Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Frustraties op de vroege ochtend

+17
M_as
mezzoforte
Shisha
Aggi
Mari
Minx
Sterre
Ella
L!ND@
girli
Arwyn
Lejow
Antibes
Linnie1985
Kowalski
Jeanette
Jasmine
21 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Frustraties op de vroege ochtend Empty Frustraties op de vroege ochtend

Bericht  Jasmine ma 15 okt 2012 - 20:56

GRRRRR!

Ik heb van het weekend met boodschappen doen een lekkere dikke runderlap gehaald. Zo eentje die lekker een hele dag op een zacht vuurtje mag sudderen om 's avonds zo'n overheerlijk lapje draadjesvlees op je bord te krijgen. Daar loop ik me serieus al twee dagen op te verheugen, want als ik iets lekker vind. Haal ik die lap net uit de koelkast om hem alvast op te zetten: blijkt 'ie al twee dagen over datum en niet goed meer. Ik let gewoon ALTIJD op de houdbaarheidsdatum van vlees, maar dat ben ik dit keer blijkbaar vergeten. Met het gevolg: geen draadjesvlees vanavond Sad. Een nieuwe halen is nu niet echt realistisch, want het regent hier nogal.

Jullie nog (burgerlijke) frustraties?
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties op de vroege ochtend Empty Re: Frustraties op de vroege ochtend

Bericht  Gast ma 15 okt 2012 - 20:59

Dat school aangeeft dat ze mij een voorsprong geeft over een te vergeven afstudeeropdracht, maar dat toen ik belde, er al meer gegadigden waren.. Frustraties op de vroege ochtend 1270000679
Verder moet ik zo naar de tandarts en ik zie er zooo tegen op.. :'(

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties op de vroege ochtend Empty Re: Frustraties op de vroege ochtend

Bericht  Jeanette ma 15 okt 2012 - 21:04

Succes Fruity bij de tandarts! Wink

Ik baal omdat het miezerig weer buiten is!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties op de vroege ochtend Empty Re: Frustraties op de vroege ochtend

Bericht  Kowalski ma 15 okt 2012 - 21:07

Verdorie zeg, geen draadjesvlees Frustraties op de vroege ochtend 1270000679 Kan ik iets voor je doen?

Fruity succes bij de tandarts! Wat moet er gaan gebeuren?
En met school, maak je nog wel kans op die afstudeeropdracht? Is het moeilijk om überhaupt een opdracht te vinden/krijgen?

Sorry Jeanette, ik heb geprobeerd de regen uit te zetten, maar niet gelukt scratch
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties op de vroege ochtend Empty Re: Frustraties op de vroege ochtend

Bericht  Linnie1985 ma 15 okt 2012 - 21:10

Niet van vandaag, maar van zondag en maandag...

Ik zag in mijn agenda dat ik gisteren ook vrij was, maar ik dacht dat ik het verkeerd opgeschreven had. Ik dus zondag naar mijn werk bellen (zondag altijd open). Zegt mn bazin dat het klopt, maar ik toch moet komen ivm dat er 1 ziek is (en we ze zijn bezig met 2 vacatures, 1 daarvan is al vervuld maar begint pas over 2 weken) en ze mij dus niet kunnen missen. En we zouden de volgende dag kijken welke dag ik dan vrij kan nemen.
Ik de volgende dag vragen aan haar, kan het ineens weer niet. Ik heb wel tegen haar gezegd dat ze zou kijken. Het kan wel zijn dat er zieken zijn, maar ze moet geen dingen beloven die ze niet waar kan maken.

Ow ja ik heb een contract voor 24 uur, deze week werk ik dus 38 uur. Het wordt dan wel netjes uitbetaald, maar toch ben ik het er niet mee eens.

Ook heb ik ooit eens laten vallen dat ik werken op zaterdag niet echt fijn vind, aangezien mijn vriend altijd op zaterdag de auto nodig heeft, en toch plant ze me op zaterdag in...
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties op de vroege ochtend Empty Re: Frustraties op de vroege ochtend

Bericht  Antibes ma 15 okt 2012 - 21:10

He, wat flauw Fruity. Hadden de andere gegadigden ook een voorsprong gegeven en gaat het nu tussen mensen die zij naar voren geschoven hebben, of zijn ze hun belofte aan jou gewoon helemaal niet nagekomen?

Ik ben niet echt gefrustreerd, een beetje over mijn studie. Ik moet echt omschakelen, het voelt heel dubbel dat ik zooooooooveel meer tijd kwijt ben aan zulke simpele stof... Embarassed Ik moet echt voor ogen houden waarom ik het doe en welke aspecten ik wél ontzettend leuk vind, want het is verrekte moeilijk om terug te denken aan april en hoe ontzettend blij ik was dat ik voor deze master geselecteerd was.. Embarassed
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties op de vroege ochtend Empty Re: Frustraties op de vroege ochtend

Bericht  Kowalski ma 15 okt 2012 - 21:13

Antibes Frustraties op de vroege ochtend 699888Trek je het naast die frustraties (die ik me wel goed kan voorstellen) wel een beetje?
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties op de vroege ochtend Empty Re: Frustraties op de vroege ochtend

Bericht  Lejow ma 15 okt 2012 - 21:19

Niet vandaag, maar vandeweek.. Ik was al helemaal aan het bedenken wat ik B aan wilde doen die dag. Had daarvoor een leuk nieuw broekje in gedachten. Ik haar heeelleee kast overhoop gehaald, nergens dat broekje te vinden, terwijl ik er van overtuigd was dat ik het gekocht had (bij de H&M online)
Uiteindelijk maar terug gezocht in mijn besteloverzicht, stond hij er niet tussen. Kennelijk heb ik m om wat voor reden dan ook dus niet besteld :nopompom:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties op de vroege ochtend Empty Re: Frustraties op de vroege ochtend

Bericht  Arwyn ma 15 okt 2012 - 21:19

Oh, draadjesvlees!
Dat moet ik ook nodig eens maken, weet alleen niet hoe je dat moet doen, haha.

Wel balen zeg, dat je dat nou niet kunt eten Sad
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties op de vroege ochtend Empty Re: Frustraties op de vroege ochtend

Bericht  Lejow ma 15 okt 2012 - 21:20

Ik bedacht me laatst ook dat ik eens draadjesvlees wilde maken..
Irritant als je je ergens op verheugt en het blijkt niet te kunnen, grrr
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties op de vroege ochtend Empty Re: Frustraties op de vroege ochtend

Bericht  girli ma 15 okt 2012 - 21:22

Ik had vanochtend een echo en ik heb een galsteen. Zijn reactie op wat daar aan gedaan wordt: galblaas verwijderen. :shock::shock::shock:
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties op de vroege ochtend Empty Re: Frustraties op de vroege ochtend

Bericht  Gast ma 15 okt 2012 - 21:25

girli schreef:Ik had vanochtend een echo en ik heb een galsteen. Zijn reactie op wat daar aan gedaan wordt: galblaas verwijderen. :shock::shock::shock:

Oh née! Wat vervelend! Kunnen ze hem niet vergruizen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties op de vroege ochtend Empty Re: Frustraties op de vroege ochtend

Bericht  Antibes ma 15 okt 2012 - 21:26

Kowalski schreef:Antibes Frustraties op de vroege ochtend 699888Trek je het naast die frustraties (die ik me wel goed kan voorstellen) wel een beetje?

Juwel, ik hang zelf al een week of twee weer tegen een depressie aan dus dat is dubbel lastig. Rationeel zijn er ontzettend veel dingen die goed/leuk gaan, gezellig etentje gisteren en borrel donderdag, bepaalde klinische lessen met patiënten en diagnoses bedenken vind ik superleuk, vaardigheden onderwijs ook wel als het een beetje lukt. Maar die dingen zijn verrekte moeilijk te zien als je weel zo half-depressief bent, dan is het veel makkelijker om te zien hoeveel tijd en moeite het kost, hoe stom de mensen zijn waar ik uit mezelf niet bevriend mee zou worden (maar waar het wél gezellig mee was), hoe kut het is dat ik nu een 7 gehaald heb terwijl ik veel beter kan en door kutmigraine gewoon mijn eerste tentamen al verprutst hebt, hoe stom en saai Utrecht is na jaren toptijd in Amsterdam, hoe zal ik het ben dat ik nu al ruim 2 jaar zonder vakantie aan het doorstuderen ben.....

Voelt een beetje alsof ik aan het jongleren ben en alle balletjes in de lucht probeer te houden terwijl ik al oververmoeid ben door die klote pfeiffer. Maar ik weiger ook echt om op te geven, dus ik probeer door te bijten richting kersvakantie, maar dat duurt zooooo laaaaaaaaang!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties op de vroege ochtend Empty Re: Frustraties op de vroege ochtend

Bericht  L!ND@ ma 15 okt 2012 - 21:27

Ik kom net boven en blijk lekkage te hebben. Nu kan ik dus moederziel alleen, met mijn dikke pokkel de vlizo op. Momenteel staat de zolder helemaal vol en ik mag hopen dat nu niet alle dozen doorweekt zijn :nopompom:
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties op de vroege ochtend Empty Re: Frustraties op de vroege ochtend

Bericht  Antibes ma 15 okt 2012 - 21:27

girli schreef:Ik had vanochtend een echo en ik heb een galsteen. Zijn reactie op wat daar aan gedaan wordt: galblaas verwijderen. :shock::shock::shock:

Zijn reactie? Wiens reactie?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties op de vroege ochtend Empty Re: Frustraties op de vroege ochtend

Bericht  Kowalski ma 15 okt 2012 - 21:29

Antibes schreef:
Kowalski schreef:Antibes Frustraties op de vroege ochtend 699888Trek je het naast die frustraties (die ik me wel goed kan voorstellen) wel een beetje?

Juwel, ik hang zelf al een week of twee weer tegen een depressie aan dus dat is dubbel lastig. Rationeel zijn er ontzettend veel dingen die goed/leuk gaan, gezellig etentje gisteren en borrel donderdag, bepaalde klinische lessen met patiënten en diagnoses bedenken vind ik superleuk, vaardigheden onderwijs ook wel als het een beetje lukt. Maar die dingen zijn verrekte moeilijk te zien als je weel zo half-depressief bent, dan is het veel makkelijker om te zien hoeveel tijd en moeite het kost, hoe stom de mensen zijn waar ik uit mezelf niet bevriend mee zou worden (maar waar het wél gezellig mee was), hoe kut het is dat ik nu een 7 gehaald heb terwijl ik veel beter kan en door kutmigraine gewoon mijn eerste tentamen al verprutst hebt, hoe stom en saai Utrecht is na jaren toptijd in Amsterdam, hoe zal ik het ben dat ik nu al ruim 2 jaar zonder vakantie aan het doorstuderen ben.....

Voelt een beetje alsof ik aan het jongleren ben en alle balletjes in de lucht probeer te houden terwijl ik al oververmoeid ben door die klote pfeiffer. Maar ik weiger ook echt om op te geven, dus ik probeer door te bijten richting kersvakantie, maar dat duurt zooooo laaaaaaaaang!

Waaah bikkel! Ik vind het knap van je dat je echt niet op wilt geven en dat je jezelf helemaal wilt geven, maar als het écht niet gaat, dan gaat het niet he!? Als je echt te ver gaat heb je daar nog je level lang last van en dan komen er nog veel meer frustraties bij en daar word je denk ik niet vrolijk van! Op tijd een stapje terug doen, hoe moeilijk dat (in jouw situatie denk ik) ook is!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties op de vroege ochtend Empty Re: Frustraties op de vroege ochtend

Bericht  Ella ma 15 okt 2012 - 21:29

girli schreef:Ik had vanochtend een echo en ik heb een galsteen. Zijn reactie op wat daar aan gedaan wordt: galblaas verwijderen. :shock::shock::shock:

He das vervelend.... heb je er ook echt last van?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties op de vroege ochtend Empty Re: Frustraties op de vroege ochtend

Bericht  Kowalski ma 15 okt 2012 - 21:30

Oe bah Girli, is dat echt de enige oplossing?
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties op de vroege ochtend Empty Re: Frustraties op de vroege ochtend

Bericht  Antibes ma 15 okt 2012 - 21:31

Kowalski schreef:
Antibes schreef:
Kowalski schreef:Antibes Frustraties op de vroege ochtend 699888Trek je het naast die frustraties (die ik me wel goed kan voorstellen) wel een beetje?

Juwel, ik hang zelf al een week of twee weer tegen een depressie aan dus dat is dubbel lastig. Rationeel zijn er ontzettend veel dingen die goed/leuk gaan, gezellig etentje gisteren en borrel donderdag, bepaalde klinische lessen met patiënten en diagnoses bedenken vind ik superleuk, vaardigheden onderwijs ook wel als het een beetje lukt. Maar die dingen zijn verrekte moeilijk te zien als je weel zo half-depressief bent, dan is het veel makkelijker om te zien hoeveel tijd en moeite het kost, hoe stom de mensen zijn waar ik uit mezelf niet bevriend mee zou worden (maar waar het wél gezellig mee was), hoe kut het is dat ik nu een 7 gehaald heb terwijl ik veel beter kan en door kutmigraine gewoon mijn eerste tentamen al verprutst hebt, hoe stom en saai Utrecht is na jaren toptijd in Amsterdam, hoe zal ik het ben dat ik nu al ruim 2 jaar zonder vakantie aan het doorstuderen ben.....

Voelt een beetje alsof ik aan het jongleren ben en alle balletjes in de lucht probeer te houden terwijl ik al oververmoeid ben door die klote pfeiffer. Maar ik weiger ook echt om op te geven, dus ik probeer door te bijten richting kersvakantie, maar dat duurt zooooo laaaaaaaaang!

Waaah bikkel! Ik vind het knap van je dat je echt niet op wilt geven en dat je jezelf helemaal wilt geven, maar als het écht niet gaat, dan gaat het niet he!? Als je echt te ver gaat heb je daar nog je level lang last van en dan komen er nog veel meer frustraties bij en daar word je denk ik niet vrolijk van! Op tijd een stapje terug doen, hoe moeilijk dat (in jouw situatie denk ik) ook is!

Mwoah, het GAAT op zich wel, heb nu net twee rustigere weken qua contacturen en dan kan ik weer even bijtanken. Maar ik heb er gewoon geen plezier in op het moment en dat vind ik zo zonde, helemaal omdat ik in april ZO blij was en er 200 mensen zijn die gráág nu in mijn schoenen zouden staan.... Maja, even doorbijten nog en dat plezier komt wel weer terug (zegt mijn ratio, mijn emotie zegt NEEEEE, ik wil niet meeeeeer, kutschoooool laughcry ).. Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties op de vroege ochtend Empty Re: Frustraties op de vroege ochtend

Bericht  Kowalski ma 15 okt 2012 - 21:33

Tsja Antibes, dat lijkt me inderdaad zwaar frustrerend! Ik hoop echt voor je dat het plezier weer terug komt, dan wordt het waarschijnlijk ook een stukje gemakkelijker vol te houden. Ik ga voor je duimen!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties op de vroege ochtend Empty Re: Frustraties op de vroege ochtend

Bericht  Antibes ma 15 okt 2012 - 21:33

Thanks, das lief van je.. =) Ik ga maar een douchen en aan de studie.. :nopompom: Tot zover mijn frustraties.. Rolling Eyes
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties op de vroege ochtend Empty Re: Frustraties op de vroege ochtend

Bericht  Linnie1985 ma 15 okt 2012 - 21:36

L!ND@ schreef:Ik kom net boven en blijk lekkage te hebben. Nu kan ik dus moederziel alleen, met mijn dikke pokkel de vlizo op. Momenteel staat de zolder helemaal vol en ik mag hopen dat nu niet alle dozen doorweekt zijn :nopompom:

Oei das shit, wij hebben zelf maar 2 verdieppingen, en ook enorme lekkage gehad. Toen we beneden kwamen stond heel de tafel blank... ook in de keuken hadden we lekkage. Gelukkig is het dak vervangen en geen last meer van. Op 1 stukje na, maar dat ligt aan het dak van de buurman die niet goed is en alles dus onze kant op komt, het is niet veel maar wel balen.

Succes, ik hoop dat het snel wordt opgelost, het is echt geen pretje!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties op de vroege ochtend Empty Re: Frustraties op de vroege ochtend

Bericht  Sterre ma 15 okt 2012 - 21:36

Wow Girli, dat is niet niks... is er echt geen mildere oplossing voor? Sterkte in elk geval!

Ik heb ook een ochtend-ergernis: net een UUR (!) gewacht bij het lab om bloed te laten prikken. Ik ben er al zo bang voor, dus had ik extra lang de tijd om mezelf op te lopen vreten. Uiteindelijk viel het natuurlijk mee, maar meine Güte wat HAAT ik bloedprikken. Zo. Nu ben ik wel opgelucht dat het er weer op zit smile

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties op de vroege ochtend Empty Re: Frustraties op de vroege ochtend

Bericht  Antibes ma 15 okt 2012 - 21:44

Sterre schreef:Wow Girli, dat is niet niks... is er echt geen mildere oplossing voor? Sterkte in elk geval!

Ik heb ook een ochtend-ergernis: net een UUR (!) gewacht bij het lab om bloed te laten prikken. Ik ben er al zo bang voor, dus had ik extra lang de tijd om mezelf op te lopen vreten. Uiteindelijk viel het natuurlijk mee, maar meine Güte wat HAAT ik bloedprikken. Zo. Nu ben ik wel opgelucht dat het er weer op zit smile

He, wat naar dat je er zo'n hekel aan hebt. Moet je vaak bloedprikken? Ik was er vroeger heel bang voor, maar toen hebben ze me 1x heel snel geprikt zonder dat ik het doorhad en toen viel het me mee en sindsdien ben ik van mijn angst af. Het is serieus waar dat het gewoon nauwelijks zeer doet als je je arm niet aanspant, maja, das altijd zo makkelijk gezegd.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties op de vroege ochtend Empty Re: Frustraties op de vroege ochtend

Bericht  girli ma 15 okt 2012 - 21:45

Om even alle vragen in één keer te beantwoorden:

Ik heb vanochtend alleen nog de echo gehad en de man die de echo heeft uitgevoerd (hoe noem je zoiets?), heeft dit gezegd. Hij gaf aan dat ik dus een galsteen heb en ik vroeg wat daar aan gedaan wordt. Zijn eerste reactie was galblaas verwijderen, dat dat het meest gebeurd. Hij zei ook dat hij alles opstuurd naar de internist en dan zien we wel verder. Ik heb dus ook geen idee of dit de enige optie is of dat er nog andere mogelijkheden zijn.Dat komt allemaal nog. Ik ben er alleen nogal van geschrokken.

Ik heb er wel last van. Ik heb tot twee keer toe pijnaanvallen gehad. Die heb ik inmiddels gelukkig niet meer, maar in theorie kunnen die altijd terugkomen als de steen zich gaat verplaatsen.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties op de vroege ochtend Empty Re: Frustraties op de vroege ochtend

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum