Voor een kindje in 2011!
+26
nisavi
Pussycat
Caresses
SarahKey
smooch
Clapperdie
PiP
Jelin
koNijntje
joyce0606
Filoria
Aimee
Happy
Curious
Pien
Creabea_28
Triesje1983
SparklingEyes
Koffieleut
sannenwhs
Lejow
Amber-
Jazzlyn
Muppetje
Alyssa
_Blush_
30 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Creabea_28 schreef:Muppetje schreef:Ja, ik hoop het ook, maar we zien wel, zo erg is het toch allemaal niet.
Het verhaal van Crea vind ik bijvoorbeeld veel erger...
Wat lief, maar het is voor jou toch ook niet leuk. Tuurlijk kan het altijd erger, maar dat wil niet zeggen dat je er niet van mag balen of dat het niks voorstelt. Voor jou en Triesje vind ik het bijvoorbeeld vervelend dat jullie maar niet ongesteld worden en Amber heeft al 2 keer afscheid moeten nemen van haar kindje. Dat soort dingen vind ik ook vreselijk en heel oneerlijk, en zo heeft iedereen wel iets. Hopelijk mogen we allemaal snel een kindje in onze armen sluiten en tot de conclusie komen dat het, het allemaal waard was.
En opeens lopen de tranen over mijn wangen...
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
amber22 schreef:Creabea_28 schreef:Muppetje schreef:Ja, ik hoop het ook, maar we zien wel, zo erg is het toch allemaal niet.
Wat lief, maar het is voor jou toch ook niet leuk. Tuurlijk kan het altijd erger, maar dat wil niet zeggen dat je er niet van mag balen of dat het niks voorstelt. Voor jou en Triesje vind ik het bijvoorbeeld vervelend dat jullie maar niet ongesteld worden en Amber heeft al 2 keer afscheid moeten nemen van haar kindje. Dat soort dingen vind ik ook vreselijk en heel oneerlijk, en zo heeft iedereen wel iets. Hopelijk mogen we allemaal snel een kindje in onze armen sluiten en tot de conclusie komen dat het, het allemaal waard was.
En opeens lopen de tranen over mijn wangen...
Vind het zo bizar dat er in dit topic zoveel tegenslag is voor ons allemaal..
Amber-- Ratel
[quote="amber22"]
Sorry! Dat was absoluut niet mijn bedoeling
Wilde alleen maar aangeven dat ik het jullie allemaal zo gun omdat het inderdaad lijkt alsof iedereen in dit topic zoveel tegenslag krijgt. Hoop dat er voor ons allemaal een tijd komt dat we wel onze wens kunnen verwezelijken.
amber22 schreef:Creabea_28 schreef:Muppetje schreef:Ja, ik hoop het ook, maar we zien wel, zo erg is het toch allemaal niet.
En opeens lopen de tranen over mijn wangen
Wilde alleen maar aangeven dat ik het jullie allemaal zo gun omdat het inderdaad lijkt alsof iedereen in dit topic zoveel tegenslag krijgt. Hoop dat er voor ons allemaal een tijd komt dat we wel onze wens kunnen verwezelijken.
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
[quote="Creabea_28"]
Zag het opeens zo staat van dat ik 2 keer afscheid heb moeten nemen en dat kwam even binnen. Maar geeft echt niets!
amber22 schreef:amber22 schreef:Creabea_28 schreef:Muppetje schreef:Ja, ik hoop het ook, maar we zien wel, zo erg is het toch allemaal niet.
Wilde alleen maar aangeven dat ik het jullie allemaal zo gun omdat het inderdaad lijkt alsof iedereen in dit topic zoveel tegenslag krijgt.
Zag het opeens zo staat van dat ik 2 keer afscheid heb moeten nemen en dat kwam even binnen. Maar geeft echt niets!
Amber-- Ratel
Puggle schreef:Happy, ja dat is dan echt een tegenvaller he als je weer moet werken hoe gaat het verder met jou? Hoever ben je nu weer?
Ik heb maar even een ticker gemaakt, was steeds de tel kwijt Met mij gaat verder alles goed, lief dat je het vraagt :d zit weer in de dagelijkse sleur van werken en eten koken ect. Joepie.. Zoals Amber zei, net of je niet ben weg geweest...:p Ik hoop dat met jou ook alles goed gaat? En dat je cyclus nu vanzelf op gang komt..
Muppet nu op dag 137, pff succes morgen!
Welkom Jelin! Leuk dat je mee komt kletsen, Maar pas op, ze zijn haast niet bij te benen hier
Koffieleut.. Heel heel veel sterkte.. Wat moeilijk zeg...
Crea, weet niet of je nog wel meeleest hier, maar wat rot voor jullie zeg.. Maar geef de moed niet op he!
Amber, ik hoop zo dat jij vrijdag kan testen, en positief!!
Nou poeh, ik dacht dat ik iedereen gehad heb zelfs met 2 vensters ben ik er nog niet zo goed in
Ik wou gisteren al reageren, maar toen zat mn vriend de hele tijd mee te kijken; wat ben je aan het doeehoeen?? Hij vind dat forummen maar onzin, dus doe ik t lekker zonder hem Zelf heb ik weinig te melden.. Gaat zn gangentje hier. Over een paar dagen weer de vruchtbare dagen maar ik wil er eigenlijk niet teveel mee bezig zijn anders is het iedere x zon teleurstelling.. Fijne avond meiden!
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
[quote="amber22"]
Ik voel me wel een beetje schuldig nu...ik ga echt zo hard voor je duimen meid, ik gun het je zo dat het deze maand raak is en 9 maanden lang raak blijft!
Creabea_28 schreef:amber22 schreef:amber22 schreef:Creabea_28 schreef:Muppetje schreef:Ja, ik hoop het ook, maar we zien wel, zo erg is het toch allemaal niet.
Wilde alleen maar aangeven dat ik het jullie allemaal zo gun omdat het inderdaad lijkt alsof iedereen in dit topic zoveel tegenslag krijgt.
Ik voel me wel een beetje schuldig nu...ik ga echt zo hard voor je duimen meid, ik gun het je zo dat het deze maand raak is en 9 maanden lang raak blijft!
Creabea_28- Prater
Happy: ik lees nog mee hoor, dank je wel voor je lieve bericht!
Morgen naar de HA en dan weet ik meer. Ik geef nog niet op hoor, zolang er nog een kans is, gaan we ervoor vechten.
Meiden, nogmaals heel erg bedankt voor al die lieve berichtjes! Vind het zo lief hoe iedereen meeleeft met elkaar.
Morgen naar de HA en dan weet ik meer. Ik geef nog niet op hoor, zolang er nog een kans is, gaan we ervoor vechten.
Meiden, nogmaals heel erg bedankt voor al die lieve berichtjes! Vind het zo lief hoe iedereen meeleeft met elkaar.
Creabea_28- Prater
Ja inderdaad, iedereen leeft met elkaar mee. Als je Amber haar woorden zo leest, Dat er zoveel tegenslagen zijn in dit topic.. bah niet teveel aan denken en positief blijven allemaal Maar i know, soms makkelijker gezegd dan gedaan. Maar iedereen kan goed zn ei kwijt in dit topic, klagen mag hier..
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
happy, haha, heel herkenbaar. mijn vriend vindt het forum ook maar een beetje onzin. . hihi, nou ik doe het lekker ook, toch, dus :p. ik denk dat meiden er toch meer mee bezig zijn dan mannen. Wij voelen en merken van alles aan ons lichaam en de mannen niet.
muppetje, succes morgen. we horen de uitslag wel.
SE, hoe is het met jou? of ben je nu op vakantie?
Ik vind ook dat ik hier best veel tegenslagen lees. Maarja ik heb geen idee hoe vaak het makkelijk gaat en hoe vaak niet. of wat normaal is. Bij mij in de vriendinnen groep was 1 stel wel iets meer dan een jaar bezig, maar de andere 3 binnen 7 maanden. maar of dat nou normaal is??
muppetje, succes morgen. we horen de uitslag wel.
SE, hoe is het met jou? of ben je nu op vakantie?
Ik vind ook dat ik hier best veel tegenslagen lees. Maarja ik heb geen idee hoe vaak het makkelijk gaat en hoe vaak niet. of wat normaal is. Bij mij in de vriendinnen groep was 1 stel wel iets meer dan een jaar bezig, maar de andere 3 binnen 7 maanden. maar of dat nou normaal is??
sannenwhs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 38
Punten : 38
Registratiedatum : 01-06-11
Lieve Crea je moet je echt niet schuldig voelen! Vind helemaal niet erg om soms even te huilen. Ben iemand die heel erg een muurtje om zich heen bouwt en mijn emoties moeilijk toon. Het is soms goed om even de tranen te laten lopen, lucht weer op!
@ Happy, helemaal waar!
Mijn man vind wel grappig dat ik hier op het forum schrijf en mee lees!
@ Happy, helemaal waar!
Mijn man vind wel grappig dat ik hier op het forum schrijf en mee lees!
Amber-- Ratel
SE is niet op vakantie, ze is vanmiddag naar de huisarts geweest, weet nog niet wat daar de uitslag van is.
Door arbo werd ze niet heel serieus genomen in ieder geval...
Mijn vriend en ik gaan van 3 op 4 augustus een nachtje slapen in een hotel. Ik heb besloten dat ik de 4e ga testen 's morgens, als ik nog niet ongesteld geworden ben. Dat is dan dag 26 (de dag waarop afgelopen maand mijn nieuwe cyclus begon). Dus mooi getimed al zeg ik het zelf.
En ook bijzonder, omdat we een nachtje weg zijn (moet ik wel zorgen dat ik alle atributen meeneem whaha)
Door arbo werd ze niet heel serieus genomen in ieder geval...
Mijn vriend en ik gaan van 3 op 4 augustus een nachtje slapen in een hotel. Ik heb besloten dat ik de 4e ga testen 's morgens, als ik nog niet ongesteld geworden ben. Dat is dan dag 26 (de dag waarop afgelopen maand mijn nieuwe cyclus begon). Dus mooi getimed al zeg ik het zelf.
En ook bijzonder, omdat we een nachtje weg zijn (moet ik wel zorgen dat ik alle atributen meeneem whaha)
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Mijn vriend vind het prima dat ik hier zit, doet zelf ook veel online spellen, dus hij mag nie zeuren haha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Meisjes, allemaal even een dikke knuffel!
Lees hier wel continu mee, maar reageer wat minder, puur ook omdat ik (cru gezegd) momenteel in een hele andere situatie zit (die ik jullie natuurlijk allemaal van harte gun!), en vaak niet weet wat ik moet zeggen.
Dit topic is een topic van tegenpolen, er zijn veel meiden waar het best moeilijk mee gaat, en er zijn er hier toch ook al een flink aantal geweest die gelijk patsboem zwanger waren .. heel raar!
Hier gaat iig alles goed, ik voel de kleine nu continu, maar dan weer, ik weet dat jullie zeggen dat jullie het niet erg vinden om te horen, en mij natuurlijk het allerbeste gunnen, maar je gunt het niemand zoveel als jezelf! En dat is logisch ook, hoop oprecht dat jullie snel het nieuws hebben waar jullie op hopen!
Dikke kus!
Lees hier wel continu mee, maar reageer wat minder, puur ook omdat ik (cru gezegd) momenteel in een hele andere situatie zit (die ik jullie natuurlijk allemaal van harte gun!), en vaak niet weet wat ik moet zeggen.
Dit topic is een topic van tegenpolen, er zijn veel meiden waar het best moeilijk mee gaat, en er zijn er hier toch ook al een flink aantal geweest die gelijk patsboem zwanger waren .. heel raar!
Hier gaat iig alles goed, ik voel de kleine nu continu, maar dan weer, ik weet dat jullie zeggen dat jullie het niet erg vinden om te horen, en mij natuurlijk het allerbeste gunnen, maar je gunt het niemand zoveel als jezelf! En dat is logisch ook, hoop oprecht dat jullie snel het nieuws hebben waar jullie op hopen!
Dikke kus!
Gast- Gast
Parels schreef:Meisjes, allemaal even een dikke knuffel!
Dikke kus!
Amber-- Ratel
ik lees ook mee in dit topic, wil wel mee schrijven, maar niet echt mijn plaats hier, en wil niet met mijn vrolijke babypraat komen terwijl elke maand voor jullie weer een tegenslag is!
ik wil iedereen even heeeel veel sterkte wensen de komende tijd, en hoop echt dat iedereen zijn wens wordt vervuld!
ik zit hier op dit moment echt te vechten tegen mijn tranen, want ik vind het zo erg, dat het maar niet lukt bij jullie! en voel zo enorm schuldig dat ik maar liep te zeuren na mijn mk, en dat het zo lang duurde. maar eigenlijk is het allemaal best snel gegaan bij ons, iets wat ik toen zeker niet vondt!
ik heb even geen woorden, en ik gun jullie echt allemaal een prachtige baby!!
ik wil iedereen even heeeel veel sterkte wensen de komende tijd, en hoop echt dat iedereen zijn wens wordt vervuld!
ik zit hier op dit moment echt te vechten tegen mijn tranen, want ik vind het zo erg, dat het maar niet lukt bij jullie! en voel zo enorm schuldig dat ik maar liep te zeuren na mijn mk, en dat het zo lang duurde. maar eigenlijk is het allemaal best snel gegaan bij ons, iets wat ik toen zeker niet vondt!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Crea, wat ontzettend mooi geschreven, ik werd er ook emotioneel van.
en Amber, je weet dat ik ontzettend met je meeleef hè. Ik duim vreselijk hard voor je.
Zit op n verjaardag, dus ben weer weg
en Amber, je weet dat ik ontzettend met je meeleef hè. Ik duim vreselijk hard voor je.
Laatst aangepast door Muppetje op wo 20 jul 2011 - 9:24; in totaal 1 keer bewerkt
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
joyce0606 schreef:ik lees ook mee in dit topic, wil wel mee schrijven, maar niet echt mijn plaats hier, en wil niet met mijn vrolijke babypraat komen terwijl elke maand voor jullie weer een tegenslag is!
Wat lief Joyce!!!! Krijg er ook weer tranen van in mij ogen. Echt een hele dikke voor jou!
En geniet van je zwangerschap, het is je echt gegund!!!!
Amber-- Ratel
Muppetje schreef:Crea, wat ontzettend mooi geschreven, ik werd er ook emotioneel van.
en Amber, je weet dat ik ontzettend met je meeleef hè. Ik duim geredelijk hard voor je.
Muppet je bent lief!!
ook een voor jou!!!
Amber-- Ratel
Geredelijk, hmmm, bijzonder woord, altijd leuk, autocorrect
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Geredelijk, hmmm, bijzonder woord, altijd leuk, autocorrect
haha had het niet eens gezien!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:Geredelijk, hmmm, bijzonder woord, altijd leuk, autocorrect
haha had het niet eens gezien!
Muppetje- Ratel
Meiden, als we toch op de sentimentele tour zijn, ik moet zeggen dat ik een hoop aan jullie heb, bedankt daarvoor!!
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Meiden, als we toch op de sentimentele tour zijn, ik moet zeggen dat ik een hoop aan jullie heb, bedankt daarvoor!!
+ 1
Amber-- Ratel
Amber, laat me raden, alweer bijna weekend?
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Amber, laat me raden, alweer bijna weekend?
Jaaaa Morgen nog werken en dan weekend!!! wel fijn hoor 32 uur werken
Jij moet nog 2 dagen?
Amber-- Ratel
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: