Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe kom ik van mijn flubber af?

+14
Atelier Madame
luenca
Susan
Smaragdje
Thunder
Sweety
ExpressoB
Julia
PapillonRose
Novalee
SuperGrover
Rush
Mamsie
vlinder19
18 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hoe kom ik van mijn flubber af?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe kom ik van mijn flubber af?

Bericht  ExpressoB di 5 jul 2011 - 21:23

pff ik heb geen idee hoe je er vanaf komt

dit soort dingen zet me wel aan het denken... wel of geen kind(eren)
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kom ik van mijn flubber af?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe kom ik van mijn flubber af?

Bericht  Sweety di 5 jul 2011 - 21:31

Ik heb zo'n buik zonder dat ik kinderen heb gehad... Alhoewel bij mij misschien wat erger. Sport nu gemiddeld 2 a 3 keer per week en hoop ook op mijn eten te letten.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Julia di 5 jul 2011 - 21:54

ExpressoB schreef:pff ik heb geen idee hoe je er vanaf komt

dit soort dingen zet me wel aan het denken... wel of geen kind(eren)

Echt? Kijk ik ben er echt niet blij mee, maar dit heb ik wel over voor mijn dochter. Niet alles draait om superstrak zijn. Als je ouder wordt, zak je ook uit..
Dat betekent niet dat ik er niets aan doe, maar dit weerhoud me er absoluut niet van om voor nog 1 of 2 kinderen te gaan.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 22:06

Julia schreef:
ExpressoB schreef:dit soort dingen zet me wel aan het denken... wel of geen kind(eren)
Echt? Kijk ik ben er echt niet blij mee, maar dit heb ik wel over voor mijn dochter. Niet alles draait om superstrak zijn. Als je ouder wordt, zak je ook uit..
Dat betekent niet dat ik er niets aan doe, maar dit weerhoud me er absoluut niet van om voor nog 1 of 2 kinderen te gaan.
Ik denk dat je kinderwens dan sowieso (nog) niet heel erg overweldigend is, als je door dit soort dingen twijfelt.

Gast
Gast

Bericht  Rush di 5 jul 2011 - 22:08

Als ik mijn moeder zie na 4 kinderen dan ziet zij er nog erg goed uit, dus ik hoop dat ik haar vel meegekregen heb, haha :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 22:14

Rush schreef:Als ik mijn moeder zie na 4 kinderen dan ziet zij er nog erg goed uit, dus ik hoop dat ik haar vel meegekregen heb, haha :P

Ja mijn moeder ook! Die heeft 2 kinderen gebaard en haar buik ziet er niet zo uit. Hoop dat ik dat ook heb mee gekregen smile Ik ben ook half Surinaams, Surinamers hebben vaak een dikkere strakkere huid, dus hopelijk helpt dat. Maar ik zou mijn kinderwens hier niet voor laten.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 0:30

Mijn moeder heeft overigens geen enkel streepje overgehouden van de zwangerschappen.
Mijn buik heeft behoorlijk veel strepen, die vind ik overigens wel minder erg dan mijn flubber smile

Gast
Gast

Bericht  Thunder wo 6 jul 2011 - 1:14

Ik wilde dat ik zo'n flubber had, de mijne is echt een mega rol geworden!

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 1:15

Ik vind juist die strepen het ergste bij mij, die buik stoor ik me niet zo aan, zeker niet na een tweeling. Die strepen zijn helaas van mijn 1e zwangerschap, laatste keer is er eigenlijk niks bijgekomen.

Oja, let niet op mn ondergoed, ja, dat is een zwangerschapsslip... Embarassed

Laatst aangepast door _MamaRosa_ op wo 6 jul 2011 - 9:20; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Thunder wo 6 jul 2011 - 1:21

MR: de mijne is precies zo! Van de voorkant lijkt het bij mij net een buidel...

Thunder
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 1:31

Rataplan schreef:MR: de mijne is precies zo! Van de voorkant lijkt het bij mij net een buidel...

Dat vind ik bij mezelf nog wel meevallen, bevalling is ook nog maar 13 weken geleden natuurlijk, stoor me echt meer aan die lelijke huid door de striae, maar daar doe je weinig aan.

Gast
Gast

Bericht  Thunder wo 6 jul 2011 - 1:43

_MamaRosa_ schreef:
Rataplan schreef:MR: de mijne is precies zo! Van de voorkant lijkt het bij mij net een buidel...

Dat vind ik bij mezelf nog wel meevallen, bevalling is ook nog maar 13 weken geleden natuurlijk, stoor me echt meer aan die lelijke huid door de striae, maar daar doe je weinig aan.

Klopt idd, daar doe je niks aan! Die huid boeit mij dan weer niet zo (wel een beetje hoor Wink ), maar die mega rimpel des te meer, haha.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 1:49

@ MamaRosa: voor dertien weken na de bevalling van een tweeling, ziet je buik er qua strakheid alweer goed uit! Misschien helpt Bio-oil smeren tegen de striae?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 2:13

Twellie schreef:@ MamaRosa: voor dertien weken na de bevalling van een tweeling, ziet je buik er qua strakheid alweer goed uit! Misschien helpt Bio-oil smeren tegen de striae?

@ MamaRosa, is dat je buik na de bevalling dan?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 2:52

Jen_ schreef:
Twellie schreef:@ MamaRosa: voor dertien weken na de bevalling van een tweeling, ziet je buik er qua strakheid alweer goed uit! Misschien helpt Bio-oil smeren tegen de striae?

Ja. Wat dan, dacht je dat de tweeling er nog inzat? Laughing

Of vind je 'm nog dik? Heb de foto net gemaakt.
O, wacht, je bedoelt net na de bevalling? Nee dus, 13 weken later, maar hij zag er al snel weer zo uit. Sport nog niet weer, maar dat wil ik wel weer oppakken.
Voor mij is het een klein buikje vergeleken met op het laatst:

Laatst aangepast door _MamaRosa_ op wo 6 jul 2011 - 9:21; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 2:59

Toen ik net zwanger was van de tweeling dacht ik bij het zien van die foto's: Zo dik wordt ik echt nóóóóóít... Tegendeel is bewezen! Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 3:00

Het zijn al littekens van 4 jaar oud, dus denk niet dat het nog effect heeft? Zijn ook hele diepe scheuren zeg maar, kan er een vinger inleggen. (niet dat ie dan meteen verdwijnt hoor Laughing ) Ik heb na de 2e ook nog gewoon in bikini gelopen, jammer van die strepen, baal er ook heus wel van, maar wil er niet alles voor laten dan!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 3:02

ProudMama schreef:Toen ik net zwanger was van de tweeling dacht ik bij het zien van die foto's: Zo dik wordt ik echt nóóóóóít... Tegendeel is bewezen! Laughing

Hoe staat het met jou strepen nu? Ik had ze natuurlijk al van de 1e, die kreeg ik ineens vanaf 35 weken, daarvoor had ik niks! Cry

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 3:05

_MamaRosa_ schreef:
ProudMama schreef:Toen ik net zwanger was van de tweeling dacht ik bij het zien van die foto's: Zo dik wordt ik echt nóóóóóít... Tegendeel is bewezen! Laughing

Hoe staat het met jou strepen nu? Ik had ze natuurlijk al van de 1e, die kreeg ik ineens vanaf 35 weken, daarvoor had ik niks! Cry
Rond en onder mijn navel zitten er echt veel. Bij het litteken van een eerder operatie zitten ook een paar hele grote.
En er komen er met de dag meer bij op hem moment, zeker heel laag op mijn buik...

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 3:08

Ik heb ook veel strepen, maar die zijn al vrij licht geworden, de meeste zijn ook van de zwangerschap van Mas! Jongens ook :P

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 3:09

ProudMama schreef:
_MamaRosa_ schreef:

Rond en onder mijn navel zitten er echt veel. Bij het litteken van een eerder operatie zitten ook een paar hele grote.
En er komen er met de dag meer bij op hem moment, zeker heel laag op mijn buik...

Jammer is dat dan hè? Het is ook echt van de ene op de andere dag gebeurd bij mij toen. Je zag het nog net niet scheuren. Denk je streeploos te blijven, komen er de laatste weken allemaal scheuren...
Maar gelukkig worden ze wel steeds lichter. Ik moet natuurlijk mijn slappe vel niet vastpakken, dan heb ik echt zo'n oud velletje, haha! Maar normaal zie je dat gelukkig niet zo.

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose wo 6 jul 2011 - 3:12

Wow MR, jouw buik ziet er 13 weken na de bevalling van een tweeling beter uit dan de mijne ruim 8 maanden na de bevalling van 1 kindje :shock: De striae heb ik ook, maar dat vind ik minder erg dan mijn rol.

Pfff, ik wil mijn buik van voor de zwangerschap terug, of in elk geval een klein beetje meer in de buurt gaan komen..
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 3:24

[quote="_MamaRosa_"]
Jen_ schreef:

O, wacht, je bedoelt net na de bevalling? Nee dus, 13 weken later, maar hij zag er al snel weer zo uit. Sport nog niet weer, maar dat wil ik wel weer oppakken.

Ja ik bedoel dat ik 'm nog best dik vind! Ik dacht dat je met je bovenstaande buik een aantal maanden zwanger was. Maar joh, ik heb er helemaal geen verstand van zwangerschappen enzo, en hoe men er erna nog uit kan zien. Ik ben meer verbaasd dan dat ik jou bekritiseer, hoop niet dat je dat zo opvat!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 3:53

[quote="Jen_"]
_MamaRosa_ schreef:
Jen_ schreef:

Ja ik bedoel dat ik 'm nog best dik vind! Ik dacht dat je met je bovenstaande buik een aantal maanden zwanger was. Maar joh, ik heb er helemaal geen verstand van zwangerschappen enzo, en hoe men er erna nog uit kan zien. Ik ben meer verbaasd dan dat ik jou bekritiseer, hoop niet dat je dat zo opvat!
O, nee hoor! Kan me voorstellen dat een ander het misschien nog wat dik vindt, maar voor mezelf voelt ie echt heel plat al, haha! En zo strak was ie al niet meer hoor. Ik ben er in ieder geval nu wel blij mee, mag wel iets platter, maar er hebben toch maar mooi 4 kinderen in gewoont, waarvan 2 flinke baby's tegelijk.

Gast
Gast

Bericht  Mamsie wo 6 jul 2011 - 4:44

Ik heb pas striemen gekregen bij de 3e. Nouja bij de 2e een paar maar die waren amper zichtbaar. Maar goed ik had ook niet verwacht dat die streeploos zou blijven met zo'n grote buik.

Mamarosa, vind het best netjes na 13 weken hoor!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: