Dagcafé
+16
Lotus
girli
Merai
Bimbam
Zininzon
Feline
Try
Lejow
ExpressoB
sonly
Burn
Serena
Champagne
May
Tiana
Sjaantje
20 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé
Theedoosje schreef:Angel Blue Eyes schreef:Theedoosje schreef:Een auto ophalen voor morgen?
Mijn eigen auto staat bij de garage. Dus ik zit al het hele weekend zonder auto. Maar morgen moet ik werken en dan heb ik wel een auto nodig en aangezien de vrouw van mijn vader een jaar niet mag rijden, mag ik hun auto lenen. Want paps heeft een bedrijfsauto. Lief toch. Alleen jammer dat ik daarvoor 40 minuten moet lopen haha.
Aah zo. Ja wel super lief dat je hem mag lenen. Kan niemand hem brengen ?
Ware het niet dat ik heb gezegd dat ik het geen probleem vond om te lopen. Dan had ik mijn dagelijkse beweging ook weer gehad. Dat was vrijdag, daar sta ik nu niet echt meer achter.
Gast- Gast
Alex: Kan je er niet van maken dat je last hebt van je maag door de AD en dat je daarom liever iets lichts eet?
Ik hou nu wel van BBQ, vlees zit bijna geen koolhydraten in
Brood dan weer wel...
Ik hou nu wel van BBQ, vlees zit bijna geen koolhydraten in
Brood dan weer wel...
Gast- Gast
Theedoosje schreef:whaha slimpie. En anders je fiets mee. Kan hij terug in de auto mee?
Nee, daar is de auto echt te klein voor. Het is een Twingo.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Theedoosje schreef:whaha slimpie. En anders je fiets mee. Kan hij terug in de auto mee?
Nee, daar is de auto echt te klein voor. Het is een Twingo.
Hmm balen. Niemand in je buurt die je toevallig weg wil brengen?
Gast- Gast
Bah, stom internet. Lag er net weer uit, de laatste dagen gebeurt dat wel vaker.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
En met de bus ABE?
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb gebeld en gezegd dat ik liever niks van de barbecue eet en dat ik blijer word van een boterham ofzo. En dat vindt m'n schoonmoeder geen probleem (zei ze in ieder geval).
Gast- Gast
Alex schreef:Ik heb gebeld en gezegd dat ik liever niks van de barbecue eet en dat ik blijer word van een boterham ofzo. En dat vindt m'n schoonmoeder geen probleem (zei ze in ieder geval).
Nou gelukkig
Gast- Gast
Oo dat is fijn alex
Tiana- Ratel
Fijn meis!!
Begrip uit je omgeving kan je nu goed gebruiken in je strijd.
Moet je morgen weer naar therapie?
Begrip uit je omgeving kan je nu goed gebruiken in je strijd.
Moet je morgen weer naar therapie?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Maple> het gaat niet lekker met je he?
Nouja, verder eigenlijk wel hoor, voel me verder heelrijk in m'n vel Hoofdpijn is afgezwakt gelukkig, misschien komt het er nu eindelijk uit en nies ik daarom. Net medicijnen genomen dus m'n benauwdheid wordt ook al minder gelukkig. En dan niezen is hopelijk ook met een paar uur over, ik gooi 't maar op hooikoorts.
Maar lief van je, dank je
Gast- Gast
Ja, morgen mag ik weer. Ik hoop dat het meevalt op de weegschaal, vandaag raakte ik lichtelijk in paniek op de weegschaal.
Gast- Gast
Je weegt daar met kleren aan zeker?
Zie je op tegen therapie of valt dat mee? Muv het wegen natuurlijk?
Gast- Gast
Maple schreef:Theedoosje schreef:Maple> het gaat niet lekker met je he?
Nouja, verder eigenlijk wel hoor, voel me verder heelrijk in m'n vel Hoofdpijn is afgezwakt gelukkig, misschien komt het er nu eindelijk uit en nies ik daarom. Net medicijnen genomen dus m'n benauwdheid wordt ook al minder gelukkig. En dan niezen is hopelijk ook met een paar uur over, ik gooi 't maar op hooikoorts.
Maar lief van je, dank je
gelukkig dat je hoofdpijn gezakt is. Ik hoop ook dat het er nu uit komt en je benauwdheid ook afneemt door de medicijnen.
Gast- Gast
Stylegirl schreef:En met de bus ABE?
Volgens mij rijdt hij slechts eenmaal in de twee uur. En zo ver is het niet, het is maar 4 km.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Je weegt daar met kleren aan zeker?
Ja, met kleren aan. Ze halen er dan wel een kilo af voor kleding en sieraden.
Tegen de therapie zelf zie ik niet op, het is echt alleen het wegen wat ik niet leuk vind (zachtjes uitgedrukt).
Gast- Gast
Dames, ik ga Water for Elephants kijken, als de film niet leuk is, ben ik zo weer terug haha !
Tiana- Ratel
O gelukkig, als de therapie ook nog eens vreselijk is...
Dat wegen kan me goed voorstellen
Dat wegen kan me goed voorstellen
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Stylegirl schreef:En met de bus ABE?
Volgens mij rijdt hij slechts eenmaal in de twee uur. En zo ver is het niet, het is maar 4 km.
Ik heb even niet meegekregen waar het om gaat (ga zo even de laatste pagina's teruglezen), maar 4 km, dat loop ik gewoon hoor
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: