Dagcafé
+16
Lotus
girli
Merai
Bimbam
Zininzon
Feline
Try
Lejow
ExpressoB
sonly
Burn
Serena
Champagne
May
Tiana
Sjaantje
20 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Re: Dagcafé
Sjaantje schreef:Ja ik ook...Stylegirl schreef:Stuiterbal en Sjaantje, ik haal jullie steeds door elkaar met die avatars .
Edit: viel me pas op dat Stuiter ook een loesje heeft toen ik er zelf één had hahah!
Zal es op zoek naar wat anders
dat zei ik ook al ergens ja
Gast- Gast
Reva schreef:Als whatsapp begint spoel ik mn telefoon door de plee.
Je zou maar ruzie gehad hebben met iemand via de sms. Dat komt nu allemaal weer boven
Gast- Gast
Beter zo?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Nou ik kreeg wel smsje weer binnen met 'ik stalk je niet hoor, maar blabla' Nou daar denk ik nu anders over.
Gast- Gast
Hahaha Sjaantje ik had het nog niet eens gezien !!!
wat een flitsende avatar heb je
wat een flitsende avatar heb je
Gast- Gast
Ja, zo is het duidelijker ! Wel een kleurrijke avatar .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Ik ben ook een fleurig persoontjeStylegirl schreef:Ja, zo is het duidelijker ! Wel een kleurrijke avatar .
Nee ik wist niks te verzinnen zo gauw dus ik heb maar even wat gegoogeld
Stuiter, waarom heb je kriebels?
Stuiterbal schreef:Ik heb KRIEBELS !!!!!!
IN JE BUIK? VLINDERS? OF ANDERE KRIEBELS?
Tiana- Ratel
Reva schreef:Nou ik kreeg wel smsje weer binnen met 'ik stalk je niet hoor, maar blabla' Nou daar denk ik nu anders over.
Je gaat toch geen aangifte doen he?!
Gast- Gast
Vlinders en die vliegen al sinds gisteren avond door mijn hele buik !!! Ik heb een smile van oor tot oor.....
Gast- Gast
Tuurlijk wel ze heeft nu hard bewijs van stalking !!!!ProudMama schreef:Reva schreef:Nou ik kreeg wel smsje weer binnen met 'ik stalk je niet hoor, maar blabla' Nou daar denk ik nu anders over.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Reva schreef:Nou ik kreeg wel smsje weer binnen met 'ik stalk je niet hoor, maar blabla' Nou daar denk ik nu anders over.
Zou ik wel doen, hoeveel sms'jes heb je de afgelopen uren gehad? Zeker stalkgedrag!
Aaah Stuiterbal wat leuk !
Tiana- Ratel
Leuk, Stuitertje! Vertel, vertel!
Stuiter, heb jij jouw date al gehad? Ik heb nooit een update gelezen en ben wel nieuwsgierig. Vooral naar aanleiding van 'Ik ben verliefd' post.
Gast- Gast
Ik ga jullie verlaten... c ya later!
waahahaha ja klopt ik heb vorige week de 1e date gehad en die was meer dan geslaagd !!! Het voelde goed, was leuk en het klikte enorm goed !
Gisteren is hij ook hier bij mij op bezoek geweest en ik geloof dat de vonk over is geslagen van mijn kant nu ! Maar toch wil ik niet te snel. Ik ben best bang hoor. Maar de kriebels kan ik niet negeren !!!
Gisteren is hij ook hier bij mij op bezoek geweest en ik geloof dat de vonk over is geslagen van mijn kant nu ! Maar toch wil ik niet te snel. Ik ben best bang hoor. Maar de kriebels kan ik niet negeren !!!
Gast- Gast
Wat ongelofelijk fijn dat er een klik was en een vervolgdate!
Ik snap wel dat je niet te snel wilt gaan. Maar ja, wat te doen aan die ellendige kriebels he. Vind het heel erg leuk voor je!
Ik snap wel dat je niet te snel wilt gaan. Maar ja, wat te doen aan die ellendige kriebels he. Vind het heel erg leuk voor je!
Gast- Gast
dank je Weet je het is alleen puur het feit dat ik bang ben dat ik weer gekwetst word, weer belazerd en bedrogen word. Niet dat hij dat zou doen maar bij mijn ex was ik er ook van overtuigd dat hij dat nooit zou doen.
En dat is het enige waardoor ik me nog niet helemaal kan laten gaan.
Ik heb hem ook aangegeven het rustig aan te willen doen. Ik wil hem echt eerst goed leren kennen en het gezellig samen hebben !
Het komt wel als het zo moet zijn !
En dat is het enige waardoor ik me nog niet helemaal kan laten gaan.
Ik heb hem ook aangegeven het rustig aan te willen doen. Ik wil hem echt eerst goed leren kennen en het gezellig samen hebben !
Het komt wel als het zo moet zijn !
Gast- Gast
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Pagina 1 van 40
Permissies van dit forum: