Hoe kom ik van mijn flubber af?
+14
Atelier Madame
luenca
Susan
Smaragdje
Thunder
Sweety
ExpressoB
Julia
PapillonRose
Novalee
SuperGrover
Rush
Mamsie
vlinder19
18 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Hoe kom ik van mijn flubber af?
_MamaRosa_ schreef:Rataplan schreef:MR: de mijne is precies zo! Van de voorkant lijkt het bij mij net een buidel...
Dat vind ik bij mezelf nog wel meevallen, bevalling is ook nog maar 13 weken geleden natuurlijk, stoor me echt meer aan die lelijke huid door de striae, maar daar doe je weinig aan.
Zo is het bij mij dus ook...
en er staat ergens dat je 500 calorieën verliest per dag door borstvoeding. Ik eet gewoon normaal en zo snel gaat het er toch iet af
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Een gezin is mij toch wel heel veel meer waard dan een platte, strakke buik. Daarnaast: ik heb nooit een platte, strakke buik gehadExpressoB schreef:pff ik heb geen idee hoe je er vanaf komt
dit soort dingen zet me wel aan het denken... wel of geen kind(eren)
Gast- Gast
Smikkell schreef:Een gezin is mij toch wel heel veel meer waard dan een platte, strakke buik. Daarnaast: ik heb nooit een platte, strakke buik gehadExpressoB schreef:pff ik heb geen idee hoe je er vanaf komt
dit soort dingen zet me wel aan het denken... wel of geen kind(eren)
Eens, maar als zo'n buikje zo afschrikwekkend voor je is dat het serieus doorslaggevend zou kunnen zijn dan denk ik dat je er vooralsnog maar beter niet aan kan beginnen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
ik wou dat ik zon buikje had! heb nog geen enkel kind gebaard maar meer vet op me buik en veel huidstriemen..
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
ben er duidelijk nog niet aan toe!!!
ik heb nooit zwangerschappen van heel dichtbij meegemaakt, dus ik had geen flauw idee hoor!
ik ken niemand die zijn blote zwangere buik aan me liet zien haha
ik heb nooit zwangerschappen van heel dichtbij meegemaakt, dus ik had geen flauw idee hoor!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Dan heb je het buikjes topic hier duidelijk nog niet gezien, daar komen veel (blote) buiken voorbij hoorExpressoB schreef:ben er duidelijk nog niet aan toe!!!
Gast- Gast
mss een gekke vraag, maar hoe ziet een buik er vlak (enkele uren) na de bevalling uit? lijkt me zo gek namelijk, kindje is eruit en ineens heb je idioot veel buik over :p
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Atelier Madame schreef:mss een gekke vraag, maar hoe ziet een buik er vlak (enkele uren) na de bevalling uit? lijkt me zo gek namelijk, kindje is eruit en ineens heb je idioot veel buik over :p
Bij mij viel dat wel mee eigenlijk. Ik heb op deze laptop geen foto staan maar het was gewoon wat losser allemaal. Wel zag mijn navel er een beetje gek uit en dat is nu nog steeds. Geen hele hangende vellen ofzo.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vraag me dan ook wel eens af is hij niet ineens heel zacht.. (hoogzwanger lijkt hij mij behoorlijk hard).. Dat je echt een soort puddinkje hebt die meeveert omdat er nog vocht in zit? Of raak je dat allemaal direct kwijt (het vocht)
Gast- Gast
Punk'd schreef:Ik vraag me dan ook wel eens af is hij niet ineens heel zacht.. (hoogzwanger lijkt hij mij behoorlijk hard).. Dat je echt een soort puddinkje hebt die meeveert omdat er nog vocht in zit? Of raak je dat allemaal direct kwijt (het vocht)
whahaaaaha jaa hij is wel lekker zacht ja. Lekker flubber buikje die voelt als een zak smurfen snot.
Bedoel je vruchtwater? Ja dat ben je meteen allemaal kwijt. Bij mij prikte mijn huid wel als ik het bij elkaar pakte omdat het zo lang strak had gestaan.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Mamsie schreef:Punk'd schreef:Ik vraag me dan ook wel eens af is hij niet ineens heel zacht.. (hoogzwanger lijkt hij mij behoorlijk hard).. Dat je echt een soort puddinkje hebt die meeveert omdat er nog vocht in zit? Of raak je dat allemaal direct kwijt (het vocht)
whahaaaaha jaa hij is wel lekker zacht ja. Lekker flubber buikje die voelt als een zak smurfen snot.Bedoel je vruchtwater? Ja dat ben je meteen allemaal kwijt. Bij mij prikte mijn huid wel als ik het bij elkaar pakte omdat het zo lang strak had gestaan.
Haha, dat is wel een hele goeie omschrijving! Zo voelt het idd de 1e dagen.
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:Mamsie schreef:Punk'd schreef:Ik vraag me dan ook wel eens af is hij niet ineens heel zacht.. (hoogzwanger lijkt hij mij behoorlijk hard).. Dat je echt een soort puddinkje hebt die meeveert omdat er nog vocht in zit? Of raak je dat allemaal direct kwijt (het vocht)
whahaaaaha jaa hij is wel lekker zacht ja. Lekker flubber buikje die voelt als een zak smurfen snot.Bedoel je vruchtwater? Ja dat ben je meteen allemaal kwijt. Bij mij prikte mijn huid wel als ik het bij elkaar pakte omdat het zo lang strak had gestaan.
Oh wat erg! Er gaat een hele wereld voor me open!
Gast- Gast
Jen_ schreef:_MamaRosa_ schreef:Mamsie schreef:Punk'd schreef:Ik vraag me dan ook wel eens af is hij niet ineens heel zacht.. (hoogzwanger lijkt hij mij behoorlijk hard).. Dat je echt een soort puddinkje hebt die meeveert omdat er nog vocht in zit? Of raak je dat allemaal direct kwijt (het vocht)
Oh wat erg! Er gaat een hele wereld voor me open!
Geloof me, als je bevallen bent en verlost bent van die zware buik, voelt dat echt heel prettig! Vind ik dan. Alleen de 1e keer lopen voelt dan heel raar, net of je zo omvalt, omdat je dat gewicht dus niet meer aan de voorkant hebt, en dat merk je goed.Heerlijk om weer normaal te kunnen draaien, lopen, uit bed stappen enz. Ik mis het dit keer ook totaal niet. Na de 1e 2 miste ik mijn buik heel erg, maar nu vind ik het erg fijn dat ik weer op mn knieen kan poetsen enz. en de kinderen normaal kan helpen, zonder hen om hulp te hoeven vragen als er weer eens wat op de grond was gevallen waar ik niet meer bij kon, haha!
Oja, bij de tweeling kreeg ik een keizersnee, en toen ze er eenmaal uit waren voelde ik even onder mn ribben, dat voelde pas raar, weg waren die hoofdjes ineens, wat een verademing (letterlijk, haha) om alles weer te kunnen voelen, en geen pijn meer te hebben daar.
Gast- Gast
Het voelt idd heel raar net na de bevalling. Mijn buik voelde heel erg leeg en zakte helemaal in, dat voelde heel gek. Ik plaats 3 foto's, 2 met 39 weken zwangerschap (5 dagen later werd mijn jongste geboren) en 1 van vanmorgen 21 maanden na de zwangerschap. Ik vind mijn buik nu echt een ravage.
weg!!!
weg!!!
Laatst aangepast door Rataplan op vr 8 jul 2011 - 8:46; in totaal 1 keer bewerkt
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Ik vond het net na de bevalling ook heel gek aanvoelen! Dan is je buik inderdaad 'leeg' en is echt enorm aan het flubberen Vind de vergelijking met smurfensnot wel een goede inderdaad Gelukkig is dat nu een stuk minder hier, maar ik heb nog wel een grote rol onder mijn navel
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Pm: heb wel af en toe eens in het buikjes topic gekeken
omg wat erg zeg, heb dat echt nog nooit gezien..
omg wat erg zeg, heb dat echt nog nooit gezien..
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Rataplan: mijn moeder heeft dat ook. Maar dan lopen de striemen wat anders. Ze noemt het haar 'spinnenweb'
Gast- Gast
En? Iemand al dé methode ontdekt?
Ik heb nu dus een flubber die ik heel graag kwijt wil, al vraag ik me af of het ooit zal lukken omdat het helemaal gescheurt is...
Ik heb nu dus een flubber die ik heel graag kwijt wil, al vraag ik me af of het ooit zal lukken omdat het helemaal gescheurt is...
Gast- Gast
ProudMama schreef:En? Iemand al dé methode ontdekt?
Ik heb me er bij neergelegd, ik heb van de oudste dus ook heel erg veel striae overgehouden, en dus ook extra vel, en dat komt echt niet meer goed, tenzij je een correctie laat doen. Je kunt het wel wat strakker krijgen, maar dat velletje blijf je toch wel houden. Gelukkig ziet dat geen mens, onder mijn kleren valt het reuze mee, en anders is er nog corrigerend ondergoed, ik maak me er niet meer druk om.
Gast- Gast
Het wordt nu wel wat minder bij mij, maar ik hou wat vel over, daar kan ik niet zoveel meer mee.
Gast- Gast
Touwtje springen, hoelahoepen, hardlopen.
gewoon conditionele sporten. + daarbij buikspieroefeningen ernaast. Als je begint met 3x 20 situps 's ochtends en 's avonds en je merkt dat je spierpijn krijgt in je buik bij het lachen, doe je het goed.
gewoon conditionele sporten. + daarbij buikspieroefeningen ernaast. Als je begint met 3x 20 situps 's ochtends en 's avonds en je merkt dat je spierpijn krijgt in je buik bij het lachen, doe je het goed.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Hier nog een flubber.... ik ben al mijn kilo's weer kwijt en mijn buik is opzich ook wel weer redelijk plat. Ook voel ik de buikspieren onder mijn vel, maar tja... die flubber hè. Ik vrees ook dat 'ie blijft.
Bovendien gaan we over niet al te lange tijd weer voor een kindje dus dan zal het nog wel erger worden, ik leg me er maar bij neer denk ik.
Bovendien gaan we over niet al te lange tijd weer voor een kindje dus dan zal het nog wel erger worden, ik leg me er maar bij neer denk ik.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Ik zit te denken, kent niemand van jullie de wikkelmethode? Dit is wat veel vrouwen in mijn cultuur doen na de bevalling.. zo ook mijn moeder & nicht.. Het is een grote katoenen geweven doek die je een half jaar lang elke dag loeistrak om je buik bindt, je krijgt bijna geen lucht zeg maar haha. Mag alleen af als je gaat douchen, mijn nichts buikie is strakker dan de mijne na 2 kiddies en die van mijn moeder is helemaal te gek voor woorden, die vrouw is 50!! 3 kids en dr buik is gewoon strak!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:Ik zit te denken, kent niemand van jullie de wikkelmethode? Dit is wat veel vrouwen in mijn cultuur doen na de bevalling.. zo ook mijn moeder & nicht.. Het is een grote katoenen geweven doek die je een half jaar lang elke dag loeistrak om je buik bindt, je krijgt bijna geen lucht zeg maar haha. Mag alleen af als je gaat douchen, mijn nichts buikie is strakker dan de mijne na 2 kiddies en die van mijn moeder is helemaal te gek voor woorden, die vrouw is 50!! 3 kids en dr buik is gewoon strak!
Hadden ze ook strepen dan? Want daar is gewoon echt weinig aan te doen. Ik ken die wikkelmethode wel, doen ze hier ook soms wel, zeker van vroeger uit, en is weer meer in opkomst. (sluitlaken, maar dan de moderne versie)
Mijn buik is wel aardig strak weer, alleen de huid is dus gewoon slap, en daar is volgens mij echt nog maar weinig aan te doen. Ja, een correctie, want het is echt vel te veel door alle striae.
Gast- Gast
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Ik wil morgen mijn tuin kergeren gaan mijn buren schilderen
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
» Dit gaat mijn behang worden op mijn zolderkamer
» Mijn moeder verbied mij mijn relatie te zien.
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
» Dit gaat mijn behang worden op mijn zolderkamer
» Mijn moeder verbied mij mijn relatie te zien.
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: