Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Frustraties!!!!!

+7
Juul
SarahKey
JustMeDaan
Lotus
Lejow
Susan
ExpressoB
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Frustraties!!!!! - Pagina 2 Empty Re: Frustraties!!!!!

Bericht  Sarah1985 do 7 jul 2011 - 1:55

jeetje wat raar zeg hazeltje, ik zou als je de afspraak met haar hebt er wat van zeggen

Ik had eens goede ervaring met ziekenhuis had een afspraak voor 22 juli, kreeg ik net een brief dat het nu al de 13e kan, lekker snel.

Ik ben gefrusteerd er staat een vieze stink dixi voor de deur Mad en ding stinkt bah bah
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  silly-one do 7 jul 2011 - 2:20

Ik kan de frustratie van Hazeltje wel begrijpen. Zeker als je het gevoel hebt dat je niet serieus wordt genomen.
Ik heb een beetje een vergelijkbare ervaring, alleen belde ze een avond eerder ( rond 7 uur). Ik vond dat op zich niet erg, want ik had toch niks in de planning. De andere twee keer ben ik gebeld door iemand anders en niet door mijn behandelend arts. Ze geeft dan alleen een boodschap door, meer niet. Heel frustrerend, want nu moet ik minimaal 10 weken wachten voor dat ze weer eens verder gaan. Ben nu al een 9 mnd bezig en een diagnose hebben we nog niet. En met dit soort grapjes gaat het nog langer duren.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  SnowWhite do 7 jul 2011 - 3:53

Frustrerend zeg, Hazeltje. Ook niet bepaald leuk dat ze jou voor 'leugenaar' heeft uitgemaakt! Ga je er dan nog wel met een prettig gevoel naartoe?

Hier ook frustraties. De kinderen hier voetballen zo nu en dan in de straat en kunnen dat niet zonder een raam te raken. Uitgerekend wel steeds mijn raam! Zwaar irritant, want ik schrik hier toch van. Ik hou m'n hart vast dat mijn ruit er op een dag niet uit ligt.. (en er iets van zeggen heeft geen zin, dat werkt alleen voor één keer, maar de volgende keer schieten ze weer)
En ik ben ondertussen wel de pijn van mijn keel zat. Heel fijn, amandelen knippen, maar niet kunnen eten en de pijn mag wel voorbij zijn!
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 4:01

Dat jij je voor gek laat verslijten, hazeltje! Dit hoef je niet te accepteren hoor.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 4:04

Maar ik ga ook echt met haar in gesprek hoor.
En ik ga haar ook vertellen dat ik het beu ben om steeds de zwarte piet toegespeeld te krijgen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 4:06

Heel goed! Voor jezelf opkomen, anders doet niemand het.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: