Voor een kindje in 2011!
+26
nisavi
Pussycat
Caresses
SarahKey
smooch
Clapperdie
PiP
Jelin
koNijntje
joyce0606
Filoria
Aimee
Happy
Curious
Pien
Creabea_28
Triesje1983
SparklingEyes
Koffieleut
sannenwhs
Lejow
Amber-
Jazzlyn
Muppetje
Alyssa
_Blush_
30 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Balen Amber!
Ja ach ben er eigenlijk wel rustig onder dit keer. Maar vind gek dat het nu totaal niet doorzet.. Sinds 18.00 niets meer gehad.
Ja, dat is werk vreemd inderdaad, even in de gaten houden en anders misschien toch n testje?
Ja ik kijk even aan hoe het vanavond en morgenvroeg is, als morgen nog niet heeft doorgezet ga ik een test doen.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Ben benieuwd Amber!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
*
Laatst aangepast door PiP op vr 22 jul 2011 - 0:34; in totaal 1 keer bewerkt
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb geen ervaring met de pil, gebruik deze al 7 jaar niet meer. Veel succes, en natuurlijk voor de andere meiden. Ik lees wel eens mee, maar om nu mee te kletsen heeft toch geen zin aangezien wij nog steeds geen uitslag hebben van de klinische geneticus.
Laatst aangepast door Mama_van2 op vr 22 jul 2011 - 3:23; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Misschien is het wel een innesteling amber? heb je dat bij je vorige twee zwangerschappen gehad? zolang het niet veel bloed is: moed houden!
lejow: volgens mij kan je die buikpijn ook al een paar dagen voor het daadwerkelijke springen van je ei hebben, maar weet het niet zeker (even googlen?) Ik zou gewoon de komende paar dagen nog zo'n beetje om de dag proberen seks te hebben, just to be safe
lejow: volgens mij kan je die buikpijn ook al een paar dagen voor het daadwerkelijke springen van je ei hebben, maar weet het niet zeker (even googlen?) Ik zou gewoon de komende paar dagen nog zo'n beetje om de dag proberen seks te hebben, just to be safe
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Duurt eigenlijk ook best lang Mv2...
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Duurt eigenlijk ook best lang Mv2...
Nogal, om precies te zijn duurt het nu al 7 maanden voordat we de uitslag geheel binnen hebben. We hebben zeker geen haast, maar het zou ontzettend fijn zijn om te weten of M. haar hersenafwijking genitische is, en hoeveel % kans dat een volgend kindje heeft op deze afwijking. Nu hangt het nog zo in het midden, misschien is de kans erg groot en krijgen we nooit meer een derde kindje. Alleen de duidelijkheid zou al ontzettend fijn zijn.
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Muppetje schreef:Duurt eigenlijk ook best lang Mv2...
Nogal, om precies te zijn duurt het nu al 7 maanden voordat we de uitslag geheel binnen hebben. We hebben zeker geen haast, maar het zou ontzettend fijn zijn om te weten of M. haar hersenafwijking genitische is, en hoeveel % kans dat een volgend kindje heeft op deze afwijking. Nu hangt het nog zo in het midden, misschien is de kans erg groot en krijgen we nooit meer een derde kindje. Alleen de duidelijkheid zou al ontzettend fijn zijn.
Ja, precies, dat begrijp ik heel goed. Lijkt me echt vreselijk lastig dat lange wachten, sterke!!
Muppetje- Ratel
Muppetje: Fijn dat de uitslagen goed waren!! Heerlijk dat jullie er nu weer lekker voor kunnen gaan. Ik hoop dat de clomid zijn werk doet!
Creabea: Leuk dat je hier toch blijft!
Amber: Jammer, ik hoop dat het niet heeft doorgezet. Anders zou ik toch even een testje doen.
Lejow: Ik heb eens gelezen dat pas als je geen buikpijn meer hebt je ei gesprongen is, en dan heb je dus nog 12-24 uur.
Iedereen die het zei : Ik denk goed om mezelf hoor! Ben gisteravond wezen mauntainbiken, lekker mijn hoofd leeg maken, en ik probeer verder ook voor genoeg afleiding en rust voor mezelf te zorgen. Dinsdag en woensdag ben ik niet aan het werk geweest, en vandaag (tot 13 uur) en morgen ga ik wel weer werken, ook voor de afleiding. Lief dat jullie zo met me meeleven .
Creabea: Leuk dat je hier toch blijft!
Amber: Jammer, ik hoop dat het niet heeft doorgezet. Anders zou ik toch even een testje doen.
Lejow: Ik heb eens gelezen dat pas als je geen buikpijn meer hebt je ei gesprongen is, en dan heb je dus nog 12-24 uur.
Iedereen die het zei : Ik denk goed om mezelf hoor! Ben gisteravond wezen mauntainbiken, lekker mijn hoofd leeg maken, en ik probeer verder ook voor genoeg afleiding en rust voor mezelf te zorgen. Dinsdag en woensdag ben ik niet aan het werk geweest, en vandaag (tot 13 uur) en morgen ga ik wel weer werken, ook voor de afleiding. Lief dat jullie zo met me meeleven .
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
@ Jetje... Mijn dochter is van 02-03-2008 en is alweer 3 jaar oud.
@ Muppetje.. Fijn dat je nu medicijnen gekregen hebt en ik hoop dat de medicijnen zijn werk gaan doen.
@ Lejow.. Nou spannend meid!! En ik was gisteren behoorlijk misselijk, maar dat is bij mij een uitwerking van de pil. Had ik vorige keer ook namelijk.. Pff moet wel weer ff wennen aan een pilloos leven haha..
@ Aimee.. Fijn dat alles goed gaat met de baby!!
@ Amber.. Vreemd, misschien is het idd de innesteling. Had ik bij mijn eerste ook. Dacht dat ik ongesteld was geworden, maar na 1 dag weer opgehouden. Bleek mijn innesteling te zijn.
@ Mamavan2.. Jeetje dan moet je wel lang wachten tot de uitslag. Lijkt me best moeilijk omdat jullie nog een kinderwens hebben? Je wilt gewoon weten waar jullie aan toen zijn en dat lijkt me zo frustrerend.
Hier eigenlijk niet zo veel te melden eigenlijk. Gisteren best wel veel klachten gehad zoals misselijkheid en buikpijn, maar dat nemen we voor lief. Vandaag weer een lange avond/nacht, moet werken van 18.00 tot 1.30 uur. Ben er nu al moe van, vanmiddag maar ff een uurtje bijslapen.
@ Muppetje.. Fijn dat je nu medicijnen gekregen hebt en ik hoop dat de medicijnen zijn werk gaan doen.
@ Lejow.. Nou spannend meid!! En ik was gisteren behoorlijk misselijk, maar dat is bij mij een uitwerking van de pil. Had ik vorige keer ook namelijk.. Pff moet wel weer ff wennen aan een pilloos leven haha..
@ Aimee.. Fijn dat alles goed gaat met de baby!!
@ Amber.. Vreemd, misschien is het idd de innesteling. Had ik bij mijn eerste ook. Dacht dat ik ongesteld was geworden, maar na 1 dag weer opgehouden. Bleek mijn innesteling te zijn.
@ Mamavan2.. Jeetje dan moet je wel lang wachten tot de uitslag. Lijkt me best moeilijk omdat jullie nog een kinderwens hebben? Je wilt gewoon weten waar jullie aan toen zijn en dat lijkt me zo frustrerend.
Hier eigenlijk niet zo veel te melden eigenlijk. Gisteren best wel veel klachten gehad zoals misselijkheid en buikpijn, maar dat nemen we voor lief. Vandaag weer een lange avond/nacht, moet werken van 18.00 tot 1.30 uur. Ben er nu al moe van, vanmiddag maar ff een uurtje bijslapen.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Van ontpillen heb ik gelukkig alleen de eerste maand last gehad, toen ben ik echt 2 weken doorlopend misselijk geweest.
Ik heb nu geen buikpijn meer. Dus geloof dat het nu niet veel zin meer heeft. Hoogstens nog voor de gezelligheid haha
@ Amber, wat spannend! Hou je ons op de hoogte?
@ Mv2, jeetje wat duurt dat lang zeg.. hebben ze jullie een termijn gegeven waarop de uitslag nu binnen moet zijn?
@ Koffieleut, ja soms is werken dan gewoon even fijn, wat afleiding, de dag die wat sneller gaat enz. Hoe is het nu met je moeder? Gaat ze nog steeds ietsje vooruit, en is ze bij?
Ik heb nu geen buikpijn meer. Dus geloof dat het nu niet veel zin meer heeft. Hoogstens nog voor de gezelligheid haha
@ Mv2, jeetje wat duurt dat lang zeg.. hebben ze jullie een termijn gegeven waarop de uitslag nu binnen moet zijn?
@ Koffieleut, ja soms is werken dan gewoon even fijn, wat afleiding, de dag die wat sneller gaat enz. Hoe is het nu met je moeder? Gaat ze nog steeds ietsje vooruit, en is ze bij?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Van ontpillen heb ik gelukkig alleen de eerste maand last gehad, toen ben ik echt 2 weken doorlopend misselijk geweest.
Hallo Meiden!!
Hier heeft het nog steeds niet doorgezet. Sinds gisteravond 18.00 en hele nacht niets gehad. Vanochtend weer heel iets lichtbruine afscheiding alleen met het afvegen en daar blijft het bij.
@ Aimee, ik heb mijn 2e zwangerschap ook iets lichtbruine afscheiding gehad, dus het kan.
Ik wacht vandaag af en als het niet doorzet ga ik morgenochtend testen.
Ik hou jullie op de hoogte!!
Amber-- Ratel
ahhwww Amber!! Hoe spannend hahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:ahhwww Amber!! Hoe spannend hahaha
Haha.. jaaa pfff! vind erg spannend moet ik zeggen
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Lejow schreef:ahhwww Amber!! Hoe spannend hahaha
wanneer ga je test doen!!! awwww ik had het niet meer volgehouden hoor!!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Spannend Amber!!!
Muppetje- Ratel
joyce0606 schreef:amber22 schreef:Lejow schreef:ahhwww Amber!! Hoe spannend hahaha
wanneer ga je test doen!!! awwww ik had het niet meer volgehouden hoor!!
Als het vandaag niet doorzet, dan test ik morgen!!! Kan het ook bijna niet volhouden, maar doe het wel haha!!
Amber-- Ratel
Muppetje schreef:Spannend Amber!!!
Amber-- Ratel
Hai meiden..
Ik hoor van Lejow dat jullie naar me gevraagd hebben, das lief.
Zal zelf ook even een update geven..
Ben afgelopen dinsdag naar de bedrijfsarts geweest en achteraf heb ik niet het gevoel dat hij geluisterd heeft. Op nog geen kwart van mijn verhaal heeft hij z'n conclusie al getrokkken en niet verder gekeken / geluisterd. Hij vond dat alles alleen maar aan de 'misfitting' lag tussen mij en mijn werk.
Omdat dit niet goed voelde en mijn man het er ook alles behalve mee eens was, heeft hij een afspraak gemaakt bij de huisarts voor de woensdag.
Ik heb dinsdag mijn leidinggevende geprobeerd te bellen om haar een update te geven, maar ze was niet bereikbaar. Uiteindelijk een smsje gestuurd en belde ze me een tijdje later terug. Ik was heel bang voor haar reactie omdat ik haar maandag wel 4 (!!!! ) minuten aan de telefoon had gehad, en toen was ze alles behalve geïnteresseerd.
Dinsdag was dat totaal het tegenovergestelde. Ze nam de tijd voor me, luisterde en was het met me eens dat ik nog helemaal niet beter ben (wat het advies van de bedrijfsarts was) en dat er veel meer is dan die misfitting. Ze vond het heel goed dat ik de stap richting de huisarts alsnog zette.
Woensdag lag er ineens een brief van mijn werk in de bus, dat ik donderdag om half 10 op school moest verschijnen. ik gelijk weer in de stress en mijn leidinggevende gebeld. Zij benadrukte nog eens dat ik gewoon het gesprek bij de ha af moest wachten en dat als ik het echt niet zag zitten, gewoon dat aan moest geven.
's middags naar de ha, mijn verhaal gedaan. Hij ziet wel degelijk tekenen van een burn out, maar waar hij zich nog het meeste zorgen over maakt, is mijn zwangerschap en hoe ik die momenteel ervaar. Hij heeft me doorverwezen naar een psychiater binnen de praktijk, om te kijken of er sprake is van een (lichte of beginnende) depressie en om erger te proberen te voorkomen.
Mijn leidinggevende heb ik gebeld en zij vond het heel goed wat er nu gaat gebeuren. Ik moest me niet druk maken om mijn werk, ze lossen het op. Is ook heel gemakklijk, gezien vandaag de vakantie begint ). Ook na de vakantie is er al een beetje rekening gehouden met het feit dat ik er misschien niet ben.. Het gesprek op mijn werk wordt uitgesteld.
Heb nu eindelijk een beetje rust. Heel stom, maar zo voelt het wel. Ik hoef me nu alleen maar druk te maken om wat ik voel en denk mbt de beeb en daar aan werken.
Want ik wíl echt blij zijn en heel soms ben ik dat ook. Maar .. soms ervaar ik het zwanger zijn echt als een last en heb zelfs al wel een paar keer gedacht: 'was ik maar niet zwanger'. En je daar bewust van zijn, dat maakt me héél verdrietig.
5 aug voor het eerst een gesprek... Hoewel ik het eng vind, kijk ik er ook een beetje naar uit. Want me voelen zoals ik me nu voel: nee dat wil ik niet meer!
Heel verhaal.. en sorry dat ik nu pas reageer.. vond en vind het heel moeilijk om het hier neer te zetten!
Liefs,
SE
Ik hoor van Lejow dat jullie naar me gevraagd hebben, das lief.
Zal zelf ook even een update geven..
Ben afgelopen dinsdag naar de bedrijfsarts geweest en achteraf heb ik niet het gevoel dat hij geluisterd heeft. Op nog geen kwart van mijn verhaal heeft hij z'n conclusie al getrokkken en niet verder gekeken / geluisterd. Hij vond dat alles alleen maar aan de 'misfitting' lag tussen mij en mijn werk.
Omdat dit niet goed voelde en mijn man het er ook alles behalve mee eens was, heeft hij een afspraak gemaakt bij de huisarts voor de woensdag.
Ik heb dinsdag mijn leidinggevende geprobeerd te bellen om haar een update te geven, maar ze was niet bereikbaar. Uiteindelijk een smsje gestuurd en belde ze me een tijdje later terug. Ik was heel bang voor haar reactie omdat ik haar maandag wel 4 (!!!! ) minuten aan de telefoon had gehad, en toen was ze alles behalve geïnteresseerd.
Dinsdag was dat totaal het tegenovergestelde. Ze nam de tijd voor me, luisterde en was het met me eens dat ik nog helemaal niet beter ben (wat het advies van de bedrijfsarts was) en dat er veel meer is dan die misfitting. Ze vond het heel goed dat ik de stap richting de huisarts alsnog zette.
Woensdag lag er ineens een brief van mijn werk in de bus, dat ik donderdag om half 10 op school moest verschijnen. ik gelijk weer in de stress en mijn leidinggevende gebeld. Zij benadrukte nog eens dat ik gewoon het gesprek bij de ha af moest wachten en dat als ik het echt niet zag zitten, gewoon dat aan moest geven.
's middags naar de ha, mijn verhaal gedaan. Hij ziet wel degelijk tekenen van een burn out, maar waar hij zich nog het meeste zorgen over maakt, is mijn zwangerschap en hoe ik die momenteel ervaar. Hij heeft me doorverwezen naar een psychiater binnen de praktijk, om te kijken of er sprake is van een (lichte of beginnende) depressie en om erger te proberen te voorkomen.
Mijn leidinggevende heb ik gebeld en zij vond het heel goed wat er nu gaat gebeuren. Ik moest me niet druk maken om mijn werk, ze lossen het op. Is ook heel gemakklijk, gezien vandaag de vakantie begint ). Ook na de vakantie is er al een beetje rekening gehouden met het feit dat ik er misschien niet ben.. Het gesprek op mijn werk wordt uitgesteld.
Heb nu eindelijk een beetje rust. Heel stom, maar zo voelt het wel. Ik hoef me nu alleen maar druk te maken om wat ik voel en denk mbt de beeb en daar aan werken.
Want ik wíl echt blij zijn en heel soms ben ik dat ook. Maar .. soms ervaar ik het zwanger zijn echt als een last en heb zelfs al wel een paar keer gedacht: 'was ik maar niet zwanger'. En je daar bewust van zijn, dat maakt me héél verdrietig.
5 aug voor het eerst een gesprek... Hoewel ik het eng vind, kijk ik er ook een beetje naar uit. Want me voelen zoals ik me nu voel: nee dat wil ik niet meer!
Heel verhaal.. en sorry dat ik nu pas reageer.. vond en vind het heel moeilijk om het hier neer te zetten!
Liefs,
SE
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Zoals ik al gezegd heb, het is niet stom dat je opgelucht bent.
Het is logisch, je wordt serieus genomen, er wordt naar je geluisterd en je hebt wat meer rust omdat je weet dat er nu aan gewerkt gaat worden en je voorlopig nog niet terug hoeft naar je werk.
En dan zul je je vast ook snel weer blijer voelen mbt je zwangerschap!
Het is logisch, je wordt serieus genomen, er wordt naar je geluisterd en je hebt wat meer rust omdat je weet dat er nu aan gewerkt gaat worden en je voorlopig nog niet terug hoeft naar je werk.
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Zoals ik al gezegd heb, het is niet stom dat je opgelucht bent.
Je bent een schat...
Ik hoop het ook... want ik wil me wel blij voelen.. echt! maar ik voel 't niet...
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Lejow schreef:
Ze gaat hele kleine stapjes vooruit, maar dan ook echt hele kleine... Ze is (nog) niet bij kennis, maar vanmorgen is gestopt met het geven van slaapmedicatie dus als het goed is komt ze nu meer bij. Woensdag is dat ook geprobeerd, maar toen werd ze heel onrustig daardoor, dus hebben ze haar weer iets slaapmedicatie gegeven, zodat ze niet te druk werd. Vandaag dus poging 2 daarin. 2 jaar geleden heeft mijn moeder ook op de ic gelegen (na een operatie) en toen werd ze ook heel onrustig toen de slaapmedicatie gestopt was. Het leek heel erg alsof ze last had van de tube in haar keel, Ik heb het idee dat dat nu weer het geval is. Dus ik hoop dat die er snel uitmag, dan gaat het vast beter.
SE, ik weet even niet wat te zeggen, fijn iig dat er naar je geluisterd wordt nu.
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Amber: wat hou je het spannend meid, ik duim nog hard voor je hoor!
Koffieleut: Hoop dat de kleine stapjes vooruit, steeds grotere mogen worden. Nogmaals sterkte meid, en goed dat je ook nog dingen voor jezelf doet.
Se: Wat fijn dat je nu wat meer rust hebt. Probeer ook niet teveel van jezelf te eisen, neem even je rust en dan kan je daarna wel weer verder kijken.
Koffieleut: Hoop dat de kleine stapjes vooruit, steeds grotere mogen worden. Nogmaals sterkte meid, en goed dat je ook nog dingen voor jezelf doet.
Se: Wat fijn dat je nu wat meer rust hebt. Probeer ook niet teveel van jezelf te eisen, neem even je rust en dan kan je daarna wel weer verder kijken.
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
amber ga je morgenochtend gelijk testen?!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Hallo Meiden,
Nou het zet nog totaal niet door, vind het nu toch wel erg spannend worden.
@ Joyce, als er morgenochtend nog niets is ga ik testen!
@ SE, weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen, in ieder geval veel sterkte.
@ Koffieleut, voor jou een dikke !! Hopelijk gaat het nu stapje voor stapje beter..
Nou het zet nog totaal niet door, vind het nu toch wel erg spannend worden.
@ Joyce, als er morgenochtend nog niets is ga ik testen!
@ SE, weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen, in ieder geval veel sterkte.
@ Koffieleut, voor jou een dikke !! Hopelijk gaat het nu stapje voor stapje beter..
Amber-- Ratel
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: