Dagcafé
+16
Lotus
girli
Merai
Bimbam
Zininzon
Feline
Try
Lejow
ExpressoB
sonly
Burn
Serena
Champagne
May
Tiana
Sjaantje
20 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Theedoosje schreef:Lekker Reva als je dat kan ZO nog in slaap vallen.
En dank je. Ik ga ook nog even verder tot een half uur. nog 13 min.
Ja, de kerkklok slaat onmenselijk hard, dus dan word ik meestal even ongewenst wakker. Maar kwart voor elf stopt ie gelukkig weer.
Gast- Gast
Stylegirl
PM, was heel leuk. Voor niks druk gemaakt Was ook eigenlijk niet ongemakkelijk zoals ik had verwacht
PM, was heel leuk. Voor niks druk gemaakt Was ook eigenlijk niet ongemakkelijk zoals ik had verwacht
Gast- Gast
Mogguh allemaal!
Reev, mooi zo!
Reev, mooi zo!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Reva; Klinkt als voor herhaling vatbaar
SuS: Ja, ik vertel mij wat... Ik ben, als ik even mee ga doen boodschappen doen, een soort van wandelende attactie geworden zoveel opmerkingen als ik krijg.
En van mij mogen ze komen hoor, het is niet leuk meer nu, mijn lijf is helemaal in protest...
SuS: Ja, ik vertel mij wat... Ik ben, als ik even mee ga doen boodschappen doen, een soort van wandelende attactie geworden zoveel opmerkingen als ik krijg.
En van mij mogen ze komen hoor, het is niet leuk meer nu, mijn lijf is helemaal in protest...
Gast- Gast
Reva, fijne avond gehad dus ?
PM, het gaat trouwens echt snel met hoe lang je al zwanger bent, weet nog dat de eerst mijlpaal 28 weken moest zijn en toen 32 weken en nu ben je alweer bijna 35 weken zwanger!
PM, het gaat trouwens echt snel met hoe lang je al zwanger bent, weet nog dat de eerst mijlpaal 28 weken moest zijn en toen 32 weken en nu ben je alweer bijna 35 weken zwanger!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Haha, ja dat kan ik begrijpen dat het voor jou anders voelt . Maar ik weet nog dat je in een andere stad in het ziekenhuis lag en dat je zo graag naar het ziekenhuis in jouw eigen stad toe wilde en dat je sowieso eerst een bepaald aantal weken zwanger moest zijn en voor mij lijkt dat echt 2 weken geleden of zo . Maar mijn tijdsbesef is de laatste tijd niet erg goed .
Tiana- Ratel
Dat kan ik me voorstellen PM. Ik heb trouwens juist niet het gevoel dat het snel gaat bij jou.
Bimbam- Kletskop
Ik vind het ook heel snel gaan... Zo lig je bijna te bevallen en zo ben je alweer bijna, op een week na, 10 weken verder en zitten je kleintjes nog veilig in je buik.. Maargoed, ik hoef dan ook niet dag in, dag uit te bankhangen
Gast- Gast
Bimbam schreef:Dat kan ik me voorstellen PM. Ik heb trouwens juist niet het gevoel dat het snel gaat bij jou.
Voor mij ook niet, vanaf het begin al niet.
Gast- Gast
Ja, als ik terug kijk naar die eerste opname, overplaatsing, alle gesprekken in V lijkt dat ook wel weer gisteren... Maar misschien ook wel omdat dat zoveel indruk achter laat dat je het nooit vergeet.
Net als de eerste echo, het te horen krijgen dat ze samen zijn ipv 1 kindje, dat gevoel kan ik ook nog zo terug halen.
Maple: Bankhangen hoeft in theorie niet meer, dus ben af en toe wel even lekker de deur uit. Alleen in m'n uppie kom ik niet ver (pas niet meer achter het stuur) en mijn gewrichten zitten vol vocht en het gewicht werkt ook niet mee.
Nu mag ik weer dingen doen en gaat het eigenlijk niet meer haha!
Net als de eerste echo, het te horen krijgen dat ze samen zijn ipv 1 kindje, dat gevoel kan ik ook nog zo terug halen.
Maple: Bankhangen hoeft in theorie niet meer, dus ben af en toe wel even lekker de deur uit. Alleen in m'n uppie kom ik niet ver (pas niet meer achter het stuur) en mijn gewrichten zitten vol vocht en het gewicht werkt ook niet mee.
Nu mag ik weer dingen doen en gaat het eigenlijk niet meer haha!
Gast- Gast
Dat is wel vervelend PM, dat je nu wat meer mag maar dat het eigenlijk allemaal niet meer zo goed lukt..
Tiana- Ratel
Mooi zo Theedoosje ! Ik ben mijn bed niet uit te krijgen haha. Ik wil wel wat gaan doen vandaag, maar wat..
Tiana- Ratel
Ja joh, zeker als je nog vanalles ff wil doenStylegirl schreef:Dat is wel vervelend PM, dat je nu wat meer mag maar dat het eigenlijk allemaal niet meer zo goed lukt..
Gast- Gast
Reva schreef:Theedoosje schreef:Lekker Reva als je dat kan ZO nog in slaap vallen.
Ja, de kerkklok slaat onmenselijk hard, dus dan word ik meestal even ongewenst wakker. Maar kwart voor elf stopt ie gelukkig weer.
Oh dat is irritant zo'n kerkklok.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Reva schreef:Theedoosje schreef:Lekker Reva als je dat kan ZO nog in slaap vallen.
Oh dat is irritant zo'n kerkklok.
Gast- Gast
Ik hoor hier ook altijd de kerkklok
Tiana- Ratel
1000x liever als dat er een minaret naast je huis staat...Stylegirl schreef:Ik hoor hier ook altijd de kerkklok
Gast- Gast
Wie komt mij ontbijt op bed brengen?! Hup hup! Doe maar geroosterd broodje met geitenkaas, beschuit met hard gekookt ei, kopje thee, bakje aardbeien en glas perensap of wortelsap.
Gast- Gast
ProudMama schreef:1000x liever als dat er een minaret naast je huis staat...Stylegirl schreef:Ik hoor hier ook altijd de kerkklok
Bimbam- Kletskop
ProudMama schreef:1000x liever als dat er een minaret naast je huis staat...Stylegirl schreef:Ik hoor hier ook altijd de kerkklok
OMG ja dat lijkt mij nog erger ja.
Gast- Gast
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: