Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe kom ik van mijn flubber af?

+14
Atelier Madame
luenca
Susan
Smaragdje
Thunder
Sweety
ExpressoB
Julia
PapillonRose
Novalee
SuperGrover
Rush
Mamsie
vlinder19
18 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hoe kom ik van mijn flubber af?  Empty Hoe kom ik van mijn flubber af?

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 1:03

Ik doe al veel buikspier oefeningen, mijn buik is onder mijn flubber alweer keihard. Maar mijn flubberbuik gaat er gewoon niet af.
Ik vind het ook gewoon niet mooi met broeken.

Op deze foto is het ook wel duidelijk te zien wat ik bedoel

Hoe kom ik van mijn flubber af?  IMG00565-20110705-1356

Iemand een idee hoe ik er weer van af kom?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kom ik van mijn flubber af?  Empty Re: Hoe kom ik van mijn flubber af?

Bericht  vlinder19 di 5 jul 2011 - 1:08

Dat is gewoon 'over' van je zwangerschappen... ik heb het helaas ook. Opgerekte huid....
Ben de afgelopen maanden 13 kilo afgevallen...maar dat blijft haha
vlinder19
vlinder19
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 180
Punten : 331
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 1:33

Je huid kan ook weer strakker worden naar mate je vetpercentage daalt.

Je vetpercentage daalt het snel met een goede voeding en een combinatie van krachttraining (en direct daarna een snelle 10 minuten cardio).

Kijk maar naar Heidi Klum bijv. Die heeft ook 3/4 kinderen gehad en is ontzettend strak. Er was laatst een programma op tv hoe zij weer back in shape kwam naar haar zwangerschap. 1 woord - AFPEIGEREN - bounce

Gast
Gast

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 2:12

Nou ik beweeg op dit moment echt veel, dus dan ga ik wel eens kijken of dat dus werkt anders gaan we er nog wat bij verzinnen. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Mamsie di 5 jul 2011 - 2:23

Punk'd schreef:Je huid kan ook weer strakker worden naar mate je vetpercentage daalt.

Je vetpercentage daalt het snel met een goede voeding en een combinatie van krachttraining (en direct daarna een snelle 10 minuten cardio).

Kijk maar naar Heidi Klum bijv. Die heeft ook 3/4 kinderen gehad en is ontzettend strak. Er was laatst een programma op tv hoe zij weer back in shape kwam naar haar zwangerschap. 1 woord - AFPEIGEREN - bounce

Ja maar kom op zij heeft meteen een personal work out plan gekregen en persoonlijke trainers waarschijnlijk.
Daarbij vind ik het altijd zo toevallig dat dat soort mensen nooit geen buiken hebben vol met striemen. Evil or Very Mad
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 2:26

Mamsie schreef:
Punk'd schreef:Je huid kan ook weer strakker worden naar mate je vetpercentage daalt.

Ja maar kom op zij heeft meteen een personal work out plan gekregen en persoonlijke trainers waarschijnlijk.
Daarbij vind ik het altijd zo toevallig dat dat soort mensen nooit geen buiken hebben vol met striemen. Evil or Very Mad

haha die personal trainer is zeker waar.. Hoe erg helpt het als iemand anders je elke keer aanspoort om door te gaan als je half dood bent :P .. En dat zo'n man boos op je wordt als je stopt haha.. Dan ga je wel weer door bounce

Die striemen is inderdaad wel toevallig Wink Ik ga eens even googlen op celebs die kinderen hebben gehad.

Gast
Gast

Bericht  Rush di 5 jul 2011 - 2:27

Make up doet ook wonderen op buiken Wink
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 2:32

Punk'd schreef:
Mamsie schreef:

haha die personal trainer is zeker waar.. Hoe erg helpt het als iemand anders je elke keer aanspoort om door te gaan als je half dood bent :P .. En dat zo'n man boos op je wordt als je stopt haha.. Dan ga je wel weer door bounce

Die striemen is inderdaad wel toevallig Wink Ik ga eens even googlen op celebs die kinderen hebben gehad.

Ik heb ook echt net zo'n buik, en ik vrees dat het nooit meer veel beter wordt, het is gewoon echt extra vel door de striemen. Denk dat je daar nog weinig aan kunt doen, buiten een operatie om.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 2:36

Tips van celebs haha :P

Heidi Klum lost 30lbs in 6 months after her pregnancy simply by motivating herself to exercise with photographs she took of herself nude every week to keep track of the way her body was changing and... Heidi Klum also credits breastfeeding for her rapid post-natal weight loss.

FACT: Women burn 500 calories a day producing breast milk while breastfeeding.

Jessica alba na haar zwangerschap (5x per week trainen, borstvoeding geven en gezond eten)

Hoe kom ik van mijn flubber af?  Jessica-alba

Ik las net trouwens ook dat die celebs zo snel weer in shape komen omdat die altijd al 5x per week sporten. Als je lichaam al ingesteld staat op 'actief' is het veel makkelijker om na een tijd weer snel kilo's en vet kwijt te raken.

Dit is trouwens heidi klum haar buik na 3/4 kinderen. Je ziet stiekem toch nog steeds wat vel.. (als we dan toch gaan zeuren Wink )

Hoe kom ik van mijn flubber af?  437755004_e1781134f1_o

Gast
Gast

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 2:38

nog een paparazzi foto..

Hoe kom ik van mijn flubber af?  0507-heidi-klum-splash-credit

Weetje wat het volgens mij ook is. Zij verdienen hun geld met hun lichaam en hebben dus een veel grotere motivatie om er zo uit te zien.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 2:43

Julia Roberts (zonder photoshop Wink )

Hoe kom ik van mijn flubber af?  Article-1181379-04ED1CB1000005DC-577_468x694

Gast
Gast

Bericht  Mamsie di 5 jul 2011 - 2:52

dus dat!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  SuperGrover di 5 jul 2011 - 2:54

Als de spieren van je buikwand erg zijn uitgerekt, dan is de enige manier om dat te herstellen, een buikwandcorrectie. Oftewel: Er is een grote kans dat dit niet meer (helemaal) weg gaat. Maar ik vind het eigenlijk nog heel erg meevallen, met kleding aan kun je dit toch wel wat verbergen?
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Novalee di 5 jul 2011 - 2:55

Veel celebs krijgen/nemen sowieso een keizersnee. Dan valt de bevalling makkelijker te plannen in hun drukke agenda en kan er meteen een tummytuck gedaan worden.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611

Bericht  Mamsie di 5 jul 2011 - 2:59

ik mag zelf ook absoluut niet klagen hoor. Maar je moet me niet vragen om te bukken! Maar dat moet je bij heidi en de rest ook niet! haha

Na mijn 1e was ik trouwens meteen weer rete strak. De meer kinderen de meer de huid hangt.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  PapillonRose di 5 jul 2011 - 4:54

Ik hou dit topic ook even in de gaten. Ik zou trouwens willen dat mijn buik alweer zo was Weetjewel!
Die van mij is echt een megahangbuik :shock: En dat ziet er best raar uit aangezien de rest nog hetzelfde is als altijd. Maargoed, ik lees hier al dingen over veel bewegen, goed eten, buikspieroefeningen.. Wat ik nog niet doe ga ik dan ook maar toevoegen aan mijn 'buik-weg-plan' Wink
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 5:00

Ik neem ook maar vast een abonnementje op tips Wink

Zo'n grote bal om oefeningen op te doen is ook effectief toch?

Gast
Gast

Bericht  Mamsie di 5 jul 2011 - 5:01

Trouwens ik zou geen eens tijd kunnen vinden om zoveel te sporten als die modellen. De eerste weken had ik al moeite om mezelf voor 12 uur aangekleed te hebben hahaa laat staan trainen!!

Doe mij een Nanny!!!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 5:10

Iedereen is anders, denk ik zo. De genen zullen ook een rol spelen.

Dit zag ik laatst trouwens. Ik zou er absoluut genoegen mee nemen, maar ze kreeg toch een lading negatieve reacties!
Katie Holmes (heeft 1 kindje):

Hoe kom ik van mijn flubber af?  0620-katie-holmes-bikini-12-480x720
Hoe kom ik van mijn flubber af?  0620-katie-holmes-bikini-03-480x631

Gast
Gast

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 5:10

Mamsie schreef:Trouwens ik zou geen eens tijd kunnen vinden om zoveel te sporten als die modellen. De eerste weken had ik al moeite om mezelf voor 12 uur aangekleed te hebben hahaa laat staan trainen!!

Doe mij een Nanny!!!
Wat zeur je, met je maatje 34 Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 5:22

Ach, mijn moeder heeft veel kinderen op de wereld gezet en heeft maat 38 of 40. Dus zal met mij ook wel goedkomen. Wink

Gast
Gast

Bericht  Mamsie di 5 jul 2011 - 6:29

Storm schreef:
Mamsie schreef:Trouwens ik zou geen eens tijd kunnen vinden om zoveel te sporten als die modellen. De eerste weken had ik al moeite om mezelf voor 12 uur aangekleed te hebben hahaa laat staan trainen!!

Doe mij een Nanny!!!
Wat zeur je, met je maatje 34 Very Happy

36, maar mijn buik ziet er net zo uit als katie als ik zo doe.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 9:04

Mamsie schreef:ik mag zelf ook absoluut niet klagen hoor. Maar je moet me niet vragen om te bukken! Maar dat moet je bij heidi en de rest ook niet! haha

Na mijn 1e was ik trouwens meteen weer rete strak. De meer kinderen de meer de huid hangt.

Hoezo moet je niet bukken dan? Edit, zie het hierboven al. Wauw. Dat lijkt me toch best naar Sad

Gast
Gast

Bericht  Mamsie di 5 jul 2011 - 9:08

Jen_ schreef:
Mamsie schreef:ik mag zelf ook absoluut niet klagen hoor. Maar je moet me niet vragen om te bukken! Maar dat moet je bij heidi en de rest ook niet! haha

Hoezo moet je niet bukken dan? Edit, zie het hierboven al. Wauw. Dat lijkt me toch best naar Sad

hahaha dat is het ook! Maar goed het is bij mij pas zo geworden na de 3e hoor en ja ik was toen mega dik dus het hoeft niet. Na de eerste was ik zo weer strak.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  Julia di 5 jul 2011 - 20:00

Ik ben weer net zo slank als voor de bevalling, weeg zelfs iets minder maar mijn buik is toch echt niet meer hoe het was hoor. Slap vel.. Echt zo'n bobbel. Met een goed corrigerend hemdje en goede kleding zie je er amper wat van en zegt iedereen van... ooh wat ben je weer slank! Maar ik weet wel beter laughcry Neutral
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: