Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+26
nisavi
Pussycat
Caresses
SarahKey
smooch
Clapperdie
PiP
Jelin
koNijntje
joyce0606
Filoria
Aimee
Happy
Curious
Pien
Creabea_28
Triesje1983
SparklingEyes
Koffieleut
sannenwhs
Lejow
Amber-
Jazzlyn
Muppetje
Alyssa
_Blush_
30 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 32 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Lejow zo 24 jul 2011 - 21:44

Ja, we gaan als we de auto gehaald hebben eerst naar mijn oma (Westland), dan naar mijn moeder (het Gooi), dan oma thuisbrengen en dan naar mijn pa (ook in het Westland).
Dus de eerste kilometers hebben we dan wel gehad Very Happy

Ik ga de auto straks betalen overigens.... Mijn god wat een geld..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  SparklingEyes zo 24 jul 2011 - 22:05

ff spuwen hoor.

Nou ben ik twee dagen 'niet zo misselijk' geweest en vandaag is het weer mis... Wéér continue dat misselijke gevoel... gelukkig niet hoeven spugen, maar dat scheelt niet veel meer. Heb m'n bh al uit, losse kleding aan, liefst niks op mijn buik / maag.. maar ja :S

Heb vanacht ook weer ruk geslapen, dus dat helpt ook niet mee...

Net maar weer zo'n pilletje genomen en dan hopen dat ik me zo beter voel..

'k had het er net al met lejow over: 'k heb haar humeur van gister overgenomen :P

SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Lejow zo 24 jul 2011 - 22:09

Ik deel graag angel
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  SparklingEyes zo 24 jul 2011 - 22:12

chococupcake schreef:Ik heb het vanaf afgelopen maand even geteld, daarvoor weet ik het nl. even niet zo zeker... Nu had ik 29 dagen... Ben nu sinds woensdag ongesteld, naja eigenlijk praktisch niet meer... Maar goed, sowieso denk ik dat we pas rond oktober/ november voor het eerst gaan proberen... Tot die tijd kan ik mijn cyclus even goed bijhouden... Wel spannend allemaal.

Even geteld voor die maand daarvoor, en dat was een cyclus van 31 dagen, maar weet even niet meer precies op welke dag ik nou ongestel was, ik denk dat ik het wel goed heb uitgerekend. Voor nu is het dus wisselend, maakt dat wat uit eigenlijk?

Ik moet me ook nog even verdiepen in het gebeuren als je niet getrouwd bent wat je dan allemaal moet regelen, aangezien ik nog steeds op het aanzoek wacht :p

joh je kan 't ook doen zoals mijn schoonzus en zwager: je leest al die informatie en interpreteerd dat op jou manier... Vervolgens roep je tegen iedereen dat je geen zin hebt om helemaal naar den haag te gaan en een heel pak papieren in te vullen en dat je 'dus maar' gaat trouwen. Want dat is gemakkelijker en goedkoper (?!?!?!?!?!?!??!).

Maar goed Wink 't is simpel even tijdens je zwangerschap naar de gemeente en een formulier invullen :P Wacht je tot ná je bevalling, dan is 't wel wat lastiger Wink

Enne.. is natuurlijk maar een grapje he... maar mijn schoonzus en zwager hebben 't dus zo bedacht en gedaan! .. maar ja Wink
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Bericht  SparklingEyes zo 24 jul 2011 - 22:12

Lejow schreef:Ik deel graag angel

En bedankt... Evil or Very Mad
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 22:17

Koffieleut, wat fijn dat het even iets beter gaat met je moeder! En dat ze weer helder is. Het is niet niks hoor, vind dat je sterk overkomt.

Chococupcake, welkom hier smile

Lejow, jeeeej bijna de auto wat spannend Laughing

Gast
Gast

Bericht  SparklingEyes zo 24 jul 2011 - 22:48

En toen net toch moeten spugen Sad

Ik vind het zó wreed van moeder natuur... ik weet dat ik er niks aan kan doen en zo, maar moet er altijd weer van huilen...

En n. snapt er helemaal niks van...

BAH BAH BAH BAH BAH
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 22:50

SparklingEyes schreef:En toen net toch moeten spugen Sad

Ik vind het zó wreed van moeder natuur... ik weet dat ik er niks aan kan doen en zo, maar moet er altijd weer van huilen...

En n. snapt er helemaal niks van...

BAH BAH BAH BAH BAH

Ja is ook heel vervelend! Hopen dat het snel over gaat dan.

Gast
Gast

Bericht  sannenwhs zo 24 jul 2011 - 23:02

Pussycat, welkom hier

Tante muppetje, gefeliciteerd, wat leuk.

Lejow, Gelukkig is de misselijkheid over. Het weer is hier inmiddels ook stukken beter, de zon schijnt Cool

Puggle, hoor dat je die pijn je eisprong is. Zou wel heel mooi zijn. Dan pakt je lichaam het weer goed op.

Jelin, mag ik vragen wat voor werk je doet? hoe ver ben je nu in je cyclus? Volgens mij lopen wij een beetje gelijk. Ik zit nu op dag 14 van de eerste ronde.

Chococupcake, welkom hier! 29 klinkt wel goed, hoop dat je cyclus zo blijft. Gaan jullie voor je eerste kindje? Spannend he smile

Koffieleut, gelukkig gaat het iets beter met je moeder.

SE, balen dat je zo misselijk bent. Hoop dat je je humeur met de misselijkheid morgen weer aan iemand anders kan geven Wink.

Waarom doen jullie bij elke naam er een . tussen??
Hier verder geen nieuws, ik ben vandaag lekker vrij.
sannenwhs
sannenwhs
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 38
Punten : 38
Registratiedatum : 01-06-11

Bericht  Lejow zo 24 jul 2011 - 23:08

Als je tussen de naam een . doet, is de naam niet googlebaar!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  sannenwhs zo 24 jul 2011 - 23:12

Lejow schreef:Als je tussen de naam een . doet, is de naam niet googlebaar!

ooow vandaar...

shit, ik heb net even op mijn naam gegoogled en dan kom ik gelijk op deze site, hmmm ik ga er eens over na denken om mijn naam te veranderen....
sannenwhs
sannenwhs
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 38
Punten : 38
Registratiedatum : 01-06-11

Bericht  Lejow zo 24 jul 2011 - 23:29

als je op s.annenwhs googled?
Denk niet dat iemand anders dat snel zal doen hoor, googlen op die combi!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  CCC ma 25 jul 2011 - 1:11

Haha naja ik wil wel een mooie bruiloft, dus denk dat het gewoon een stukje erkennen word... Tegen die tijd gaan we maar eens goed informeren enzo...

Sannenswhs: ja dit word ons eerste kindje... Ben benieuwd hoe mijn cyclus gaat verder, heb me de afgelopen maanden nl. helemaal niet verdiept in mijn cyclus... Maar zal vast goedkomen...

Wel spannend allemaal! Ben benieuwd hoe snel het allemaal gaat lopen, of juist niet... Net even naar de b.abydump geweest voor een cadeautje voor een vriendin, en even stiekem naar de kamertjes gekeken ed. Wat een keuze allemaal zeg!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Happy ma 25 jul 2011 - 1:52

Nieuwe meiden welkom Very Happy
Ik heb weinig te melden, lees wel mee!
Ben de laatste tijd steeds misselijk en heel moe. Maar het is niks..Zo raar wat je lichaam allemaal doet. Daarom probeer ik er niet teveel over na te denken. smile
Ik ga weer verder met werken.. :p

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Happy ma 25 jul 2011 - 1:54

Oh ik ben steeds de tel kwijt, zie op mn ticker dat ik 1 dag van mn ovulatie zit. Toen ik net naar de wc ging had ik slijm, dus wij kunnen er tegen aan! bounce

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Lejow ma 25 jul 2011 - 2:00

Hahaha veel plezier Happy :P
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 2:04

Als je niet getrouwd bent, maar wel in verwachting, moet je het volgende regelen ;

- Tijdens de geboorte het kind erkennen als vaderzijnde (dus dan wordt vastgelegd wiens achternaam het kind krijgt, en is de vader VERPLICHT voor het kind te zorgen, dus ook alimentatie e.d. te betalen mochten jullie uit elkaar gaan, hij heeft nu nog geen zeggenschap over het kind)

- Bij het aangeven van het kind bij de burgerlijke stand, vraagt papa een uitreksel van mama, papa en het kind. Zodra je je kind erkent, krijg je een machtiging mee voor het aanvragen van een uitreksel voor de moeder, zodat papa alleen kan gaan. Ook krijg je formulieren mee die mama in kan vullen om papa ook ouderlijke macht te geven, deze papieren stuur je samen met de uitreksels naar de kantonrechter en zodoende mag papa dan ook beslissingen maken voor het kind.

Overigens is dit allemaal gratis, op de uitreksels (geloof 7,50 per uitreksel ofzo?) na.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 2:05

Ik ben wel even benieuwd, hebben jullie niet het gevoel dat je met bv. zo'n topic er eigenlijk te veel mee bezig bent? Dus met het kind krijgen en alles eromheen, zorgt dat niet juist voor onzekerheid? *ik heb geen idee, was gewoon benieuwd*

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 25 jul 2011 - 2:05

Dat zullen wij tegen die tijd ook moeten gaan doen, wij zijn ook nog niet getrouwd

En ARGHHH ik wil mijn salaris, verdorie! Het hoort vandaag gestort te worden, en zul je net zien, dat op de dag dat je het echt nodig hebt, het niet komt.
Ik wil die auto betalen!!!!!!!!!!!!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow ma 25 jul 2011 - 2:07

Pippa schreef:Ik ben wel even benieuwd, hebben jullie niet het gevoel dat je met bv. zo'n topic er eigenlijk te veel mee bezig bent? Dus met het kind krijgen en alles eromheen, zorgt dat niet juist voor onzekerheid? *ik heb geen idee, was gewoon benieuwd*

Deels wel ja... zo heb ik wel een poosje gedacht: Zij zijn in ronde 1 zwanger geraakt, en ik niet. Waarom is dat? Is er iets mis met mij?
Maar nu ik wat verder ben, en weet wat de cijfertjes zijn, heb ik me er bij neergelegd en is het gewoon iedere maand afwachten.
Ik probeer wel iets meer afstand te nemen, maar vind het ook wel fijn om bewust mee te krijgen wat ik voel in mijn lichaam en hoe mijn lichaam daar mee om gaat.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 2:08

Ja en ik bedoelde ook door de hele tijd over baby's te praten, en over je ongesteldheid enz, is het dan niet een extra teleurstelling als je dus wél ongesteld wordt, terwijl je er zo mee bezig bent eigenlijk, en is het dan niet moeilijker, dan het gewoon laten gebeuren, om het zo te zeggen?

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 25 jul 2011 - 2:13

Ben wel altijd iets teleurgesteld als ik ongesteld ben, maar dat zou ik denk ik ook zijn als ik er niet over zou typen.
Maar gelukkig duurt dat altijd maar kort en ga ik vol goede moed door naar de volgende maand.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  CCC ma 25 jul 2011 - 2:14

Parels schreef:Als je niet getrouwd bent, maar wel in verwachting, moet je het volgende regelen ;

- Tijdens de geboorte het kind erkennen als vaderzijnde (dus dan wordt vastgelegd wiens achternaam het kind krijgt, en is de vader VERPLICHT voor het kind te zorgen, dus ook alimentatie e.d. te betalen mochten jullie uit elkaar gaan, hij heeft nu nog geen zeggenschap over het kind)

- Bij het aangeven van het kind bij de burgerlijke stand, vraagt papa een uitreksel van mama, papa en het kind. Zodra je je kind erkent, krijg je een machtiging mee voor het aanvragen van een uitreksel voor de moeder, zodat papa alleen kan gaan. Ook krijg je formulieren mee die mama in kan vullen om papa ook ouderlijke macht te geven, deze papieren stuur je samen met de uitreksels naar de kantonrechter en zodoende mag papa dan ook beslissingen maken voor het kind.

Overigens is dit allemaal gratis, op de uitreksels (geloof 7,50 per uitreksel ofzo?) na.

Thnx Parels! smile

Trouwens, wij hebben wel afgesproken, om gewoon te kijken of ik zwanger word en niet bezig gaan om zwanger te raken... Mijn vriend wilt niet dat het de boventoon gaat krijgen, uiteindelijk gaat het wel om onze liefde samen.. en dat er miss. iets moois uitvoort komt... Dus dat is miss. ook wel een antwoord voor pippa smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 2:14

Was gewoon nieuwsgierigheid hoor! We kletsen er veel over samen Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 2:15

chococupcake schreef:

Thnx Parels! smile

Trouwens, wij hebben wel afgesproken, om gewoon te kijken of ik zwanger word en niet bezig gaan om zwanger te raken... Mijn vriend wilt niet dat het de boventoon gaat krijgen, uiteindelijk gaat het wel om onze liefde samen.. en dat er miss. iets moois uitvoort komt... Dus dat is miss. ook wel een antwoord voor pippa smile

Dat was mijn vraag inderdaad, zo denk ik er zelf ook over namelijk, dus was benieuwd naar anderen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: