Dagcafé
+16
Lotus
girli
Merai
Bimbam
Zininzon
Feline
Try
Lejow
ExpressoB
sonly
Burn
Serena
Champagne
May
Tiana
Sjaantje
20 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Reva schreef:Wie komt mij ontbijt op bed brengen?! Hup hup! Doe maar geroosterd broodje met geitenkaas, beschuit met hard gekookt ei, kopje thee, bakje aardbeien en glas perensap of wortelsap.
Tsja, ik wilde je ontbijt brengen, maar ik heb geen geitenkaas, dus helaas (whaaha, dat rijmt )
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Haha PM !
Reva, ik kom jou een ontbijtje brengen als je mij er een komt brengen!
Reva, ik kom jou een ontbijtje brengen als je mij er een komt brengen!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Wie komt mij ontbijt op bed brengen?! Hup hup! Doe maar geroosterd broodje met geitenkaas, beschuit met hard gekookt ei, kopje thee, bakje aardbeien en glas perensap of wortelsap.
Als je nou dichtbij woonde wilde ik best ff komen...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Hebben ze dan om kwart voor 11/ 11 uur pas kerk?
Denk het!
Hij slaat elke dag, overdag en 's nachts elk half uur en heel uur. En zondagochtend dus. En soms op dinsdagavond meestal een half uur (!!) lang.
Gast- Gast
"112, wie zoekt u? "
"de brandweer in B. graag"...
"is er binnen brand of buiten?"
"Nergens, maar het was gezellig gisteravond en ik wil ontbijt op bed met geroosterd broodje met geitenkaas, beschuit met hard gekookt ei, kopje thee, bakje aardbeien en glas perensap of wortelsap"
Gast- Gast
Hier slaat de klok ook ieder half uur en heel vaak rond 10 uur wat langer (begrafenis denk ik).
Tiana- Ratel
ProudMama schreef:Reva schreef:Wie komt mij ontbijt op bed brengen?! Hup hup! Doe maar geroosterd broodje met geitenkaas, beschuit met hard gekookt ei, kopje thee, bakje aardbeien en glas perensap of wortelsap.
"112, wie zoekt u? "
"Nergens, maar het was gezellig gisteravond en ik wil ontbijt op bed met geroosterd broodje met geitenkaas, beschuit met hard gekookt ei, kopje thee, bakje aardbeien en glas perensap of wortelsap"
B.?? Dan gaat ie wel naar de verkeerde plaats!
Hij ging even na half 7 weg. Krijg ik rond 9u smsje of ik lekker had geslapen.. Das toch geen tijd, idioot.
Laatst aangepast door Reva op za 9 jul 2011 - 22:24; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
ProudMama schreef:Reva schreef:Wie komt mij ontbijt op bed brengen?! Hup hup! Doe maar geroosterd broodje met geitenkaas, beschuit met hard gekookt ei, kopje thee, bakje aardbeien en glas perensap of wortelsap.
"112, wie zoekt u? "
Hihi
Bimbam- Kletskop
Whahaha, ff de goede plaats noemen dan, is wel essentieel .Reva schreef:ProudMama schreef:Reva schreef:Wie komt mij ontbijt op bed brengen?! Hup hup! Doe maar geroosterd broodje met geitenkaas, beschuit met hard gekookt ei, kopje thee, bakje aardbeien en glas perensap of wortelsap.
"112, wie zoekt u? "
Hij ging even na half 7 weg. Krijg ik rond 9u smsje of ik lekker had geslapen.. Das toch geen tijd, idioot.
Je smeert toch om half 7 wel even een ontbijtje voor je weg gaat??? Hij zegt zeker: Woehoe?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Whahaha, ff de goede plaats noemen dan, is wel essentieel .Reva schreef:ProudMama schreef:Reva schreef:Wie komt mij ontbijt op bed brengen?! Hup hup! Doe maar geroosterd broodje met geitenkaas, beschuit met hard gekookt ei, kopje thee, bakje aardbeien en glas perensap of wortelsap.
"112, wie zoekt u? "
Je smeert toch om half 7 wel even een ontbijtje voor je weg gaat??? Hij zegt zeker: Woehoe?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Hier slaat de klok ook, maar geen idee waar de klepel hangt...
Tiana- Ratel
Pfff, ik heb zin in een broodje kroket . Mag niet .
Tiana- Ratel
Stylegirl schreef:Pfff, ik heb zin in een broodje kroket . Mag niet .
van wie niet?
Gast- Gast
Van mezelf niet. Ben een dieet aan het volgen en daar hoort geen broodje kroket bij (en daarbij hebben we dat niet in huis en is alles hier dicht). En ik heb gisteren al gezondigd met wat chocolade ijs en een beetje licor 43..
Tiana- Ratel
Stylegirl schreef:Pfff, ik heb zin in een broodje kroket . Mag niet .
Oooooooooh wil ik ook
Groentekroket :o
Gast- Gast
Stylegirl schreef:Van mezelf niet. Ben een dieet aan het volgen en daar hoort geen broodje kroket bij (en daarbij hebben we dat niet in huis en is alles hier dicht). En ik heb gisteren al gezondigd met wat chocolade ijs en een beetje licor 43..
Aah zo oke Dan moet je iets er voor in de plaats verzinnen.
Reva> een groente kroket klinkt goed
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Stylegirl schreef:Van mezelf niet. Ben een dieet aan het volgen en daar hoort geen broodje kroket bij (en daarbij hebben we dat niet in huis en is alles hier dicht). En ik heb gisteren al gezondigd met wat chocolade ijs en een beetje licor 43..
Aah zo oke Dan moet je iets er voor in de plaats verzinnen.
Reva> een groente kroket klinkt goed
Goddelijk.
Gast- Gast
Ik ga zo lunchen met óf aardbeien op brood, óf een heeeeeeeele grote bak met aardbeien met een klein beetje suiker. Laatste klinkt aantrekkelijker
Gast- Gast
Oeh lekker, aardbeien op brood!
Bimbam- Kletskop
Maple> neeee zonder suiker joh lekke op brood
Reva> zijn die ook in de supermarkt? Of juist bij de snackbar?
Gast- Gast
Oke, ik ga nu eten !
Tiana- Ratel
Theedoosje schreef:Maple> neeee zonder suiker joh lekke op brood
Allebei! Je hebt ze ook gewoon van Mora volgens mij.
Gast- Gast
Ik vind het brood altijd zo zompig worden als je aardbeien op brood doet. Vind het verder heerlijk hoor, dat wel Maar gewoon zo los uit een schaaltje met wat suiker vind ik het eigenlijk lekkerder. En ik vind dat 'knapperige' van suiker in combinatie met het zachte van de aardbei altijd zo lekker, ik doe het dus niet eens om de smaak, die suiker erop
Gast- Gast
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: