Puggle,
Voel je je weer wat beter?
Ja jeetje nog maar 10 dagen
Vind het deze maand heel eng en spannend..
Amber-- Ratel
Ja het gaat wel beter, heb gisteravond best moeten huilen en toen dacht ik waarom eigelijk maar goed.
Ja vind je het spannend? Wel goed ge toch? Haha.
Gast- Gast
Puggle schreef:Ja het gaat wel beter, heb gisteravond best moeten huilen en toen dacht ik waarom eigelijk maar goed.
Fijn dat je je beter voelt en even flink uithuilen kan erg opluchten!
Ja snap eigenlijk ook niet zo goed waarom ik het nu zo spannend vind.
We hebben goed
Amber-- Ratel
Haha nou meer als je best kun je dan niet doen toch ik hoop het echt zo voor je meis
Gast- Gast
Puggle schreef:Haha nou meer als je best kun je dan niet doen toch ik hoop het echt zo voor je meis
Dankjewel lieve puggle
Amber-- Ratel
sannenwhs schreef:Oja SE, de arbo arts en de bedrijfsarts zijn het zelfde. het heet officieel de bedrijfsarts en vroeger hete het de arbo arts en nu wordt het in de volksmond nog vaak zo genoemd.
Ja maar waarom moet ik dan eerst bij de bedrijfsarts komen (meneer 1) en ga ik daarna naar de arbo (meneer 2) ??? :S
Relativeren is heel moeilijk op dit moment. Je moest eens weten hoe onredelijk ik ben naar mijn man
Ik kan het gevoel in mijn lijf momenteel een beetje beschrijven als 'de hele wereld is tegen mij' gevoel, terwijl ik ondertussen gelijk wel weet dat dat echt niet zo is.
En ik verwijt het mezelf heel erg dat ik me soms gewoon echt niet zwanger voel en dat ik er (ja sorry ... ) gewoon even niet blij mee ben.
De echofoto's liggen op de kast en ik loop er wel eens heen om te kijken, maar 'tis net alsof het foto's van een ander zijn. Terwijl ik dat bij N. echt niet had.
Dat vind ik nog het ergste van allemaal.. maar misschien moet ik gewoon even accepteren dat ik me zo voel en dat het allemaal wel weer goed komt..
In ieder geval bedankt voor je lieve berichtjes!
SparklingEyes- Prater
Happy, weer terug uit Egypte. hoe was het? wij gaan over 4,5 week. lekker weer gehad? jammer dat je ongesteld bent geworden. op naar de volgende ronde.
amber, ik ben pas een week gestopt met de pil, dus deze menstuatie is nog helemaal gepland. nu beginnen we dus voor de eerste ronde, maar ik wil van de eerste ronde nog niks verwachten. 6 jaar geleden ben ik ook eens gestopt met de pil en toen werd ik de eerste 2 maanden ook niet ongesteld en toen ben ik (op advies van de huisarts) weer begonnen met de pil. dus ben toen niet uit me zelf ongesteld geworden. we zullen wel zien. auto komt wel goed en mijn nieuwe schoenen zijn veel mooier dan de oude
SE, oow, ik dacht echt dat de bedrijfsarts en arbo arts het zelfde was. sorry, nu weet ik t ff niet hoe het zit. Het klinkt wel dat je zwangerschap nu anders dan de eerste. wat vond de gyn/verloskundige van je gevoel? kan die jou er niet in begeleiden? misschien komt dit vaker voor. ik weer het niet zo goed, iig sterkte.
amber, ik ben pas een week gestopt met de pil, dus deze menstuatie is nog helemaal gepland. nu beginnen we dus voor de eerste ronde, maar ik wil van de eerste ronde nog niks verwachten. 6 jaar geleden ben ik ook eens gestopt met de pil en toen werd ik de eerste 2 maanden ook niet ongesteld en toen ben ik (op advies van de huisarts) weer begonnen met de pil. dus ben toen niet uit me zelf ongesteld geworden. we zullen wel zien. auto komt wel goed en mijn nieuwe schoenen zijn veel mooier dan de oude
SE, oow, ik dacht echt dat de bedrijfsarts en arbo arts het zelfde was. sorry, nu weet ik t ff niet hoe het zit. Het klinkt wel dat je zwangerschap nu anders dan de eerste. wat vond de gyn/verloskundige van je gevoel? kan die jou er niet in begeleiden? misschien komt dit vaker voor. ik weer het niet zo goed, iig sterkte.
sannenwhs- Fluisteraar
Jeetje SE, wat rot dat je je zo voelt! wel goed dat je nu helemaal bent ziekgemeld, je moet nu echt eerst aan jezelf denken. Ik moet wel zeggen dat ik me ook niet echt zwanger voel... als ik de foto's van de echo zie moet ik echt denken 'ooh ja dat zit in mij', soms vergeet ik dat gewoon. Voel me dan ook wel rot, maar hoop dat dat gevoel meer gaat komen als mijn buik meer gaat groeien.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: