Dagcafé
+16
Lotus
girli
Merai
Bimbam
Zininzon
Feline
Try
Lejow
ExpressoB
sonly
Burn
Serena
Champagne
May
Tiana
Sjaantje
20 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Zo laat is dat niet, toch?Bimbam schreef:Ik ga eindelijk koken. (Ja, dat werd tijd, ik weet het )
Gast- Gast
voor mij ook juist een teken van een lekkere relaxe weekenddag!Smikkell schreef:Zo laat is dat niet, toch?Bimbam schreef:Ik ga eindelijk koken. (Ja, dat werd tijd, ik weet het )
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Ow jammer. Nou ja, ik kon het proberen!Stylegirl schreef:Helaas Sjaan, ik heb al genoeg gedaan voor vandaag vind ik .
Laatst aangepast door Sjaantje op zo 10 jul 2011 - 6:03; in totaal 1 keer bewerkt
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Inderdaad, niet geschoten is altijd mis . Maar wat moet je allemaal doen dan?
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
van de bank komen, bord oppakken, de ene voet voor de andere zetten (een paar keer) en dan het bord op het keukenblad zetten.Stylegirl schreef:Inderdaad, niet geschoten is altijd mis . Maar wat moet je allemaal doen dan?
Curious- Kletskop
Curious schreef:van de bank komen, bord oppakken, de ene voet voor de andere zetten (een paar keer) en dan het bord op het keukenblad zetten.Stylegirl schreef:Inderdaad, niet geschoten is altijd mis . Maar wat moet je allemaal doen dan?
Tiana- Ratel
Nee, nog minderCurious schreef:van de bank komen, bord oppakken, de ene voet voor de andere zetten (een paar keer) en dan het bord op het keukenblad zetten.Stylegirl schreef:Inderdaad, niet geschoten is altijd mis . Maar wat moet je allemaal doen dan?
Ik heb een aangepaste keuken zodat ik zittend kan koken en afwassen, dus eten doe ik ook zittend aan het aanrecht. Ik hoef dus feitelijk alleen alles in de gootsteen te zetten en af te wassen Oh nee, en even naar buiten om het laatste restje bami weg te gooien
Lieve Sjaan, als je dat nu dan even gaat doen, kun je daarna echt genieten van een vrije avond en lekker op het forum bezig zijn of wat je wilt
Tiana- Ratel
haha shame on you!Sjaantje schreef:Nee, nog minderCurious schreef:van de bank komen, bord oppakken, de ene voet voor de andere zetten (een paar keer) en dan het bord op het keukenblad zetten.Stylegirl schreef:Inderdaad, niet geschoten is altijd mis . Maar wat moet je allemaal doen dan?
Ik heb een aangepaste keuken zodat ik zittend kan koken en afwassen, dus eten doe ik ook zittend aan het aanrecht. Ik hoef dus feitelijk alleen alles in de gootsteen te zetten en af te wassen Oh nee, en even naar buiten om het laatste restje bami weg te gooien
Curious- Kletskop
Stylegirl & Curious... jullie hebben gelijk... Ik ga maar eens even aan de slag!
Succes,
Ik ga zo denk ik een heerlijk (schep) ijsje halen, wij hebben zo'n ijssalon in t dorp zitten.
Die hebben wel zo'n lekker ijs!
Voor iemand eentje meenemen?
Ik ga zo denk ik een heerlijk (schep) ijsje halen, wij hebben zo'n ijssalon in t dorp zitten.
Die hebben wel zo'n lekker ijs!
Voor iemand eentje meenemen?
Curious- Kletskop
Ja voor mij!!! Ik lust wel stracciatella of iets anders lekkers!
Ooh, voor mij suikervrij ijs dan .
Tiana- Ratel
Ze hebben ook gooise vrouwen ijs (ijs met licor 43 smaak)
Curious- Kletskop
Lekker Curious, doe mij maar zo'n ijsje, kan ik mooi als toetje opeten. Nog 6 minuten, dan is mijn eten klaar en ik heb hongerrrrrrrr!
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=11010
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=11010
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: