Voor een kindje in 2011!
+26
nisavi
Pussycat
Caresses
SarahKey
smooch
Clapperdie
PiP
Jelin
koNijntje
joyce0606
Filoria
Aimee
Happy
Curious
Pien
Creabea_28
Triesje1983
SparklingEyes
Koffieleut
sannenwhs
Lejow
Amber-
Jazzlyn
Muppetje
Alyssa
_Blush_
30 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
@ all, ik heb vandaag echt pijn in mijn onderrug en steken in mijn onderbuik boven mijn schaambeen. Dat kan toch geen ei zijn? Ik zit nog maar op dag 9
Gast- Gast
Puggle schreef:@ all, ik heb vandaag echt pijn in mijn onderrug en steken in mijn onderbuik boven mijn schaambeen. Dat kan toch geen ei zijn? Ik zit nog maar op dag 9
Hmm klinkt als hetzelfde wat ik voel....
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Puggle schreef:@ all, ik heb vandaag echt pijn in mijn onderrug en steken in mijn onderbuik boven mijn schaambeen. Dat kan toch geen ei zijn? Ik zit nog maar op dag 9
Hmm klinkt als hetzelfde wat ik voel....
Vaag hè!?
Gast- Gast
Voor zover ik weet is het goed gegaan maar heeft het lang geduurd...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Puggle schreef:@ all, ik heb vandaag echt pijn in mijn onderrug en steken in mijn onderbuik boven mijn schaambeen. Dat kan toch geen ei zijn? Ik zit nog maar op dag 9
Het kan wel want pijn rondom je eisprong kan een aantal dagen duren. Dus zou kunnen dat je bijvoorbeeld over 2-3-4 dagen je ei hebt. Hoop het voor je!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
amber22 schreef:Puggle schreef:@ all, ik heb vandaag echt pijn in mijn onderrug en steken in mijn onderbuik boven mijn schaambeen. Dat kan toch geen ei zijn? Ik zit nog maar op dag 9
Het kan wel want pijn rondom je eisprong kan een aantal dagen duren. Dus zou kunnen dat je bijvoorbeeld over 2-3-4 dagen je ei hebt. Hoop het voor je!!
Hoop het ook Puggle, zou super zijn
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
@ Muppetje Gefeliciteerd
@ annemie Haha inderdaad. Het kan me niet meer schelen. Er wordt zoveel geroddeld en ontslagen gedaan op mijn werk. Misschien word mijn contract sowieso wel weer niet verlengd. Nou ja het zij dan maar zo hoor. En een ander zegt dan weer maar jou gaan ze echt niet weer ontslaan hoor. Pff ik kan mezelf helemaal gek maken, maar ik ga lekker doen waar ik gelukkig van wordt en dan zie ik wel of ik weer nieuw werk moet zoeken of dat ik mag blijven haha. En ik probeer het gewoon zolang mogelijk geheim te houden mocht ik zwanger raken.
Ow en ja ik ben wel bang om weer 9 maanden misselijk te zijn… maar aan de andere kant weet ik al niet meer hoe erg dat was haha. Ach ik heb het er voorover. Al was het wel verschrikkelijk.
Maar waar ik banger voor ben zijn eigenlijk de kilo’s haha. Ze zitten er nog van de 1e, maar ja heb nog geen puf gehad om er wat aan te doen.
@ Jetje mooie foto’s zeg!
@ Puggle Kan wel hoor mijn eisprong had ik ook vaak op dag 9.
@ annemie Haha inderdaad. Het kan me niet meer schelen. Er wordt zoveel geroddeld en ontslagen gedaan op mijn werk. Misschien word mijn contract sowieso wel weer niet verlengd. Nou ja het zij dan maar zo hoor. En een ander zegt dan weer maar jou gaan ze echt niet weer ontslaan hoor. Pff ik kan mezelf helemaal gek maken, maar ik ga lekker doen waar ik gelukkig van wordt en dan zie ik wel of ik weer nieuw werk moet zoeken of dat ik mag blijven haha. En ik probeer het gewoon zolang mogelijk geheim te houden mocht ik zwanger raken.
Ow en ja ik ben wel bang om weer 9 maanden misselijk te zijn… maar aan de andere kant weet ik al niet meer hoe erg dat was haha. Ach ik heb het er voorover. Al was het wel verschrikkelijk.
Maar waar ik banger voor ben zijn eigenlijk de kilo’s haha. Ze zitten er nog van de 1e, maar ja heb nog geen puf gehad om er wat aan te doen.
@ Jetje mooie foto’s zeg!
@ Puggle Kan wel hoor mijn eisprong had ik ook vaak op dag 9.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
nee nooit geen goede cyclus gehad. Vorige zwangerschap Clomid inderdaad, eerste ronde raak. Nu gaan we al weer ronde 6 in. Jij ook bang om misselijk te worden? Me too. HG gehad , paar keer opgenomen geweest brrr.. Nu met de hormonen merk ik al dat mijn maagmedicijnen slechter werkenPussycat schreef:Bedankt allemaal.
@ Jazzlyn Heb je nooit een cyclus gehad ook? En bij je vorige zwangerschap ook altijd clomid gebruikt? En ik hoeveel ‘’rondes’’ was je toen zwanger?
.
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
[quote="Muppetje"]
Nou ben benieuwd dan! Ik ga als het goed is morgen aan de smiley's
amber22 schreef:Puggle schreef:@ all, ik heb vandaag echt pijn in mijn onderrug en steken in mijn onderbuik boven mijn schaambeen. Dat kan toch geen ei zijn? Ik zit nog maar op dag 9
Gast- Gast
[quote="Puggle"]
Ben benieuwd!!
Muppetje schreef:amber22 schreef:Puggle schreef:@ all, ik heb vandaag echt pijn in mijn onderrug en steken in mijn onderbuik boven mijn schaambeen. Dat kan toch geen ei zijn? Ik zit nog maar op dag 9
Ben benieuwd!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
@ Caresses, gecondoleerd!
@ Pussycat, welkom leuk dat jullie voor een tweede gaan.
@ Jazzlyn, is dat je echte naam? Die staat namelijk ook op mijn lijstje alleen anders geschreven
@ Muppetje, gefeliciteerd! Ik heb ook een neefje die N.oah heet.
@ Jetje, mooie foto's
@all, vanaf morgen tot vrijdag ben ik op kamp met werk. Ik probeer via mijn BB mee te lezen als ik eens tijd heb.
@ Pussycat, welkom leuk dat jullie voor een tweede gaan.
@ Jazzlyn, is dat je echte naam? Die staat namelijk ook op mijn lijstje alleen anders geschreven
@ Muppetje, gefeliciteerd! Ik heb ook een neefje die N.oah heet.
@ Jetje, mooie foto's
@all, vanaf morgen tot vrijdag ben ik op kamp met werk. Ik probeer via mijn BB mee te lezen als ik eens tijd heb.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Goedemorgen,
Jeetje wat hebben jullie gekletst in het weekend. Heb het wel terug gelezen, maar kan het allemaal niet onthouden.
@ Amber.. Jammer..
@ Pussycat.. Welkom, leuk dat jullie ook voor een tweede gaan. Ik vind het knap dat je de knoop hebt doorgehakt ivm je werk. Maar je kunt de toekomst toch niet voorspellen. Ben namelijk ook ontstagen toen ik zwanger was van mijn dochter. Mocht gelukkig wel blijven tot aan mijn verlof, maar echt leuk was het niet. En geen idee hoe snel de pil is uitgewerkt, dit is mijn eerste ronde, maar dat is verschillend. Bij mij was het de eerste keer vrij snel.
@ Muppetje.. Gefeliciteerd!!
@ Smooch.. Veel plezier op het kamp..
@ Misselijk zijn.. Ik ben ook een aantal dagen misselijk geweest na het stoppen van de pil. Had ik vorige keer ook. Zal er wel bij horen, maar fijn is het echt niet. Gelukkig ben ik tijdens mijn zwangerschap nooit misselijk geweest.
Hier een druk weekend gehad. Moest werken en heb met mijn man het huis op zijn kop gezet. Nu nog de laatste dingen schoonmaken en dan is ons huisje ook weer helemaal schoon! Verder kunnen wij ook weer aan de slag binnenkort .
Jeetje wat hebben jullie gekletst in het weekend. Heb het wel terug gelezen, maar kan het allemaal niet onthouden.
@ Amber.. Jammer..
@ Pussycat.. Welkom, leuk dat jullie ook voor een tweede gaan. Ik vind het knap dat je de knoop hebt doorgehakt ivm je werk. Maar je kunt de toekomst toch niet voorspellen. Ben namelijk ook ontstagen toen ik zwanger was van mijn dochter. Mocht gelukkig wel blijven tot aan mijn verlof, maar echt leuk was het niet. En geen idee hoe snel de pil is uitgewerkt, dit is mijn eerste ronde, maar dat is verschillend. Bij mij was het de eerste keer vrij snel.
@ Muppetje.. Gefeliciteerd!!
@ Smooch.. Veel plezier op het kamp..
@ Misselijk zijn.. Ik ben ook een aantal dagen misselijk geweest na het stoppen van de pil. Had ik vorige keer ook. Zal er wel bij horen, maar fijn is het echt niet. Gelukkig ben ik tijdens mijn zwangerschap nooit misselijk geweest.
Hier een druk weekend gehad. Moest werken en heb met mijn man het huis op zijn kop gezet. Nu nog de laatste dingen schoonmaken en dan is ons huisje ook weer helemaal schoon! Verder kunnen wij ook weer aan de slag binnenkort .
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Caresses: Gecondoleerd...
Pussycat: Welkom hier!!
Muppetje: Wat leuk! Gefeliciteerd!! Wel jammer dat ze niet in Nl wonen, dan kun je je kleine neefje ook niet zo vaak zien.
Pussycat: Welkom hier!!
Muppetje: Wat leuk! Gefeliciteerd!! Wel jammer dat ze niet in Nl wonen, dan kun je je kleine neefje ook niet zo vaak zien.
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
@pussycat, ja idd al ben je weer misselijk, die 9 maanden zijn zo om. Bij mij zitten de extra kilo's er ook nog aan, maar echt zin om er aan te werken heb ik niet ,aangezien we toch weer snel voor een 2e zullen gaan, dan ga ik daarna de kilo's er wel af werken, haha. Je hebt gelijk wat betreft je werk, je hebt het toch niet voor het zeggen en ook al heb je een vast contract dan kunnen ze je er nog uit doen op wat voor een manier dan ook. En een kindje is veeeel belangrijker dan werk.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Heey dames,
Ik kom me voorzichtig melden hier... Gisteren een goed gesprek gehad met mijn vriend en ipv volgend jaar willen we eind dit jaar eens gaan kijken of het lukt.... Ik moet eerst even in wat rustiger vaarwater zitten wbt werk, maar heb goede hoop dat dit goed gaat komen op korter termijn... Waarschijnlijk gaan we vanaf oktober/ november eens kijken of het lukt. Ik ben al sinds januari gestopt met de pil omdat ik alle hormonen kwijt wilde uit mijn lichaam en ook eens kijken of mijn cyclus een beetje werkt...
Ik kom me voorzichtig melden hier... Gisteren een goed gesprek gehad met mijn vriend en ipv volgend jaar willen we eind dit jaar eens gaan kijken of het lukt.... Ik moet eerst even in wat rustiger vaarwater zitten wbt werk, maar heb goede hoop dat dit goed gaat komen op korter termijn... Waarschijnlijk gaan we vanaf oktober/ november eens kijken of het lukt. Ik ben al sinds januari gestopt met de pil omdat ik alle hormonen kwijt wilde uit mijn lichaam en ook eens kijken of mijn cyclus een beetje werkt...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Welkom chococupcake!! Ik hoop dat je snel wat meer nieuws hebt over je werk en dat jullie dan snel zwanger mogen zijn!!
@ Koffieleut.. Hoe gaat het met je moeder?
Jelin- Kletskop
Jelin schreef:Welkom chococupcake!! Ik hoop dat je snel wat meer nieuws hebt over je werk en dat jullie dan snel zwanger mogen zijn!!
Lief dat je er naar vraagt. Ik heb vanmorgen een update gedaan in mijn topic bij persoonlijk, hier even een kopie daarvan:
En nog maar eens een update...
De hele week ging mijn moeder met kleine stapjes vooruit, dus wij werden ook steeds optimistischer. Zaterdag kreeg ze ineens weer koorts. Ze hebben haar 's avonds nog door de scan gehaald, om te kijken of er toch nog iets in haar buik zit wat er niet hoort. Want de artsen vonden haar buik ook vrij hard.
Gelukkig bleek er, op vocht na, niks geks in haar buik te zitten. Dit vocht hebben ze nog wel op de kweek gezet, want dit schijnt ook te kunnen ontsteken. Het duurt echter een paar dagen voordat daar resultaat van is...
Gisterenochtend toen we bij haar kwamen was ze opeens heel helder, en reageerde op onze vragen! Ook was de koorts weer weg. 's Avonds belde mijn vader dat ze van de beademing af mocht!!!!!! Wat een verschil is dat zeg! Het ziet er heel anders uit, en de communicatie is ook gelijk een stuk makkelijker. Het praten gaat haar nog niet heel gemakkelijk af, maar dat komt wel weer. Ze is haar humor nog niet kwijt, gelukkig.
Ik hoop dat het zo verder mag gaan, maar vrees nog wel voor de uitslagen van dat buikvocht...
Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties! Dat doet me erg goed!.
Koffieleut- Prater
Wat fijn Koffieleut! Dat jullie in ieder geval weer goed contact met haar kunnen hebben nu, en dat ze van de beademing af is!
Ik hoop echt voor jullie dat de uitslag van het vocht meevalt!
Welkom chococupcake! Wat is je cyclus nu geweest de afgelopen maanden?
Hier een wakker worden zonder buikpijn en misselijkheid en met zon! Woehoe! Ik zeg op naar een mooie dag vandaag!
Ik hoop echt voor jullie dat de uitslag van het vocht meevalt!
Welkom chococupcake! Wat is je cyclus nu geweest de afgelopen maanden?
Hier een wakker worden zonder buikpijn en misselijkheid en met zon! Woehoe! Ik zeg op naar een mooie dag vandaag!
Lejow- Lady Post-a-lot
En nog maar 3 nachtjes... Tot de auto komt!!!!!!!!!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:
Zo hoort het!! Ik hoop dat je een fijne dag hebt vandaag!
Koffieleut- Prater
Wat fijn Koffieleut dat het zo goed gaat met je moeder. Echt super
@ Lejow.. Fijn dat je zonder buikpijn bent wakker geworden en leuk bijna je nieuwe auto..
@ Lejow.. Fijn dat je zonder buikpijn bent wakker geworden en leuk bijna je nieuwe auto..
Jelin- Kletskop
Koffieleut, ik heb gemist wat er met je moeder aan de hand is, maar het klinkt vervelend .
Lejow, ja eindelijk jullie auto, fijn!! Hebben jullie ook al leuke tripjes gepland zodat jullie lekker kunnen toeren?
Lejow, ja eindelijk jullie auto, fijn!! Hebben jullie ook al leuke tripjes gepland zodat jullie lekker kunnen toeren?
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Caresses schreef:Koffieleut, ik heb gemist wat er met je moeder aan de hand is, maar het klinkt vervelend .
Dank je!
Mijn moeder is al 2 jaar ziek, ze heeft darmkanker. 2 weken geleden zou ze geopereerd worden, daarbij zijn uitzaaiingen gevonden op de lever... Ze gaat de strijd dus sowieso niet winnen. Vorige week heeft ze ernstige complicaties gekregen, waarbij de kans erg groot was dat ze zou overlijden. Maar gelukkig is dat niet gebeurd, en gaat ze langzaam vooruit. Ze is nog steeds heel zwak, en ligt op de ic, maar er is vooruitgang.
Dat is heel in het kort wat er aan de hand is, het hele verhaal staat wel bij de pijler persoonlijk.
Koffieleut- Prater
Ik heb het vanaf afgelopen maand even geteld, daarvoor weet ik het nl. even niet zo zeker... Nu had ik 29 dagen... Ben nu sinds woensdag ongesteld, naja eigenlijk praktisch niet meer... Maar goed, sowieso denk ik dat we pas rond oktober/ november voor het eerst gaan proberen... Tot die tijd kan ik mijn cyclus even goed bijhouden... Wel spannend allemaal.
Even geteld voor die maand daarvoor, en dat was een cyclus van 31 dagen, maar weet even niet meer precies op welke dag ik nou ongestel was, ik denk dat ik het wel goed heb uitgerekend. Voor nu is het dus wisselend, maakt dat wat uit eigenlijk?
Ik moet me ook nog even verdiepen in het gebeuren als je niet getrouwd bent wat je dan allemaal moet regelen, aangezien ik nog steeds op het aanzoek wacht :p
Even geteld voor die maand daarvoor, en dat was een cyclus van 31 dagen, maar weet even niet meer precies op welke dag ik nou ongestel was, ik denk dat ik het wel goed heb uitgerekend. Voor nu is het dus wisselend, maakt dat wat uit eigenlijk?
Ik moet me ook nog even verdiepen in het gebeuren als je niet getrouwd bent wat je dan allemaal moet regelen, aangezien ik nog steeds op het aanzoek wacht :p
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
chococupcake schreef:Ik heb het vanaf afgelopen maand even geteld, daarvoor weet ik het nl. even niet zo zeker... Nu had ik 29 dagen... Ben nu sinds woensdag ongesteld, naja eigenlijk praktisch niet meer... Maar goed, sowieso denk ik dat we pas rond oktober/ november voor het eerst gaan proberen... Tot die tijd kan ik mijn cyclus even goed bijhouden... Wel spannend allemaal.
Als je zwanger bent, moet je vriend het kindje erkennen bij de gemeente. En daarna moet je het e.e.a vast leggen via de rechtbank. Weet niet precies wat, maar was ook niet getrouwd toen mijn dochter geboren werd, maar uiteindelijk hetzelfde jaar getrouwd, dus was het niet meer nodig..
Jelin- Kletskop
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: